Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
לפני 29 דקות, Transporter כתב:

הייתי בסטאי


קודם כל לגבי המלון רק דברים רעים שמעתי על המקום עד עכשיו, שמח שאתה מאשר.
לגבי החוף, תמיד מצחיק אותי שאנשים משלמים כל כך הרבה כסף בשבילו או בשביל להשתחשך בכנרת בכלל. צמוד לסטאי נמצא חוף חינמי, חוף אשלים חוף מקסים, לא אתפלא אם מדובר באותה רמה של חוף חוץ מהמיטות שיזוף כמובן. חינם אין כסף, רק כדאי להביא ציליה.

דרך אגב אם כבר הזכרנו כנרת, אחד מהמקומות הכי מדהימים שהייתי בהם (לא מזמן במקרה) הוא בכלל חינמי. טוב הוא לא באמת חינמי, הוא נמצא בשטח חקלאי פרטי ואי אפשר פשוט להגיע אליו, צריך להכיר את הבעלים.
מי שכן מגיע אליו מגלה פינת חמד שנראית כמו הבית של פיטר פן. בית עץ על עץ אקליפטוס ענק. לידו שתי בריכות המזכירות את "בריכות הקצינים" של הרמה, כל העסק הזה יושב על ראש וואדי מהמם ומשקיף על הכנרת. 

מקום עם קסם. יש מצב שטרנספורטר לא היה מניח את הרגל שלו שם כי הוא לא מפונפן, אבל נוטף קסם ברמות אחרות.

2052150684_WhatsAppImage2021-07-21at13_27_53.thumb.jpeg.fc135ec2817d7103f1a0dfa3d555dd9e.jpeg

 

2037830991_WhatsAppImage2021-07-21at13_25_01.thumb.jpeg.e5930b23b937ec8d1117b297aa406d43.jpeg

עריכה אחרונה על ידי farkash7
  • אהבתי 1

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם
לפני 19 שעות, Potato כתב:

@m3x7r3m3 תן פה איזה הסברון על קוזציה וקורולציה בין עלות לאיכות :)

 

רציתי, אבל אז עמוס החזיר שגיאה Out of memory exception.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם (נערך)
לפני 15 דקות, farkash7 כתב:

קודם כל לגבי המלון רק דברים רעים שמעתי על המקום עד עכשיו, שמח שאתה מאשר.
לגבי החוף, תמיד מצחיק אותי שאנשים משלמים כל כך הרבה כסף בשבילו או בשביל להשתחשך בכנרת בכלל. צמוד לסטאי נמצא חוף חינמי, חוף אשלים חוף מקסים, לא אתפלא אם מדובר באותה רמה של חוף חוץ מהמיטות שיזוף כמובן. חינם אין כסף, רק כדאי להביא ציליה.

 

אתה כנראה מתבלבל

סטאי זה בית מלון ולא חוף

יש לי בריכה פרטית בחדר, מה אני צריך את החוף שליד ? לא שילמתי על שום חוף

הייתי כל היום בבריכה

ובזמן הפנוי הלכתי למסעדה סופר מאכזבת בשם טיביס

 

החופים שדברתי עליהם ביוון הם לא חוף בטבריה

אלא חופים שעצם הישיבה שם היא חוויה, עם המוזיקה והאוכל שנותנים לך

אני שם בצד רגע חופים כמו סנטנה שאתה יכול לשבת ממש בתוך המים.

תוסיף לזה מוזיקה טובה ואוכל טוב  וזאת החוויה שאתה משלם עליה

 

 

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם (נערך)
לפני 55 דקות, farkash7 כתב:

לא אשכח שהייתי בשווארמה בארץ, אחת ממש טובה. עמדתי בתור להזמין. בדלפק הסלטים עמד אדם שפתאום התעטש בעוצמה וריסס את כל העמדה. כולם המשיכו את חייהם כרגיל. אף אחד לא אמר לדביל כלום או חשב להחליף את הסלטים.
הסתובבתי וברחתי משם.

