Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

האם אני היחיד שלא אוהב שהרכבים נהיים סמארטפון ממונע?


davemustaine87
שימו לב! השרשור הזה בן 1295 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפני 8 שעות, hans כתב:

בינתיים מה שעולה הכי הרבה זה הספידומטר המכאני, מוזר שהוא עוד לא נעלם (יחידה די עדינה ומסובכת מבחינה מכאנית). :-)

 

בלא מעט מכוניות הספידומטר הוא על מסך ולא מכאני. בחלקן הוא רק תצוגה דיגיטלית ובחלקן יש גם מחוג שעשוי מפיקסלים.

 

לפני 6 שעות, ntd כתב:

אישית, אני נגד האופנה של מסך על כל פינה פנויה ברכב, אבל מסיבות בריאותיות. לא מספיק ששורפות העיניים מהקרינה הזאת של המסך מהסמארטפון, מהמסך בעבודה/בבית/מהמחשב הנייד, עכשיו גם צריך את זה בתוך האוטו?

 

ממסכי LCD אין שום קרינה מזיקה. אתה מתבלבל עם מסכי CRT שהיו פעם.

 

לפני 7 שעות, wildlands2019 כתב:

כבר יצאתי, בדקתי והחלטתי, שכל עוד לא מטפלים בנושא הקרינה אני לא מתקרב לרכבים היברידיים,

כאשר הציעו לי רכב מהעבודה קורולה החדשה, נסעתי ולקחתי נסיעת מבחן עליה, בזמנו היתה לי רנו קליאו 2009, קניתי מכשיר EMF לא זול לבדיקה, פשוט חששתי מזה,

אני לא מבין גדול בכל יחידות הקרינה, אך ראיתי שברנו לא משנה איך המכשיר בכל היחידות שיש בו היה רגוע, בקורולה, התחרפן, התחילה התראה על קרינה גבוהה וכו..

לא רוצה להאמין לאף סרטון, אך אחרי הבדיקה שלי הבנתי שיש כאן קרינה הרבה יותר גבוהה מרכב בנזין, לא יודע אם זה מסרטן או בכלל מזיק, אך ממש לא בא לי להיות עכבר המעבדה של יצרני הרכב.

 

בקיצור קנית מכשיר שאין לך מושג מה הוא מודד ומה המשמעות של זה והתחרפנת. זה מה שקורה שפייסבוק ויוטיוב הם המקור הבלעדי לידע. תמשיך לנשום אדי בנזין ושיהיה לך  לבריאות.

עריכה אחרונה על ידי eladts
  • אהבתי 3
  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 134
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

תפעול המיזוג מהמסך ברכבי PSA הוא פשוט, נגיש וסופר נוח, גם בנהיגה.

 

זה הרבה יותר עדיף מאשר כפתורים פיזים מכוערים ומיושנים.

 

ברנו החדשות גם יש סידור כזה, אבל הוא מרגיש קצת פחות טבעי ופשוט מאשר המערכת המבריקה שאצל PSA.

 

מעניין אבל שב-C4 החדשה יש פקדים פיזים.

 

 

  • אהבתי 1

DS 7 CROSSBACK 2019

2019 PEUGEOT 308 GTI

2006 PEUGEOT 307 XT

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

@eladts

תמשיך לנשום אדי בנזין?! חחח, זה אומר שאין לך שמץ כמה הרכבים החדשים מזהמים ואני בטוח שאין לך עוד שמץ מה הבדל ביו יורו3 ,5 ,6 וכן הלאה, ועוד אין לך שמץ כמה נזק לבריאות גורם ייצור הסוללות האלה, ואתה עוד מטיף לי מוסר,

כרגע (אולי בעתיד זה ישתפר) אך כרגע רכב חשמלי, זה בולשיט, זה סתם דרך שהיצרנים בחרו בשביל לעבור בקלות את מבחני זיהום האוויר, וזורקים את המוצר הזה לכל העולם כטרנד חידוש שאין לא מתחרים,

והצרכן התמים רץ לקנות את הטכנולוגיה הכי "חדישה" ואין לו מושג בכלל לאיזה בולשיט הוא נכנס, עם כל הכבוד לרצון הטוב שלך לשמור על איכות הסביבה, אם אתה חושב שזו הדרך בייצור עוד זבל מצברים וזה יותר טוב לבהריאות, אז צא מהסרט,

אני מעדיף לשאוב אדי דלק אך לנסוע בלי לחשב מסלול כדי לדאוג איך אוכל להגיע לנקודה X בלי להיתקע,

ואם בכלל איפה, מתי, ואיך אוכל להטעין את הרכב, וכמה טווח נותר לי עד שאוציא שק שינה למנוחה,

ולא רוצה לעשות ביטוח/אחריות נוספת כדי שאם חלילה המצברים האלה ישבקו חיים שלא אזרוק את כל הרכב לים, (שכן שהיה לי עם פריוס ברגע שהסוללות שבקו חיים ואין לו שום אחריות, הרכב עמד כמה שנים עד ששלח אותו לחלקים), זה לא מזגן אנוורטר שאין אחד שיודע לטפל בו ואם הוא מתקלקל צריך להחליף כרטיס באלפיה,

ולא רוצה שאם יש לי תקלה לנסוע עשרות אלפי קילומטרים בשביל למצוא מישהו שיודע לתקן,

ולא רוצה לקנות בית פרטי בשביל שאוכל להטעין את הרכב בלי לריב עם כל בעל רכב בשכונה,

ולא רוצה לשלם על רכב סופרמיני מחיר של משפחתית או מנהלים בגלל שהוא חשמלי.

