Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פורד פוקוס ST ליין: ניסיון למבחן דרך קצת אחר


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 1367 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בעניין הפייסבוק, יש לי לייק על העמוד שלכם כבר תקופה ארוכה אבל בקושי רואה פוסטים ממכם בפיד.

פייסבוק פשוט לא מציגים לי אותם. למה זה ככה? אינני יודע. 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 265
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

@green אני מכיר את כל מה שאתה אומר ומודע דברים האלה לחלוטין. 

אני לא אענה ספציפית לכל ה"האשמות", כי לרובן אין תשובה מספקת מעבר ל"זה מה יש" או "היינו משנים את זה אם היינו יכולים". 

התייחסתי בתגובה שלי למה שאמר pooh על כך שלדעתו הרצון שלי לנסות לשנות את אופי המבחנים הוא לא רעיון טוב. 

 

אגב, לינק למגזין מופיע בתפריט הראשי תחת "מגזין קארספורום"...

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

@פבל 

 

אולי הייתי צריך להשתמש במילה אחרת ולא וולוגים, אבל הכוונה היא לסרטון קצר ולא ארוך מדי על האוטו, אולי "טיזר".

בעידן של היום, שכל אחד ניהיה "מתעד" (לרוב שיימינג לצערי), ולכל אחד יש ביד מערך 3 מצלמות שלא נופלות ממצלמות איכותיות ובעזרת מייצב ג'י שלא עולה יותר מדי כסף, אפשר לעשות משהו ממש נחמד.

 

ואם במדיה וטראפיק עסקינן, רק מנסה לפתוח את הראש (אל תהרוג אותי בבקשה)... אינסטגרם.

הפורום מלא באנשים "מבוגרים", אולי יש לכם התפלגות גילאים של משתמשי הפורום, הייתי אומר שמרביתו הגדול(80% ומעלה?) הוא מעל גיל 30 ולפי תחושת הבטן שלי ללא אינסטגרם, אבל אם עמית סגל נמצא באינסטגרם ומצליח שם (אני עוקב אחריו ברמה יום-יומית), אין סיבה שגם אתם לא.

בין אם זה פרסום תמונה עם קישור לסקירה של אוטו, או סרטוני סטורי קצרים בתהליך הסקירה עצמו, להכניס את קהל הקוראים יותר לסקירה עצמה מאשר הטקסט שהוא שחור על גבי לבן.

אם מהוולוג סלדת כל כך, אולי זה יבוא טוב.

אינסטגרם היא פלטפורמה הרבה יותר "זריזה" מפייסבוק, המידע עובר בה מהר יותר והיא יותר "צעירה" מפייסבוק, ככה תוכלו למשוך גם קהל של צעירים איכותיים(18-26.. כמוני? 😁) שכן מתעניינים בעולם הרכב ורוצים ללמוד עוד ולהעשיר את הידע שלהם.
כך או כך, אי אפשר להמנע מזה, העולם עבר ועובר שינוי, והפורום חייב להצטרף לחגיגה או להשאר מאחור..

את הממשק של הפורום שיניתם, שזה מעיד שאתם כן מבינים שאתם צריכים להתאים את עצמכם לגלגל, אבל השיטה של רק טקסט כבר לא עובדת בעולם היום.

 

**למען הסר ספק, אני קורא כמעט את כל מבחני הרכב שלכם ונהנה מאוד מרמת הכתיבה ורמת התוכן, אני חושב שאתה ושאר צוות האתר עושים עבודה מבורכת ואיכותית, שאפו על כך.

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 57 דקות, פבל כתב:

התייחסתי בתגובה שלי למה שאמר pooh על כך שלדעתו הרצון שלי לנסות לשנות את אופי המבחנים הוא לא רעיון טוב. 

כנראה שהמורה שלי בתיכון להבעה צדקה, ושום דבר טוב לא יצא מלתת לי מקלדת .

 

זה לא מה שאמרתי.