 

לכל אחד יש דוגמאות כאלה.

ארוחת צהריים , הרצליה פיתוח,  עמדת שווארה בלאפה.. תור של אולי 20 איש.
העובד מכין את הלאפות בידיים, אבל הוא עובד עם כפפות לטקס שחורות יפות כאלה.

פתאום, בין לקוח ללקוח, הוא הולך לסדר שקית בפח.. 
דוחס את כל האשפה פנימה (ידיים עם הכפפות). קושר את השקית.

מחליף לשקית חדשה.. הכל עם הידיים שיש עליהם כפפות שחורות.

 

ואז הוא חוזר לעמדה וממשיך להרכיב מנות לאנשים עם אותם כפפות. 
 

אתה לא יכול לברוח מזה, זה קורה בכל מקום שמכינים אוכל לאחרים .

 

שבת בבוקר, בית מלון בים המלח.
לקוח כבד שהגיע מאוחר , מבקש מאחד העובדים גחנון ... כי נגמר.
ומנפנף בשטר של 50 ש"ח כטיפ. כי הוא ממש חם על גחנון , למרות שהגיע מאוחר.

העובד רץ למטבח, שואל אם נשאר , עונים לו שלא..  
הוא רץ לפחים השחורים .. נובר בהם ומוצא 2 חתיכות שחזרו מפינוי מהשולחונות
מנקה אותם יפה. והולך להגיש אותם תמורת טיפ יפה של 50 ש"ח.

בתיאבון

 

עריכה אחרונה על ידי korola
  • מצחיק 1
  • מבאס 1
פורסם
לפני 10 דקות, Pika007 כתב:

image.thumb.png.cfaf93a898ff21d3cb68cb859b55b47b.png

 

לאחר מכן הוא מציין בנוסף שבקרבה למלון סטאי יש חוף חינמי נהדר. 

עכשיו שפתרנו את המשבר בטיימליין, נא המשיכו 🤪

אבל רשמו לך שהחוף לא מעניין,

"הייתי כל היום בבריכה"

לפני 32 דקות, Transporter כתב:

 

הייתי כל היום בבריכה

ובזמן הפנוי הלכתי למסעדה סופר מאכזבת בשם טיביס

 

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 3 שעות, Potato כתב:

אבל רשמו לך שהחוף לא מעניין,

"הייתי כל היום בבריכה"

 

 

אבל בריכה יש לי בבית ?  
למה בשביל להיות כל היום בבריכה צריך לנסוע לכנרת? 
 

מילא תגיד בשביל המסעדה,  אבל הוא הביא כריך מהבית .

  • מצחיק 4
פורסם
לפני 4 שעות, farkash7 כתב:

לא אשכח שהייתי בשווארמה בארץ, אחת ממש טובה. עמדתי בתור להזמין. בדלפק הסלטים עמד אדם שפתאום התעטש בעוצמה וריסס את כל העמדה.

כבר לפני 33 שנים רפי גינת לימד אותנו שהתבלין הכי משובח בחומוס זה קוליפורמים.

היית צריך להגיד לו תודה

יש צורך רק בחמש אצבעות כדי לנהל את הגלקסיה, ורק בשלוש־עשרה אצבעות על מנת לשלוט ביקום. -- דוד אבידן

פורסם
לפני 4 שעות, Transporter כתב:

יש לי בריכה פרטית בחדר


אתה בטוח שהיא פרטית?

נגיד את זה ככה אם היית זבוב על הקיר והיית רואה מה אנשים עושים בבריכה הפרטית שלך לפני שנכנסת אליה יש מצב טוב שהיית מקיא, בעצם במקרה שלך כנראה שלא היית מקיא כי לפני דקה סיפרת לנו איך יבואן רכב שהכרת לפני דקה התעטש לך באוכל והמשכת כאילו כלום 😂.