 

אם זה מסתדר לך יופי, לבריאות, לי לפחות זה נשמע כמו טעות איומה, אולי בעתיד רכבים הביריידים יוכיחו אחרת, לא יודע, אל היבריידי עוד אפשר להבין, חשמלי ממש לא, לא כרגע במצב הזה לפחות.

  • אהבתי 1
  • רעיון גרוע 1
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 2 שעות, Liran xsi כתב:

תפעול המיזוג מהמסך ברכבי PSA הוא פשוט, נגיש וסופר נוח, גם בנהיגה.

 

זה הרבה יותר עדיף מאשר כפתורים פיזים מכוערים ומיושנים.

 

ברנו החדשות גם יש סידור כזה, אבל הוא מרגיש קצת פחות טבעי ופשוט מאשר המערכת המבריקה שאצל PSA.

 

מעניין אבל שב-C4 החדשה יש פקדים פיזים.

 

 

לא מסכים איתך, קח סיטואציה, אתה בנהיגה בכביש מהיר בשעת עומס, אתה לא בפקק אבל התנועה גם לא הכי זורמת, מה שמצריך ממך 100 ריכוז בכביש. ניהיה לך קצת קריר, אז אתה צריך להוריד את העיניים מהכביש, להתחיל לתקתק עם האצבע על מסך מגע בתקווה שאתה לא מפספס את הכפתור שאתה צריך בגלל שהחזרת את העיניים כבר לכביש (כי פיזית אתה לא מרגיש איפה אתה נוגע כי זה מסך), ואז עוד צריך לצאת מאופציית המיזוג כדי לעשות כל דבר אחר כגון לשנות תחנת רדיו וכו וכו. כל זה במקום זכרון שריר ומבט של שניה לכפתור פיזי או גלגלת שעושה את אותה פעולה וגם בלי להשעיר סימני נגיעה שומניים על מסך.

 

לפותח השרשור, אין מה לעשות. העולם הולך לכיוון הזה. מסכים, חיישנים וכל מה שהופך נהיגה למשעמם. אבל כל אחד יכול להתבונן על זה אחרת. יש כאלה שזה עושה להם את זה. ויש כאלה שזה מוריד להם. אני אישית לא סובל את זה. מבחינתי כמה שפחות יותר טוב. ברור שזה הרבה יותר בטיחותי והרבה יותר מתקדם ועוזר ובלה בלה בלה...אבל אין תחליף להרגשה מכאנית. לפחות לי.

עריכה אחרונה על ידי SmallbutClean
  • אהבתי 1

 2005 VW Passat B5.5 2.0l 115hp 
1991 VW Golf Mk2 1.3l 55hp 
 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, SmallbutClean כתב:

לא מסכים איתך, קח סיטואציה, אתה בנהיגה בכביש מהיר בשעת עומס, אתה לא בפקק אבל התנועה גם לא הכי זורמת, מה שמצריך ממך 100 ריכוז בכביש. ניהיה לך קצת קריר, אז אתה צריך להוריד את העיניים מהכביש, להתחיל לתקתק עם האצבע על מסך מגע בתקווה שאתה לא מפספס את הכפתור שאתה צריך בגלל שהחזרת את העיניים כבר לכביש (כי פיזית אתה לא מרגיש איפה אתה נוגע כי זה מסך), ואז עוד צריך לצאת מאופציית המיזוג כדי לעשות כל דבר אחר כגון לשנות תחנת רדיו וכו וכו. כל זה במקום זכרון שריר ומבט של שניה לכפתור פיזי או גלגלת שעושה את אותה פעולה וגם בלי להשעיר סימני נגיעה שומניים על מסך.

 

 

 

הסטת המבט היא לשבריר שניה והמערכת נגישה בלחיצת כפתור מגע אחד, אין כאן עניין בטיחותי, אם אתה בקטע שצריך עכשיו ריכוז שיא בשביל תמרון מסויים , מן הסתם שלא תתעסק עם המזגן, בפקודת טאץ' או בפקודת כפתור, SAME SAME,  בכל נהיגה שגרתית רגילה תפעול המזגן במסך של PSA הוא נגיש טבעי ובטיחותי, לחלוטין לא מסכים עם ההפחדות והטענות נגד הדבר הנפלא והאסתטי הזה.