 

מה שאמרתי הוא שיש שני אלמנטים טובים (וחצי) שלא הייתי מוציא מהמבחנים:

  • היכולת  שלך (או של אחרים) לחוות את הרכב לעומק (הן מתוך ניסיון והן בגלל שאתה מקבל אותו ללא מעט זמן, יחסית) ולדווח על דברים שרוכש ממוצע לא יוכל לחוות, בייחוד כאלו ששמים לב אליהם כשנוהגים
  • היכולת להפיק מבחן שכתוב ומוגש בצורה כיפית וחוויתית לקריאה, מעבר לפן האינפורמטיבי שלו
  • ועוד חצי אלמנט: הניסיון הנרחב יחסית של הכותבים שיכול למקם את הרכב פחות או יותר ביחס למתחרות

שזה לא אומר שאי אפשר לשנות פורמט, להוסיף, להוריד או ווטאבר. רק שלדעתי, כדאי להשאיר את הנ"ל. ובואתו נושא, ראה (שוב) את ההצעה לערוך את המבחן בכמה עמודים בדומה לסקירות חומרה, ככה אפשר בקלות להרחיב כמה שרוצים (כולל עמוד Q&A למשל) ועדיין לאפשר לכל אחד לקרוא רק את מה שמעניין אותו.

 

הרעיון הנוכחי, של צמצום התוכן הקיים בתמורה לשורה של שאלות ותשובות נשמע לי פחות נכון. כי זה נותן יותר עצים (שלא לומר, עלים וענפים) מאשר יער. ואני באופן אישי חושב שמבחן טוב יראה לקורא את היער, ולא את העצים. מבחן שחלק גדול ממנו נראה ככה:

ציטוט

ש: יש תאורת אווירה?

ת: כן. ב-16 גוונים, ב: <פירוט של מקומות>

 

ש: כמה מהר הרכב מאיץ מ-80 ל-120 עם נהג, נהג + 2 נוסעים, נהג + 4 נוסעים + מטען?

ת: 4 ש', 5.5 ש', 8 ש', בהתאמה

 

ש: האם יש מקום לטלפון?

ת: כן, אבל צריך כבל באורך של יותר מחצי מ' כי המיקום של הטלפון רחוק מהשקע USB

 

ש: האם יש מקום לבקבוק חצי ל' בדלת הנהג?

ת: לא, אבל יש תא מקורר ב<מיקום כלשהו>

 

ש: האם יש תצוגה של שמות בעברית במולטימדיה?

ת: כן, אבל רק ב<חיבור כלשהו> ורק ב<מצב כלשהו> ולא ב<משהו אחר>

יהיה לדעתי לא קריא, ולא ייתן את האינפורמציה הרלוונטית על הרכב (ושאף אחד לא יעלב לי פה ח"ח, זו אינפורמציה רלוונטית, פשוט לא המהות של מבחן, לדעתי).

 

העלת עוד המון נושאים אחרים שאני לא מבין בהם כלום, אולי אפילו פחות מבאופנה טיבטית במאה ה-17 (שהיא כנראה == אופנה טיבטית במאה ה-21, שהיא == גלימות של נזירים. יצאתי מזה איכשהו). דאם, אין לי אפילו פייסבוק! אז אני לא יודע מה להגיד בנושאים האלה, למה אין לכם יותר משהו ממה שאמרת. אני רק מנסה (לא בהצלחה גדולה, לצערי) לחוות את דעתי הצנועה על מה אני מחפש במבחני רכב, ואולי (וזה נכון בהרבה תחומים) כדאי לך לעשות הפוך ממה שאני מציע. לא יודע.

 

ד"א, אולי אני חדש פה, אבל ממתי איכות == כמות? כאילו, בוא, יונדאי אקסנט מול 308 דור שני. סתם דוגמה.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוקיי, הבנתי. לפני זה הבנתי לא נכון.

