Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

למה אתה מתכוון בהודעה לוואטסאפ?

כשהטלפון מחובר למצלמה דרך ה-wifi ניתן רק להעביר סרטונים מהמצלמה לטלפון באופן אלחוטי.

המצלמה לא שולחת התראות על תזוזה של הרכב\בקרבת הרכב.

 

אם הרשת wifi הביתית שלך מגיעה למקום חניית הרכב אתה יכול לנסות את זה:
https://viofo.com/blog/how-to-switch-a139-dash-camera-to-wi-fi-station-mode-with-app-b76.html[

 

אולי יעבוד גם על הT130.

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

פורסם

אמורה להגיע עוד מדבקה ספייר בקופסה יחד עם המצלמה, תבדוק.

 

אם אין, אז בכל חנות לכלי בניין תחפש דבק דו צדדי של 3M שיעשה את העבודה

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

פורסם
לפני 43 דקות, FiS כתב:

אמורה להגיע עוד מדבקה ספייר בקופסה יחד עם המצלמה, תבדוק.

 

אם אין, אז בכל חנות לכלי בניין תחפש דבק דו צדדי של 3M שיעשה את העבודה

הבעיה שהמדבקות שלהם לא מחזיקות מעמד בחום.

יש דבקים יותר עמידים לחום.

פורסם
בתאריך 8.10.2022 בשעה 07:37, meir_gi כתב:

מתעניין במצלמה DDPAI Z40 שמאוד מומלצת כאן.

למיטב הבנתי, המצלמה משדרת את הסירטונים המוקלטים לענן דרך הוואיפי של הטלפון הנייד, כלומר נעשה שימוש של חיבור בין הנייד למצלמה ברשת וואיפי מקומית. אני משתמש באנדרואיד אוטו אלחוטי אצלי ברכב שגם משתמש בחיבור וואיפי מקומי בין המולטימדיה לנייד. האם בוא זמנית הנייד יוכל לעבוד בחיבור וואיפאי גם למצלמה וגם לאנדרואיד אוטו?

אני לא רוצה לוותר על החיבור באנדרואיד אוטו האלחוטי. האם המצלמה והאנדרואיד יעבדו יחדיו ללא בעיות?

אשמח לתשובה ממי שיודע או מי שניסה.

 

 

אחרי מעל חצי שנה שה- Z40 מותקנת אצלי, כמה רשמים:
1. איכות צילום מעולה, אין טענות. גם ביום וגם בלילה....טובה יותר מה- 70mai שהיתה לפניה.

2. איכות גימור\הרכבה- שתי רמות מתחת ל- 70mai. המצלמה מרגישה מאוד שבירה והפלסטיקה לא איכותית. לא דרמה, אבל חשוב לציין.

3. אפליקציה- מאוד לא נוחה לתפעול בהשוואה לזו של 70mai.

 

בסופו של דבר, תמורה לכסף טובה מאוד בשביל תיעוד חובה לדעתי בכל נהיגה.

  • אהבתי 1

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם (נערך)

 139 ViOVO גם מצלמה טובה איכות טובה מאוד ביחס למצלמות פח זולות ובתמורה למחיר.

 

חיסרון: צילום וידאו לא ממש באיכות גבוהה ביחוד בלילה כמו שטלפון מצלם נניח או מצלמה שהיא ממש איכותית אבל עדיין טובה.

 

היתרון: העברת סרטונים מהירה מאוד WIFI 5 וגם צפייה.

מצלמה אחורית 170 מעלות זויית די רחבה.

עריכה אחרונה על ידי Liquidator
פורסם
בתאריך 11.10.2022 בשעה 12:07, FiS כתב:

למה אתה מתכוון בהודעה לוואטסאפ?

כשהטלפון מחובר למצלמה דרך ה-wifi ניתן רק להעביר סרטונים מהמצלמה לטלפון באופן אלחוטי.

המצלמה לא שולחת התראות על תזוזה של הרכב\בקרבת הרכב.

 

אם הרשת wifi הביתית שלך מגיעה למקום חניית הרכב אתה יכול לנסות את זה:
https://viofo.com/blog/how-to-switch-a139-dash-camera-to-wi-fi-station-mode-with-app-b76.html[

 

אולי יעבוד גם על הT130.

הכוונה שלי היא כשהטלפון מחובר למצלמה בוויפי לצורך צפיה בלייב/ סרטונים מוקלטים, אני לא מקבל בכלל הודעות וואטסאפ-  יש התראה מהוואטסאפ שיתכן שהתקבלו הודעות חדשות. 

ברגע שאני מנתק את הטלפון מהוויפי של המצלמה, לפתע אני מקבל את כל הודעות הוואטסאפ שלא הגיעו בזמן שהטלפון היה מחובר (רואה את זה לפי כמות הודעות ושעת קבלת ההודעות)

פורסם

כי כשהטלפון מחובר לוויפי של המצלמה אין לו אינטרנט.

תנסה להפעיל גלישה סלולרית או למצוא דרך לחבר שתי רשתות wifi בו זמנית.

 

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

פורסם

היי, 

בהנחה ויש לי את 2 המצלמות הבאות, מי מהן יותר איכותית ועמידה? 

 

Ddpai z40 או a119 mini? 

מדובר במצלמות קדמיות בלבד, שיצלמו אך ורק בנסיעה כנראה 

תודה 

פורסם

לשתיהן מפרט טכני זהה מאוד, שתיהן איכותיות.

ההתלבטות שלי הייתה נטו בעניין המחיר.

  • אהבתי 1

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

פורסם (נערך)

יש עכשיו דילים טובים?

מעדיף מצלמה דו כיוונית.

 

תקציב - עד 250 ש"ח.

 

תודה רבה

עריכה אחרונה על ידי Avi135

יונדאי סונטה 2000 | פורד מונדאו 2010 | מיצובישי גרנדיס 2005 | שברולט אפלנדר 2007

בתאריך 1.8.2021 בשעה 17:55, m3x7r3m3 כתב:

איך יודעים שפוליטיקאי משקר? השפתיים שלו זזות

 

פורסם

כרגע אין דילים מעניינים, חודש הבא ב-11.11 ובblack friday יהיו מבצעים.

 

לדעתי המצלמה הכי מומלצת כיום היא DDPai Z40 מבחינת איכות ומחיר ומספקת את התמורה הטובה ביותר.

היא משתווה באיכות הצילום שלה למצלמות הרבה יותר יקרות כמו VIOFO V3/A129 Plus (אותו חיישן תמונה).

אבל היא חורגת מהתקציב ב-70 ש"ח.

לדעתי כדאי להשלים את הפער במחיר מכיוון שהיא מצלמה מעולה שתהיה איתך כמה שנים טובות.

 

רזולוציית צילום 2688x1944p בקדמית ו-1920x1080p באחורית, זווית צילום: 140° בקדמית ו-125° באחורית, תמיכה עד 128GB זיכרון ויש WIFI עם אפליקציה לשליטה ולהורדת סרטונים מהירה ישר לסמארטפון שלך.

https://s.click.aliexpress.com/e/_9xgNCH

 

  • אהבתי 2

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

  • שבועיים מאוחר יותר ...

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...