עריכה אחרונה על ידי Liran xsi
  • אהבתי 1

DS 7 CROSSBACK 2019

2019 PEUGEOT 308 GTI

2006 PEUGEOT 307 XT

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, Liran xsi כתב:

תפעול המיזוג מהמסך ברכבי PSA הוא פשוט, נגיש וסופר נוח, גם בנהיגה.

 

זה הרבה יותר עדיף מאשר כפתורים פיזים מכוערים ומיושנים.

 

ברנו החדשות גם יש סידור כזה, אבל הוא מרגיש קצת פחות טבעי ופשוט מאשר המערכת המבריקה שאצל PSA.

 

מעניין אבל שב-C4 החדשה יש פקדים פיזים.

 

 

 

אצלי בC4 גרנד פיקאסו 2015 התפעול מתיש וממש לא נעים בשום צורה. מילא מסך מגע אבל למה כזה דפוק -יותר מתאים בהגדרה למסך לחיצה.  בנוסך לכבות את המזגן צריך להוריד את המניפה לאפס שזה אומר ללחוץ איזה 6 פעמים במסך , מציק ומעצבן לא יותר מזה.

 

אולי אצלך ב2020 זה השתנה לטובה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 11 שעות, wildlands2019 כתב:

כבר יצאתי, בדקתי והחלטתי, שכל עוד לא מטפלים בנושא הקרינה אני לא מתקרב לרכבים היברידיים,

אז אני מבין שבחרת ברכב מסחרי בלי חלונות. כי רוב הקרינה ברכב מגיעה מהחלונות.

 

לפני 8 שעות, green כתב:

מד הקרינה מראה מספרים במיליגאוס

 

 

מד הקרינה שאתה רוצה צריך למדוד ערכים של (מיקרו) סיברט. גאוס זו יחידת מידה של משהו אחר.

 

לפני 11 שעות, wildlands2019 כתב:

אני לא מבין גדול בכל יחידות הקרינה, אך ראיתי ... התחילה התראה על קרינה גבוהה וכו..

אני לא מבין גדול בכל יחידות המשקל, אז לקחתי את הסרט מדידה ומדדתי את המשקל שלי. יצא לי 1.9 מטר, התחרפנתי, אני בטח שמן.

 

  • אהבתי 2
  • מצחיק 3
  • מעניין 1

יש צורך רק בחמש אצבעות כדי לנהל את הגלקסיה, ורק בשלוש־עשרה אצבעות על מנת לשלוט ביקום. -- דוד אבידן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 4.9.2020 בשעה 13:30, sperial כתב:

אני לגנרי אתך.

 

אני חי עם soffkeys ומסכי מגע קרוב ל-30 שנה. יש אפליקציות בהן מדובר באמצעי מצויין. מניסיון קצר עם קקטוס ו-308 מדובר בשיטה שאינה מתאימה לנהיגה. כדי לתפעל מסך מגע באופן בטוח צריך לבקש עזרת הנוסע או לעצור בצד הדרך, מה שלכשעצמו אינו בטוח.

 

אני לא יודע למה אתה כ"כ מתקשה. בקקטוס מסך המגע ממוקם גבוה, מה שמקל על הגישה אליו, תוך שמירה על קשר עם הכביש (מה שאי אפשר לאמר על הפקדים של רב המכוניות, שמפוזרים במקומות שונים). הכפתורים גדולים וברורים, למטרות שהמסך עצמו לוקה בתגובתיות שלו. 

  • אהבתי 1

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

אחרי כמה חודשים עם הרכב היד עוברת לאוטומט ומקסימום חוש המישוש.

אני לא מסיט את המבט כשאני משנה טמפרטורה/עוצמה במזגן ברכב(ופקדים ממוקמים נמוך).

שלא לדבר על תפעול הרדיו שמתבצע ברובו מההגה.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דורש יותר מדי תשומת לב. בכלל לא קשור למיקום. אותה בעיה ב-308 (שהמסך שלו יותר טוב) וגם ברנו אספאס שעליה נהגתי לפני 4 שנים, ושהיו לו פקדים ייעודיים למזגן (לא זוכר לגבי שמע שכן לא השתמשתי בו).

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ראית את הפיצ'ר הזה ב-S-Class החדשה?
מלהיב פי כמה.
כן, נחמד הרעיון, ממש אהבתי את התצוגה שיש בב.מ.וו החדשות, הנתיבים מפורטים והכל מוצג בצבעים יפים.

לצערי הS הבאה לא לטעמי מבחינה עיצובית, אני ממש לא אוהב את הפנסים הקטנים, וגם המסך הגדול נראה לי קצת מעיק בתמונות לפחות, מה יחליף אצלי את הS? המולסאן נראית אופציה טובה כרגע.

Sent from my SM-G975U1 using Tapatalk

  • אהבתי 1

haters will hate

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1295 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...