Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ברוכה הבאה GMC Yukon Denali (ביבוא מקביל)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2163 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הייצור של גירסת הדיזל מתעכב, ואין נתונים על צירכת הדלק של גירסה זאת.

 

מדובר על מנוע חדש LM2 Duramax 3.0 שמפיק הספק של 277 כ"ס ומונט זהה לגירסת ה-6.2 בנזין - יש למה לחכות.

פורסם

THICCCCCCC

אהבתי

אני מניח שהמחירון הוא המלצה בלבד והדבר הזה ירד משמעותית כאחד מחמשת הלקוחות הפוטנציאליים בכל ישראל ידרוך בסוכנות.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
בא נניח שהרוכש נוסע 16000 ק"מ בשנה 50% בתוואי עירוני ו-50% בתוואי בינעירוני כלומר צורך כ-2200 ליטר דלק בשנה שהם 13200 ש"ח לשנה בקירוב.

 

נניח שיש לו אלטרנטיבה שצורכת 10 ק"מ לליטר בעיר ו-12 מחוץ לעיר כלומר כ-1500 ליטר דלק בשנה זאת אומרת שההפרש יהיה כ-4200 ש"ח בשנה או כ-350 ש"ח בחודש. סכום שאפילו מישהו ממעמד הביניים יגיד:\

 

"וואלה בשביל V8 חלק שכזה - שווה".

 

מקווה שהנקודה הובהרה.

טוב נו... :)

פורסם
לפני 12 דקות, ניקו פ. כתב:

אני מניח שהמחירון הוא המלצה בלבד והדבר הזה ירד משמעותית כאחד מחמשת הלקוחות הפוטנציאליים בכל ישראל ידרוך בסוכנות.

 

ולי נראה שהיבואן לא מביא מכוניות למלאי אלא מייבא לפי הזמנה (יבואן זעיר), אבל כפי שכתבתי בפוסט הפותח מעריך שכמו אצל כל יבואן מקביל - המחיר לא קדוש.

 

פורסם

דנלי על הגרמניות בכל יום נתון. 

זה לא שהגרמניות מציעות איזו תכונה עילאית למי שזקוק להרבה מטראז' ואבזור. למעט סמל למי שזה חשוב לו. 

שלושתן נוסעות כמו ליוויתן משומן בכביש מפותל ואם כבר לוותר על כל יכולת דינמית -  אז בשביל כזה דבר. 

יקירתי, לפני שאת מדברת סרה באלפא שלי, בואי נזכור שגם לך יש כמה ימים בחודש שאת דולפת ומושבתת.

טל שביט (1955-2011), האיש הטוב והנפלא שרכב היישר אל גן העדן.

פורסם (נערך)
לפני 6 שעות, ceyal כתב:

מעניין אם תהיה גרסת ליסינג.

 

יש! במיוחד בשבילך GMC יצרו את היוקון SLT עם מנוע צנוע בנפח של 5.3 ליטר והספק של 355 כ"ס בלבד, ואפשרות לוותר ההנעה הכפולה - כל זה יחסוך 20% מהמחיר אבל הוא גם נראה פחות קרבי.

 

המרווח הפנימי המדהים - זהה.

 

image.thumb.png.4a5f4dbe2003025e2b1a3d359858027e.png

עריכה אחרונה על ידי PriceDevil
פורסם (נערך)
לפני 59 דקות, קרמבו כתב:

דנלי על הגרמניות בכל יום נתון. 

זה לא שהגרמניות מציעות איזו תכונה עילאית למי שזקוק להרבה מטראז' ואבזור. למעט סמל למי שזה חשוב לו. 

שלושתן נוסעות כמו ליוויתן משומן בכביש מפותל ואם כבר לוותר על כל יכולת דינמית -  אז בשביל כזה דבר. 

תוסיף על כך את בעיות האמינות של אאודי ונגמר הסיפור ( מדבר מנסיון מר של רכב חדש)

עריכה אחרונה על ידי zuzut5

cla 250 amg 2014 חבל שלא עם ההנאה הנכונה :roll:

פורסם (נערך)

נעשה לכם קצת סדר.

הדנאלי היא גרסה מאובזרת ומפוארת יותר של דגמי GMC.

יש גם גרסאות זולות יותר ליוקון באופן כללי.

בייבוא סדיר צפויים להגיע קרובי משפחה שלו - סברבן, טאהו, אסקלייד.

 

ומנסיון, הסברבן והיוקון הארוך הם רכבחם ענקיים.

בינואר האחרון הייתי בטיול עם עוד 5 נפשות במיאמי, רוב הטיול התניידנו באובר.

כאשר היינו צריכים רכב עם מקום למזוודות, הסברבן היה הכלי רכב היחיד שקיבלנו שהזמנו אובר גדול שהיה יכול להכיל את כולנו וגם את כל המזוודות.

תמיד שקיבלנו רכב אחר (דודג' קראוון, טראוורס, סיינה, אודיסיי) היינו צריכים לנסוע שחלק מהמזוודות עלינו.

עריכה אחרונה על ידי itsik170
קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

נראית מעניינת. זן נדיר של גודל פאר ומנוע ענק ורעב.

מכוסה בצד:

🚗 .Alfa 147 2.0 Manual With B12 Pro- Kit+ Eibach Antiroll kit+ EBC Yellowstuff brakes kit+ 17" GT wheels with Toyo R888R+ Red leather seats|

נוסעת כל  יום:

 Alfa 159 TBi  With Bilstein B6+ Ragazzone Exhausts+ K&N Filter

 

פורסם

חלום! רוצה כזה.

מה שכן, כל כניסה לחנייה תדרוש רוורס למרחק של 400 מטר...

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

מה נסגר עם הגריל של הרכב? התופעה של עיצוב גריל עצום הולכת וגוברת אצל יצרנים רבים.

הגריל הזה מזכיר לי יחידה חיצונית של מזגן. עדיין מדובר ברכב מאוד מרשים וייחודי .5e4c777d4300a94285396025097e336f.jpg

 

 

  • מעניין 1

S60 Rdesign

×
×
  • תוכן חדש...