Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מזגן התחיל לעבוד באופן מוזר- אודי Q3 2015


דניאל1983
 שיתוף
עוקבים 6

Recommended Posts

שלום,

ביום שישי שעבר בזמן נסיעה בכביש החוף, שמתי לב שמהמזגן לא יוצא אוויר קר כמו שבדר"כ, אחרי שהעברתי את הבורר לסירקולציה פנימית הוא חזר לעבוד רגיל ולהוציא אויר קר.

כול שבוע האחרון הוא עבד מצוין.

היום עוד פעם נסעתי בכביש מהיר, בהתחלה הוא עבד מצוין, אבל אחרי שהתחיל פקק עוד פעם כדי לקבל אוויר קר צריך היה להעביר לסירקולציה פנימית.

אחרי שהפקק נגמר המזגן התחיל לעבוד מצוין בכול המצבים עד שהגעתי לחניון, אחרי עצירה התחיל לצאת מהמזגן אוויר חיצוני בכלל לא מקורר. ברגע שהעברתי לסירקולציה פנימית מיד התחיל לצאת אוויר קפוא כרגיל.

בדרך חזרה הכול עבד מצוין...

היום בחוץ היה בממוצע 33 מעלות והבקרת אקלים קבוע על 24.

"God Made Men But Samuel Colt Made Them Equal"

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

מבחינת המערכת 24 מעלות בתוך הרכב זה אוויר פושר ולא מזגן. ככה זה מתוכנן. כמו שנרשם בתחילת הפוסט - אתה מבקש מהמערכת לבצע מטלה שהיא לא מוסגלת לבצע עם סירקולציה חיצונית. הדגש על סירקולציה חיצונית עם חום ש

אתה נמצא במדינת ישראל בחודש אוגוסט. כשאתה עולה לרכב בצע את הנוהל הבא: 1. פתח את הדלת והשאר אותה פתוחה במידה ואפשר.   2. הנע את הרכב והדלק את המזגן על עוצמה הכי חזקה וטמפרטורה הכי נ

לדעתי אין תקלה במערכת המיזוג של הרכב. אם היתה תקלה באחד מחיישני הטמפ' פנל בקרת האקלים היה מתחיל להבהב בהפעלה ראשונה למשך מספר שניות.

תמונות שפורסמו בשרשור

מזגן על 24 מעלות עם אוויר המכוון לסירקולציה חיצונית כאשר בחוץ 33 מעלות? לא נראה לי שיש מזגן שמקרר בנתונים כאלה.

לדעתי אם הייתה מוריד את טמפ' המזגן ל 19-21 מעלות היית מרגיש קירור למרות שהסירקולציה החיצונית פעילה.

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מה הקשר?
הוא אמור לקרר כול עוד שמתי טמפ יותר נמוכה מהטמפ החיצונית.


Sent from my SM-G985F using Tapatalk

"God Made Men But Samuel Colt Made Them Equal"

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בטח שיש קשר. אתה מכוון אותו ל 24 מעלות ומכניס לו אוויר מבחוץ בטמפרטורה של 33-34 מעלות. זה מקשה על המזגן לקרר. אבל כאשר אתה מעביר לסירקולציה פנימית נכנס למזגן אוויר בטמפרטורה של 25-26 מעלות.

דבר נוסף, כאשר אתה מכוון את המזגן ל 24 מעלות נפתח חלק מהמדף מהרדיאטור חימום כדי לווסת את הטמפרטורה. גם המדחס מתנתק בתדירות רבה יותר.
לדעתי אין לך תקלה ברכב אלא ביקשת מהמערכת מיזוג להגיע לטמפרטורה מסויימת בתנאים קשים.

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על ההסבר... מקווה שאתה צודק.
למרות שבקיץ שעבר הוא גם היה על 24.
על איזה טמפ אתה ממליץ לכוון את הטמפ כאשר הוא מכוון לסירקולציה חיצונית?

Sent from my SM-G985F using Tapatalk

"God Made Men But Samuel Colt Made Them Equal"

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אתה נמצא במדינת ישראל בחודש אוגוסט.

כשאתה עולה לרכב בצע את הנוהל הבא:

1. פתח את הדלת והשאר אותה פתוחה במידה ואפשר.

 

2. הנע את הרכב והדלק את המזגן על עוצמה הכי חזקה וטמפרטורה הכי נמוכה עם סירקולציה חיצונית.

 

3. סגור את הדלת ופתח את כל החלונות.

 

4. התחל נסיעה.

 

5. סגור את כל החלונות והעבר לסרקולציה פנימית.

 

6. כאשר הטמפרטורה מתחילה להיות הגיונית ברכב, שנה את עוצמת המאוורר וטמפרטורה כרצונך.

