Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

האם אני היחיד שלא אוהב שהרכבים נהיים סמארטפון ממונע?


davemustaine87
שימו לב! השרשור הזה בן 1295 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

התלומות שלי על מסכי מגע החלו לפני 5 שנים, ואם משהו אז החמירו מאז.

 

תצוגת על היא סיפור אחר. אין לי נסיון אתן, אבל ידוע לי שהן נפוצות בתעשיית התעופה, שבה אין שום מקום לגחמות והבטיחות של כל חידוש נבדקת יותר מ-7 פעמים.

עריכה אחרונה על ידי sperial
  • אהבתי 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 134
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

  • אחראי פורום
לפני 31 דקות, wildlands2019 כתב:

^

אני לא מבין, אתה מנסה לשכנע אותי?!

 

כבר יצאתי, בדקתי והחלטתי, שכל עוד לא מטפלים בנושא הקרינה אני לא מתקרב לרכבים היברידיים,

כאשר הציעו לי רכב מהעבודה קורולה החדשה, נסעתי ולקחתי נסיעת מבחן עליה, בזמנו היתה לי רנו קליאו 2009, קניתי מכשיר EMF לא זול לבדיקה, פשוט חששתי מזה,

אני לא מבין גדול בכל יחידות הקרינה, אך ראיתי שברנו לא משנה איך המכשיר בכל היחידות שיש בו היה רגוע, בקורולה, התחרפן, התחילה התראה על קרינה גבוהה וכו..

לא רוצה להאמין לאף סרטון, אך אחרי הבדיקה שלי הבנתי שיש כאן קרינה הרבה יותר גבוהה מרכב בנזין, לא יודע אם זה מסרטן או בכלל מזיק, אך ממש לא בא לי להיות עכבר המעבדה של יצרני הרכב.

עלית עליי, אני בעלים של מפעל סוללות (מהסוג המסרטן) ורק אתה חסר לי למאזן חיובי השנה.

 

תשמע, נורא קשה להתמודד עם טענות ובדיקות מדעיות מהסוג שביצעת. אם בא לך להחכים, לא כדי לקנות בראש שקט אלא פשוט כדי להחכים, תתחיל מלקרוא חומר שמחוץ לכתבות היסטריות בערוץ 2 ובטמקא.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התלומות שלי על מסכי מגא החלו לפני 5 שנים, ואם משהו החמירו מאז.
 
תצוגת על היא סיפור אחר. אין לי נסיון אתן, אבל ידוע לי שהן נפוצות בתעשיית התעופה, שבה אין שום מקום לגחמות והבטיחות של כל חידוש נבדקת יותר מ-7 פעמים.
תצוגת על זה heads-up display?




Sent from my SM-G975U1 using Tapatalk

haters will hate

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מסכים עם פות"ש לגבי הסרבול, שלא לדבר על עלויות תיקון הכרחיות אם משהו מתקלקל.

לפי המראה של ה- s class, בשלב הבא כל הדשבורד יהפוך למסך אחד גדול (ובטח יתחיל "לזחול" לכיוון השמשה).

 

אישית, אני נגד האופנה של מסך על כל פינה פנויה ברכב, אבל מסיבות בריאותיות. לא מספיק ששורפות העיניים מהקרינה הזאת של המסך מהסמארטפון, מהמסך בעבודה/בבית/מהמחשב הנייד, עכשיו גם צריך את זה בתוך האוטו?

סורי, לא מתחבר בכלל לאופנה הזאת, ובעתיד אני רואה את עצמי משלם יותר על רמת גימור שלא תכלול כמעט מסכים ברכב(כן, אני מעריך שבעתיד יהיה יותר יקר לייצר דשבורד "של פעם" , מאשר מסך אחד גדול שנראה כמו דשבורד).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כי כך היה מאז ומתמיד,
אז תקנה רכב מסרטן עם קרינה שתגדיל לך זנב, לפחות זה חדש.
מאז ומתמיד רכבו על סוסים. במשך אלפי שנים. למה אתה לא דוהר כפי שאבות אבותיך עשו?

Sent from my SM-T590 using Tapatalk

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 12 דקות, בנצי כתב:

תצוגת על זה heads-up display?

כן. אפשר גם Head up display. ביחיד. ובקיצור HUD.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הקטע שבטסלה המסך מגע הוא הכי מתקדם שיש, כמו באייפון בתחילת הדרך. הוא הרבה יותר זריז וקליל משאר המערכות, וגם התחילו שם עם פקודות קוליות דיי מתקדמות, שזה הפתרון הכי טוב שיש. 

