Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

האם אני היחיד שלא אוהב שהרכבים נהיים סמארטפון ממונע?


davemustaine87
שימו לב! השרשור הזה בן 1323 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפני 13 שעות, falou כתב:

 

ואיך. אותו קשיש רועד יימצא את הכפתור הזעיר שמפעיל את הסירקולציה, בשורה של שישה כפתורים זהים בתחתית, קרוב להילוכים? 

 

הכפתורים במסך המגע של הקקטוס גדולים מכל כפתור פיסי והם מול העיניים. אבי, בן 80,מסתדר מצויין. 

 

בכל רכב חדש לוקח זמן עד שלומדים היכן הכפתורים,רק שבקקטוס אתה לא מוריד את העיניים מהכביש אף פעם

 

 

בכל מקרה, העתיד הוא זיהוי קולי. 

 

 

 

אם הסטנדרט שלם זו מערכת המולטימדיה  הגרוע של הקקטוס, אז אין לך דרישות גדולות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 134
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אתה עונה לא לעניין.

 

השאלה היא לא אם המערכת טובה, אלא האם מסך מגע הוא פתרון פחות בטיחותי. הוא לא. הוא יותר בטיחותי, אם הוא ממוקם נכון.

ספיציפית, זו של הקקטוס לא טובה, כי המסך ההפך "מריספונסיבי"

 

אבל כן, תפעול המתגים ברכב זו לא הדאגה העיקרית שלי. רב הזמן אני לא מתפעל את המזגן (אולי פעם בנהיגה), ואת המולטימדיה מתפעלים מההגה. כלומר, כל הנושא של תפעול כפתורים זה זוטות. גם אם זה לא הכי נוח, מתרגלים וזהו.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כנראה שזה וויכוח שלא יסתיים. בכל מקרה, אני מעדיף את הרכב שלי עם כפתורים פיזיים ושליטה באמצעות חוגה על מערכת המולטימדיה וכך אבחר את הרכב הבא שלי. מסכי מגע פחות נוחים לי ואני מרגיש שהם מסיחי דעת משמעותיים. אני כן אשמח לנסות את המערכת שב-S קלאס שנדמה לי שמנסה לתקן את כל מה שבעייתי במסכים האלו, קרוב יותר לידיים של הנהג כך שלא צריך להזיז את היד מהמשענת המרכזית המהווה נקודת משען וכמובן מסך מודרני כמו בטאבלט איכותי עם משוב והגדלה של האייקונים לפני המגע בהם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מצליח להבין, למה מסך מסיח דעת יותר מכפתור קטן, בשורה של כפתורים זהים?

יש לי גם ניסיון ברכב עם חוגה, אתה עדיין צריך להזיז את העין למסך. אז מה שקובע זה איפה המסך ממוקם. במאזדה 2, למשל, יש חוגה. אבל התפעול עם חוגה לוקח יותר זמן ויותר צעדים (קליקים) מפשוט ללחוץ על אייקון.

 

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 10 דקות, falou כתב:

למה מסך מסיח דעת יותר מכפתור קטן, בשורה של כפתורים זהים?

בגלל זה העיצוב פנים של אופל עד ללפני כמה שנים היה מזעזע. 300 כפתורים בגודל דומה בלי שום הגיון מפריד.

 

vauxhall-astra-2.jpg?itok=53nL8vNs

 

מזעזע.

 

יש חברות שאצלן המצב יותר טוב, ולכן פחות מסיח דעת.

עריכה אחרונה על ידי David32
SlowRide כתב:
עם השאלה הזו אתה צריך לפנות לפורום מתאבדים, הבעיה ששם לא תקבל עצות מאנשים עם ניסיון.
Pika007 כתב:
זה כל כך תמים שאני על סף לעניין אותך באופציות למסחר בפורקס.
לפני 1 דקה, יבגניפ כתב:

אני לא פסיכולוג, אבל קראתי את כל הספרים של ג'ורדן פיטרסון חוץ מהאחרון שיצא.

  

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מזעזע מה שנהיה מעולם הרכב.