לצערי - טכנית לא ניתן לחלק את המבחנים למספר עמודים, אז כרגע אנחנו עובדים עם מה שיש 🤷‍♂️

 

   

לפני 47 דקות, nizzan943 כתב:

ולכל אחד יש ביד מערך 3 מצלמות שלא נופלות ממצלמות איכותיות ובעזרת מייצב ג'י שלא עולה יותר מדי כסף, אפשר לעשות משהו ממש נחמד.

ראית את התמונות שאני מצלם? נראה לך שיש סיכוי שאני אהיה שלם עם סרטון שצולם בטלפון?! 😅

ואני לא אומר את זה כאיזו תפיסת תחת על "אווו תראו איזה צלם מדהים אני" כי אני לא, קצת מעל הממוצע במקרה הטוב, אלא כהכרה בזה שפרפקציוניזם אידיוטי (כי אין לו באמת תכלית) וחוסר האמונה שלי במשפט "המצוין הוא אויבו הגדול ביותר של הטוב מאוד". אני לא מסוגל. וכדי להפיק סרטון באיכות צילום ועריכה גבוהה (כמו אלה שעושה עזרא רפאל למשל) אנחנו צריכים תקציבים שאין לנו.

 

לגבי שאר הדברים - טראפיק לא חסר לנו as is, גם לא עוקבים בפייסבוק, מה שמוזר לי הוא השונות בין כמות האנשים שמגיעים לאתר, לבין אלה שמגיעים למבחנים, לבין כמות האנשים שמגיבים בחיוב לאופי ואיכות התוכן שאנחנו מפיקים, ולבסוף לבין האנשים שמבצעים איזשהי "אינטראקציה" עם התוכן הזה. 

 

ושוב, אני לא מחפש "לייקי רחמים", אלא סתם מנסה להבין למה המצב הוא כמו שהוא. 

 

 

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתור אחד שמתכנן לרכוש את הרכב הזה בקרוב (ופתחתי גם שרשור על זה), אלו הם הדברים שאני מתלבט לגביהם ואשמח לקבל מידע אמין ככל הניתן.
 

1. צריכת דלק ריאלית - מקריאה ברשת  הרכב הזה לא חסכוני. מצד שני, מי שרוצה נטו חסכון - שיקח רכב היברידי. השאלה היא עד כמה הוא לא חסכוני בנסיעה היא לא בהכרח רגועה כי בפועל מי שיקנה את הרכב הזה יתן מדי פעם גז כי ליהנות טיפה. לכן מידע על צריכת דלק מוערכת של נסיעה משולבת עירונית+בינעירונית תוך כדי נהיגה "ספורטיבית" תהיה מוערכת מאוד לדעתי.

2. מגבלות הפיזיות של הרכב - הרכב נמוך. לטענת המוכר באולם התצוגה - נמוך מאוד. השאלה מה זה אומר. כן - יש נתונים יבשים באתר, אבל הם לא אומרים לי הרבה. האם הרכב יוכל לעלות על רוב המדרכות? האם באמפרים גבוהים יהיו בעיתיים? האם נהיגה בשבילי יערות (לפיקניקים וכדומה) יהיו בעיה?

3. אמינות - כן, זה נושא בעייתי אבל חובה להתייחס אליו. בביקורות בחו"ל רשום פה ושם שיש לרכב בעיות חשמליות, שצריך להוסיף/להחליף שמן לעיתים תכופות. אז נכון - אתה לא יכול לדעת, אבל האם זה אותו המנוע שהיה בפורד קוגה הקודם (לפני מתיחת פנים)? האם שילוב גיר+מנוע נמצא ברכבים אחרים ובהם יש בעיות כלשהן שקשורות לשילוב זה?

