Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

אני לא רואה סימנים טובים. זה הכל.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

די. עזבו אותנו. מדינה מטומטמת ברמות שכבר אין כח להתמודד עם זה.

יושב אתמול בכיכר דיזנגוף באוויר הפתוח עם חברים. באה ניידת עם 3-4 שוטרים - "תעופו מפה לפני שכולם מקבלים דוחות". יושבים בכיכר אנשים מבוגרים, במקום היחיד שהוא מפלט באוויר הפתוח. במרחק סביר זה מזה. בקבצותו קטנות. אבל לא. כי הרי משם יבואו 3000 המתים המדומיינים של משרד הבריאות. לא מאוכולסויות אחרות במדינה שאחוז ההדבקה אצלהן גבוה פי 2-3 ממה שהוא באוכלוסיה הכללית. לא מאלו שהופכים עכשיו את דובאי לאילת החדש. לא. 

 

כל פעם יש סגר דבילי תורן, מסבירים מה צריך הלאה, זה לא קורה. וכל פעם אני ודומים לי צריכים לשלם את המחיר. למה? מה יהיה פה אחרי? בעלי חנויות ומסעדות יחזרו לגדל תפוזים כמו שהם עשו לפני הכתרתו של המלך ביבי הראשון? אנחנו לא באנגליה, לא בצרפת, לא בגרמניה. אין לנו אינסוף גבולות. אין לנו אינספוף חולים. יש לנו אוכלוסיות מאוד מאוד שונות. במרכזי ערים ממוצעות כמו תל אביב או ערים בשרון לא אמורים לדעת בכלל שיש קורונה, חוץ ממקרים בודדים. וזה גם די המצב. אבל לא. צריך שוב לסגור את כולם בבתים, עד שבני אדם יתחילו להתאבד מייאוש כנראה.

 

אבל מה זה משנה. העיקר שהמלך קיבול חיסון בלייב ויש שלום מדומה עם מרוקו.

 

  • אהבתי 2
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם (נערך)

אני מניח שהשוטרים לא היו מרוצים ממשמעת המסכות, וככל שאני מסתובב אני רואה את הבעיה כל הזמן.

 

לגבי "אינסוף גבולות" - אנחנו לא יודעים לשמור גם על המעט שיש לנו. כל ההתרחשויות בימים האחרונים סביב נתב"ג, וכל עניין של המדינות הירוקות והאדומות - חזרה על הסיפור של מרץ - לא מוסיף לנו בריאות. אם אני חושב על המדינות שמצליחות להשאר כמעט נקיות - כמו ניו זילנד וטאיוואן - יש להן מדיניות נוקשה מאד בכניסת נוסעים, עם בידוד מבוקר ובדיקות חוזרות.

 

עריכה: פרסום של משרד הבריאות כעת: בבדיקות נמצאו 4 מקרים של הזן שהתגלה באנגליה - שלושה בנוסעים שחזרו מאנגליה ונמצאים בבידוד במלונית ואחד בארץ שנמצא בתהליך בירור.

 

אז המחשבה שהנגיף הגיע ארצה אומתה, עכשיו נותר לדעת עד כמה הזן נפוץ כאן.

עריכה אחרונה על ידי sperial
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

עכשיו כבר המחשבה התקדמה, הם בודקים האם ההתפרצות בבני ברק היא של המוטציה החדשה.

לפי הנתונים מדובר במקדם הדבקה גבוה במיוחד, בעיקר שמתחשבים בזה שכ-30% מתושבי בני ברק כבר היו חולים בנגיף המקורי. 

וזה יעלה שאלה חדשה? 

אם 30% מתושבי בני ברק כבר נחשבו לנגיף ועדיין יש שם התפרצות רצינית... אז חיסון של 30% מאזרחי המדינה לא יעזור למנוע התפרצות חמורה.

פורסם
לפני שעתיים, יבגניפ כתב:

די. עזבו אותנו. מדינה מטומטמת ברמות שכבר אין כח להתמודד עם זה.

יושב אתמול בכיכר דיזנגוף באוויר הפתוח עם חברים. באה ניידת עם 3-4 שוטרים - "תעופו מפה לפני שכולם מקבלים דוחות". יושבים בכיכר אנשים מבוגרים, במקום היחיד שהוא מפלט באוויר הפתוח. במרחק סביר זה מזה. בקבצותו קטנות. אבל לא. כי הרי משם יבואו 3000 המתים המדומיינים של משרד הבריאות. לא מאוכולסויות אחרות במדינה שאחוז ההדבקה אצלהן גבוה פי 2-3 ממה שהוא באוכלוסיה הכללית. לא מאלו שהופכים עכשיו את דובאי לאילת החדש. לא. 