 
כך לא היה מאז ומתמיד. לפני 100 שנה היית מאכיל את הסוס בקש ומנגב את החרא שלו מהרצפה. הסכנה באדי בנזין מוכחת מדעית בעוד שהסכנה מקרינה ברכב חשמלי הוא לא יותר מתיאורית קונספירציה.
 
https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4901319,00.html
אני שמח שלדעתך מקור כמו ynet נחשב כמקור אמין
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 מה הקשר ? אי אפשר לייצר רכב חשמלי עם בקרים פיזיים ? הטרנד האוילי הזה שהתחיל כזכור אצל טסלה עם האייפד הענק במרכז, תופס משום מה תאוצה וזה מפחיד, לא פחות מכך. כל הפולקסוואגנים החדשים, כל סידרות העל של מרצדס, אודי, ב.מ.וו, וולוו מתעקשים שתוריד את העיניים מהכביש ותתחיל לחפש על המסך איפה ללחוץ. חאלאס, זה פשוט מסוכן. לפחות בסיטרואן נרגעו מהשטויות האלו קצת וב C4 החדש יש שוב גם בקרה פיזית למזגן, ככה לפחות זה נראה. 

איזו ב-מ-וו מגיעה בלי גלגלת שליטה במולטימדיה, או כפתורים פיזיים למזגן?
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי השרשור הזה נשמע לי שהרבה מחברי הפורום עסוקים בלשחק בכפתורים או מסך המגע יותר מאשר בנהיגה עצמה. כמה אתם כבר נוגעים בכפתורים או משנים הגדרות בזמן הנהיגה??? פעם אחת נוגעים במזגן? פעם אחת לוחצים על לחצן ביטול העצור וסע? זה נשמע כאילו כל חצי דקה אתם לוחצים על איזשהו כפתור תוך כדי הנסיעה.

  • אהבתי 4
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • אחראי פורום
לפני 2 שעות, mm1987 כתב:

לפי השרשור הזה נשמע לי שהרבה מחברי הפורום עסוקים בלשחק בכפתורים או מסך המגע יותר מאשר בנהיגה עצמה. כמה אתם כבר נוגעים בכפתורים או משנים הגדרות בזמן הנהיגה??? פעם אחת נוגעים במזגן? פעם אחת לוחצים על לחצן ביטול העצור וסע? זה נשמע כאילו כל חצי דקה אתם לוחצים על איזשהו כפתור תוך כדי הנסיעה.

לא, רק שפעולה של לחיצה אחת הופכת לשלוש לחיצות בחסות המלבנים המרצדים האלה, אז העניין מסתבך.

 

לפני 9 שעות, falou כתב:

אני לא מצליח להבין, למה מסך מסיח דעת יותר מכפתור קטן, בשורה של כפתורים זהים?

יש לי גם ניסיון ברכב עם חוגה, אתה עדיין צריך להזיז את העין למסך. אז מה שקובע זה איפה המסך ממוקם. במאזדה 2, למשל, יש חוגה. אבל התפעול עם חוגה לוקח יותר זמן ויותר צעדים (קליקים) מפשוט ללחוץ על אייקון.

 

שוב אני עם המושג המעורפל הזה - ארגונומיה.

היד שלך זוכרת לבד איך לגשת למתג. היא זוכרת שמתג עגול מחוספס משנה טמפ'.

אז שלחת את היד והרמת טמפ' עם קליקים ברורים ואתה זוכר שכל קליק זה חצי מעלה. מצויין.

ואז נסעת בטאבלט הממונע. שלחת יד לאין מתג שמעביר את המסך ממערכת השמע למיזוג.

ואז אתה מחפש על כל ה-35" האלה את המשולש שעושה חם יותר.

לוחץ. אין פידבק. עשיתי נכון? עשיתי מספיק? פתאום קפיצה בכביש ואני לוחץ על מקום מת במסך? כל אחד מצריך עוד מבט.

 

אין לי בעיה עם מיעוט מתגים וגם כמעצב בדימוס שאפתי תמיד לניקיון בעין, אבל את הפעולות הפופולריות כמו שמע ומיזוג

חייבים להפריד חזרה למתגים פיזיים.

  • אהבתי 1
  • מעניין 3

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

@mm1987כנראה שדי רבים מתעסקים במערכת השמע. 

 

לגבי המזגן - לפני ימי הטלפון הנייד הוא נחשב לאחד משני מסיחי הדעת העיקריים (האחר היה הרדיו). אנשים משנים את הטמפרטורה, את מהירות המניפה, את את חלוקת האויר ברכב.

