Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7742 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
RS (שכחתי את שמך הפרטי, מצטער!).

שחף בן צבי.

אוראל.

 

בהחלט היה כיף!

 

 

Golf 2.0

הבחור פתח את תא המטען , כדי לחשוף בפניו את המערכת ה"משובחת" שלו ואת טעמו ה"מצויין" במוזיקה.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

  • תגובות 120
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

שחף, אני מכיר את האונדע הזו מקרוב מידי, אתה לא לוקח אותו כי אתה אוטומת.

אולי אם היית גיר רגיל המצב היה שונה...

אגב, אני לא חושב שהיה רשיון לקחת לו...

 

ולבחור עם ה-106 המקולקלת (אוטומת) היה כולו סאב פיוניר כמו של כולם ואיזה רמקולים מסריחים.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

הקליאו שיכת לבחור מפורם שארקס

 

B-Ton

רכב עוד יותר מדהים במציאות

רק דגים מתים שוחים עם הזרם.

הכלה 205 1.4 :-D

מחפש רדיו דיסק(מומלץ MP3)-ה"פ

פורסם
הקליאו שיכת לבחור מפורם שארקס

 

B-Ton

רכב עוד יותר מדהים במציאות

רכב מדהים

 

היה כיף לראות את הרכב החמוד הנ"ל ושמחתי להכיר את הבעלים.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
מה בא בנאדם שלא קשור חנה ופתח פאגז ?

מה היה לו כבר שם ?

כן.

 

וגם הגיע איזה בחור מבוגר בעל בייואיק ענקית.. לא יודע מה הוא היה קשר אבל בכיף אני אמור =]

המשך יום נעים!

פורסם
שחף, אני מכיר את האונדע הזו מקרוב מידי, אתה לא לוקח אותו כי אתה אוטומת.

אולי אם היית גיר רגיל המצב היה שונה...

אגב, אני לא חושב שהיה רשיון לקחת לו...

ולמה אתה חושב שהייתי רוצה 'לקחת' אותו..?!

הדבר האחרון שהיה מעניין אותי היה לפתוח עם העונדה הזו - אני לא רואה שום מטרה לכך.

רק הערתי ההערה משום שבטחונו העצמי מרקיע השחקים של בעליה (אופיו הערסי) העלה גיחוך בפי, היות והוא מאמין כי הוא יכול 'לקחת' כל רכב בעולם.

 

אני חושב שהעובדה שלא התקרבתי כלל לסיוויק במשך כל המפגש ושהעדפתי להתבונן תחת מכסה המנוע של אלי (פוקוס, ליסינג) ולא תחת מכסה המנוע של ה'מפלצת התכולה' המחישה את רמת ההתעניינות שלי בחיה שהשאירה לנהג הלנצ'יה ריח צמיגים שרופים פעמיים! (פעם אחת כשהתחילה כשעתיים לפניו והוא השיג אותה תוך שניות מספר, ובפעם השניה בדרכו חזרה של נהג הלנצ'יה - עדיין נשאר הריח)

 

שבת שלום,

שחף.

בברכה,

שחף בן צבי.

פורסם
כן.

 

וגם הגיע איזה בחור מבוגר בעל בייואיק ענקית.. לא יודע מה הוא היה קשר אבל בכיף אני אמור =]

הוא שאל אותנו מה אנחנו עושים וכו'. נשאר לכמה דקות ונסע.

 

מעניין באמת למה הוא הגיע....

 

גדעון.

!AWDSOME

פורסם

WALLLA נכון הוא באמת שאל את זה עד עכשיו אני לא מבין מה היה הרעיון אבל בכיף אני אמור...

 

נ.ב

 

אז שבוע הבא עוד מפגש לא?

המשך יום נעים!

פורסם
גדעון , הוא שאל אם אנחנו מוכרים מכוניות :lol:

אתה לא זוכר?!

נכון, צודק.

מעניין מי אמר לו שאנחנו נפגשים כדי למכור מכוניות....

בכל מקרה כנראה שהוא הלך בגלל שהוא לא מצא משהו למכירה :?

 

גדעון.

!AWDSOME

פורסם
נכון, צודק.

מעניין מי אמר לו שאנחנו נפגשים כדי למכור מכוניות....

בכל מקרה כנראה שהוא הלך בגלל שהוא לא מצא משהו למכירה :?

 

גדעון.

חיפש משהו רציני שיחליף את הסירה שלו , אבל לא מצא :lol:

אמר פונטו עם ספיידרמן זה לא כוחות :wink:

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

קודם כל תודה רבה למי שיזם ואירגן - היה אחלה , נהניתי להכיר את הפנים מאחורי השמות!

 

בד"כ אני לא בא למפגשים משום שלא בא לי להתחכך בתחנות ניידות למוזיקה מעפנה שיוצאת מרמקולים מצ'וקמקים, ועוד מאיזה 106 "ג'נין טייפ" אוטומטית שמראה את גבריותו המתפרצת ואת כישורי הנהיגה הפנטסטיים בהרמות אמברקס על כורכר, זה יש לי מספיק בשכונה, תודה.

 

הפעם היה מעולה, אנשים אחלה, מכוניות נחמדות ולא קוטלי חתולים מפיבר ובמיוחד נהניתי לראות את האלפאסוד הנהדרת של צחיקו, שלא הייתי מספיק זריז לקנות....

 

צחי - לגבי הגומיה : חשבתי שאתה יכול לנסות לחתוך את הצורה מגוש גומי, או פשוט ללכת לטכנו צינור וכו' עם הישנה שלך, לא צריכה להיות בעיה למצוא משהו דומה, יש לה צורה די פשוטה.

 

על הפוקוסליסינג שלי נפל עץ מוקדם יותר בבוקר, וגם היה היתה מלאה בשרף מגעיל ואבק (כראוי לליסינג, הא ?) אז מן הסתם אף אחד לא טרח לצלם אותה :)

 

קצת חבל שלא באו בני שכבת הגיל הבוגרת (פרחי, בניתי עליך...) ויותר אספנות (הקורטינה עם לירון), תבואו בפעם הבאה!

 

נ.ב. מעניין של מי התמא הירוקה, ויותר מעניין מי האהבל שנוהג בה וחסם לי את הדרך...

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 


×
×
  • תוכן חדש...