Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2085 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני שעה, Blaz00r כתב:
לפני שעתיים, dorsht כתב:
אנסה, אין מה להפסיד.
אגב, יש פה כאלו שטובלים פעם ראשונה בפירורי לחם ולאחר מכן בביצה ושוב בפירורי לחם? ראיתי אנשים שמכינים שניצלים גם באופן הזה.

ניסיתי פעם, זה יוצר שכבה כפולה של ציפוי. האמת לא רע בכלל (ואפילו מוצלח), אבל לא ממש שווה את האקסטרה עבודה

 

ציפוי עבה בד"כ מופיע בשניצלים קנויים,

אולי זה יותר טעים,

אבל אולי זה פשוט יותר משתלם כלכלית (יותר ציפוי, פחות שניצל עוף).

-

פורסם

אנחנו מכינים בבית לפי המתכון הזה
משרים את החזה עוף פרוס (הכמויות פה מתאימות לקילו) במשך לילה (אפשר גם פחות אבל עדיף...)
2 ביצים, טרופות
2 כפות גדושות חרדל
4-3 שיני שום, מעוכות
פלפל גרוס

לטיגון
1.5 כוסות פירורי לחם
1.5 כוסות פירורי פנקו
מלח ים ופלפל גרוס טרי
לפעמים מוסיפים תבלינים נוספים כדי להוסיף ״עניין״ אבל זה בגדול...

(אפשר להקפיא אחרי הציפוי ואז יש שניצלים מוכנים לטיגון כל פעם והתחושה היא שאתה אוכל שניצל טרי בכל פעם...)
כמובן שמים על רשת לאחר הטיגון


Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם (נערך)

2 הסנט שלי,

בלי קמח, מוסיף רוטב קצת סויה לביצה, פירורי לחם+פלפל שחור ולמחבת. יוצא אש.

 

שאלה, 

מה אתם עושים עם העודף, אני מחזיר למקרר את השניצלים שנשארו ומחמם על מחבת עם קצת שמן למחרת.

 

עריכה אחרונה על ידי ArikM

Ford Mondeo 2.0T + Bluefin Remap - נמכרה

Infiniti G37 2013

פורסם

נגמרו הימים שהייתי מטגן.

לא בריא..מלא שמן..לא טוב לילדים.

ביצה..פרורי לחם  פפריקה פלפל 

וזהו !

ואז...

לתנור..יוצא אותו דבר כמו טיגון ויותר בריא.

מזלף בנדיבות שמן זית על השניצלים ולתנור.

פורסם

אני יודע שאין לזה רציונל, אבל אני אוהה יותר שניצלונים קטנים. לוקח חזה עבה, חוץ לרצועות מלבניות, קמח, ביצה בתיבול, פירורית מתובלת של אוסם או פירורים שהכנתי לבד. 

יוצא הרבה יותר טעים לי.

אולי כי יש יחס שטח פנים לנפח גדול של יותר של ציפוי. אין לי הסבר.

זה יותר עבודת טיגון,

אבל אני יכול לסיים קערת סלט מלאה בכאלו עם קטשופ שאני מכין, סלט עם טחינה ואם אני מרשה לעצמי אז חמאה עם קצת פירה בפנים. 

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם




לתנור..יוצא אותו דבר כמו טיגון

בתנור יוצא אחלה אבל מפה ולאמר שזה יוצא אותו הדבר...

אם כך שנצליות היו מתפארות בשניצל אפוי בריא ללא טיגון שיוצא אותו דבר ואז מאבדים 99% מהלקוחות


פירורית הזהב?!
כאן איבדת אותי.

מה הבעיה בפרורית הזהב?


Sent from my Redmi Note 7 using Tapatalk

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם
לפני 8 שעות, דני 9999 כתב:

לתנור..יוצא אותו דבר כמו טיגון ויותר בריא.

הדיאטנית שלי פעם אמרה את זה. אז ניסיתי. 

זה לא. אפילו לא קרוב. 

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

  • אחראי פורום
פורסם

ניסינו פעם או פעמיים, יצאו משם דברים כ"כ קשיחים שרשמתי עליהם פטנט בתור חומר מרוכב. 

  • מצחיק 3

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אם אתה שם את זה בתנור עם הזלפה נדיבה של שמן זית, איך זה שונה מטיגון ברמת הבריאות?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

א. כי זה שמן זית ולא נראה לי שאתה מטגן שניצלים בשמן עמוק עם שמן זית אלא קנולה.

ב. אני מזלף מעל השניצל שמן זית..לא מספיג..לא מטביע..שם כמות הגיונית וקטנה.

נותן לזה מספיק זמן והופך פעם אחת וזה יוצא קריספי .

הרי בסוף כל מה שנותן הטיגון זה קריספיות מבחוץ וגם בתנור זה מתקבל יופי

 

תנסו פעם אחת תנו לזה זמן בתנור יוצא יופי יופי

 

פורסם

דני רק שתדע ששמן זית עדיף בהרבה לטיגון מבחינה בריאותית אל מול שמן קנולה (למרות כל מיני אמונות של אנשים לגבי זה... בגדול שמן קנולה זה זבל רציני)
מוזמן לחפש בפייסבוק של שאול אמסטרדמסקי (או משחקי הכיס) עשו כתבה לגבי טיגון, בגדול הסיבה שאנחנו לא מטגנים עם שמן זית ... המחיר שלו.


Sent from my iPhone using Tapatalk

  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם

נראה לי שזה בדיוק מה שהוא התכוון, מבחינת עלות לא חושב שהרבה אנשים ישמחו לפרק חצי בקבוק שמן זית על טיגון בשמן עמוק (מחיר של בערך פי 4)

פורסם (נערך)

אף פעם לא חשבתי על שניצל במונחים של שרשור, אבל אם כבר פתחתם.

מעדיף אותם דקים, לא בצורה היסטרית.

טובל בביצה מתובלת קלות (מלח, פלפל, ואם אשתי במטבח, אז גם חרדל).

טובל בקערית עם קמח מצה.

מטגן במחבת. עד לפני כמה חודשים בשמן קנולה. מאז, בלחצי הבת, בשמן זית. פחדתי מטעם לוואי של השמן, אבל התבדתי, או שהתרגלנו.

עברתי על כל השרשור, ולא מבין את ההיגיון של טבילה בביצה אחרי ציפוי בקמח/פירורים. הביצה לא "מקלפת" אותם מהבשר?

עריכה אחרונה על ידי pasat04

פורסם
לפני 15 דקות, yuval1111 כתב:

מצטרף לשאלה. מישהו ניסה?

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
×
×
  • תוכן חדש...