Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

האם אני היחיד שלא אוהב שהרכבים נהיים סמארטפון ממונע?


davemustaine87
שימו לב! השרשור הזה בן 1324 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים




 
בטסלה רוב הדברים האלו נעשים אוטומטית.
 
הנעה - אין צורך. הרכב מופעל מרגע פתיחת הדלת.
פתיחת חלונות - אין צורך. המזגן מופעל מרגע פתיחת הדלת וניתן בימים חמים או קרים להפעיל אותו דרך האפליקציה בניד לפני שנכנסים לרכב.
ביטל עצור סע - אין כזו מערכת כי מנועים חשמליים לא זקוקים למצב סרק.
הפעלת המזגן - אין צורך כפי שצויין למעלה.
שחרור בלם יד - נעשה אוטומטית עם השילוב להילוך.


אולי לא הבנת אותי אבל הדברים האלה ממש לא מפריעים או מטרידים אותי.
בשביל להניע כל מה שצריך זה פשוט ללחוץ על כפתור, לא צריך אפילו להוציא את המפתח מהכיס / תיק.
פתיחת חלונות יכולה להעשות מרחוק בזמן פתיחת הדלת.
הפעלת המזגן זה בסך הכל כפתור אחד, שגם עליו אפשר לוותר אם פשוט לא מכבים אותו בזמן כיבוי הרכב.
ביטול עצור וסע זה סתם העדפה שלי, ממש לא חייבים לעשות זאת, וברוב הרכבים יש כפתור פיזי פשוט בשביל זה.
בלם היד זה הרגל שרכשתי עם השנים, בחלק מהמכוניות אכן הבלם משתחרר עם שילוב הילוך. זה לא משהו מיוחד לטסלה.

פתיחת החלונות מתבצעת כדי לעזור למזגן לקרר את הרכב קצת יותר מהר ולהקל גם על הנוסעים.
בלי קשר ממליץ לך לפתוח את החלונות לדקה כשאתה מפעיל את המזגן ביום חם.




שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 134
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לפני 9 שעות, eladts כתב:

 

בטסלה רוב הדברים האלו נעשים אוטומטית.

 

הנעה - אין צורך. הרכב מופעל מרגע פתיחת הדלת.

פתיחת חלונות - אין צורך. המזגן מופעל מרגע פתיחת הדלת וניתן בימים חמים או קרים להפעיל אותו דרך האפליקציה בניד לפני שנכנסים לרכב.

ביטל עצור סע - אין כזו מערכת כי מנועים חשמליים לא זקוקים למצב סרק.

הפעלת המזגן - אין צורך כפי שצויין למעלה.

שחרור בלם יד - נעשה אוטומטית עם השילוב להילוך.

אחח.. איזה גן עדן.

 

מבחינתי, הטסלות מהוות את האליטה. הלוואי וכל המכוניות היו ככה (אולי בעתיד הקרוב?)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 57 דקות, מיץ פטל כתב:

(הטענה שיש יש פה רק הגיון אחד והוא עקיצת הלקוח - תרשה לצחקק)

 

איזה עוד?

הרצון של היצרן לעשות את העולם טוב יותר?

להציל יצורים קטנים וחמודים?

 

המטרה של היצרן זה קודם כל להרוויח כסף, ואין שום דבר רע בזה. פשוט לא צריך לחשוב שיש פה עוד הגיון שלא מתנקז לזה בסופו של דבר.

 

לפני 39 דקות, מיץ פטל כתב:

יש לך מושג כמה יעלה לתקן דבר כזה? 😉

 

יותר ממה שהייתי מוכן לעבוד בשבילו זה בטוח

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • אחראי פורום
לפני 42 דקות, מיץ פטל כתב:

יש לך מושג כמה יעלה לתקן דבר כזה? 😉

כרגע המון, כמובן. מראה רגילה בסגמנט הזה (מחירי יבואן/ביטוח) עולה 8000-10000 ש"ח, אז זה יעלה פי כמה.

אבל כמו כל דבר, יהיה נחלת היוקרה כמה שנים טובות ואז יתחיל לחלחל למטה כולל חיקויי אליקספרס בצבע ורוד.

 

  • מעניין 1

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 23 דקות, eitanuch כתב:

אחח.. איזה גן עדן.

 

מבחינתי, הטסלות מהוות את האליטה. הלוואי וכל המכוניות היו ככה (אולי בעתיד הקרוב?)

 

מבחינתי הלוואי ותהיה מכונית חשמלית עם רמת איבזור של קורולה סאן מלפני 10 שנים.

בלי כל הצעצועים מסביב.

  • לא הבנתי... 1

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון
לפני 50 דקות, itaysamurai כתב:

דווקא מראות נראות לי כמו חידוש טוב.

יש בהן תכונות בטיחותיות חשובות (שדה ראיה נרחב יותר, מעל 90 קמ"ש הן מראות מבט רחוק יותר, התאמות בזמן חניה, תצוגות שטח מת ברורות וכו') ואולי העובדה שזה עוד מסך, תגרום לעמישראל אשכרה להשתמש בו.

במראות רגילות יש שדה ראיה מצויין כשהכל מכוון. מי שלא רגיל להשתמש במראות בטח לא ישתמש במסכים האלה ואפילו יסתיר אותם כי זה מציק בעין בלילה או תירוץ דבילי אחר.

בשביל חניות מצלמה זה באמת אחלה.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, vadim6385 כתב:

 

איזה עוד?