לגוגל לקח 5 שנים עד שהם השתוו לאפל, אצל יצרניות הרכב המצב הרבה יותר עגום, דיי מצחיק אפילו. פולסטאר כבר הודו שהם לא יכולים להתחרות באמת ובשיתוף פעולה עם גוגל הם מריצים עכשיו אנדרואיד שמיועד לרכבים. 

 

 

לפני 50 דקות, sperial כתב:

התלומות שלי על מסכי מגע החלו לפני 5 שנים, ואם משהו אז החמירו מאז.

 

תצוגת על היא סיפור אחר. אין לי נסיון אתן, אבל ידוע לי שהן נפוצות בתעשיית התעופה, שבה אין שום מקום לגחמות והבטיחות של כל חידוש נבדקת יותר מ-7 פעמים.

בואינג קצת שכחו את זה, אבל כנראה שזה לא יקרה שוב 🤔

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 45 דקות, Ahbarony כתב:

מאז ומתמיד רכבו על סוסים. במשך אלפי שנים. למה אתה לא דוהר כפי שאבות אבותיך עשו?

Sent from my SM-T590 using Tapatalk
 

צריך מזגן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מאז ומתמיד לא היו מזגנים. אני גם מציע לך ללמוד על השראות אלקטרו-מגנטיות שמייצרים חלקי מזגו שמסתובבים וגם למדוד אותם. ישך מכשיר מדידה מצ'וקלל. למה שלא תשתמש בו?

Sent from my SM-T590 using Tapatalk
 

  • רעיון טוב! 3
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 דקות, Hagaix כתב:

 

בואינג קצת שכחו את זה, אבל כנראה שזה לא יקרה שוב 🤔

כנראה בדקו רק 6 פעמים וה-FAA שיתף פעולה.

 

מכל מקום, שלחת אותי לויקיפדיה לקרוא על ההיסטוריה של הדבר הזה, בהחלט מעניין.

  • אהבתי 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברכב הנוכחי יש לי אפשרות לשלוט על המזגן עם כפתורים ובוררים מכאניים לצד מסך מגע שאפשר גם לשלוט משם.

אני מקווה מאוד שהרכבים העתידיים ישאירו את השליטה המכאנית במזגן. 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 2 שעות, wildlands2019 כתב:

כאשר הציעו לי רכב מהעבודה קורולה החדשה, נסעתי ולקחתי נסיעת מבחן עליה, בזמנו היתה לי רנו קליאו 2009, קניתי מכשיר EMF לא זול לבדיקה, פשוט חששתי מזה,

אני לא מבין גדול בכל יחידות הקרינה, אך ראיתי שברנו לא משנה איך המכשיר בכל היחידות שיש בו היה רגוע, בקורולה, התחרפן, התחילה התראה על קרינה גבוהה וכו


דווקא נתת דוגמה לא טובה עם הקורולה, גם אני ערכתי מדידות קרינה בקורולה היברידית שלי והקרינה נמוכה מאד ודומה לקרינה שישנה גם ברכבים רגילים בחלק מהמקומות בתא הנוסעים (בערך 6 מיליגאוס).

 

מד הקרינה מראה מספרים במיליגאוס וולא מתריא אם הערך גבוה או נמוך. ובכלל גבוה או נמוך זה יחסי ואני לא חושב שמד קרינה היה מתריע בכל מקרה על ערכי קרינה גבוהים ברכבים היברידיים, מאחר והם בסך הכל נמצאים בטווח נמוך מאד (בין אפס ל- 100 מיליגאוס בערך). (מייבש שיער יכול להגיע ל- 20,000 מיליגאוס, מכונת גילוח 15,000 מיליגאוס, שואב אבק 8,000 מיליגאוס, מיקרוגל 2,000 מיליגאוס וכיוצ"ב. כמובן שיש חשיבות גם לזמן החשיפה ולמרחק ממקור החשיפה. הערכים הלל נמדדו במרחק 3 ס"מ מהמקור. ברכבים היברידיים מדדתי את הקרינה במרחק אפס על המושבים או בריצפת הרכב או צמוד לחלקי גוף בזמן ישיבה ברכב).

 

יש רכבים היברידיים אחרים בהם מדדתי קרינה ולא הייתה קרינה בכלל (אפס מיליגאוס) או ברכבים היברידיים אחרים הייתה קרינה שהגיעה בפיקים עד 99 מיליגאוס.

