Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פורד פוקוס ST ליין: ניסיון למבחן דרך קצת אחר


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 1389 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 265
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אותי מעניין איך שילוב הגיר-מנוע ברכב הזה, במיוחד במצב ספורט. עד כמה מהירה התיבה הפלנטרית בהשוואה לתיבות דו-מצמדיות מודרניות, ועד כמה רספונסיבית התיבה במצב M עם העברת הילוכים דרך הפלאפים. ובכללי, האם הרכב מרגיש כבד? זריז? במיוחד בהשוואה למתחרות שלו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מסכים,גם אני לרוב מתחבר לפורמט הנוכחי.

 

שאלה שכן מסקרנת אותי,איך ה-ST ליין בהשוואה ל308GT ?

זכור לי בעבר הדיון - האם ניתן לחסוך 50K ולרכוש 308GT ,במקום גולף GTI.

אז במקרה הזה השאלה המתבקשת האם ניתן לחסוך 100K ולהסתפק בפוקוס,או שמה מדובר נטו על "עיצוב" יפה ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, XVSTI כתב:

האמת?

לא הייתי נוגע בכלום.

המבחנים כפי שהם נכתבים בצורה מעולה, קולחת ומשאירים אותי מרותק עד לסוף המאמר.

הם כוללים בתוכם כל מה שצריך כדי שהמאמר יהיה מעניין וזאת מבלי לאבד את האינפורמטיביות שלו.

שלא לדבר על התמונות שמשולבות בהן, שעולות על התמונות של היבואן עצמו פי כמה.

אל תיגע. תשאיר ככה.

 

באמת? עם כל כמה שכיף לי ונעים לשמוע את זה, אני לא באמת מאמין שזו הדעה הרווחת. כלומר, אולי באמת כיף לקרוא את המבחנים, אבל אני לא יכול להתיימר לענות על שאלות אמיתיות של אנשים אמיתיים, אני סתם כותב מה בא לי, שלפעמים (לרוב?) הוא סתם ערימת קשקושים שלא באמת רלוונטית לאף אחד ששוקל לקנות את האוטו. 

 

לפני 52 דקות, bv12 כתב:

מסכים,גם אני לרוב מתחבר לפורמט הנוכחי.

 

שאלה שכן מסקרנת אותי,איך ה-ST ליין בהשוואה ל308GT ?

זכור לי בעבר הדיון - האם ניתן לחסוך 50K ולרכוש 308GT ,במקום גולף GTI.

אז במקרה הזה השאלה המתבקשת האם ניתן לחסוך 100K ולהסתפק בפוקוס,או שמה מדובר נטו על "עיצוב" יפה ?

אני חייב שהשאלות יהיו יותר ספציפיות מאשר "איך היא בהשוואה ל...". 

אני יודע שלפעמים לחשוב על השאלה הרבה יותר קשה מאשר לענות עליה, אבל כדי שאני אוכל לתת תשובות מדויקות ורלוונטיות למה שרצית לדעת, ולא לנסות להבין בין השורות ובסוף לענות על משהו שבכלל לא מעניין אותך. 

מה שאני כן כבר יכול לענות עליו, זה שקשה לי מאוד (מאוד מאוד מאוד) הפוקוס תתחרה בגולף GTI. בדיוק כמו שהפוקוס אקובוסט בזמנו לא התחרתה ב-GTI. היא גרסת ביניים חמימה ולא גרסה ספורטיבית. ביחס ל-308GT או לאון/אוקביה 2.0, היא כן יכולה להיות מאוד מעניינת כי למרות שהפוקוס עולה כמו גרסת ליסינג, ההספק והאבזור שלה לגמרי שם אותה באותה קטגוריית ביניים חמימה כמו השלוש האחרות.

 

 

לפני 9 דקות, אסטון מרטין כתב:

אם יש אופציה לשים אותה ראש בראש מול FiestaST זה יהיה מעניין מאוד.

 

בהתחשב בעובדה שלא נמכרת פיאסטה ST בארץ, ואין טיסות לחו"ל (וגם אם היו, אני בספק שהיו נותנים לי להעלות את הפוקוס בתור carry on), זה עלול להתברר כמשימה לא פשוטה. 

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באסה שאתה מקבל אותה לסוף שבוע. כי מה שבאמת מעניין אותי (אם היא הייתה מעניינת אותי. נגיד), זה איך היא עושה את המסלול שלי לעבודה ובחזרה כל יום.

האם שיבושים מסויימים בכביש מחייבים מעבר מסלולים כי נגמר לי התקציב לרופא שינויים וכירופרקט.

האם תזמון הרמזורים הדפוק שמחייב מכונית שמסוגלת להאיץ טוב ל 273 מטר, מאתגר אותה או שהיא לא תתקע באדום לעוד 3 דקות.

האם שדה הראייה שלה מאפשר תמרון טוב בכבישים שלמרות שיש בהם מסלולים מסומנים, כמעט כולם מזגזגים בהם.