  • מצחיק 1

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם
לפני 5 שעות, Potato כתב:

אבל רשמו לך שהחוף לא מעניין,

"הייתי כל היום בבריכה"

 

 

וגם כשדברתי על חופים לא דברתי על טבריה אלא על מיקונוס

או במקסימום חוף יפה שנפתח בת״א ובאמת מקפידים לא להכניס הרבה אנשים והאווירה טובה,

ועוד 2 חופים יפים שפתחו באילת

 

אין לי מושג איך ממלון עם בריכה פרטית בטבריה הגענו לדבר על החופים שם, מה הקשר בכלל

פורסם
לפני 24 דקות, Transporter כתב:

אין לי מושג איך ממלון עם בריכה פרטית בטבריה

על הכנרת*

תיקנתי לך כי בטעות טעית. טבריה רחוקה מסטאי.

 

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם
לפני שעה, David32 כתב:

על הכנרת*

תיקנתי לך כי בטעות טעית. טבריה רחוקה מסטאי.

 

 

לא מעניין

גם הרודס ים המלח על ים המלח ואין סיבה לצאת מהחדר אם לקחת חדר עם בריכה

זה שיש חופים בחינם זה סבבה אבל זה לא אותה חוויה

ועוד בהרודס הבריכה מחולקת לכמה חדרים

פורסם

בבריכה בחדר בהורדוס ים המלח יש מים מים המלח שאפשר לצוף עליהם כמו בים המלח?

החוף שם אמור להיות יותר טוב מהרגילים או משהו, לא יודע, שונא ים המלח, הריכוז של השיט שם באוויר לא עושה לי טוב.

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם
בתאריך 20.7.2021 בשעה 21:33, SlowRide כתב:

למה ככה, אתה יודע איזה כיף זה לפצוח את הבוקר עם סטייק וביצה?
משאיר אותך שבע ואנרגטי עד 3 בצהריים.
 

1626805820624.jpg

התמונה הזו עשתה אותי עייף מהמחשבה של לאכול כזה דבר.

לפני 9 שעות, korola כתב:


ארוחת צהריים , הרצליה פיתוח,  עמדת שווארה בלאפה.. תור של אולי 20 איש.
העובד מכין את הלאפות בידיים, אבל הוא עובד עם כפפות לטקס שחורות יפות כאלה.

פתאום, בין לקוח ללקוח, הוא הולך לסדר שקית בפח.. 
דוחס את כל האשפה פנימה (ידיים עם הכפפות). קושר את השקית.

מחליף לשקית חדשה.. הכל עם הידיים שיש עליהם כפפות שחורות.

 

ואז הוא חוזר לעמדה וממשיך להרכיב מנות לאנשים עם אותם כפפות. 
 

קורונה, בין הסגרים, פעולות להן מסעדות שמנסות לצוף מעל המים.

בדר"כ קונה באותו מקום אבל אחרי סגר שתיים שם לב לתופעה הנחמדה של להשים מסכה על הסנטר ולעבוד עם הידיים, יום אחד יש כפפות ויום אחר אין כפפות. אם יש כפפות משתמשים גם כשצריך לעבוד על הקופה ולקבל כסף.

מאז וויתרתי על התענוג הזה. 

  • אהבתי 1
Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם
לפני 5 שעות, Transporter כתב:

 

וגם כשדברתי על חופים לא דברתי על טבריה אלא על מיקונוס

או במקסימום חוף יפה שנפתח בת״א ובאמת מקפידים לא להכניס הרבה אנשים והאווירה טובה,

ועוד 2 חופים יפים שפתחו באילת

 

אין לי מושג איך ממלון עם בריכה פרטית בטבריה הגענו לדבר על החופים שם, מה הקשר בכלל

זה שיש דבר כזה חוף פרטי זה בזיון בפני עצמו ולא אמור לקרות.

 

משאבי טבע לא אמורים להפוך לעסק.

בטח לא משהו כמו חוף ים שאמור להיות נגיש לכולם.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

×
×
  • תוכן חדש...