 

בהצלחה :)

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

יש אפשרות לקודד את מזגן הרכב באאודי כדי לשמור את הזכרון של הסירקולציה הפנימית כך שהוא לא יתאפס בכל הנעה מחדש. 

VW Golf 1.4TSI Comfortline 2016

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לי זה לא מפריע, אני מעדיף שיכנס אוויר חיצוני.
במשך 5 שנים, עד השבוע האחרון המזגן עבד מצויין על סירקולציה חיצונית.
מעניין באיזה רכיב של מערכת המיזוג יכולה להיות בעיה שגורמת למזגן לפעמים לא לקרר טוב כשהוא נמצא בסירקולציה חיצונית... כשאני מעביר אותו לסירקולציה פנימית הוא מיד מתחיל להוציא אוויר מאוד קר.

Sent from my SM-G985F using Tapatalk

"God Made Men But Samuel Colt Made Them Equal"

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני מעולם לא משתמש בסירקולציה חיצונית כי אני לא רואה את הצורך לכך, במיוחד בימים החמים של הקיץ. 

VW Golf 1.4TSI Comfortline 2016

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בחלק גדול מהמקרים התריס הזה מפוקד מחשב ונפתח\נסגר לפי הגדרות יצרן (גם אם סגרת, אחרי פרק זמן הוא יפתח בשביל להכניס אויר צח לרכב). כמו כן אם מערכת בקרת האקלים מכוונת לאויר חם (ביום חם), הוא ייפתח ויקח אויר חם מבחוץ.

בכיבוי הרכב ב 99% מהמקרים אם התריס סגור, המחשב יפתח אותו לצורך הכנסת אויר צח מבחוץ וייבוש המאייד.

Citroen C4 Spacetourer (Picasso) MY17 1.6T 165hp Automatic

Citroen C4 MY07 2.0 143hp Automatic

Citroen Berlingo Turbo Diesel MY06 2.0HDI

פ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בספר רכב גם כתוב שזה לא בריא לנסוע קבוע עם תריס סגור כי האוויר לא מתחלף ולא נכנס אוויר חדש מבחוץ.

עכשיו עשיתי נסיעה קצרה של בערך 20ד, כיוונתי את המזגן ל23 מעלות. בהתחלה הוא הוציא אוויר קר, כשהגעתי לחניון והעברתי לפרקינג פתאום התחיל להיכנס אוויר חיצוני לא מקורר בכלל. לחצתי קצת על הגז והמזגן התחיל לקרר עוד פעם.
בדרך חזרה אותו דבר, הוא מקרר מצויין עד העצירה בחניון. ואז מתחיל להכניס אוויר חיצוני...
אחרי שזה התחיל הפעם הורדתי את הטמפ ל21 והוא התחיל לקרר רגיל.
אני מעלה ל23 הוא מפסיק...

לא מבין למה זה קורה...
קיץ שעבר המזגן היה קבוע על 24 ותמיד היה נעים בפנים. לא קרה שפתאום המזגן מפסיק לקרר בכלל.

Sent from my SM-G985F using Tapatalk

"God Made Men But Samuel Colt Made Them Equal"

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כמו שאמרתי, לדעתי כן, ונוכחת לדעת שברגע שהורדת את הטמפ' ל 21 הוא החל לקרר למרות שהיה בסירקולציה חיצונית.
מה הייתה הטמפרטורה החיצונית כשהוא לא קירר?
בשביל הבדיקה אתה יכול לשים את המזגן על סירקולציה פנימית לכשבוע עם מזגן מכוון ל 24 מעלות ותראה שהוא לא יפסיק לקרר.
זה יחזק את מה שאמרתי שהחום הכבד בחוץ מקשה על המזגן לקרר כאשר הוא מכוון ל 24 מעלות והסירקולציה החיצונית פתוחה.

Sent from my LG-H815 using Tapatalk







קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

זה היה לפני חצי שעה, גם כשהוא קירר וגם כשלא בחוץ היה 32 מעלות.
בתחילת הנסיעה הוא מקרר תמיד אבל בעצירה אחרי רבע שעה מפסיק עד הורדת טמפ.

אני גם נזכר ששבוע שעבר בזמן נסיעה ארוכה בכביש החוף הוא גם הפסיק לקרר אחרי פרק זמן מסוים. אחרי שהעברתי לסירקולציה פנימית התחיל לקרר כי כמו שאתה אומר בפנים היה 25 ובחוץ 35...
כנראה אתה צודק והמזגן תקין...
אנסה מחר לכוון אותו קבוע ל22 וסירקולציה חיצונית.
אני חושב שבמצב של סירקולציה פנימית הוא עובד אותו דבר אבל זה לא מורגש כי האויר שהוא לוקח מבפנים הרבה יותר קר ממבחוץ.
Sent from my SM-G985F using Tapatalk





"God Made Men But Samuel Colt Made Them Equal"

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • Create New...