Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

האם אני היחיד שלא אוהב שהרכבים נהיים סמארטפון ממונע?


davemustaine87
שימו לב! השרשור הזה בן 1316 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפני 58 דקות, sperial כתב:

אתה צריך כפתורים פיזיים בשביל המערכות שאתה מתפעל תוך נהיגה, שאלה  בעיקר המזגן\בקרת האקלים, הטלפון ומערכת השמע. האם הכפתורים על הקונסולה או על ההגה? זה פחות קריטי, כי אפשר להתרגל גם לזה וגם לזה.

 

מה שלא מצריך התפעול תוך נהיגה יכול לשבת גם בבגאג'.

 

אם יש מערכת בקרת אקלים טובה אין שום סיבה לתפעל אותה תוך כדי נהיגה. לטלפון צריך כפתור בודד לענות/לנתק שיחה. למערכת השמע מספיק כפתור ווליום וכפתורי קודם/הבא. דברים מורכבים יותר אפשר לעשות עם פיקוד קולי.

 

לפני 1 שעה, vadim6385 כתב:

מחייבות בשביל מה בדיוק?

 

אני לא מצליח לחשוב על דרישה שבגללה צריך לתקוע טאבלט מול העיניים של הנהג.

 

מצלמת רוורס שהחל משנת 2018 היא חובה בשוק האמריקאי.

עריכה אחרונה על ידי eladts
  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 134
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לפני כשעה, מיץ פטל כתב:

 

זה נכון גם למסך שתוכנן טוב.

כל מה שתארת הן פעולות שאינן קריטיות לנהיגה.

איתות היא פעולה קריטית, מגבים הם צורך קריטי.

 

לא דיברתי על פעולות חיוניות. דיברתי על פעולות נפוצות

 

לפני 43 דקות, mm1987 כתב:

הטלפון ומערכת השמע נשלטות על ידי כפתורים בהגה, ובקרת האקלים נשלטת על ידי מסך המגע, אני לא רואה שום בעיה בזה. כמו שכב אמרו פה, הלחצנים גדולים ויחסית מול העיניים.

 

לגבי ההפעלה מהמסך - היא מצריכה הרבה יותר תשומת לב מהפעלה בכפתורים. ראשית בגלל התפריטים עד שמגיעים למסך המזגן, ואז גם התפעול עצמו. סיבוב כפתור ב-5 קליקים לא מצריך הסתכלות עליו, הזזת סליידר וירטואלי - כן.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה אתה צריך לעבור תפריטים כדי להגיע למזגן אם אתה שולט בשמע ובטלפון מההגה?
לוחץ בדיוק לחצן אחד במקרה הטוב - auto או + או -, בדרך כלל רק לחיצה אחת, אין צורך ביותר מזה.

באיזה תפריט אחר אתה נמצא?

דרך אגב, אם אני נוסע בערב אני בכלל מחשיך את המסך לגמרי.




שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, eladts כתב:

אם יש מערכת בקרת אקלים טובה אין שום סיבה לתפעל אותה תוך כדי נהיגה. לטלפון צריך כפתור בודד לענות/לנתק שיחה. למערכת השמע מספיק כפתור ווליום וכפתורי קודם/הבא. דברים מורכבים יותר אפשר לעשות עם פיקוד קולי.

 

הכי חשוב כפתור מיוט 🤣

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

@mm1987 עד כמה שאני זוכר בהתנעה המערכת במסך הבית. זה אומר שלפחות בגישה הראשונה בכל נסיעה צריך לנווט בתפריטים כדי להגיע למזגן.

 

עכשיו, אתה צעיר ורגיל לטכנולוגיה הזו, אבל לא כל הנהגים כאלה. אז החיפוש שלהם יגזול עוד יותר תשומת לב מהכביש.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אותם נהגים שלא צעירים ורגילים לטכנולוגיה לא מפעילים את המזגן שלהם לפני תחילת הנסיעה?

סדר הפעולות שלי הוא כזה, וזה לא קשור ל"צעיר ורגיל לטכנולוגיה" : הנעה - פתיחת חלונות - ביטול עצור וסע (ברכב שקיים אצלו) - הפעלת מזגן - שיחרור בלם יד - שילוב הילוך - גז. כל זה לוקח אולי 10 שניות בלחץ, אחרי זה המסך נשאר בתפריט המזגן שאני לוחץ עליו בדיוק עוד פעם אחת על כפתור הauto. פחות או יותר אני לא נוגע יותר במסך עד שאני מגיע ליעד ואז אני מכבה את המזגן דרך המסך.

