Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2085 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
לפני 41 דקות, falou כתב:

לפעמים שם חרדל בביצה

 

זו תוספת מעולה לבלילה,

 

מספיק לשים חצי כפית חרדל ל- 3 ביצים ולטרוף עם מוט בלנדר (המוט בלנדר חוסך זמן ומונע גושי חרדל),

ומרגישים הבדל בטעם.

 

.

 

עריכה אחרונה על ידי BEEKER

-

פורסם
 
@Blaz00r
לגבי הפריכות - אצלי הם נשארים פריכים גם אחרי שהם קרים כבר, בלי שום נקודות רטובות.
תלוי אולי בסוג הפירורים שאתה משתמש, וגם ברמת העשיה (אני אוהב אותם שזופים מאד, יש כאלה שעושים יותר בהיר ואז אולי זה נשאר פחות פריך).

לא יודע, ניסיתי עם לפחות 4-5 חברןת שונות, בכולן פחות או יותר זה קורה (לא תמיד ולא לכל השניצלים, אין לי מושג מה קורה שם). אני אגב שם את כל החתיכות בקערה אחת עם 2 ביצים (מעורבבות עם תיבול משתנה) ולא עובר שניצל-שניצל, חוסך זמן (אולי משפיע?)



ד"א גם כשמכינים קציצה בשביל המבורגר, כדאי לערבב ביצה בתוך הבשר, כדי לשמור על שלמות הקציצה בזמן בטיגון.

ביצה בהמבורגר?! חלילה, בשביל שהקציצה לא תתפרק שמים אותה במקרר (לא מקפיא) לשעה, זה מספיק בשביל לשמור אותה כגוש אחד שלא מתפרק בטיגון
פורסם
לפני כשעה, misterb כתב:

ראיתי את זה רק אחרי.. פעם הבאה ננסה.

 

כן כן תנסה (אני מעודד אותך לאכול הרבה שניצלים וכנראה גם להשמין בדרך)

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

אני מכין שניצלים בצורה קצת שונה:

משרה למשך שעה-שעתיים במרינדת יוגורט+ביצה+קצת מיץ לימון+תבלינים(מלח, פלפל, פפריקה, אבקת שום וכמון).

מכין תערובת של פירורי פנקו, פירורים מוזהבים רגילים ועוד קצת מהתבלינים שיש בבלילה.

מוציא את השניצל מהבלילה, נותן לעודפים להתנקז וטובל בתערובת הפירורים.

מטגן בשמן יחסית עמוק שמכסה בערך חצי מעובי השניצל.

 

יוצאים ככה שניצלים טעימים, קריספיים ומאוד עסיסיים. 

כדי להפוך את השניצלים לפריכים ביום למחרת במקום לחמם במיקרו שימו את השניצל בטוסטר לחיצה או אפילו מחבת בלי שמן.

פורסם

טוב סיפור אמיתי.

אני ממש קלולס בכל מה שקשור לבישול.

מפה לשם, בפעם הראשונה שניסיתי להכין שניצלים ערבבתי בקערה אחת את הביצים ופירורי הלחם טוב טוב, טבלתי את חזה העוף בבלילה המוזרה והכנסתי לשמן.

יצא זוועות!

אשתי נקרעה מצחוק עלי, זה היה הדבר החיובי היחיד.

 

  • מצחיק 1

אצלי באוטו, יש חצי סיבוב...ששומעים רדיו בלי המצבר.

פורסם

בלי קמח.

טורף ביצים עם סויה, ולפעמים משרה את החזה עוף בתוך הבלילה לכמה שעות במקרר.

פירורי לחם / גריסיני / לפעמים קצת קמח, ולמחבת.

 

לפעמים מוסיף לבלילה קטשופ או רוטב ברביקיו טוב, או רוטב צילי מתוק - זה משדרג משמעותית. 

 

מה שכן, מקפיד לטגן בשמן נקי, לא עמוק מדי, ולא חם מדי ששורף. 

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

אני אוהב את השניצלים עבים. 

בלי קמח, כף חרדל ושן שום כתושה בבלילה.

לפרורי הלחם אפשר להוסיף קצת ביסלי גריל מרוסק.

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

פורסם

בלי קמח.

לגבי פירורי לחם, הסוד שלי: קמח מצה. הרבה יותר טעים מכל פירורי לחם, כולל פירורים נוכריים במדינות הנורדיות.

חוץ מזה, אני התחלתי עכשיו להכין חזה עוף בטוסטר-גריל ענק של ברוויל שקיבלתי מתנה ושכב במחסן 13 שנים. יוצא פגז, מוכן בארבע דקות ויוצא כמו במחבת פסים.


איפה מוקד ידע שניצלים, תגובתו מתבקשת ...

חזיר דיזל

פורסם

כל ההבדל בשניצל זה איך מכינים אותו ולא מה שמים שם.

