Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ברוכה הבאה GMC Yukon Denali (ביבוא מקביל)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2163 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

לפני מספר שבועות יובאה לכאן ע"י יבואן זעיר/מקביל GMC Yukon Denali 

מדובר ב Full Size SUV  במובן האמריקאי של המילה: כלומר אורך 533 ס"מ (בגירסה הקצרה זאת שהגיעה לכאן) ליושבי השורה השלישית יש מרווח רגליים של 88(!) ס"מ  ותא מטען של 722 ליטר עם שלוש השורת פתוחות.

(ואם זה לא מספיק לכם יש גירסה ארוכה שאורכה 572 ס"מ מרווח הרגליים ליושבי השורה השלישית 93 ס"מ ותא מטען בנפח של 1188 ליטר)

 

כל הטוב הזה מגיע עם מנוע 6162 סמ"ק V8 בנזין משודך לתיבת הילוכים בת 10 מהירויות והספק של 420 כ"ס. ומומנט של 63.5 קג"מ. המשקל הכולל הוא 3.3 טון.

 

צריכת הדלק לפי נתוני יצרן 6.4 ק"מ לליטר בתוואי עירוני / 8.5 ק"מ לליטר בתוואי בינעירוני. גודל מיכל הדלק 90 ליטר.

 

בפנים הנהג נהנה מצד מולטימדיה גודל 15"  הנהג והנוסע גם הם לא מקופחים במרווח הרגליים ונהנים מלא מ-113 ס"מ של מרווח כזה. יושבי השורה השניה יאלצו להסתפק ב-108 ס"מ "בלבד"

 

למען יהיה קל להחנות את הרכב המגודל - הוא מגיע מצויד במצלמה היקפית עד 9 זוויות צפיה שונות.

 

ההנעה כפולה, ואדפטיבית ומאפשרת שינוי גובה המרכב בעד 5 ס"מ בעת נסיעה בשטח.

 

הרכב מגיע בתצורה של 7 או 8 מושבים.

 

יכול להיות שלכם תמורת 550000 ש"ח בלבד (מעריך שהנחה זאת לא מילה גסה)

 

image.png.586dd61e8eb0cb20a123506c92cc5b0a.pngimage.png.3a819d664fb71e923f5d1ace53050633.png

 

עריכה אחרונה על ידי PriceDevil
פורסם

והמפלץ הזה עדיין עם רשיון ב' רגיל למרות שזה כבר משאית קלה ?

 

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם

 

 

רכב מהמם ללא ספק,

בגודל מזכיר לי את ה-F250, רק במקום ארגז, סגרו את כולו, אני בכיף מדמיין את הרכב הנ"ל בלי החלון האחורי + הקורות, הגג והדלת, ממש פיק אפ.

הייתי שמח לראות מבחן חנייה של הרכב הנ"ל בתל אביב באמצע שבוע.

  • אהבתי 1
פורסם
והמפלץ הזה עדיין עם רשיון ב' רגיל למרות שזה כבר משאית קלה ?
 
3.3 טון = רישיון ב' רגיל.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

אמנם האסקלייד התחלף מאז, אבל המרווח לרגליים בשורה השלישית לא היה מרשים בכלל ונראה שרובו הלך על השורה השנייה.

פורסם (נערך)

  

לפני 9 דקות, Hagaix כתב:

זה נשמע דיי מתיש לנהוג ברכב גדול כל כך בארץ, במיוחד בערים

 

ראפרים לא נוהגים, הם יושבים עם הביצ'ז מאחורה בזמן שהבארדר פרום אנודר מאדר שלהם נוהג.

מי ישים חצי מליון (לפני תוספות) על דבר כזה כשיש לך אאודי Q7 או פורשה או במוו?
בארה"ב הוא זול יותר בכמה אלפים טובים מהX7 המקביל (ובהרבה אלפים מהX7 המאובזר והחזק), אז מילא - אבל כאן? 