והאם לאחר ימי הקרבות האלו, צריך להכנס לתחנת הדלק פעם ב 10 ימים או פעם ב8...

אחר כך, אם בא לך למשש פלסטיק ולדבר על מסך מגע כן או לא, תעשה את זה בסוף הכתבה למי שזה מה שמעניין אותו - כי כשמתחילים עם זה, אני לא תמיד מגיע לסוף.

 

תודה.

עריכה אחרונה על ידי מיץ פטל
  • משעמם 1
  • מצחיק 1
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון
לפני 7 דקות, פבל כתב:

אני לא יכול להתיימר לענות על שאלות אמיתיות של אנשים אמיתיים, אני סתם כותב מה בא לי,

ממה שקראתי עד היום, הכתיבה שלך בהחלט עונה על שאלות אמיתיות של אנשים אמיתיים.  לא תמיד הרכבים רלוונטיים לנו אבל אני ער לזה שלפעמים אתה (או אחד האחרים) צריך להקריב את עצמך ולהכנס לאיזו AMG למעננו.

 

אז לדעתי - תמשיך לכתוב.  אולי תיקח כמה מהרעיונות שיעלו כאן ותשתמש בהם.  אבל בעקרון - אתה בכיוון גם ככה.

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הפוקוס קודמת (לעניות דעתי) הצטיינה בלהיות בסדר בהכל (אלו מהן שזכו למנוע וגיר סביר, כמובן, לא כל הטרנד-אלף-שש-מאות-גיר-רובוטי). היא לא באמת הצטיינה בכלום, אבל היא הצליחה להיות משפחתית סבירה, קרוזרית סבירה וגם חמימה (החצי השני של משפחתית חמימה) סבירה. וזה היה, לדעתי, הקסם העיקרי שלה (זה, והמחיר המאוד סביר שלה, לפחות כמשומשת).

 

אז אחרי כל ההקדמה המייגעת הזו, מעניין לדעת אם לדעתך עדיין מדובר בשילוב של הרבה תכונות טובות (או לפחות סבירות) בלי להצטיין בשום דבר, או שהפעם זה משהו שונה לגמרי.

 

ואם צריך רפרנס לקודמת, אתה יודע איפה אפשר למצוא אחת...

עריכה אחרונה על ידי pooh-bear

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 11 דקות, פבל כתב:

 

באמת? עם כל כמה שכיף לי ונעים לשמוע את זה, אני לא באמת מאמין שזו הדעה הרווחת. כלומר, אולי באמת כיף לקרוא את המבחנים, אבל אני לא יכול להתיימר לענות על שאלות אמיתיות של אנשים אמיתיים, אני סתם כותב מה בא לי, שלפעמים (לרוב?) הוא סתם ערימת קשקושים שלא באמת רלוונטית לאף אחד ששוקל לקנות את האוטו. 

קודם כל, התכוונתי לכל מילה שאמרתי.

הכתיבה היא חלק גדול מהמבחן.

'ערימת הקשקושים הלא רלוונטית', היא שגורמת לי להמשיך ולקרוא את המאמר ולא לדלג ישר לאמצע ו/או אל התמונות.

מה שמייחד אותך / את הכתיבה באתר הזה הוא שיש בו גם אלמנט של בידור / קלילות כזו שאתה לא מוצא בשום מקום אחר.

נתונים טכניים של רכבים יש בשפע בעברית או באנגלית, כך שאם יש אנשים שזה מעניין אותם, יש להם שפע מקורות אחרים להסתמך עליהם.

אני אישית, מוצא הרבה יותר עניין בכתבה עצמה מאשר ברכב הספציפי.

(אחרת למה שאקרא איזה מבחן על C63 שאין שום היתכנות כלכלית כרגע שאוכל לקנות לי אחת כזאת? כי זה מעניין / מצחיק אותי לקרוא איך בבוקר חם ומהביל כשאתה עוד עם הצהוב של העין לוחץ על הגז בנס הרים ומקבל זריקת זנב שמעירה אותך. [כמובן שאתה כותב הרבה יותר טוב ממני, אבל זה רק לשם המחשה]).

חוץ מזה, אם למישהו יש שאלות אחרי קריאת הכתבה, שהכתבה עצמה לא עונה עליהם, בשביל זה קיים הפורום.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום 

אחרי שראית ולוג של עמיתים למקצוע ( שלכם , לא שלי ) על רנו מגאן rs ופעמיים אמרו שהמתלים  בfk8 יותר קשים ( מעניין כיצד הם הגיעו למסקנה הזאת ? ) . אז מעדיף את המבחנים שלכם כמו שהיו עד היום ( ולא אכילת ראשים של 56 דקות ) . זה רעיון מבורך לטעמי לתת לקוראים לשאול שאלות .

אותי מעניין , מה מרחק מסף ההטענה למושבים הקדמיים כאשר הספסל האחורי מקופל ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מבחינתי האישית ערימת הקשקושים הלא רלוונטית, היא לא רלוונטית.

אתה כותב טוב ומצלם מדהים.

