Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

  

לפני 5 שעות, מחפשרכב2 כתב:

אז אחרי שפרצו לי לרכב וגנבו לי את המצלמה, אני מחפש מצלמה חדשה.

הייתה לי את ה-Z40 שצילמה באיכות ממש טובה, אבל אני לא מרוצה ממנה ומחפש אחרת. הבעיה בה שהיא פשוט לא באמת הייתה מצלמת אוטומטית אם לא הייתי נכנס לאפליקציה שלה ומתחבר אליה, מה שהיה מעיר אותה וגורם לה לצלם. היו המון קרחות של זמנים שפשוט לא היו צילום.

 

מחפש מצלמה עם איכות הצילום של Z40 שכוללת גם מצלמה אחורית. החיבור שלה יהיה למצת ולא לתיבת פיוזים. לא אכפת לי מדברים כמו GPS ולא חייב צילום פנימי. תקציב בעדיפות עד ל-75$ אלא אם יש משהו שמצדיק לדעתכם להתחיל לשלם גם את המכס של מעל 75$.

מה מומלץ?

ובנוסף לכך, האם עדיף לקנות ביום הרווקים הסיני או ב-BLACK FRIDAY?

את הפתרון הזה ניסית?

בתאריך 22.3.2022 בשעה 13:00, FiS כתב:

לגבי ה"בעיות" שצצו כאן בפורום, ניסיתי לשחזר את הבעיה במצלמה שלי ואולי הבנתי מה גורם לזה.

כשמחברים את המצלמה לאפליקציה היא מציעה אפשרות להשתמש בכוח העיבוד של הסמארטפון שלנו על מנת לקודד את הצילומים מהמצלמה בתקן H.265 (HEVC - High Efficiency Video Coding)

בגדול זה אומר שהצילומים יישמרו באיכות מקורית ומנגד נפח האחסון שיתפסו יקטן.

ברגע שהאפשרות פועלת זה מחייב את המצלמה להיות מחוברת לסמארטפון וזה נעשה בעזרת הwifi במצלמה.

כדי להפסיק את התלות בצילום בwifi והאפליקציה צריך לבטל את האפשרות שמסומנת בירוק בתמונה.

 

1121630201_WhatsAppImage2022-03-22at12_30_46.thumb.jpeg.78ae497f2b3ce42ec313c645d7c77a87.jpeg2.thumb.jpg.2ab1d6182d676a3dfdf2b7adad3bf4c3.jpg

 

ביטול שלה לא יפגע משמעותית בתמונה, פשוט המצלמה תקודד את הצילומים בH.264 כמו שאר המצלמות ונפח הקבצים יישאר רגיל.
למשל ב-VIOFO 129 Pro זה ההבדל בזמן ההקלטה בין שתי האפשרויות3.thumb.jpg.2e89316d1c3dbdeec333ba7b2e4052e5.jpg

 

 זה פיצ'ר ולא באג 

מבלי חלילה לזלזל, אבל הבעיה שתיארת ככל הנראה נגמרת כתוצאה מהגדרה לא נכונה כלשהי באפליקציה שגורמת לכך מכיוון שיש כאן רבים עם המצלמה שאין להם את הבעיה או שהיא נפתרה אחרי ההסבר שצירפתי.

 

עד 75$ ה-Z40 היחידה שעונה לדרישות, מעבר לכך יש את המצלמות של VIOFO אך הן יקרות בפער ומספקות את אותה איכות תמונה.

יש את הMOLA N3 Pro שיש לה איכות צילום פחות טובה מה-Z40 אבל היא גם דו כיוונית 
https://s.click.aliexpress.com/e/_Ddfflgb


בתכלס אפשר לרכוש מצלמות במחיר שעולה על 75$, המוכר יצהיר על ערך חבילה נמוך והמצלמה לא תעצר במכס.

בגדול משתלם לרכוש בימים הקרובים, המבצעים כבר תקפים ויש קופוני הוזלה עד ה12/11.

לפני שעתיים, oleg_kra כתב:

לאיזה פיוז בד"כ מחברים מתח קבוע למצלמה? צופר? 

תלוי בסוג הרכב, מומלץ לחבר לפיוז של עד 10A.
לרוב זה פיוזים של המולטימדיה\כיוון מראות וכדומה. מומלץ לבדוק בספר הרכב ואם יש אפשרות בדיקה עם רב מודד תהיה הכי אופטימלית.