4. מה עדיף - ה-ST Line או Active X - ופה תביע את דעתך האישית. ההבדלים הטכניים ידועים (מקסימום אפשר לקשר ל-PDFים שיש באתר החברה). אבל בפועל, בסיכומו של עניין, איזו גרסא נותנת לך תמורה טובה יותר? זו הנמוכה עם הלד ואפשרות תפעול ידני או זו המוגבהת שכנראה בפועל תקרוץ ליותר אנשים ואולי יהיה יותר קל למכור אותה (ובמחירות גבוה יותר?)?

5. איכות מערכת המולטימדיה - עבורי זה משהו די חשוב. ביררתי היום ונאמר לי שלא ניתן להחליף. האם איכות השמע טובה ביחס לרכבים אחרים שנהגת בהם? האם תפעול מערכת המולטימדיה נוח? האם המערכת "זורמת" וחלקה?

6. תחזוקה - זה משהו שקשה להעריך, אך אני יודע שעניין הטיפול כל שנתיים/30K קילומטר כן יקרוץ להרבה אנשים. האם זה בכלל ריאלי למנוע טורבו לא להחליף שמן (או לטפל בכללי) כל שנה או 10K קילומטר נניח? כי אני חושב שלא, ואם אתה מסכים איתי - זו דעה שצריך לשתף, אחרת יכול להיות שלהרבה אנשים יהיו בעיות עתידיות עם הרכב.

7. מנוע 3 צילינדרים - מרתיע אנשים. האם הרכב אכן רועד? האם עצם העובדה שכל צלינדר גדול יותר מרכבי 1.0 ליטר נניח (בעלי 3 צלינדרים גם כן) מכפר על העניין או גורע?

8. חלפים - אלו חלקים ידועים ככאלו שעם הזמן אולי נצטרף להחליף (בכללי). דוגמא שהעלו פה - נשרפה לי נורת הלד. כמה תעלה לי אחת חדשה? ב-Active X אם איני טועה פרט לעיטור מדובר על הלוגן - האם החלפתה תהיה זולה משמעותית?

9. מתחרות - אילו מתחרות לדעתך הן העיקריות? לא בהכרח מבחינת המחיר - אם אני רוצה לקנות את הרכב הזה, סימן שאולי גם ארצה לקנות רכב X או רכב Y. מי מן הרכבים תמליץ יותר ולמה?

מעבר למה שרשמו פה - זה כל הדברים שעולים לי כרגע. אני אשכרה מחכה לביקורת שלך על מנת שתעזור לי להחליט האם ללכת על ה-Active X או ST Line, וכמובן תודה רבה לך על הכל.

לגבי כמות הצופים בכתבות - צריך לדאוג למספר דברים (ואין מה לעשות, חלקם עולים כסף אך ישיגו לך את המטרה):
1. ברר כיצד עושים פרסום ואינדוקס מהיר בגוגל. כלומר, אני מחפש רכב שעשית עליו ביקורת - אתה הראשון להופיע (יש משמעות בין ראשון ושני - לראשון אתה מגיע אם תלחץ על "יותר מזל משכל" לפני ביצוע החיפוש בגוגל).
2. ביצוע חשיפה בתשלום בפייסבוק ו/או אינסטגרם.
3. תהיו ראשונים להעלות כתבה על רכב חדש. תהיה ראשון + פרסום = חשיפה רבה = יותר צפיה בפרסומות/הקלקה על לידים = אקסטרה הכנסה.
4. תעשו שיתופי פעולה עם יבואנים וחברות רכבים על מנת להשיג בלעדיות ו/או הנחות לקוראים (רשומים או לא רשומים).
5. אנגלית, אנגלית, אנגלית. שפה בינלאומית יכולה להקפיץ אתכם הרבה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 2 שעות, nizzan943 כתב:

@פבל 

 

אולי הייתי צריך להשתמש במילה אחרת ולא וולוגים, אבל הכוונה היא לסרטון קצר ולא ארוך מדי על האוטו, אולי "טיזר".