צריך להכין את השניצל בצ'יפסר או שמן ממש עמוק, אחרת הוא נדבק ונשרף.

זה מה שעושים במסעדות.

ב KFC יש להם מכשיר מיוחד שהוא כמו סיר לחץ.

המתכון של KFC הוא עם חלב באחד השלבים.

 

  • אהבתי 1

אייל

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

ממש לא חובה ציפסר או שמן עמוק כדי לקבל שניצל פצץ.

 

  • מעניין 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

ראשית, השניצל הכי טוב בארץ זה בסנדוויץ' בר דניאל בכיכר העיריה בנהריה. 

 

השניצל שאני מכין וקיבל תשבוחות:

חותך את חזה העוף לפרוסות דקות, לא דופק.

טורף ביצה עם שום כתוש וקצת רכז עגבניות, מלח ופלפל, ומשרה את חזה העוף בתוך הבלילה לכמה שעות עד יום יומיים.

טובל בפירורי קורנפלקס (לצערי זמינים רק בארה"ב, אבל פירורית זהב גם בסדר) ומטגן בשמן חם. עדיף טיגון עמוק, אבל אפשר גם בלי.

הספגה מהירה מהירה בנייר סופג ואז לערימה בלי נייר שיהיה אוורור וישאר קריספי.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

  • אחראי פורום
פורסם

מאחר ונכפתה עליי תזונה לל"גית, עברתי לפירורים אלטרנטיביים, מעל כולם אמליץ על מה שבצילום.

קריספיות, טעם זהה למקור וחיסכון בגלוטן הי"ד.

אז צליאקים ומי שלעזאזל מרצונו החופשי רוצה לל"ג, יש תקווה. 

את השאר עושים כמו כולם, השריה בחרדל, שום, קטשופ/ברביקיו, "בצה", תבלינים, ללא קמח גם לפני שניחתה הגזירה.

20201006_175048.jpg

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

אני התחלתי לאחרונה להוציא את השניצלים ישירות מהמחבת למסננת במקום לצלחת עם נייר ספיגה, לא יודע למה אבל הם מרגישים לי קריספיים יותר ככה.

________________________

Peugeot 206 Xs 1.6l 16v :lol:

Peugeot 205 Forever 1.4l 8)

Peugeot 306 1.4l - נגנבה :-(

פורסם (נערך)
לפני 18 דקות, SlowRide כתב:

ממש לא חובה ציפסר או שמן עמוק כדי לקבל שניצל פצץ.

 

 

זה לא חובה,

אבל טיגון עמוק נותן תוצאה יותר טובה ובזמן קצר.

השניצל יוצא אחיד ועסיסי.

 

 

 

.

עריכה אחרונה על ידי BEEKER

-

פורסם
לפני 14 דקות, LotusElise כתב:

ב KFC יש להם מכשיר מיוחד שהוא כמו סיר לחץ.

מכיוון ששיט כזה מעניין אותי, החלטתי לחקור קצת

 

א. אין צורך בדבר הזה לשניצלים. שום צורך.

ב. זה מתאים ל KFC או חתיכות עוף גדולות שמתוגנות, וכשצריך זמן.

 

למה?

הרעיון של בישול תחת לחץ זה שהלחץ מעלה את נקודת הרתיכה של הנוזל, ובכך בעצם מבשלים בטמפרטורה גבוהה יותר, תוך כדי חיסכון אנרגטי.

מה קורה פה עם השמן, ולמה זה לא רלוונטי לבני תמותה?

הכי כיף זה ציפוי קריספי - בגלל זה אנחנו רוצים לתת טיגון טוב בטמפ' גבוהה, אבל אם נשאיר יותר מדי נשרוף את הציפוי.

אז הקונספט הוא לתת מכה של טיגון ואז לסגור את העוף בתוך הסיר לחץ הזה (והבפנים עוד חי), ככה שאפשר לבשל בטמפ' נמוכה יותר, בהשקעה אנרגטית קטנה יותר, עד שהעוף מוכן מבפנים. 

בכך חוסכים זמן, אנרגיה, קצת שמן.

היתרון הנוסף זה שפחות לחות בורחת מהעוף עצמו, בגלל הלחץ.

שניצלים הם דקים ולכן גם בטיגון בטמפ' גבוהה הבפנים לא נשאר חי בזמן שהבחוץ שרוף.

אפשר לקבל אפקט דומה בחתיכות עוף גדולות יותר אם מחלקים את הבישול לשני חלקים בציפסרים שונים / בטמפ' שונות.

[יצא לי לעבוד במסעדה אסייתית בה עשינו בדיוק את זה רק בסדר הפוך, קודם בישול בטמפ' נמוכה, ואז לפני שמוציאים נותנים מכת חום בשביל צבע יפה ומרקם טוב.]

 

 

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

×
×
  • תוכן חדש...