 

לא יעזור דבר, מסך מגע הרבה פחות ידידותי מסט כפתורים שערוך נכון, כיוון שהוא מצריך יותר פעולות ויותר תשומת לב.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם כל הכבוד, 99 אחוז מהרכבים שהם בעלי מסך מגע ללא כפתורים פיזיים, בעלי כפתורים פיזיים על ההגה לשליטה ברדיו / שמע / טלפון.

כל מה שאני רוצה לבצע במערכת השמע, להחליף תחנה / מקור / עוצמה, אפשר לעשות דרך ההגה.
כל מה שמעבר אתה גם ככה לא אמור לבצע תוך כדי נסיעה.

הדבר היחיד שמצריך ממני 3 לחיצות זה ביטול העצור וסע שאני מבצע לפני תחילת הנסיעה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 20 דקות, itaysamurai כתב:

לא, רק שפעולה של לחיצה אחת הופכת לשלוש לחיצות בחסות המלבנים המרצדים האלה, אז העניין מסתבך.

 

שוב אני עם המושג המעורפל הזה - ארגונומיה.

היד שלך זוכרת לבד איך לגשת למתג. היא זוכרת שמתג עגול מחוספס משנה טמפ'.

אז שלחת את היד והרמת טמפ' עם קליקים ברורים ואתה זוכר שכל קליק זה חצי מעלה. מצויין.

ואז נסעת בטאבלט הממונע. שלחת יד לאין מתג שמעביר את המסך ממערכת השמע למיזוג.

ואז אתה מחפש על כל ה-35" האלה את המשולש שעושה חם יותר.

לוחץ. אין פידבק. עשיתי נכון? עשיתי מספיק? פתאום קפיצה בכביש ואני לוחץ על מקום מת במסך? כל אחד מצריך עוד מבט.

 

אין לי בעיה עם מיעוט מתגים וגם כמעצב בדימוס שאפתי תמיד לניקיון בעין, אבל את הפעולות הפופולריות כמו שמע ומיזוג

חייבים להפריד חזרה למתגים פיזיים.

 

היד שלך זוכרת אחרי שעשית את זה מספיק פעמים, ויש שלושה מתגים עגולים, והם קבורים ליד ידית ההילוכים. ויש שישה כפתורי מצבים לפתחי האוויר, והם קטנים ובלי להסתכל למטה, אתה לא יודע איזה מהם עושה מה.

במסך מגע, הכפתורים וירטואלים, אבל גדולים, ואתה רואה אותם בזווית העין, בזמן שהעין נשארת על הכביש. רוצה לשנות טמפ'? לחיצה אחת. תמיד.

לגבי קפיצה בכביש, היא מקפיצה את החוגה שלוש מעלות יותר מדי... אכן קטסטרופה.

 

ומזגן זו לא פעולה פופולרית. משנים אותה מעט מאוד במהלך נהיגה.

ואודיו מכוונים דרך ההגה (שוב, עם מסך גבוה שלא מצריך להוריד עיניים מהכביש).

 

הכל זה רק עניין של להתרגל, לא חשוב מה הממשק.

שוב, הבעיה בממשק בקקטוס הוא לא הקונספט, הוא זה שמסך המגע זול ולא מגיב טוב.

  • מעניין 2

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • אחראי פורום

זה ויכוח סרק כי זה נוגד כל חוק הגיוני בתכנון ממשק פיזי.

היד שלך נשלחת למתג בודד או למסך שטוח ולא קטן, מה יצריך ממך מבט?

אתה התרגלת, נהדר. ואולי בקקטוס יש הפרדה אחרת וברורה יותר, אין לי מושג.

ב-C5 ובעוד רכבים, כל תצוגה של מערכת היא בלעדית ואין זכר לאחרת. שמע זה שמע, ניווט זה ניווט ומיזוג זה מיזוג.

וכל אחד יצריך ממך עוד מבט או שניים.

ועם כל הכבוד להסתגלות למערכות כאלה, זה לעולם לא יהפוך לשווה ערך מבחינה בטיחותית.

עריכה אחרונה על ידי itaysamurai
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היה גם קל יותר לזכור מיקום של כפתורי המספרים בטלפונים הישנים, ובכל זאת יש לך סמארטפון.

 

הבעיה העיקרית שתוותר היא עניין ההרגלים במעבר בין מכוניות. אבל זה נכון גם לכפתורי תפעול.

 

 

עריכה אחרונה על ידי מיץ פטל
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1323 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...