בעידן של היום, שכל אחד ניהיה "מתעד" (לרוב שיימינג לצערי), ולכל אחד יש ביד מערך 3 מצלמות שלא נופלות ממצלמות איכותיות ובעזרת מייצב ג'י שלא עולה יותר מדי כסף, אפשר לעשות משהו ממש נחמד.

 

ואם במדיה וטראפיק עסקינן, רק מנסה לפתוח את הראש (אל תהרוג אותי בבקשה)... אינסטגרם.

הפורום מלא באנשים "מבוגרים", אולי יש לכם התפלגות גילאים של משתמשי הפורום, הייתי אומר שמרביתו הגדול(80% ומעלה?) הוא מעל גיל 30 ולפי תחושת הבטן שלי ללא אינסטגרם, אבל אם עמית סגל נמצא באינסטגרם ומצליח שם (אני עוקב אחריו ברמה יום-יומית), אין סיבה שגם אתם לא.

בין אם זה פרסום תמונה עם קישור לסקירה של אוטו, או סרטוני סטורי קצרים בתהליך הסקירה עצמו, להכניס את קהל הקוראים יותר לסקירה עצמה מאשר הטקסט שהוא שחור על גבי לבן.

אם מהוולוג סלדת כל כך, אולי זה יבוא טוב.

אינסטגרם היא פלטפורמה הרבה יותר "זריזה" מפייסבוק, המידע עובר בה מהר יותר והיא יותר "צעירה" מפייסבוק, ככה תוכלו למשוך גם קהל של צעירים איכותיים(18-26.. כמוני? 😁) שכן מתעניינים בעולם הרכב ורוצים ללמוד עוד ולהעשיר את הידע שלהם.

 

אתה מציין כאן פרט חשוב ומעניין באותה מידה, אבל מחטיא אולי בכיוון. מבחני הרכב עוסקים כולם בכלי רכב חדשים ורובם  מחוץ לטווח לקבוצת הגילאים שלך. אם המטרה של הפורום היא להעשיר בידע, המבחנים מוסיפים נדבך חשוב לגבי מי שכלי הרכב הנבחנים רלוונטים לו.  עם כל הכבוד לאינסטגרם ולפלטפומות הפופולריות הנוכחיות - עומק זה לא מה שיש בהן.

מבחן רכב חדש כאן (להבדיל אולי מחלק מהמקומות האחרים) הוא לא פרסומת או טיזר. הוא עד כה בין המאוזנים אם לא היותר מאוזן מבין המבחנים. הבדל מהותי נוסף הוא שלא מעט ממבחני הרכב היותר אמיתיים נעשו על ידי בוחנים מנוסים בעלי ותק של מאות שעות נהיגה . 

 

 

לפני 2 שעות, nizzan943 כתב:

את הממשק של הפורום שיניתם, שזה מעיד שאתם כן מבינים שאתם צריכים להתאים את עצמכם לגלגל, אבל השיטה של רק טקסט כבר לא עובדת בעולם היום.

 

**למען הסר ספק, אני קורא כמעט את כל מבחני הרכב שלכם ונהנה מאוד מרמת הכתיבה ורמת התוכן, אני חושב שאתה ושאר צוות האתר עושים עבודה מבורכת ואיכותית, שאפו על כך.

 

לא בטוח שאתה צודק לגבי נושא כמו מבחן אמיתי לרכב ובהינתן המשאבים זה כנראה מה שיש , פחות KM77 או דומים לו, אבל בהחלט נותן מענה. 

 

יש קהל למבחנים המצולמים במהדורות הלילה של הערוצים המסחריים אבל לא הייתי נותן שום משקל לנאמר בהם אילו רציתי לרכוש את כלי הרכב שהם משבחים (כולם טובים, ציון 8, גם לעגלות סופרמרקט)

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מסכים לגבי זה שקהל צעיר הוא לא בעל יכולת/רצון לקנות רכב חדש.

יש הרבה חבר'ה צעירים שמוציאים רכב חדש מהחברה בין אם זה עם עזרת ההורים או בלי.

