Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פורד פוקוס ST ליין: ניסיון למבחן דרך קצת אחר


פבל
 שיתוף
עוקבים 48

פוסטים מומלצים

יש מכוניות שיש להן (או אמור להיות להן) ערך מוסף מובהק בשהוואה לקטגוריה בה הן קיימות.
הייתי רוצה לקרוא בדגש ובהרחבה על אותו ערך מוסף שאולי יגרום לאנשים לבחור דווקא ברכב הזה.
למשל לקורולה ערך מוסף של צריכת דלק, לאוקטביה תא מטען ומרחב לנוסעים,
לפוקוס ולמאזדה 3 אמור להיות ערך מוסף של התנהגות ולst-line גם ביצועים.
 

בדרך כלל במבחן דרכים סטנדרטי יש תבנית קבועה בסדר ובכמות התוכן.
כך למשל על הקורולה\טוסון\נירו יהיה כתוב בפרק היכולת הדינמית שיש אחיזה אבל אין כיף ועל הפוקוס\3 יהיה כתוב שיש מידה של כיף, אבל גודל הטקסט יהיה די דומה.
אני רוצה לקרוא פרק מורחב על אותו ערך מוסף. 
עשיתם את זה בעבר למשל במבחן של הbrz מול המיאטה.
ברור לי שלא תמיד זה כל כך פשוט: כמה מילים כבר אפשר לכתוב על תא הנוסעים האיכותי באאודי? וצריכת דלק היא בסופו של יום נתון
אבל במבחן לפורסטר\XV כן הייתי רוצה להבין בהרחבה מה ניתן לעשות אם אותה יכולת שטח.


 

גם אני גר במדינה עם 100% מס על מכוניות, איזה כיף לי :mm_sad:

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 265
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

לאחרונה, אולי בעקבות הקורונה ואולי לא, אני חווה מיני-משבר קיומי וחושב הרבה על "מה אנחנו עושים פה" (פה באתר, לא פה על כדור הארץ), ובאופן טבעי המחשבות האלה נדדו אל מבחני דרכים. האם מה שאנחנו כותבים על ה

האמת? לא הייתי נוגע בכלום. המבחנים כפי שהם נכתבים בצורה מעולה, קולחת ומשאירים אותי מרותק עד לסוף המאמר. הם כוללים בתוכם כל מה שצריך כדי שהמאמר יהיה מעניין וזאת מבלי לאבד את האינפורמטיבי

עריכה: אם לא עניתי למישהו על השאלה ולא אמרתי מראש שיהיה לי קשה לענות עליה, אני אשמח אם תוכלו להגיב שוב. אני אעבור שוב על השרשור מאוחר יותר ואבדוק אם התפספסו לי תגובות. פשוט כרגע אני חייב להתחיל לזוז ו

תמונות שפורסמו בשרשור

משהו שמאוד חשוב לי ברכב ואני כמעט ולא רואה בסקירות זה התייחסות לנושא איכות הצליל במערכת סטריאו.

בין רכבים שונים יש הבדלים עצומים ועל אף שתמיד ניתן לשדרג, רוב האנשים ישארו עם הסטריאו המקורי עד סוף ימי הרכב.

 

 

  • רעיון טוב! 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

חבר'ה, אני חושב ש"טיפה" פספסתם את הכוונה שלי... 

אני לא מחפש רעיונות לאיך לשנות את כל האופי של המבחנים העתידיים שלנו או על אילו נושאים לשים דגש באופן כללי בעתיד. גם את האופציה של סרטונים אנחנו מכירים היטב ולא מוציאים אותה לפועל משלל סיבות (על קצה המזלג: עלות מאוד גבוהה, בערך משכורת חודשית שלי על שני סרטונים סבירים מינוס; חוסר כדאיות, כמות הצופים בתכנים האלה בעברית כל כך קטנה, שגם אם נדחוף 6 פרסומות לכל סרטון זה עדיין לא יחזיר את עצמו; חוסר בזמן, הפקת סרטון סביר לוקחת יומיים).