הרצון של היצרן לעשות את העולם טוב יותר?

להציל יצורים קטנים וחמודים?

 

המטרה של היצרן זה קודם כל להרוויח כסף, ואין שום דבר רע בזה. פשוט לא צריך לחשוב שיש פה עוד הגיון שלא מתנקז לזה בסופו של דבר.

 

 

יותר ממה שהייתי מוכן לעבוד בשבילו זה בטוח

 

עסקים פועלים למטרת רווח ועניין הערכים שלהם זה דיון נרחב.

 

בכל אופן אתה טוען שזו עקיצה נכלולית. ואני שהתחרות על רלוונטיות מובילה אותם לשם.

אם היה ביקוש לאלטע זאכן שאתה רוצה - היו מייצרים.

 

לפני 4 שעות, itaysamurai כתב:

כרגע המון, כמובן. מראה רגילה בסגמנט הזה (מחירי יבואן/ביטוח) עולה 8000-10000 ש"ח, אז זה יעלה פי כמה.

אבל כמו כל דבר, יהיה נחלת היוקרה כמה שנים טובות ואז יתחיל לחלחל למטה כולל חיקויי אליקספרס בצבע ורוד.

 

 

זה לא הטריד אותי דווקא. בטח הבנת.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 שעות, vadim6385 כתב:

 

מבחינתי הלוואי ותהיה מכונית חשמלית עם רמת איבזור של קורולה סאן מלפני 10 שנים.

בלי כל הצעצועים מסביב.

זה מה שכולם אומרים, עד שהם נכנסים לאוטו וצריכים לנהוג בו...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתור מי שלא רצה להחליף את הקליאו ספורט שלו ב-BMW Coupe, אני יכול להגיד לך שלא לכולם איכפת רמת האבזור של הרכב.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחח.. איזה גן עדן.
 
מבחינתי, הטסלות מהוות את האליטה. הלוואי וכל המכוניות היו ככה (אולי בעתיד הקרוב?)
לא הייתי נסחף כל כך.

הם עדיין לא שם מבחינת פאר.

למעט העובדה שאני צריך ללחוץ על מתג ההנעה כל מה שצויין לגבי הטסלה קיים גם אצלי בוולבו או במרצדס.

בכללית השימוש באפליקציות לרכב זה דבר שאני מאוד אוהב, מקבל כתובת מלקוח, שולח לרכב וזה כבר ימתין לי במערכת הניווט, אני יכול לקבוע את הטמפרטורה הרצויה ברכב מהאפליקציה, לבדוק לחץ אוויר בצמיגים, אפילו להריץ דיאגנוסטיקה למערכות מרחוק, זה די מרשים.

בלי קשר, גם ברכבים הישנים שלי, אני לא צריך להדליק את המזגן, הוא תמיד נשאר על המצב בו כיביתי את הרכב אז אני לא מבין את הטענה שצריך לבצע את הפעולה הנ"ל.

Sent from my SM-G975U1 using Tapatalk

haters will hate

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 2 שעות, falou כתב:

בתור מי שלא רצה להחליף את הקליאו ספורט שלו ב-BMW Coupe, אני יכול להגיד לך שלא לכולם איכפת רמת האבזור של הרכב.

לקליאו שלך היה כול כך הרבה ערך מוסף, בטח ובטח יחסית לקורולה סאן.

 

 

SlowRide כתב:
עם השאלה הזו אתה צריך לפנות לפורום מתאבדים, הבעיה ששם לא תקבל עצות מאנשים עם ניסיון.
Pika007 כתב:
זה כל כך תמים שאני על סף לעניין אותך באופציות למסחר בפורקס.
לפני 1 דקה, יבגניפ כתב:

אני לא פסיכולוג, אבל קראתי את כל הספרים של ג'ורדן פיטרסון חוץ מהאחרון שיצא.

  

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הערך המוסף של קורולה סאן, זה שצריך להוציא את השלט כדי לאתר אותה בחניון בין עוד 5 כאלה באותו צבע, ואפילו עם כמות דומה של טסות חסרות

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אי אפשר לעצור את הקדמה. יום אחד לא נדע מה זה לנהוג. הכל יהייה אוטומטי וכולנו נהייה על תקן הנוסעים, אם נרצה או לא.

 

What worries you, masters you. - John Locke

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בן כמה אתה? כי למרות כל ההייפ הרי ששבשנים הקרובות, וכנרה אפילו עשור או שניים, אני לא רואה את עצמי בתקן נוסע ברכב אוטונומי על כביש ציבורי. אלא אם מישהו יצליח לעשות Dagen H ויעביר את כל הרכבים למוד אוטונומי בבת אחת.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שרכבים אוטונומיים זה יותר מתאים כאשר רכבים יעלו לאוויר.

כמוב"בחזרה לעתיד", רק שהמימוש יהיה עם מנוע חשמלי ופרופלר, כמו רחפן מגודל.

 

במקרה כזה, הדבר הנכון יהיה לא לאפשר נהיגה ידנית מלכתחילה, אחרת יהיה לך 9/11 כל שני וחמישי.

 

אבל במציאות של היום, יש פתרונות הרבה יותר יעילים להוריד מהכביש נהגים שלא צריכים להיות בו, אבל הם לא מכניסים כסף (כמו תחבורה ציבורית ופסילת רשיון לעברייני תנועה).

 

לsavagegeese יש הסבר מאוד מעניין בנושא

 

עריכה אחרונה על ידי vadim6385

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1324 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...