ברכב השני השליטה על המזגן היא דרך כפתורים פיזיים וגם בהם נדיר שאני נוגע בנסיעה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 5.9.2020 בשעה 21:20, yd b-4 כתב:

 

אצלי בC4 גרנד פיקאסו 2015 התפעול מתיש וממש לא נעים בשום צורה. מילא מסך מגע אבל למה כזה דפוק -יותר מתאים בהגדרה למסך לחיצה.  בנוסך לכבות את המזגן צריך להוריד את המניפה לאפס שזה אומר ללחוץ איזה 6 פעמים במסך , מציק ומעצבן לא יותר מזה.

 

אולי אצלך ב2020 זה השתנה לטובה.

 

בנושא הזה סיטרואן התקדמו.

למשל, בקקטוס ביטול SS היה מצריך כניסה לתפריט במסך וביטול משם, ב-C5 איירקרוס יש כפתור ביטול, כנ"ל לגבי כיבוי של המזגן לחלוטין, אין צורך ללחוץ על המניפה במסך, יש כפתור OFF.

 

 

 

לפני 7 שעות, falou כתב:

 

כתוב.

כשאתה מתפעל הכל ממסך המגע, אתה פותח אפשרויות לעיצוב הפנים של הרכב. למשל בקקטוס, אין קונסולה מרכזית. יש יותר מרווח פנים, שמאפשר כיסאות גדולים ונוחים יותר (שהם חלק מרכזי בחווית הנוחות של הקקטוס).

 

הקונספט של כל תא הנוסעים המיוחד של הקקטוס בנוי על הנושא של המסך ומיעוט מתגים בצורה יפייפה, ותחושת המרווח והאוריריות שם מקדימה במיוחד בחלק התחתון מצויינת. 

ונכון, כבונוס למבנה המינימליסטי של תכנון הדש והקונסולה קיבלנו את המושבים הטובים ביותר בכל רכב עממי בכל תג מחיר שהוא.

 

מיקום המסך עצמו באמת טבעי וקרוב מאוד לנהג.

 

 

 

 

 

DS 7 CROSSBACK 2019

2019 PEUGEOT 308 GTI

2006 PEUGEOT 307 XT

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, mm1987 כתב:

אותם נהגים שלא צעירים ורגילים לטכנולוגיה לא מפעילים את המזגן שלהם לפני תחילת הנסיעה?

סדר הפעולות שלי הוא כזה, וזה לא קשור ל"צעיר ורגיל לטכנולוגיה" : הנעה - פתיחת חלונות - ביטול עצור וסע (ברכב שקיים אצלו) - הפעלת מזגן - שיחרור בלם יד - שילוב הילוך - גז. כל זה לוקח אולי 10 שניות בלחץ, אחרי זה המסך נשאר בתפריט המזגן שאני לוחץ עליו בדיוק עוד פעם אחת על כפתור הauto. פחות או יותר אני לא נוגע יותר במסך עד שאני מגיע ליעד ואז אני מכבה את המזגן דרך המסך.

ברכב השני השליטה על המזגן היא דרך כפתורים פיזיים וגם בהם נדיר שאני נוגע בנסיעה
 

 

בטסלה רוב הדברים האלו נעשים אוטומטית.

 

הנעה - אין צורך. הרכב מופעל מרגע פתיחת הדלת.

פתיחת חלונות - אין צורך. המזגן מופעל מרגע פתיחת הדלת וניתן בימים חמים או קרים להפעיל אותו דרך האפליקציה בניד לפני שנכנסים לרכב.

ביטל עצור סע - אין כזו מערכת כי מנועים חשמליים לא זקוקים למצב סרק.

הפעלת המזגן - אין צורך כפי שצויין למעלה.

שחרור בלם יד - נעשה אוטומטית עם השילוב להילוך.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 14 שעות, banji man כתב:

אם כבר ריבוי מסכים.
יש למישהו ניסיון עם מראות הצד הוירטואליות של ה e-tron?
מדובר בפיתוח מוצלח שנראה בעוד רכבים או גימיק בלבד?
4410214b6feea8ebc8e0a98f3fb94211.jpg

 

לפני 15 שעות, מיץ פטל כתב:

אין שום מצב שכפתורים חד ממדיים יכולים להיות סידור הגיוני ובטוח יותר (פשוט צריך כמות עצומה וזה בלאגן בלתי נסבל) - ממסכים שמאורגנים נכון לטפל בכל הטוב הזה.

 

 

יש, אבל צריך להשקיע זמן וכסף כדי לתכנן נכון את המיקום של הכפתורים.

