Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2082 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
לפני 3 שעות, yogev20 כתב:

llaavvii

הערצה ל -208 ובכלל לפיג'ו' היא מאפיינת פורומי רכב כמו כאן,  השוק מצביע אחרת, למרות שיש חלופות לא רעות מול יאריס, אפילו עדיפות

עדיין אנשים מונעים משיקולים שלא קשורים מהנאה מנהיגה, או משוקלים אחרים שלרוב קשורים באמינות וסחירות גבוהה כביכול.

היום המצב שונה, אבל הסטיגמה נשארה.  

 

 

אני כאן כבר הרבה שנים ואכן מכיר,
רעייתי מכירה את "השגעונות" שלי כבר הרבה זמן (עברו אצלינו בבית עשרות רכבים (בקניה\ליסינג לא מדבר על רכב ליומיים), ללא הגזמה עשרות רכבים),
ואת היאריס תמיד הערכתי רק בגלל ה"גודל" שלה בלבד, ופתאום הגיעה מישהו שבאוביקטיביות אישית שלה אמרה וואלה אוהבת ויותר ממה שאתה מגדיר כחלופה עדיפה בהרבה, משמע גם רכבים שלנו נראים נחותים בהרבה מהחלופות לא תמיד העניינים הם "שחור ולבן"

לכן לא הייתי ממהר "לשלול" רכבים שנראים לנו נחותים.

עריכה אחרונה על ידי llaavvii
  • תגובות 52
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אתה אומר בדיוק מה שאני אומר, בלי קשר שאת יאריס כמעט קניתי אגב,  אבל הנוחות לא הייתה לרוחי

על המרחב הפנימי יכולתי להתפשר, לא על אי משענת יד מרכזית. (אתה רואה, כל אחד מפריע לו משהו אחר)

 

זה שפיג'ו' זה הרכב הנערץ/מומלץ כאן בכל הזדמנות, אני יודע. האם זה משפיע על ההחלטות שלי -בכלל לא.

 

 

פורסם

ההתרשמות שלי מישיבה בדור הנוכחי של היאריס (לא נראה לי שהוא השתנה מאז 2012) זה שהוא הרבה יותר מרווח מכפי שהוא נראה מבחוץ.

 

אני 1.86/125, ולא הרגשתי שצפוף לי במושב הנהג.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

אני דווקא אוהב את היאריס (יש לי אחת כזאת - 2013 לא היברידית) אבל לנסיעות יומיומיות בינעירוניות הייתי מחפש רכב נוח יותר. אולי פג'ו 308.  אם החיסכון בדלק הוא החשוב אולי הייתי הולך לכיוון דיזל.

מוטי, מוטי, מוטי - אני לא סתם בחור אידיוטי 

פורסם

תודה לכל העונים!

ראיתי שחלק המליצו פה על פיג'ו 208. יש לי קרובת משפחה שמאוד לא מרוצה, ושיש לה הרבה בעיות איתו. אני יודע שמקרה אחד לא מעיד, אבל מעדיף לא ללכת על רכב שמישהו שאני מכיר מקרוב יש ניסון רע איתו. 

כעיקרון אני רווק ולא צריך רכב משפחתי ומספיק לי סופר מיני, וכמו שאמרתי התכנון לנסוע כל יום מהמרכז לירושלים שזה באיזור ה 90 ק"מ ליום, לצרכים שלי על איזה רכב הייתם ממליצים בתקציב של עד 45K ? מה עם הסיאט איביזה ? פשוט הבנתי לאיביזה יש גיר dsg ומעדיף פחות גיר רובוטי.

פורסם

אם רוב הנסיעה שלך בינעירונית אני ממליץ על גיר ידני שלא 'תסבול' ממנו גם אם אתה לא רגיל לידני.

פורסם
לפני 20 דקות, EliC25 כתב:

אם רוב הנסיעה שלך בינעירונית אני ממליץ על גיר ידני שלא 'תסבול' ממנו גם אם אתה לא רגיל לידני.

 

תודה על התשובה, ברמה האישית לא מסתדר עם ידני. אשמח להצעות לרכבים אוטומטים.

פורסם (נערך)

מה עם הונדה ג'אז הייבריד?

אם יאריס - אז ממליץ לך על הבנזין בגלל השנתון הנמוך יחסית,

אם אני זוכר היטב - טויוטה לא מבטחת סוללה ברכב שגילו מעל 10 שנים.

עריכה אחרונה על ידי Mr.Hybrid

2024 KIA SELTOS 2.0L Premium

Škoda Octavia 1.5L Tsi 2025

פורסם

לא הייתי לוקח ג'אז היברידית כבר בתקופה הנוכחית.. הן ישנות ולך תדע מה יקרה מחר למערכת ההיברידית

וכל זה בשביל רכב שאוכל 1 ל16.

פורסם

בעניי 90 קמ ליום זה מספיק מכובד בשביל לשים דגש רציני מאוד על נוחות גבוהה, לא רואה איך כל רכבי המיני כאן מגיעות לסף הזה בכלל.

מודה שאין לי כמעט נסיון עם רכבי מיני אבל המעט שיש  לי הספיק לי להבין דרך הגב את ההבדל.

 

אם אין בעיית מקום פיזית הייתי פוזל לכיוון מנהלים/ג'יפונים.

 

אבל לפחות לא יורד ממשפחתית רגילה.

 

אבל זה אני אולי לך לא מפריע...

פורסם

 

תודה רבה על התשובה, לא חושב שיפריע לי לנהוג במיני. ובאמת נראה לי שלבחור רווק שרוב הזמן ינהג לבד אין צורך במשפחתית..חבל על הכסף..

פורסם
לפני שעתיים, yd b-4 כתב:

בעניי 90 קמ ליום זה מספיק מכובד בשביל לשים דגש רציני מאוד על נוחות גבוהה, לא רואה איך כל רכבי המיני כאן מגיעות לסף הזה בכלל.

מודה שאין לי כמעט נסיון עם רכבי מיני אבל המעט שיש  לי הספיק לי להבין דרך הגב את ההבדל.

 

אם אין בעיית מקום פיזית הייתי פוזל לכיוון מנהלים/ג'יפונים.

 

אבל לפחות לא יורד ממשפחתית רגילה.

 

אבל זה אני אולי לך לא מפריע...

עם איזה רכבי מיני יש לך נסיון?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

הטרייה ביותר שהייתה אצלי שלושה ימים לפני חודש הייתה פיקנטו עם 20 אלף קילומטר. במילה אחת עינוי. פיג'ו 301 גם זכורה לי רועדת ולא נוחה. אני חושב שהחוויה תהיה פחות או יותר אותו דבר בסגמנט הזה.

×
×
  • תוכן חדש...