Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

אל תדאג הוא מתייעץ עם בורא עולם,

נכון, החרדים לא בממשלה אבל יש לו את מועצת השורא, 

הם בוחנים את הנתונים ברגע שהם יחליטו שיש מגיפה הם יעדכנו את בנט. 

 

 

 

  • מצחיק 2
פורסם (נערך)

 

לא הבנתי? 

מה בלחץ ביום שישי לקיים פגישה דחופה? 

אחרי שבועיים שכולם שם משדרים שהכל בסדר, כל החלטה בלי לחץ, כל מגבלה תתחיל רק עוד שבועיים,

שהציבור בנתיים יפנים? 

אז מה בדיוק קרה?  התחלואה בעולם גדלה?   הבריטים לא מתרגשים.. הם משחררים למרות שמספר המאומתים שלהם ממשיך לעלות.

האיטלקים שדיברנו עליהם לפני כמה פוסטים והיו יציבים על 1400.. עכשיו כמה ימים כבר 2500 ליום. 

 

חשבתי ש50 חולים קשה לא מסכנים את המערכת שכאילו יכולה לטפל ב 1000 חולי קורונה קשה.

כאילו רק אני זוכר שב 900 חלים קשה , האמבולנסים עמדו שעות עם חולים מחוץ לבתי חולים? 

רק אני זוכר שפרופ' ערן סגל פרסם שבגלל 25% מהנפטרים בזמן העומס מתו בגלל חוסר טיפול?  

 

אולי בגלל ש @Transporter שלנו ביון , אז פתאום רוצים להכניס למלונית קורונה כל מי שחוזר מיון? 

יון מקום שני אחרי בריטניה, 9 מאומתים ביום.

 

 

 

 

 

image.thumb.png.90f0149e0760fe449696585da0bf576e.png

 

 

image.png.12374c0f2519f8c7d1f6f38fc47fd4cb.png

עריכה אחרונה על ידי korola
פורסם
לפני כשעה, korola כתב:

לא הבנתי? 

מה בלחץ ביום שישי לקיים פגישה דחופה? 

יום עבודה רגיל לחברי כנסת? 

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם

לנפך. הכנסת לא עובדת אז לא צריך לספור אצבעות, ואםשר להשאיר גם את שאשא וטרופר בחוץ.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

טוב נפתרה התעלומה..

עקב הגידול במספר המאומתים בעולם, היה דחוף לקיים ישיבת ממשלה היום.

אבל בסופו של דבר על ההחלטות וההגבלות שהתקבלו בישיבה יכנסו לתוקף רק ביום שישי הבא. 

 

אז לא ברור מה הדחיפות ?  אי אפשר היה לקבל את אותה החלטה ביום שני בבוקר?  

אם זה אכן כל כך חמור, אז למה רק בעוד שבוע?

כאילו בוחרים בטובתו של מי שטס לחו"ל וחזר השבוע על פני טובתם של אזרחי המדינה שלא טסו לחו"ל ויצטרכו להיכנס לבידוד,

בגלל שפגשו מאומתי חו"ל בסופר, בבנק, בחתונה, בקופת חולים. 

 

מעניין כמה יכנסו לבידוד בשבוע הקרוב בגלל אלו שחזרו מחו"ל ויתגלו מאומתים אחרי שהסתובבו לעומת כמה חוזרי חו"ל נמנעו מבידוד?

 

 

 

 

 

image.thumb.png.43ccc463f14dab76235b435a45d36f2e.png

 

פורסם
לפני 15 דקות, korola כתב:

כאילו בוחרים בטובתו של מי שטס לחו"ל וחזר השבוע על פני טובתם של אזרחי המדינה שלא טסו לחו"ל ויצטרכו להיכנס לבידוד,

 

כואב לך שטרנספורטר לא יכנס לשבוע בידוד הא?

 

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם
לפני 9 דקות, David32 כתב:

כואב לך שטרנספורטר לא יכנס לשבוע בידוד הא?

 

 

זה לא עיניין של כאב, אלא יותר בקטע של ייצור תוכן בשירשור.

אתה מסוגל לדמיין מה היה קורה פה בשירשור אם הוא היה נכנס לבידוד ברגע שהוא נוחת?

או נניח אם היו לוקחים אותו באוטובוס למלונית בידוד ...  היה פה מטעמים. 

 

 

האם מישהו הצליח לזהות אותו בכתבה הזאת.. 

https://www.mako.co.il/news-money/2021_q3/Article-b0e3219147c9a71026.htm

 

 

  • מצחיק 1
פורסם

תמיד נותנים "זמן להתארגנות", ושבוע זמן מקובל. אם היו מתכנסים ביום שני זה היה נדחה כנראה ב-10 ימים כי כל הזמן היו קוראים לחברי הקבינט להצבעות בכנסת.