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פבל,

למרות כושר הביטוי הטוב שלך מעל דפי הפורום,
ממליץ לך לצרף תצלום סרטונים של מבחני רכב חדש
בדומה לאלו שהצגת בעבר במגזין הרכב שבו היית פעיל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

לפני 15 שעות, TDI כתב:

שאלת תם:

למה לא להעביר את התוכן של המגזין לפלטפורמה של הפורום?

מאמרי משתמשים יש, אז למה לא "מאמרי מערכת"? (מבחנים)

 

 

 

האמת היא שיש סיכוי שזה יקרה בעתיד הלא רחוק. אנחנו חושבים על זה.

 

 

  

לפני כשעה, eyalkar כתב:

ממליץ לך לצרף תצלום סרטונים של מבחני רכב חדש

 

 אני נשבע לכם, הבא שאומר שאנחנו צריכים לעשות סרטונים, נחסם מהאוף טופיק :lol: 

 

 אני אסביר:

 

  

לפני 17 שעות, nizzan943 כתב:

הכוונה היא לסרטון קצר

  

לפני 18 שעות, green כתב:

מבחינת החומר עצמו, אין סרטונים

  

בתאריך 7.6.2020 בשעה 19:27, nizzan943 כתב:

למה לעזאזל הם לא עשו וולוג?

 

 

בתאריך 7.6.2020 בשעה 22:16, Octavia-TSI11 כתב:

אם הייתה אפשרות לעשות סרטונים בנוסף למבחן הכתוב, זה  היה יכול להביא את האקסטרה מידע הדרוש להחלטה סופית. 

 

 

בתאריך 7.6.2020 בשעה 22:24, shachar187 כתב:

אם בכוונתם לעשות סקירות וידאו אז שיהיו כאלה.

 

בתאריך 8.6.2020 בשעה 09:22, Nakamichi כתב:

אני חושב שיתרון ענק של הרשת לעומת ירחון מודפס זה האפשרות להוסיף סקירת וידאו של הרכב.

 

 

 

 

בתאריך 8.6.2020 בשעה 12:42, פבל כתב:

לגבי וולוגים, זה כל כך לא הולך לקרות שזה אפילו לא מצחיק

 

לפני 15 שעות, פבל כתב:

וכדי להפיק סרטון באיכות צילום ועריכה גבוהה (כמו אלה שעושה עזרא רפאל למשל) אנחנו צריכים תקציבים שאין לנו

 

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פבל,
נראה שאתה ממשיך בשלך
לא מבין את רצון רבים מחברי הפורום.

לכן, תמשיך במה שנראה בעיניך כמתאים ביותר. 
ואל תשאל/תתחשב ברצון מרבים מחברי/קוראי הפורום המכובד. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה יכול ללמוד מסרטונים גם אם אתה לא עושה אותם
למשל, לדאג דמיורו יש מיליארד צפיות למרות שהסרטונים שלו ארוכים, מפורטים ו"חופרים"


דאג הוא דוגמה טובה (ולא יחידה) לכך שיש ביקוש לתוכן עשיר וניגוד חריף להנחה הרווחת שלאנשים בימינו יש סבלנות ותשומת לב ממוצעת של בן 4
בראיון אומר דן קרלין, יוצר hardcore history שכשהתחיל את התוכנית לא האמין שלאנשים תהיה סבלנות לשמוע פרקי פודקאסט באורך של שעה שעוסקים בהיסטוריה
כיום הפודקסט שלו מאוד פופולרי ופרקים נמשכים 3-4 שעות (לסדרה שלו שעוסקת במלחמת העולם הראשונה יש 6 פרקים עם זמן כולל של כ23 שעות וזה מרתק).


