Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7742 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
איזה מצחיק שהמשטרה באה פתאום כולם נרגעו והורידו את המוזיקה :) חחח במיוחד ההוא עם הפג'ו 106 (לא האדומה) :)

כן ראיתי את זה... לא יודע למה הוא התקרב... עצר... פתח את התא מטען הגביר... יצא צעק "מסיבה" או משהו כזה (בלי לפגוע בבחור שעשה את זה בכנוות.) השוטר בא ישר סגר הכול ... (אז למה מראש לעשות את זה ?) 5 שניות אחרי שהמשטרה הלכה הוא חזר באותו תרגיל ... סיבה ?

 

מצטער חבוב.

האוטו בסדר, אל תדאג.

בכנוות יצא באמת נחמד... צילומים יפים מאוד כל הכבוד....

ובכל מיקרה מפגש הבא אני מנקה אותה.. שלא יהיה פדיאחות.. P=

המשך יום נעים!

  • תגובות 120
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

טוב, הרגע אושר שאכן המנוע ב-106 הוא מנוע 1600 סטנדרטי של XS, בעל 90 כ"ס, עכשיו נותר לבדוק האם הראש שייך לראלי, ולברר את אמיתות הגיר שגם נאמר לנו ששייך לראלי (זה נוכל לדעת יום שני בהחלפה שלו)

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם
משטרה, לאנצ'יה, אלפא... הכל אותו דבר, איטלקי ;)

אני אנסה לצטט את דברי המשטרה במקרה שקראתי עליו. לא מדויק אבל משהו כזה.

"להונדה הזאת מנוע של מאזדה, אגזוז של סובארו אמפרזה, וגיר של וולוו"

מרתק. :)

הידע המשטרתי רב מאוד

האירוניה

בקרוב יהיו שוטרים על אימפרזות טורבו

 

היתרון ? :

1: יותר חלקי חילוף לאימפרזה טורבו

2: יהיה אפשר לקנות אימפרוצה טורבו מרשות ממשלה לשעבר בלפחות 30 אחוז פחות מהמחירון :) איזה יופי. במידה והשוטרים לא יכנסו בעמוד בשבוע הראשון.

פורסם

בקרוב יהיו שוטרים על אימפרזות טורבו.

מתי ניראה שוטרים על EVO ? :-D

 

אני רוצה לקנות אחד ב30% פחות :twisted:

המשך יום נעים!

פורסם
כן ראיתי את זה... לא יודע למה הוא התקרב... עצר... פתח את התא מטען הגביר... יצא צעק "מסיבה" או משהו כזה (בלי לפגוע בבחור שעשה את זה בכנוות.) השוטר בא ישר סגר הכול ... (אז למה מראש לעשות את זה ?) 5 שניות אחרי שהמשטרה הלכה הוא חזר באותו תרגיל ... סיבה ?

 

 

בכנוות יצא באמת נחמד... צילומים יפים מאוד כל הכבוד....

ובכל מיקרה מפגש הבא אני מנקה אותה.. שלא יהיה פדיאחות.. P=

 

אתם מוכנים להסביר לי מה רע במוזיקה גבוהה באמצע שום מקום, ועוד באמצע היום???

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם
אתם מוכנים להסביר לי מה רע במוזיקה גבוהה באמצע שום מקום, ועוד באמצע היום???

 

כן, זה משהו שערסים מטומטמים עושים, או סתם ילדים מתלהבים.

בשביל מה זה טוב? אתה רוצה מוזיקה? תנגן אצלך בחדר.

לא כולם חייבים לסבול

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
אתם מוכנים להסביר לי מה רע במוזיקה גבוהה באמצע שום מקום, ועוד באמצע היום???

אין לי בעיה הם זה באופן ספציפי... אבל כן יש לי בעיה הם זה שהוא בא דווקא בנינו... הגביר.. + פתח את תא המטען.... בשניה שהוא ראה את המשטרה הוא ישר סגר הכול .... אחרי שהם הלכו הוא חזר על אותו תרגיל ואחרי 3 דקות הוא ראה שאף אחד לא מגיב הוא הלך...

 

אז לסיכום...

למה מראש לעשות את זה?

המשך יום נעים!

פורסם

אכן

 

התעלמנו ממנו , אז הוא הלך.. רק רצה לעשות פוזות ועוד עם מוזיקה מסריחה טילים

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

חברים, רציתי להגיד לכם שנהניתי בצורה בלתי רגילה!

היה ממש כיף!

 

רב תודות ל-Mafteah שהכריז על ההצעה.

היות והוא לא תכנן זאת בגפו, תודה רבה גם לכל שאר מקדמי הרעיון.

 

נהניתי מאוד לפגוש אתכם!

איתי (DaMN), ברק (BigMan), אלי (elibaba), צחי (tzahico), גדעון (Caveman), עידו (tisan4us), אור (OrSe), אלון, RS (שכחתי את שמך הפרטי, מצטער!).

גיל (gibsonlp), תודה רבה לך על הסיבוב ועל הנכונות להסברים, היה מאוד נחמד ללמוד.

גם אלון ואור, תודה גם לכם על הסיבוב, היה מאוד נחמד להרגיש.

היה מעניין להתרשם גם מהGTI של אסף, אך חבל שלא יצא לי להכירו.

מצטער אם שכחתי מישהו..

 

מאוד חבל שידידנו השוטר הדיר רגליו, אולי משעשע אף יותר לראות את הרשיון נלקח מבעל ההונדה {נו, זה שכל הזמן טען שהוא לוקח את כל העולם (איזה מנוע יש לך? 4.0 מוגדש? בוא נתערב אני לוקח אותך! בוא בוא!} מלראותו מפסיד בצורה מצחיקה ביותר ללנצ'יה שבקושי התאמצה.

 

שוב אומר שנהניתי מאוד, ושטוב מאוד לראות שבמציאות יותר מהנה לראות ולדבר עם האנשים הנחמדים החברים כאן.

אני בעד מפגש חוזר, אך היות ואני וחברתי חוגגים שנתיים, לא אוכל להגיע.

אשתדל בפעם אחרת.

 

יום טוב ובתקווה לעוד שכאלו,

שחף בן צבי.

בברכה,

שחף בן צבי.

פורסם
אין לי בעיה הם זה באופן ספציפי... אבל כן יש לי בעיה הם זה שהוא בא דווקא בנינו... הגביר.. + פתח את תא המטען.... בשניה שהוא ראה את המשטרה הוא ישר סגר הכול .... אחרי שהם הלכו הוא חזר על אותו תרגיל ואחרי 3 דקות הוא ראה שאף אחד לא מגיב הוא הלך...

 

אז לסיכום...

למה מראש לעשות את זה?

מה בא בנאדם שלא קשור חנה ופתח פאגז ?

מה היה לו כבר שם ?


×
×
  • תוכן חדש...