 

לגבי וולוגים, זה כל כך לא הולך לקרות שזה אפילו לא מצחיק. זו לדעתי שיטת העברת המידע הכי מייגעת, משעממת, מעייפת, מתישה ולא יעילה שקיימת ביקום בערך. אם אתה יודע להתבטא בלי תסריט, זה אחלה ותעשה את זה, אבל תדע על מה אתה הולך לדבר. לראות 40 דקות של אממממ אההההה, חזרה על אותם משפטים חסרי משמעות במקרה הטוב או פשוט שגויים טכנית כי לא טרחת לקרוא את המפרט לפני שלחצת על rec, זוויות צילום מעוררת סחרחורת, ועריכה עצלנית במקרה הטוב? יש אנשים (קייסי נייסטאד, פיטר מקינן) שיודעים לייצר וולוגים מגניבים (גם אותם אני לא רואה כי הם מעבירים בדיוק אפס אינפורמציה, אבל אני לפחות יכול להעריך את ההשקעה בצילום והעריכה) - זה אחלה ויש לזה קהל (אנשים שרוצים להיות "זבוב על הקיר" בחיים שלהם). אבל לייצר סרטון עצלני, עם (באמת שאין לי מילה אחרת) חרא עריכה, חרא צילום, וחרא טקסטים, וכדי להעביר את זה לקרוא לזה "וולוג", זה לא אחלה בכלל. כאילו... סליחה, כן? אבל יש סיבה טובה ששר הטבעות זכה באוסקר. כי לא פאקינג פרודו החזיק את המצלמה, ערך, ובין לבין ניסה להיזכר מה הוא אמור להגיד בלי שהוא קרא את הספר. לכל אחד יש את העבודה שלו, וכל אחד צריך לעשות אותה. אחרת מקבלים מוצר נחות שבוצע ע"י כלבוייניקים שלא טובים בכלום. זהו. פרקתי.

 

 

כן שכנעתם אותי שאתם נהנים לקרוא את מה שאנחנו בכל מקרה מקיאים לתוך קובץ וורד, אז על זה נשמור. אבל כן יש סיכוי טוב שהכמות של זה תתפוס נתח הרבה יותר קטן מהמבחן.

אבל מה שאני רוצה לנסות עכשיו, זה משהו מאוד ספציפי ולראות איך זה זורם.

 

לכן אני צריך שתשאלו (כמו בשרשורי השקות) - שאלות ספציפיות לפוקוס. אבל ספציפיות ברמה שתאפשר לי לענות עליהן תוך לא יותר משורה וחצי. קצר וקולע. דברים כמו "מה הרוחב של המושב האחורי" או "האם נכנסים שלושה מושבי בטיחו" הם מעולים. דברים כמו "יש משקל לא קטן למערכות הבטיחות ותיפקודן: סטיה מנתיב, בלימת עזר וכו'. אפשר להרחיב את החלק הזה בסקירות." הם... פחות טובים. לא כי זו לא שאלה לגיטימית, אלא כי אני אפילו לא יודע איך להתחיל לענות עליה. מה חשוב לך? האם חשוב שהמערכת פשוט עובדת כן או לא? או האם חשוב כמה חלק היא מחזירה אותך לנתיב? איך הקרוז הדפטיבי שומר על מרחק? על איזה מרחק הוא שומר בהגדרה הקרובה/רחוקה? כמה מהר הוא מאיץ אחרי שנניח יצאת לעקיפה? כמה מוקדם הרכב מתריע על אי שמירת מרחק? האם יש אופציה להפעיל רק את ההתראה מסטיה ולבטל את התיקון או שהם מחוברים ביחד? וכו וכו וכו. 

 

אלה השאלות שדיברתי עליהן, שאני לא יודע אם הן חשובות לאנשים, ואני מניח שזו גם אחת הסיבות שאנחנו (ורבים אחרים כמונו) פשוט לא נכנסים אליהן - כי אז זה אומר שנצטרך לוותר על משהו אחר.

כי את הכמות הכללית של הטקסט לא נשנה מכיוון שיש איזשהו טווח הקשבה שאנחנו לא רוצים לחרוג ממנו (זו אחת הסיבות, אגב, לטובת שימוש בהומור - זה מפתיע את הקורא, נותן מכה של אנדורפינים למוח, ולמעשה "מאפס" את טווח הקשב של הקורא. בגלל זה הרבה יותר קל לאדם הממוצע לצפות בקומדיות מאשר בסרטים דוקומנטריים).

 

אז אני צריך מכם שיתוף פעולה קצת חריג הפעם - זה אומר ממש לחשוב ולנסות לחפור ולפצל שערות, ולשאול שאלות סופר-דופר ספציפיות. הרעיון הוא - בעתיד - לפרסם את המבחנים האלה לפני שהם קורים גם במדיות אחרות ("מדיות"... פייסבוק), ולהזמין אנשים שאינם חברי פורום לשאול שאלות ולקבל תשובות שחשובות להם, ובכך גם להנגיש את התכנים שלנו לקהל רחב יותר.