 

כלומר רמת הקרינה משתנה בין רכבים היברידיים אם בכלל קיימת  ולכן הכללה לגבי עצם קיום קרינה או קרינה גבוהה יותר מרכב רגיל, לגבי כל הרכבים ההיברידיים איננה נכונה. כל רכב לגופו.

 

גם בחלק מהרכבים החשמליים לגמרי, למרות שהמערכת החשמלית שלהם חזקה הרבה יותר, ייתכן שאין בכלל קרינה בתוך תא הנוסעים בעזרת תכנון נכון. התכנון שלהם אחר משל רכבים היברידיים מאחר ואין צורך להתחשב במכלולים אשר ישנם ברכבים עם מנועי בעירה פנימית. גם כאן כל רכב לגופו.

 

רק אם מצאת בשלב הראשון של בדיקת הקרינה כי יש קרינה ברכב הספיציפי במקומות בהם יושבים אנשים, אפשר לעבור לבדיקת הסוגייה האם הקרינה הזאת מזיקה (קרינה בלתי מייננת) ואם היא מזיקה אז באיזה רמה של קרינה היא מזיקה ובאיזה זמן חשיפה. יש הרבה מידע ברשת על כך ובשורה התחתונה אין מסקנות וגופים רשמיים כמו ארגון הבריאות העולמי והמשרד להגנת הסביבה פועלים על פי עקרון הזהירות המונעת.

 

 

עריכה אחרונה על ידי green
  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שהדיבורים לגבי הקרינה והזנבות.ברכבים היברידיים או חשמליים שווה פלוס מינוס לטיעון ש5G מביא קורונה, חיסונים לאוטיזם, ושכדור הארץ שטוח.

 

אי אפשר לשכנע את הצד השני בדיון שהוא טועה גם עם ממצאים מדעים מוכחים. חבל על הזמן.

אז כן כן, האוטו ההיברידי מצמיח זנב, מזל שהוייפיי של השכנים מצמיח את הצד השני.

  • אהבתי 4
  • מעניין 2
  • רעיון טוב! 1
SlowRide כתב:
עם השאלה הזו אתה צריך לפנות לפורום מתאבדים, הבעיה ששם לא תקבל עצות מאנשים עם ניסיון.
Pika007 כתב:
זה כל כך תמים שאני על סף לעניין אותך באופציות למסחר בפורקס.
לפני 1 דקה, יבגניפ כתב:

אני לא פסיכולוג, אבל קראתי את כל הספרים של ג'ורדן פיטרסון חוץ מהאחרון שיצא.

  

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שהבחור המציא כמה בדיות לבו לא מוצלחות עקב היעדר תימוכין אמיתי וכולם הבינו את זה. קל להבין שבן אדם לא מבין כלום בנושא אבל מנסה לדבר מתוך אקספרטיזה.

Sent from my SM-N980F using Tapatalk

  • אהבתי 1
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 שעות, wildlands2019 כתב:

^

אני לא מבין, אתה מנסה לשכנע אותי?!

 

כבר יצאתי, בדקתי והחלטתי, שכל עוד לא מטפלים בנושא הקרינה אני לא מתקרב לרכבים היברידיים,

כאשר הציעו לי רכב מהעבודה קורולה החדשה, נסעתי ולקחתי נסיעת מבחן עליה, בזמנו היתה לי רנו קליאו 2009, קניתי מכשיר EMF לא זול לבדיקה, פשוט חששתי מזה,

אני לא מבין גדול בכל יחידות הקרינה, אך ראיתי שברנו לא משנה איך המכשיר בכל היחידות שיש בו היה רגוע, בקורולה, התחרפן, התחילה התראה על קרינה גבוהה וכו..

לא רוצה להאמין לאף סרטון, אך אחרי הבדיקה שלי הבנתי שיש כאן קרינה הרבה יותר גבוהה מרכב בנזין, לא יודע אם זה מסרטן או בכלל מזיק, אך ממש לא בא לי להיות עכבר המעבדה של יצרני הרכב.

 

בקיצור לקחת מכשיר שאין לך מושג איך משתמשים בו,שמת אותו ב2 מכוניות שונות,קיבלת ערכים שאין לך מושג איך לנתח אותם ומה הם אומרים ועליהם אתה מבסס תיאוריה וזורק ססמאות?

 

קח מולטימטר שים אותו בין שני הידיים ותסובב עד תשמע צפצוף,זה שווה ערך למה שתיארת.

 

8583c302a064bd354dfa73ca3fd9df0f.jpg

עריכה אחרונה על ידי Potato
  • אהבתי 2

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1295 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...