עריכה אחרונה על ידי shellcase
  • מצחיק 4

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם
לפני 21 דקות, shellcase כתב:

מי ישים חצי מליון (לפני תוספות) על דבר כזה כשיש לך אאודי Q7 או פורשה או במוו?
בארה"ב הוא זול יותר בכמה אלפים טובים מהX7 המקביל (ובהרבה אלפים מהX7 המאובזר והחזק), אז מילא - אבל כאן? 

 

קודם כל בתצורה בה הוא מגיע - הוא מאובזר מעל ומעבר.

 

משפחה אמידה שרוצה 7 או 8 מקומות מרווחים - אין לה מה לחפש באודי / פורשה / ב.מ.וו. המרווח הרבה יותר חשוב להם מהסמל (הסמל אפילו אולי מהווה מגרעת)

משפחה אמריקאית אמידה מרעננה או מהשכונות האמידות של ירושלים - וגם מתנחלים אמידים יעדיפו את ה-GMC על פני האופציות שהזכרת.

 

ואתה לא תבין את זה כי מדובר במנטליות אחרת לגמרי מזאת שלך.

  • מעניין 2
  • רעיון טוב! 4

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

בדיוק אתמול שמעתי פודקסט שאירח את ה-chief engineer של הפרוייקט.

עוד מעט יתחיל בארה"ב שיווק גרסת הדיזל של הסבארבן/טאהו/יוקון ובהמשך יחל שיווק האסקלייד שגם מבוסס עליהם. 

בכל רגע הייתי מעדיף את היוקון על מי מהמתחרים הגרמניים. 

 

לפני 51 דקות, yoav911gt2 כתב:

אמנם האסקלייד התחלף מאז, אבל המרווח לרגליים בשורה השלישית לא היה מרשים בכלל ונראה שרובו הלך על השורה השנייה.

 

בדגם הנוכחי מרווח הרגליים שופר משמעותית בשורה האחרונה. 250 מ"מ בטאהו ו-50 מ"מ בסבארבן

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

פורסם

מי שרוכש רכב בגודל כזה ב-550000 ש"ח יסתדר גם עם צריכת הדלק.

 

צריכת הדלק של השברולט טראוורס לא הרבה יותר טובה, ועדיין מתחילת השנה נמכרו כ-300 יחידות ממנה.

  • רעיון טוב! 1

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
לפני 3 שעות, shellcase כתב:
 

מי ישים חצי מליון (לפני תוספות) על דבר כזה כשיש לך אאודי Q7 או פורשה או במוו?

בארה"ב הוא זול יותר בכמה אלפים טובים מהX7 המקביל (ובהרבה אלפים מהX7 המאובזר והחזק), אז מילא - אבל כאן? 

לא הבנתי את הנקודה שלך. הוא משמועותית זול מX7 גם כאן. על X7 ״בסיסית״ תיאלץ להיפרד מעוד 350,000 ש״ח...

 

לפני 1 שעה, zvit כתב:
מי שרוכש רכב בגודל כזה ב-550000 ש"ח יסתדר גם עם צריכת הדלק.

זה כלכך לא נכון לצאת מתוך נקודת הנחה ששמי שרוכש רכב גדול ומפואר לא מעניין אותו צריכת דלק. יש סיבה שבאירופה רוב דגמי הפאר תמיד נמכרו בגרסאות הדיזל.

  • רעיון טוב! 1
פורסם

בא נניח שהרוכש נוסע 16000 ק"מ בשנה 50% בתוואי עירוני ו-50% בתוואי בינעירוני כלומר צורך כ-2200 ליטר דלק בשנה שהם 13200 ש"ח לשנה בקירוב.

 

נניח שיש לו אלטרנטיבה שצורכת 10 ק"מ לליטר בעיר ו-12 מחוץ לעיר כלומר כ-1500 ליטר דלק בשנה זאת אומרת שההפרש יהיה כ-4200 ש"ח בשנה או כ-350 ש"ח בחודש. סכום שאפילו מישהו ממעמד הביניים יגיד:\

 

"וואלה בשביל V8 חלק שכזה - שווה".

 

מקווה שהנקודה הובהרה.

  • מעניין 2
  • רעיון טוב! 1

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

×
×
  • תוכן חדש...