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

פורסם
בתאריך 5.11.2022 בשעה 19:47, FiS כתב:

מחייב חיבור מיני USB? המצלמות של VIOFO יתאימו לכך. יש לך את הA129 Plus שמספקת איכות תמונה מעולה או A119 MINI. הבעיה היחידה היא שהן נורא יקרות ביחס למצלמות אחרות שמספקות את אותה איכות תמונה.

 

צירפתי למעלה לינק לDDPai Z40 שעונה על כל הדרישות ונמכרת במחיר מעולה, אך היא עם חיבור type c.

 

תלוי איזו מצלמה ובאיזה מצב חנייה היא נמצאת אבל בגדול כן, זה פורק את המצבר.

בגלל זה יש בקיט חנייה בורר מתחים שאפשר למנוע התרוקנות של המצבר.

חפש בגוגל מתקין מומלץ באזור, או שתשאל בפורום שמע ומולטימדיה.

רק קח בחשבון שמצלמה ממתקין ככל הנראה תהיה יקרה ובאיכות בינונית. אז עדיף קודם כל לקבל הצעת מחיר, להתייעץ ואז להחליט.

או שניתן להזמין מצלמה באופן עצמאי ולשלם רק על התקנה.

ניסית למחוק את האפליקציה לגמרי מהמכשיר ולהתקין מחדש?

אם הבעיה חוזרת נסה לפנות לתמיכה שלהם.

Viovo A139  יש לי קיט חנייה הבורר מתחים ביררת מחדל שלו זה כמה מתח ?

פורסם (נערך)
לפני 6 שעות, FiS כתב:

  

את הפתרון הזה ניסית?

מבלי חלילה לזלזל, אבל הבעיה שתיארת ככל הנראה נגמרת כתוצאה מהגדרה לא נכונה כלשהי באפליקציה שגורמת לכך מכיוון שיש כאן רבים עם המצלמה שאין להם את הבעיה או שהיא נפתרה אחרי ההסבר שצירפתי.

 

עד 75$ ה-Z40 היחידה שעונה לדרישות, מעבר לכך יש את המצלמות של VIOFO אך הן יקרות בפער ומספקות את אותה איכות תמונה.

יש את הMOLA N3 Pro שיש לה איכות צילום פחות טובה מה-Z40 אבל היא גם דו כיוונית 
https://s.click.aliexpress.com/e/_Ddfflgb


בתכלס אפשר לרכוש מצלמות במחיר שעולה על 75$, המוכר יצהיר על ערך חבילה נמוך והמצלמה לא תעצר במכס.

בגדול משתלם לרכוש בימים הקרובים, המבצעים כבר תקפים ויש קופוני הוזלה עד ה12/11.

כלומר שאם אני אקנה היום המחיר אמור להיות אותו דבר כמו ב-11.11?  ומה לגבי ה-BLACK FRIDAY?

 

ונראה לי שאני זוכר שבאמת הפעלתי את האופציה לקידוד הזה, אבל הייתי בטוח שהכוונה היא שמכיוון שהמכשיר תומך בקידוד אז הוידאו יוקלט רגיל בקידוד הזה ופשוט אני אוכל לראות בטלפון רק בו. זה נראה לי ממש מחדל מבחינת DDPAI שהם לא כתבו שם שהמצלמה חייבת להיות מחוברת ל-WIFI של המכשיר כדי בכלל לעשות את פעולת ההקלטה שהיא הדבר הכי בסיסי שהמצלמה תעשה. בסדר אז אם זה משהו שידוע אז אני אולי אנסה אותה עוד פעם.

יש לי שאלה לגבי ה-Z40. כשפרצו לי לרכב, גנבו לי רק את המצלמה הקדמית אך האחורית נשארה. האם אני יכול עדיין להשתמש בה אם אני אקנה אך ורק את המצלמה הקדמית?

לגבי ה-VIOFO, האם יש איזה משהו שהופך אולי את אחד הדגמים לעדיף אם אני אגדיל את התקציב (מאלה שתומכים בצילום קדמי ואחורי)?

עריכה אחרונה על ידי מחפשרכב2
פורסם
לפני 20 דקות, מחפשרכב2 כתב:

כלומר שאם אני אקנה היום המחיר אמור להיות אותו דבר כמו ב-11.11?  ומה לגבי ה-BLACK FRIDAY?

