Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מזגן התחיל לעבוד באופן מוזר- אודי Q3 2015


דניאל1983
שימו לב! השרשור הזה בן 1365 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מבחינת המערכת 24 מעלות בתוך הרכב זה אוויר פושר ולא מזגן. ככה זה מתוכנן. כמו שנרשם בתחילת הפוסט - אתה מבקש מהמערכת לבצע מטלה שהיא לא מוסגלת לבצע עם סירקולציה חיצונית. הדגש על סירקולציה חיצונית עם חום של 32 מעלות ומעלה שאתה מכניס לחלל הרכב ללא הפסקה ( כל הזמן נכנס אוויר לרכב בטמפרטורה של 32 מעלות ומעלה).
אם תעביר לסירקולציה פנימית המערכת תדע לספק לך טמפרטורה של 24 מעלות בחלל הרכב.


Sent from my LG-H815 using Tapatalk

  • אהבתי 1
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לפני 4 שעות, דניאל1983 כתב:

עכשיו אני רגוע שהכול תקין!
תודה על הבדיקה!
מעניין למה בקרת אקלים לא יכולה לשמור בקיץ על טמפ 24 או אפילו 25... כשבחוץ 35 אז ברכב אמור להיות נעים. זה באמת בלתי אפשרי לייצר מערכת כזאות? - לא צריך להמציא מערכת כזו מכיוון שהמערכת ברכבך יודעת לעשות זאת מצויין כול עוד הטמפ' החיצונית בגבולות מסויימים והמנוע לא עובד בסרק.

קח בחשבון שבסל"ד סרק כושר הקירור של מערכת מיזוג אוויר נמוכה ביחס לסל"ד של 2000 סיבובים לדקה לכן בימים מאוד חמים כאשר הטמפ' החיצונית עולה מעלה 35 מעלות צלזיוס והלחות גבוהה המזגן יתקשה לקרר את תא הנוסעים לטמפ' נעימה בזמן קצר.


במזגן בבית בקיץ אני מכוון על 24 ונעים....

Sent from my SM-G985F using Tapatalk
 

 

אל תשווה בין עומס החום בבית לזה של הרכב. בדרך כלל עומס החום על תא הנוסעים ברכב הוא גדול יותר לעומת דירה בקומת שניה או שלישית בגלל שהרכב כול הזמן חשוף לשמש מכול הכיוונים בזמן נסיעה כלומר כול הזמן צריך להשקיע הרבה אנרגיה בכדי לשמור של טמפ' נעימה ברכב.

 

אתה מדווח לנו שהמזגן לא מקרר בטמפ' של 24 מעלות צלזיוס על סמך תחושה ולא מדידה של טמפ' האוויר היוצא מפתחי האיוורור לכן אני בספק רב שהדברים שאתה כותב מדוייקים. הכי פשוט לדחוף מד חום לתריס האיוורור ולמדוד את הטמפ' למשך מספר דקות ואז לבצע השוואה.

 

* פרמטר נוסף שחסר הוא הלחות היחסית. ככול שהלחות גבוהה יותר העומס על מערכת המיזוג גבוה יותר או במילים אחרות צריך להשקיע יותר אנרגיה בכדי להוריד את הטמפ' ברכב.

 

מכיוון שכול המחקרים בעניין מערכת מיזוג האוויר ברכב נעשו כבר אני מצרף לך מידע מדוייק ונכון של ייצרן הרכב VAG בנושא.

 

שים לב שהטמפ' שרצוי לכוון בבקרת האקלים לפי הייצרן VAG נעה בין 20-22 מעלות צלזיוס בכדי שיהייה נעים לנהג וזה די תואם את מה שכתב חבר הפורום asix.

 

 

 

 

 

 

111.jpg

22.png

עריכה אחרונה על ידי מרק10
  • מעניין 1

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי המערכת בקרת אקלים אצלך לא תקינה.
מה שאתה מתאר זה מצב לא תקין ומצביע על חיישן טמפרטורה כלשהו במערכת ויש כמה כאלו, שמזייף.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רוצה לעדכן, שאתמול וגם היום בבוקר, המזגן היה מכוון על 22 מעלות סירקולציה חיצונית, וקירר מצוין!

לא היה פעם אחת שהרגשתי כניסת אוויר חיצוני לא מקורר.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1365 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...