וזה אומר גם שצריך לוותר על פיצ׳רים, שפוטנציאלית יכולים למשוך קונים עם יותר הסטוריית אשראי משכל.

 

יפה שאתם מנסים להצדיק את זה, אבל ההגיון היחיד שעומד מאחורי זה, זה רצון היצרן להגדיל את שולי הרווח פר רכב. ועם המכירות הולכות ודועכות, ורגולציות הולכות ומחמירות, הם רק יהיו יותר ויותר אגרסיביים בזה.

 

לפני 14 שעות, banji man כתב:

אם כבר ריבוי מסכים.
יש למישהו ניסיון עם מראות הצד הוירטואליות של ה e-tron?
מדובר בפיתוח מוצלח שנראה בעוד רכבים או גימיק בלבד?
4410214b6feea8ebc8e0a98f3fb94211.jpg

 

עוד דוגמה לאובר אינג׳נירינג גרמני, שבא לפתור בעיה שלא באמת קיימת.

 

אני מקווה שזה לא יחלחל הלאה, אבל לפי איך שזה נראה, זה הולך לקרות בעוד ועוד רכבים.

להחליף מראה שבורה יהיה גרושים לעומת מה שיעלה לתקן כזה דבר.

לפני 14 שעות, eladts כתב:

 

אם יש מערכת בקרת אקלים טובה אין שום סיבה לתפעל אותה תוך כדי נהיגה. לטלפון צריך כפתור בודד לענות/לנתק שיחה. למערכת השמע מספיק כפתור ווליום וכפתורי קודם/הבא. דברים מורכבים יותר אפשר לעשות עם פיקוד קולי.

 

 

מצלמת רוורס שהחל משנת 2018 היא חובה בשוק האמריקאי.

 

שונא פיקוד קולי, ומכבה את זה בכל דבר שאני מקבל לידיים.

 

אוקיי, מצלמת רוורס זה דבר שימושי, אבל זה עדיין לא חובה בשוק לא אמריקאי.

עדיין לא מצדיק את העובדה שבונים את האוטו סביב הוד מלכותה מולטימדיה.

אני עדיין רוצה שתהיה לי ברירה, אם אני רוצה את הדברים האלה, או לא, ושלא ידחפו לי אותם לגרון.

 

אני רוצה את המינימליזם שלי.

עריכה אחרונה על ידי vadim6385

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי תחושה חזקה שחלק גדול מ"מתנגדים" פשוט לא נהגו במכונית עם ממשק מוצלח מספיק זמן כדי להתרגל.

 

תופעה מוכרת דומה היא לנהגים שמחלפים VAG פעם אחר פעם ואז כשעוברים לרכב אחר מזדעזעים מחוסר בהנדסת אנוש.

 

ל VAG אכן הנדסת אנוש טובה. אבל מסתבר, שיש מי שחי בצורה מעולה עם מכוניות אחרות, ושלאחר זמן מסויים שבו מעכלים את השינוי, מגלים בו הגיון ויתרונות.

 

התנגדות לשינוי / שמרנות, כמו גם חוסר התנסות אמיתית הם לא בסיס מספיק טוב למסקנות נחרצות.

 

(הטענה שיש יש פה רק הגיון אחד והוא עקיצת הלקוח - תרשה לצחקק)

עריכה אחרונה על ידי מיץ פטל
  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

היתרון היחיד של המראות-מצלמות האלה זה אם הן מקליטות הכל, וגם לזה יש פתרונות אחרים.
לי זה נראה מטומטם בדיוק כמו להתקין מסכי ענק בכל החלונות של הבית, שמחוברים למצלמות שמצלמות את מה שרואים מהחלון.

  • רעיון טוב! 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • אחראי פורום

דווקא מראות נראות לי כמו חידוש טוב.

יש בהן תכונות בטיחותיות חשובות (שדה ראיה נרחב יותר, מעל 90 קמ"ש הן מראות מבט רחוק יותר, התאמות בזמן חניה, תצוגות שטח מת ברורות וכו') ואולי העובדה שזה עוד מסך, תגרום לעמישראל אשכרה להשתמש בו.

עריכה אחרונה על ידי itaysamurai

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא חוקי בארצות הברית, חבר קנה את הe-tron, מראות רגילות.
לגבי המצלמות, הלוואי והייתה אפשרות לתכנת את כל המצלמות להקליט, אני מוכן לשלם על זה עכשיו.

Sent from my SM-G975U1 using Tapatalk

haters will hate

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1316 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...