מתלבטים לגבי הרכב הבא? רוצים לדעת אם הרכב שיש לכם הוא הרכב שהכי מתאים לכם? בואו לשאול את מתי.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

נתקלתם בסקופ? ראיתם משהו חדש לפני כולם? רוצים לסכם תקופה עם המכונית? שלחו לנו למייל ונפרסם את זה במגזין שלנו.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אוקי..מקווה שאלו יהיו שאלות שיותר יעזרו לך

גודל תא מטען - כמובן כמה ליטרים, השוואה למתחרות בקטגוריה, האם קיימים אביזרי עגינה והתרשמות כללית בסןף.

ספסל אחורי - האם יש מספיק מקום להסיע 3 מבוגרים מאחור בצורה נוחה/סבירה? האם ניתן להזיז את המשענת קדימה ואחורה? recline בעצם.

 

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

טוב, לקח לי קצת זמן אבל החלטתי שאני לא יכול לזנוח את השרשור הזה ורק לעקוב כמו איזה מציצן חסר תועלת.

אז אוסיף כמה שאלות נקודתיות וספציפיות שרובן הקבלות ישירות לפוקוס שלי ומהניסיון שלי, מה גם שאני רואה את עצמי מתקדם בעתיד לפוקוס הזו וזה מה שבאמת מעניין אותי.

פבל, נראה לי שלזה אתה מתכוון:

 

- האם יש תאורת אווירה?

- איך נראה המפתח החכם?

- האם בוטלה אופציית החניה האוטומטית?

- עם איזה צמיגים מגיעה ה ST-Line מהמפעל?

- האם הקורה הקדמית שמאלית מפריעה לזווית הראיה?

- האם הגיר מרגיש זריז בהורדת הילוכים ממנופי ההגה? (בהעלאת הילוכים הבנתי שהוא בסדר+)

- איך בידוד הרעשים בנסיעה של 100 קמ"ש? האם בשינוי מצבי הנהיגה יש צליל מנוע שונה?

- האם השחרת החלונות האחוריים מהמפעל מספקת?

- האם משענת היד זזה קדימה-אחורה?

- האם המגב האחורי מבצע ניגוב יחיד כאשר המגבים הקדמיים פועלים ומעבירים לרוורס?

- האם המראות מתקפלות בנעילה?

- האם לחיצה ארוכה בשלט על פתיחה פותחת את כל החלונות? האם לחיצה ארוכה על סגירה סוגרת את כל החלונות?

 

וכמה שאלות שעניתי לעצמי וסתם מבאסות:

למה חזרו לתצורת המגבים הקדמיים הסטנדרטית ☹️

למה אין גג שמש ☹️

כמה עולה נורת לד חדשה 😬

עריכה אחרונה על ידי omricn
  • אהבתי 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

יש איפה לשים את הטלפון כשמחברים אותו עם כבל לאנדרויד אוטו? (יש אנדרויד אוטו?? ברור שיש! נכון?)

 

יש תא ממוזג שיכול להכיל בקבוק 0.5 ל'? 

 

גלגל רזרבי בגודל מלא? קטן? ערכת ניפוח?

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 1 דקה, YNV כתב:

יש איפה לשים את הטלפון כשמחברים אותו עם כבל לאנדרויד אוטו? (יש אנדרויד אוטו?? ברור שיש! נכון?)

 

 

יש משטח טעינה אלחוטי במיקום טוב (בדיוק ליד שקע USB). יש Android Auto.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 41 דקות, omricn כתב:

טוב, לקח לי קצת זמן אבל החלטתי שאני לא יכול לזנוח את השרשור הזה ורק לעקוב כמו איזה מציצן חסר תועלת.

אז אוסיף כמה שאלות נקודתיות וספציפיות שרובן הקבלות ישירות לפוקוס שלי ומהניסיון שלי, מה גם שאני רואה את עצמי מתקדם בעתיד לפוקוס הזו וזה מה שבאמת מעניין אותי.

פבל, נראה לי שלזה אתה מתכוון:

 

- האם יש תאורת אווירה?

- איך נראה המפתח החכם?

- האם בוטלה אופציית החניה האוטומטית?

- עם איזה צמיגים מגיעה ה ST-Line מהמפעל?

- האם הקורה הקדמית שמאלית מפריעה לזווית הראיה?

