Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 2 דקות, Transporter כתב:

 

זה בסדר גמור

גם אני חושב שG63 מצועצע ומוגזם והצורה שלו מגעילה....אולי אם הוא היה עולה 200 אלף הייתי חושב שהוא סבבה והייתי קונה אותו

התעסקות מיותרת בשטויות. הולכים למקום כזה כדי לטעום טעמים חדשים. האוכל שם טעים, הקינוחים  טעימים והאווירה מטורפת

אתה לא חייב להסכים

אבל כל הדיבורים על עיצוב מבולגן מצחיקים אותי

 

צודק, לא התייחסתי לאוכל.

אבל כשהכתבה עוסקת בעיצוב ומתפארת בכך ששילמו לג'ורג'ו ארמני 30 מיליון כדי לעצב (WTF? אין סיכוי שמישהו מטעמו ראה את התוצאה הסופית) וזו התוצאה, אז אני חייב להתייחס לעיצוב.

פורסם
לפני 6 דקות, flytomars כתב:

 

צודק, לא התייחסתי לאוכל.

אבל כשהכתבה עוסקת בעיצוב ומתפארת בכך ששילמו לג'ורג'ו ארמני 30 מיליון כדי לעצב (WTF? אין סיכוי שמישהו מטעמו ראה את התוצאה הסופית) וזו התוצאה, אז אני חייב להתייחס לעיצוב.

 

זה עניין של טעם ולא כל אחד מתחבר

להגיד לך שאני מתחבר לתיקים של הרמס, לא לכולם

לא חושב שהם שווים 10,000יורו לתיק

אבל כנראה שיש מי שאוהב

 

בכל מקרה האוכל טעים

ותמיד כיף לבוא למקום עם עיצוב שונה ווייב שונה, בתור אחד שחי את ת"א כל החיים אני תמיד מעדיף דווקא את המקומות הפחות שיגרתיים

 

פורסם (נערך)
לפני 11 דקות, Transporter כתב:

 

זה בסדר גמור

גם אני חושב שG63 מצועצע ומוגזם והצורה שלו מגעילה....אולי אם הוא היה עולה 200 אלף הייתי חושב שהוא סבבה והייתי קונה אותו

התעסקות מיותרת בשטויות. הולכים למקום כזה כדי לטעום טעמים חדשים. האוכל שם טעים, הקינוחים  טעימים והאווירה מטורפת

אתה לא חייב להסכים

אבל כל הדיבורים על עיצוב מבולגן מצחיקים אותי

 

"מלכודות תיירים"?

אף אחד מהחופים שאמרתי הם לא מלכודת תיירים. הם חופים שאנשים מגיעים אליהם ונהנים לבלות בהם פשוט כי כיף

אתה קורא לזה מלכודת תיירים

אני קורא לזה חוף שכיף לי לשבת בו

 

כבר הסברתי לך שאתה טועה ומדבר שטויות

מיקונוס והמקומות שדברתי עליהם היו יקרים מאז ומתמיד

כי מה שאתה מקבל שם עולה כסף וכנראה עולה לא מעט.

אתה לא מוכן להבין את זה זה בסדר

אתה יכול להמשיך לכתוב שזה בגלל המשבר,

זה כמו לכתוב שבראשית נהיה יקר בגלל הקורונה

זכותך

 

אבל בכלל לא דיברתי על הקורונה. ובמיקונוס הייתי 3 פעמים בעשור האחרון. (כחלק מטיול, לא כדי להיתקע שם.)

בנוגע למשפט המודגש, איכשהו כל פעם שהסברת לי את זה התברר שהמציאות היא בדיוק להיפך, אז סלח לי שבגדול אני מעדיף להתבסס על דברים אחרים 🙃

עריכה אחרונה על ידי Pika007
פורסם

אז מה אם היית במיקונוס?

יש אנשים שהיו ולא מבינים איך  זוג מגיע ליותר מ 500 יורו ביום, כי הם קנו אוכל בסופר ואכלו במסעדות מקומיות ממוצעות, לא הזמינו בקבוק יין בכל ארוחה  אז הם סגרו את היום ב 150-200 יורו לזוג

 

כמו שכאן אני לא לוקח את הבת זוג שלי לארוחת ערב בגפניקה כי אנחנו מעדיפים טעמים אחרים

ככה גם שם

 

זה לא שהמקומות נהפכו להיות יקרים 

אתה כנראה בחרת לא לבקר במקומות היקרים

פורסם (נערך)

אני עדיין לא הבנתי למה אין פה תמונות של הסטייקים האלה (ב 300 יורו).

או מיטות השיזוף האלה שעולות 300 יורו. 

 

תגיד, המיטות האלה בתולות ?  כלומר אתה הראשון שעולה עליהן, ואז זורקים אותם? 

האמת, לא הייתי משלם 300 יורו על מיטת שיזוף משומשת.

 

קבלו מיטת שיזוף מיקונוס ב 1199 ש"ח בארץ  

 

image.thumb.png.ae99087ba874fd8ae5c06cdadcfe71d9.png

 

 

ומי שממש רוצה לפנק ולפנק , יש גם מיטת רביצה ב 3,990 . 