בהנחה שמדובר בעמוד יחיד אפשר לחשוב איך ניתן לכתוב מבחן ארוך ומפורט כך שמי שרוצה לקרוא תמצית יוכל לפרוש באמצע אבל מי שרוצה לדעת יותר יוכל לקבל זאת.
בנוסף, אני לא בטוח שהקורא הממוצע של כל דגם רוצה לקרוא אותה כמות של מידע: למשל הייתי רוצה לקרוא כתבה ארוכה ומפורטת על היכולת הדינמית
של מכוניות שמעניינות אותי כמו הbrz או ה 308gti.
כמו שאמרתי מקודם, אולי כדאי לכתוב יותר בפרוט על הערך המוסף של הרכב. 508\ספייסטורר? שימושיות. פורסטר? יכולת שטח...


 

  • אהבתי 1

גם אני גר במדינה עם 100% מס על מכוניות, איזה כיף לי :mm_sad:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 12 דקות, eyalkar כתב:

נראה שאתה ממשיך בשלך
לא מבין את רצון רבים מחברי הפורום.

נהפוכו, אני לחלוטין מבין את הדרישה לתוכן וידאו איכותי,  אני פשוט אומר שאין לנו את הכלים והתקציב והיכולת כדי לספק תכנים שיהיו תחרותיים מספיק מול תכני וידאו אחרים.

לבקש להפיק סרטונים זה קל - אשכרה לעשות את זה, זה לא קל. וזה שיבקשו את זה שוב ושוב ושוב לא פתאום יהפוך אותי לפרזנטור או צלם וידאו טוב יותר. לכן, אני פשוט מעדיף - כרגע - להגיד שאין היתכנות שזה יקרה.
זה קצת מזכיר לי את הסרטון "יום בחיי פורום רכב":

 

אני מבין לחלוטין שאתם רוצים שאנחנו נעשה משהו מסוים, אבל המשהו הזה לא ישים ויקר מדי. אבל הטיעון הכי משמעותי נגד וידאו הוא שאם שומרים על אופי נתון של התוכן, ברמה הכי בסיסית של על מה מדברים או על מה שמים דגש או כמה מקיף המבחן וכו', הוידאו לא ממש מביא לשינוי מהותי בחשיפה של התוכן. ואני רואה את זה ממקומות אחרים - ההשפעה של וידאו כצורת  הצגה אחרת של אותו התוכן שכבר כתוב, מעלה את החשיפות באחוזים בודדים. וידאו הוא כלי מאוד חזק, אבל הוא גם כלי שונה לחלוטין מטקסט וצריך לעבוד איתו תוך הבנה של היתרונות והחסרונות שלו. אחרת אתה פשוט מקבל את אותו מבחן כתוב בצורת וידאו, והתועלת של זה היא אפסית. 

 

בקצרה, ביקשתי להתמקד במשהו מסוים כי אני רוצה לנסות משהו מסוים. אני מקבל את כל ההצעות וקורא ושוקל את כולן. אם אני לא מסכים איתן זה לא בהכרח כי אני "לא מבין את רצון הקוראים".

 

 

@mcshmupi אני מסכים לחלוטין - אני מתעב את דאג, שונא את הקונספט, הצילום לדעתי יותר גרוע מבדיחה, ואני רואה פחות או יותר את כל הסרטונים שלו. אני לגמרי מוריד בפניו את הכובע שהוא הצליח למצוא לעצמו נישה כל כך מוצלחת ושהוא ממשיך להתמיד בה ולא מנסה לשפר דברים שכנראה התמורה שלהם לכמות/זמן הצפיות תהיה מינימלית. 

הוא, אגב, אחת הסיבות העיקריות לזה שאני מנסה כל כמה זמן לשנות מעט את האופי של התוכן ולשים דגש על דברים אחרים כדי לראות האם יש דברים שעובדים טוב יותר. הניסיון הנוכחי הוא עוד אחד כזה.

  • אהבתי 1
  • מצחיק 2

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הסרטון הזה גדול 😂 

אבל עולה כאן נקודה מעניינת. האם מבחן ל C63 אכן פונה כאן לקהל הנכון.

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1367 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...