 

כל פעם יש סגר דבילי תורן, מסבירים מה צריך הלאה, זה לא קורה. וכל פעם אני ודומים לי צריכים לשלם את המחיר. למה? מה יהיה פה אחרי? בעלי חנויות ומסעדות יחזרו לגדל תפוזים כמו שהם עשו לפני הכתרתו של המלך ביבי הראשון? אנחנו לא באנגליה, לא בצרפת, לא בגרמניה. אין לנו אינסוף גבולות. אין לנו אינספוף חולים. יש לנו אוכלוסיות מאוד מאוד שונות. במרכזי ערים ממוצעות כמו תל אביב או ערים בשרון לא אמורים לדעת בכלל שיש קורונה, חוץ ממקרים בודדים. וזה גם די המצב. אבל לא. צריך שוב לסגור את כולם בבתים, עד שבני אדם יתחילו להתאבד מייאוש כנראה.

 

אבל מה זה משנה. העיקר שהמלך קיבול חיסון בלייב ויש שלום מדומה עם מרוקו.

 

 

הם עושים את זה ובצדק  לא בגללך

אלא בגלל שהכיכר הזה ועוד כיכרות אחרים נהפכות למדגרות קורונה ולא שונים מקניונים

אנשים יושבים אחד על השני בקבוצות

מה זה שונה מפתיחה של מסעדה? במקום לשבת במסעדה בדיזינגוף ומולך ישבו אנשים זרים הכל עבר לכיכר דיזינגוף? אין הבדל מצטער

לא רוצים את ההתקהלויות האלה

הלכתי עם הילדים לגן שעשועים אלוהים ישמור מה שקורה שם. הייתי צריך לברוח משם ולהבטיח להם מתנות

פורסם
לפני שעתיים, sperial כתב:

אני מניח שהשוטרים לא היו מרוצים ממשמעת המסכות, וככל שאני מסתובב אני רואה את הבעיה כל הזמן.

 

די עם זה די נו. די. למה לעזאזל אתה צריך מסיכה בחוץ? בכל מה שפורסם עד עכשיו הטענה היתה שהאפשרות להדבק בחוץ היא נמוכה עד לא קיימת. אנשים שומרים על מרחק זה מזה. חלק ניכר זה זוגות שגרים ביחד, וגם אם לא - לא שומרים על מרחק. לשוטרים לא איכפת. אתה יכול להיות בטוח. שולחים אותם לשם. כי ככה. כי זה יותר קל מלפזר חתונה בכפר ערבי או חרדי. וכי צריך להעניש את כולם. קורונה היא לא בעיה בתל אביב כרגע. היא בקושי הופכת לבעיה בתל אביב גם כששוברים שיאים במקומות אחרים בישראל. אני יודע שאותך אני לא אשכנע, אבל ענישה קולקטיבית, רק כדי לרצות את הנרגנות שלך או דומיך, או רק כי זה כאילו אולי אבל לא באמת אמור לייצר תחושה שכולנו שונים אבל כולנו שווים, אצל מי שלא שם על שום הנחיה ובאמת תרם המון להפצת המחלה, זה מפגר. אין לי מילה יותר טובה לזה. ולא רק שזה מפגר, בסוף החשבונית תוגש גם לך, גם לבנים שלך. 

 

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

כאשר יש תנועה ו\או ריחוק פיזי ולדעתי גם סיוע מהרוח - הסיכון בחוץ כנראה נמוך למדי. אבל תפקידו של השוטר אינו לאכוף את ההגיון אלא את התקנות, ואלה מחייבות עטיית מסכות בכל מקום. בדיוק כמו ברמזורים לפניה שמאלה - בישראל הגישה היא לא השאיר לאזרח שיקול דעת. בניגוד לחלקים מאירופה שבהם המסכות חובה רק במקומות סגורים או איזה הגדרה אחרת.

 

אישית אני לא מתרגש במיוחד מאנשים שאינם עוטים מסכות בחוץ. כל עוד הם שומרים מרחק מאחרים. הבעיה היא שהם מתנהגים באותה צורה גם בתוך מבנים או מקומות צפופים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

אתם מפספסים את הנקודה

לא יודע מה היה בדיזינגוף באותו יום באותה שעה

אבל נהיה מצב הזוי שאסור לפתוח הושבה במסעדות (בחוץ) כדי שאתה לא תשב מול שולחן של מישהו זר ותדביק אותו

אז אנשים עושים את זה על ספסלים בדיזינגוף. כל הכיכר מלא באנשים שיושבים אחד ליד אנשים לאכול (במקום לעשות את זה במסעדה)

אז מה עשינו בזה? זה אותו דבר בדיוק, פשוט כמו עם דובאי במקום לתת פרנסה לבעל עסק אתה עובר על ההנחיות בלי לתת לו פרנסה.

 

 

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם

כי במסעדה יושבים במקום סגור ובצפיפות, והשילוב של השיחות והאכילה גורם לפיזור רסס מדרכי הנשימה. אני יודע על התפרצויות קורונה שהתרחשו בגלל ארוחות בחדרי צוות של מוסדות שונים.