אז כנראה 250 יורו זה לא בשמיים 

 

image.thumb.png.ad9844b2d7089b82b61cbb923ec5d821.png

עריכה אחרונה על ידי korola
פורסם
לפני 5 שעות, Transporter כתב:

 

אפשר לראות את זה כבר ב10 דק הראשונות

ויודע מה, באמצע הדרך אתה בלי מסכה? הפרטים שלך עוברים למשטרה לפי הפרטים שרשומים על הכיסא שאתה יושב בו

ועוד פעם אני לא בא לספר לאף אחד ששמתי 4 מסכות במעלית וכו', כי לא שמתי. קבלנו החלטה שנהנים בחופשה ולא רודפים אחרי הקורונה

אתה מזמין מקום לחופים\מסעדות האלה שבועיים שלוש מראש, משלם 500 600 יורו על מיטת שיזוף ושימשיה , לא כדי להתחיל להתעסק במי עמד לידך או רקד לידך..

היה קטע שישבנו בבודהה בר, מקום מושלם שבין היתר עושה סושי מושלם

בהמשך הערב  צרפנו אלינו חברה ישראלים שישבו ליד ודברו איתנו, אחד מהם סיפר  שיש לו מגרש של רכבי יוקרה ורכבים בייבוא אישי, ישב לידי ודברנו

בזמן שאני מדבר עם הבת זוג הוא התעטש על השולחן ולדעתי לא טרח לשים יד בכלל
הסתכלתי עליה אמרתי לה שאם נתחיל לזרוק את האוכל בגלל כל אחד כזה לא נהנה מהחופשה, אז זרמנו

 

להגיד לך שזה הדבר הנכון-לא יודע

גם ככה הוא ישב איתי שעה +- ואם הוא חולה אז זה לא משנה אם התעטש או לא

 

זהו, מצאתי את המשפט החשוב ביותר בכל שרשור הקורונה.

  • מצחיק 3
פורסם
לפני 56 דקות, farkash7 כתב:

אחחחחח התגעגענו.
כמו פרק של הטורטלים טרום חתונה.


מתקן. זה הרבה יותר טוב מהטורטלים.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

לנסוע עד מיקונוס, לשלם הרבה הרבה יורו על סושי בבודהה בר, ובסוף ישראלי מתעטש לך על האוכל...

אתה יכול לקבל את זה בהרבה יותר זול, בג'פניקה ברחובות.

  • אהבתי 1
  • מצחיק 8

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם

כן, זה היה מאוד חסר. 

תגיד טרנספורטר, שואל מתוך סקרנות: השוואת פעם מוצר זול מול יקר כדי לוודא שאתה מקבל משהו יותר טוב?

או שההנחה שלך היא בדיוק מה שכנראה רובינו חושבים שהיא? אם יקר אזי יותר טוב?

 

 

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
לפני 35 דקות, korola כתב:

אני עדיין לא הבנתי למה אין פה תמונות של הסטייקים האלה (ב 300 יורו).

או מיטות השיזוף האלה שעולות 300 יורו. 

 

תגיד, המיטות האלה בתולות ?  כלומר אתה הראשון שעולה עליהן, ואז זורקים אותם? 

האמת, לא הייתי משלם 300 יורו על מיטת שיזוף משומשת.

 

קבלו מיטת שיזוף מיקונוס ב 1199 ש"ח בארץ  

 

image.thumb.png.ae99087ba874fd8ae5c06cdadcfe71d9.png

 

שיעבור שבוע נעלה הכל

התאפקנו עד היום לא העלנו שום דבר

לפני 2 דקות, יבגניפ כתב:

כן, זה היה מאוד חסר. 

תגיד טרנספורטר, שואל מתוך סקרנות: השוואת פעם מוצר זול מול יקר כדי לוודא שאתה מקבל משהו יותר טוב?

או שההנחה שלך היא בדיוק מה שכנראה רובינו חושבים שהיא? אם יקר אזי יותר טוב?

 

 

 

ברור

הסושי בבודהה בר מטורף. להגיד לך שעברתי על כל המסעדות המקומיות שמוכרות ביותר זול ולא מצאתי אחד יותר טעים ? לא

אני כן אומר שהאווירה שם, הנוף, הרומנטיקה זה משהו שלא תמצא באף אחד מהמקומות המקומיים.

כנ"ל האווירה שיש בסנטנה, עם המוזיקה, הדיג'יים, המופעים בסקורפיוס, ברור שאם אתה מבטל את האוכל, המקומות ישיבה השווים, הנוף,  המוזיקה

אז זה בסך הכל חוף ים 

אבל אפשר להגיד את זה על כל  מקום

פורסם

היית חסר טרנספורטר. אני צוחק בקול במשרד, חושבים שהשתגעתי :))

  • מצחיק 1
בתאריך 17.8.2022 בשעה 11:01, ישה כתב:

היום מדיין 4 פעמים בערב בפנסיה פעם ב שבוע ונזקק לזוקף נופלים הופ עוד 400 ש"ח להוצאה

לפני 5 שעות, falou כתב:

צריך לזכור שאנשים עם קטן גם משתמשים בו פחות זמן ולא אובססיביים על להחזיק אותו ביד... 

TL;DR- Turing, Lagrange, Dijkstra, Riemann

×
×
  • תוכן חדש...