 

ונראה לי שאני זוכר שבאמת הפעלתי את האופציה לקידוד הזה, אבל הייתי בטוח שהכוונה היא שמכיוון שהמכשיר תומך בקידוד אז הוידאו יוקלט רגיל בקידוד הזה ופשוט אני אוכל לראות בטלפון רק בו. זה נראה לי ממש מחדל מבחינת DDPAI שהם לא כתבו שם שהמצלמה חייבת להיות מחוברת ל-WIFI של המכשיר כדי בכלל לעשות את פעולת ההקלטה שהיא הדבר הכי בסיסי שהמצלמה תעשה. בסדר אז אם זה משהו שידוע אז אני אולי אנסה אותה עוד פעם.

יש לי שאלה לגבי ה-Z40. כשפרצו לי לרכב, גנבו לי רק את המצלמה הקדמית אך האחורית נשארה. האם אני יכול עדיין להשתמש בה אם אני אקנה אך ורק את המצלמה הקדמית?

לגבי ה-VIOFO, האם יש איזה משהו שהופך אולי את אחד הדגמים לעדיף אם אני אגדיל את התקציב (מאלה שתומכים בצילום קדמי ואחורי)?

המחיר יישאר זהה, אבל הקופונים אוזלים עם הזמן.


כל עוד הכבל של המצלמה האחורית תקין לא אמורה להיות בעיה היא תתאים למצלמה קדמית חדשה.

יש לך קופון 11Salibuy6 שיוזיל 6$ נוספים להנחה שכבר קיימת בחנות 
בתכלס משתלם לרכוש את זו עם הGPS, היחידה שנשלחת לארץ מהחנות הרשמית של DDPai באליאקספרס וסה"כ $63.92, האופציה הכי זולה.
https://s.click.aliexpress.com/e/_9j0jc4

 

המצלמות של VIOFO יהיו יקרות יותר בפער, כמעט פי 2 בשביל אותם נתונים טכניים ואיכות תמונה כמו של הZ4 (כמו למשל VIOFO V3, A129 Plus, A119 mini), לכן אין להן ייתרון משמעותי.

 

לפני 20 דקות, Liquidator כתב:

כל מצבר אחרת לא? או אין קשר? 

תלוי אם המצבר חדש\ישן, אבל לא הייתי לוקח סיכון שלא יניע לי הרכב בבוקר.

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

פורסם
לפני 40 דקות, FiS כתב:

המחיר יישאר זהה, אבל הקופונים אוזלים עם הזמן.


כל עוד הכבל של המצלמה האחורית תקין לא אמורה להיות בעיה היא תתאים למצלמה קדמית חדשה.

יש לך קופון 11Salibuy6 שיוזיל 6$ נוספים להנחה שכבר קיימת בחנות 
בתכלס משתלם לרכוש את זו עם הGPS, היחידה שנשלחת לארץ מהחנות הרשמית של DDPai באליאקספרס וסה"כ $63.92, האופציה הכי זולה.
https://s.click.aliexpress.com/e/_9j0jc4

הקופונים שאוזלים, התכוונת לעוד חוץ מזה שכתבת?

ועדיין לגבי ה-BLACK FRIDAY אני לא יודע אם אולי כדאי לחכות לו במקום לקנות עכשיו?

פורסם

מאמין שיהיו קופונים שיתחדשו, פשוט קופונים שנותנים הנחה לקנייה בסכום נמוך יחסית (50$) אוזלים ככל שמתקרבים ל12.11. (כבר עכשיו מבצעי יום הרווקים תקפים)

מנסיון של השנים האחרונות בבלאק פריידי המחיר יהיה יותר יקר מאשר עכשיו.

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

פורסם
לפני 7 שעות, FiS כתב:

מאמין שיהיו קופונים שיתחדשו, פשוט קופונים שנותנים הנחה לקנייה בסכום נמוך יחסית (50$) אוזלים ככל שמתקרבים ל12.11. (כבר עכשיו מבצעי יום הרווקים תקפים)

מנסיון של השנים האחרונות בבלאק פריידי המחיר יהיה יותר יקר מאשר עכשיו.

כמה הוזלה יהיה נניח למצלמה אחת שהיא פנימית?

פורסם
לפני 27 דקות, Liquidator כתב:

בדקתי אבל נראה שהמחיר לא ירד, צפוי לרדת בכמה אחוזים?

לא חושב

 

לפני 11 דקות, מחפשרכב2 כתב:

איזה סוג TF CARD מתאים ל-Z40?

כרטיס micro sd רגיל, מינימום class 10.
 

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...