 

מתי אי עטיית המסיכה פחות משמעותית: כאשר אתה בתנועה, כלומר לא נמצא ליד אותו אדם יותר מכמה שניות, ושומר מרחק מזרים (כלומר מי שאינו בן הבית שלך). זה המצב, נניח, כאשר אתה עושה ספורט על חוף הים. אם אתה יושב בכיכר עם בת הזוג ואנשים עוברים במרחק 2 מ' ממך נראה כי הסיכון קטן. אני לא בטוח מה המצב כאשר מדובר בהתגודדות צפופה ללא תנועה. 

 

דרך אגב, מעניין האם הזן החדש והמדבק מאנגליה ישנה את הסיכון בתנאים אלה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 36 דקות, sperial כתב:

אבל תפקידו של השוטר אינו לאכוף את ההגיון אלא את התקנות, ואלה מחייבות עטיית מסכות בכל מקום. בדיוק כמו ברמזורים לפניה שמאלה - בישראל הגישה היא לא השאיר לאזרח שיקול דעת. בניגוד לחלקים מאירופה שבהם המסכות חובה רק במקומות סגורים או איזה הגדרה אחרת.

ולכן הוא הולך ואוכף איפה שאין תחלואה באמת. די נו. בוא נחסוך את מאמצי ההסברה. לגרש 50 אנשים מכיכר דיזנגוף לא נותן שום דבר לאף אחד.

לפני 35 דקות, Transporter כתב:

אתם מפספסים את הנקודה

 

בסדר, אז בוא נשים את כולם במחנות כי אתה לא יכול לארגן חתונות.

 

אין סגר מלא. מותר להיות בחוץ. סגירת המסעדות עם הושבה בחוץ היא טמטמום קיצוני בפני עצמו, שלא משרת שום דבר חוץ מיצירת תחושת שוויון דרך ענישה קולקטיבית. אותך, טרנספורטר, זה קונה, כי 99.9999% מהטרפיק שאתה מייצר, כשאתה לא מקלל פרופסורים, הוא לספר למה אתה חושב שצריך הכל או כלום. יופי. נהדר. בעייני זה מפגר.

 

  • אהבתי 3
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

בשביל שחבורת הבזויים בממשלה תצליח בהרס המשק, צריך ציבור חמור בן חמור שישתף פעולה, אם טיפשה שלחה את בנה בן ה6 לבדיקה שיצא חיובי, והכניסה כיתה שלמה של בני 6 לבידוד, יום לפני ערב חג המולד, כש 80% מהכיתה נוצרים. משטרת ישראל שלא מנידה עפעף על קרבות ירי מתקשרת לבדוק אם בני 6 מפירים בידוד.


Sent from my SM-N950F using Tapatalk

פורסם

כאשר יש ילד צעיר בבידוד זה אומר שגם הורה שמלווה אותו חייב להיות בבידוד

 

image.png.6081ff26ea2074a18b5625b31f2a8757.png

 

יותר מדי ניסיון מר עם הדבקות בבתי תפילה. אולי שיחת הבהרה להורים תציל חברי קהילה שלמה מבידוד, אם לא מהדבקה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)
לפני כשעה, יבגניפ כתב:
לפני שעה, Transporter כתב:

 

בסדר, אז בוא נשים את כולם במחנות כי אתה לא יכול לארגן חתונות.

 

אין סגר מלא. מותר להיות בחוץ. סגירת המסעדות עם הושבה בחוץ היא טמטמום קיצוני בפני עצמו, שלא משרת שום דבר חוץ מיצירת תחושת שוויון דרך ענישה קולקטיבית. אותך, טרנספורטר, זה קונה, כי 99.9999% מהטרפיק שאתה מייצר, כשאתה לא מקלל פרופסורים, הוא לספר למה אתה חושב שצריך הכל או כלום. יופי. נהדר. בעייני זה מפגר.

 

קודם כל דברתי על מסעדות ולא על חתונות אבל חמור תמיד קופץ אז ניתן לך קצת לקפוץ. אולי אם היית מקבל דוח היית רגוע

דבר שני  לא רק שאני עושה חתונות, גם משלמים לי יותר כי עכשיו הלקוחות צריכים גם לוגיסטיקה מלאה ולא רק ספקים.

אבל אני לא שלחתי את השוטרים אלייך. מי ששלח זה העיריה \ משטרה \ ממשלה

וצודקים לגמרי

אם סוגרים מסעדות כדי שאנשים לא ישבו אחד מול השני וידביקו אחד את השני

אין סיבה שישבו באותה צורה על ספסל בכיכר דיזינגוף במקום באבן גבירול או ברוטשילד על כיסא של מסעדה

כי אם זה מותר ולא מסוכן אז אפשר לפתוח מסעדות ולסיים עם הטימטום הזה. 

אבל כל עוד זה אסור, אין שום סיבה שאתה ועוד 200 איש תשבו בכיכר הזאת שגם בלי קורונה לטעמי לא נחוצה לאף אחד.

 

עריכה אחרונה על ידי Transporter
×
×
  • תוכן חדש...