אבל, אני אוהב השוואות מאוד מדידות, ולזה צריך אמצעים שבארץ כנראה אין לאף אחד.

מהצד השני, אני נהנה לקרוא כתבי רכב שיש להם עמוד שידרה, שאני יודע מה הטעם שלהם, שהם מונעים מתשוקה לנהיגה. כי זה מה שאני מחפש...

כשזה לא בא משם, תמיד יש תחושה של מוסף צרכנות, שזה אחלה, אבל זה לא נשמת אפו של פורום רכב.

 

מקווה שאני לא מעיק. אבל אם רוצים חיים פה - ואני מתייחס למשבר הקיומי שהעלאת, אז בלי תשוקה אין חיים.

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 58 דקות, פבל כתב:

 

באמת? עם כל כמה שכיף לי ונעים לשמוע את זה, אני לא באמת מאמין שזו הדעה הרווחת. כלומר, אולי באמת כיף לקרוא את המבחנים, אבל אני לא יכול להתיימר לענות על שאלות אמיתיות של אנשים אמיתיים, אני סתם כותב מה בא לי, שלפעמים (לרוב?) הוא סתם ערימת קשקושים שלא באמת רלוונטית לאף אחד ששוקל לקנות את האוטו. 

 

אני חייב שהשאלות יהיו יותר ספציפיות מאשר "איך היא בהשוואה ל...". 

אני יודע שלפעמים לחשוב על השאלה הרבה יותר קשה מאשר לענות עליה, אבל כדי שאני אוכל לתת תשובות מדויקות ורלוונטיות למה שרצית לדעת, ולא לנסות להבין בין השורות ובסוף לענות על משהו שבכלל לא מעניין אותך. 

מה שאני כן כבר יכול לענות עליו, זה שקשה לי מאוד (מאוד מאוד מאוד) הפוקוס תתחרה בגולף GTI. בדיוק כמו שהפוקוס אקובוסט בזמנו לא התחרתה ב-GTI. היא גרסת ביניים חמימה ולא גרסה ספורטיבית. ביחס ל-308GT או לאון/אוקביה 2.0, היא כן יכולה להיות מאוד מעניינת כי למרות שהפוקוס עולה כמו גרסת ליסינג, ההספק והאבזור שלה לגמרי שם אותה באותה קטגוריית ביניים חמימה כמו השלוש האחרות.

 

 

בהתחשב בעובדה שלא נמכרת פיאסטה ST בארץ, ואין טיסות לחו"ל (וגם אם היו, אני בספק שהיו נותנים לי להעלות את הפוקוס בתור carry on), זה עלול להתברר כמשימה לא פשוטה. 

העניין עם הגולף נאמר בחצי הלצה (or doesn't it..),אבל כן ההשוואה המתבקשת לטעמי היא אל מול ה-308GT.

אמנם הפוקוס מתומחרת על הצד "נמוך",אפילו אל מול גרסאות הליסינג של רוב המתחרות,אבל ההספק , גיר והאבזור בהחלט שם.

ה-308GT מעולה בתור דיילי "חמים", היא נוחה,היא מאובזרת,הגברת לא תתנגד ואפילו לא תחשוד (סביר להניח), שמדובר על משהו מעט יותר מעניין מ-308 רגילה.

אממה ה-308GT כן תיתן קצת לאותו אחד, שירצה מעבר לנסיעה המנהלתית לקפוץ בשישי בבוקר לסיבוב בנס הרים / אשתאול / בית גוברין ומכאן נובעת ההשוואה , לטעמי לפחות אל מול 308GT ואפילו אותה הגולף.

אז השאלה היא בעצם הפוקוס ST ליין , מתחרה ישירה ל308GT ? טובה יותר / פחות ? או סתם פוקוס עם איפור יפה  ?

 

קיצר אני מפרסם את ה-208 דיזל שלי למכירה או מה ? 😜

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כול חייב לציין שמבחינת כתיבה נטו, וצילומים- אתם עושים עבודה מעולה. באמת. 

 

ואחרי שסיימתי להתחנף :) , 

 

מה שאותי מעניין, ולצערי אני לא רואה את זה כמעט בשום כתבות והשוואת רכבים, זה השוואה לקטגוריות אחרות וגם השוואה מול רכבים משומשים קלות, באותו תקציב. 

 

הרי זה נחמד שמשווים משפחתומתית , 125 אלף שקל למשפחתיות אחרות. אבל אם יש אלטרנטיבות משומשות בנות שנה שנתיים שיוכלו להביא רמה אחרת של ביצועים למשל, או קטוגריה נמוכה יותר שנותנת 90 אחוז מאותה משפחתית רק ב-30 אלף פחות. הייתי מעוניין לדעת את זה.

 

הרי בסופו של דבר, לבנאדם יש סכום X והוא מעוניין לקנות בו מקסימום לצרכים שלו, פחות מעניין אותו באיזה קטגוריה הרכב נמצא. 

  • רעיון טוב! 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1389 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...