 

גם אני הייתי מעדיף שההשהיה תהיה יוצר קצרה.

 

לגבי טרנספורטר - היו מסדרים לו מגדלית בידוד.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

צודק , הכי טוב לתת לאנשים זמן להתארגן ולהתרגל לרעיון.. כאילו שנה וחצי לא מספיק? 

 

נניח מישהו בטעות הולך לבנק או לסופר.. יומיים אחר כך מתקשרים אליו (או שולחים לו SMS ) ומודיעים לו שהוא צריך להיכנס לבידוד.

WTF ?  לא נותנים לו זמן להתארגן?  ככה סתם מפילים עליו 9 ימים של בידוד? 

 

מה ההבדל בין אזרח שהמריא היום ונוחת ביום שישי הבא.

לעומת אזרח שהמריא אתמול ונוחת ביום שני?

 

איך בדיוק השבוע הזה נותן "זמן התארגנות?"  

בקיצור, נפלת למלכודת הפוליטית.. מישהו או מישהי בקבינט ביקשה שיהיה זמן התארגנות , אז זרמו עם הנוהל הזה.

אבל אין לו באמת שום הצדקה מבחינת הציבור ? 

מתוך 9 מיליון אזרחים , הזמן התארגנות הזה אולי רלוונטי ל 10,000  ?  אולי אפילו פחות.

בגדול הייתי מצפה שגורלם של 9 מיליון יותר חשוב מזמן התארגנות של 10,000 איש.

 

 

פורסם

ראיתי בפרסום שחצי מהנדבקים אתמול מחוסנים,  אבל אין בכלל מחלימים בין הנדבקים שהתגלו . 

מקרי ?

 

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם (נערך)

@korolaכנראה לא קראת את דברי עד הסוף. סיפור ה"התארגנות" קיים מתחילת המגפה, ובכל העולם.

 

ציינתי שהייתי מעדיף השהיה יותר קצרה (משום מה בחרתי בניסוח עדין). יודע מה - שכל מי שמתעקש לנסוע לחו"ל יחזור וימצא עצמו בבידוד, עדיף עם "צמיד" אכיפה.

 

@vladclarכנראה מקרי. הסיפור של הדבקה חוזרת מוכר לפחות שנה. זו גם הסיבה שמומלץ למחלימים לקבל חיסון. מצד שני, התרשמותי היא שהמודעות לכך נמוכה. חוץ מזה, בעולם נותנים למחלימים חיסון מלא (2 מנות) החל משבועיים אחרי ההחלמה, לא מנה בודדת אחרי 3 חודשים כמו אצלנו. 

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 11 דקות, vladclar כתב:

ראיתי בפרסום שחצי מהנדבקים אתמול מחוסנים,  אבל אין בכלל מחלימים בין הנדבקים שהתגלו . 

מקרי ?

 

 

image.png.af1100ccf9eb9e20bc407285cf1ade96.png

 

 

אתה מכיר את הכלים הגנרים האלה?  סוג של כלים שיודעים לעשות הרבה דברים , אבל לא יודעים לעשות שום דבר טוב. 

לדעתי גם החיסונים זה ככה, החיסונים של מודרנה ופייזר מובססי mRNA האם מעולים,   הם יודעים לעשות משהו אחד הכי טוב שיש.

וזה להתמודד עם הגרסה המקורית של הוירוס..  

ברגע שהמוטציה מתחילה להתרחק אז האפקטיביות שלהם יורדת יותר מהר. 

לעומת זאת אם חלית, אז בעצם הגוף שלך נחשף לכל הוירוס באופן מלא ולמשך קצת יותר זמן.

לכן יתכן שלמחלימים יש חסינות קצת מקיפה יותר ועמידה יותר למוטציות

 

 

פורסם

תגידו, תותחים של קורונה, לא עברו שבועיים מאז שאמרתם בפעם האחרונה שצריך לחכות שבועיים ונראה שוב בתי חולים מוצפים בחולים קשה?

 

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם (נערך)

לא. לפחות אני אמרתי שצריך לראות מה מתרחש. בינתיים המצב לא רע, אם כי יש סימני עליה בחולים הקשים.

 

עליה מתונה מצריכה אמצעים מתונים, וסה"כ זו גישת הקבינט. בתקווה שכך ימשיך. הצד השני הוא שנראה כי משמעת הציבור לקויה.

 

נתב"ג מדאיג, כי 10% מהמאומתים הם חוזרים מחו"ל. אני בספק אם 10% מהישראלים ביקרו בחו"ל בשבועות האחרונים. לכן הלחץ בנקודה זו מוצדק.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

בקרה מוצדקת, אני מסכים. התעקשות על בידוד אגרסיבי. לא יודע. אם אנחנו לא משתכנעים שיש גל של מחלה קשה - אז, שוב, למה להרוס את החיים עצמם?

 

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
×
×
  • תוכן חדש...