- האם הגיר מרגיש זריז בהורדת הילוכים ממנופי ההגה? (בהעלאת הילוכים הבנתי שהוא בסדר+)

- איך בידוד הרעשים בנסיעה של 100 קמ"ש? האם בשינוי מצבי הנהיגה יש צליל מנוע שונה?

- האם השחרת החלונות האחוריים מהמפעל מספקת?

- האם משענת היד זזה קדימה-אחורה?

- האם המגב האחורי מבצע ניגוב יחיד כאשר המגבים הקדמיים פועלים ומעבירים לרוורס?

- האם המראות מתקפלות בנעילה?

- האם לחיצה ארוכה בשלט על פתיחה פותחת את כל החלונות? האם לחיצה ארוכה על סגירה סוגרת את כל החלונות?

 

וכמה שאלות שעניתי לעצמי וסתם מבאסות:

למה חזרו לתצורת המגבים הקדמיים הסטנדרטית ☹️

למה אין גג שמש ☹️

כמה עולה נורת לד חדשה 😬

 

בדיוק מה שכיוונתי אליו! תודה.

מתלבטים לגבי הרכב הבא? רוצים לדעת אם הרכב שיש לכם הוא הרכב שהכי מתאים לכם? בואו לשאול את מתי.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

נתקלתם בסקופ? ראיתם משהו חדש לפני כולם? רוצים לסכם תקופה עם המכונית? שלחו לנו למייל ונפרסם את זה במגזין שלנו.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בכיף, תודה לך 🙂

 

ועוד אחת - האם הדלתות ננעלות אוטומטית בתחילת נסיעה? אצלי הייתי צריך להתחבר עם מחשב ו OBD מיוחד של פורד כדי לאפשר כל מיני אופציות שמשום מה היו מבוטלות, ביניהן נעילת דלתות אוטומטית בהגעה ל10 קמ"ש.

עריכה אחרונה על ידי omricn
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מעניין אותי עד כמה נוחה משענת היד. כאשר זרוע ימין מונחת על משענת היד, היד עצמה לא תלויה קצת באויר? ברוב הרכבים יש אפשרות להניח את היד על ידית ההלוכים/מצבי תיבה, אבל כאן יש חוגה.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

איך ואיפה המנוע בא לידי ביטוי?
האם הוא מאפשר לעשות דברים שמשפחתית\רכב פנאי אחרים לא יכולים לעשות?

גם אני גר במדינה עם 100% מס על מכוניות, איזה כיף לי :mm_sad:

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 4 דקות, mcshmupi כתב:

איך ואיפה המנוע בא לידי ביטוי?

 

כל פעם שאתה זז, חוץ מהפעמים שאתה דוחף את האוטו. 😅

מתלבטים לגבי הרכב הבא? רוצים לדעת אם הרכב שיש לכם הוא הרכב שהכי מתאים לכם? בואו לשאול את מתי.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

נתקלתם בסקופ? ראיתם משהו חדש לפני כולם? רוצים לסכם תקופה עם המכונית? שלחו לנו למייל ונפרסם את זה במגזין שלנו.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

- במצב חיבור bluetooth רגיל לטלפון, כמה שניות

עוברות כדי להתקשר חזרה לשיחה האחרונה שלא נענתה . נקודת ההתחלה ממסך הבית במערכת הmultimedia.

האם הדבר מתאפשר ללא הורדת המבט מהכביש?

- תאוצה של 80 ל120 בשלושה מצבים:

1. מצב אוטומטי רגיל, נקודת התחלה בהילוך

הגבוה ביותר

2. מצב ספורט (אם קיים)

3. מצב "ידני", העקיפה תתחיל בהילוך

האופטימלי מבחינת הסל"ד שבו כדאי

לצאת לעקיפה.

- השוואה של הנ"ל לאוקטביה 1.5 וטיוטה קורולה.

- לאחר כשעה שהרכב עומד בשמש ישירה וללא

כל מגני שמשה, כמה זמן לוקח למזגן לקרר את תא הנוסעים ל24 מעלות בהילוך סרק?

- אותו הניסוי אבל תוך כדי נסיעה.

- השוואה של הנ"ל לרכבים אחרים אם ניתן.

- קבלת חוות דעת לא מקצועית על הרכב. לתת לחבר/חברה/קרוב משפחה שלא מגיעים מהתחום סיבוב על הרכב ולקבל מהם חוות דעת. לפעמים התמימות וחוסר הנסיון של נהגים כאלה יכול לתת הבחנות מדויקות.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Volvo V40 T5 Cross Country

Mazda CX5

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • Create New...