Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7744 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נפל עליה עץ? :shock:

לא ראיתי סימנים בפח על המכסה מנוע.... (אני מניח שלשם הייתה הכוונה כי שם היו הרבה עלים וכד')

 

גדעון.

!AWDSOME

  • תגובות 120
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

 

קצת חבל שלא באו בני שכבת הגיל הבוגרת (פרחי, בניתי עליך...) ויותר אספנות (הקורטינה עם לירון), תבואו בפעם הבאה!

מצטער לשמוע שאיננו מספיק בוגרים בשבילך. (מילא מרימי בלם היד, אבל אני?!)

סתם....

אני מבין שאנשים שקידומת הגיל שלהם היא 2 ואף 3 לא הכי נהנו לראות בני 17 מתלהבים, אבל היה מאוד מהנה להכיר את כולם בכ"ז.

ומאוד נהניתי לדבר דווקא עם המבוגרים מביני העניין והמנוסים (למעשה, ביליתי זמן רב יותר בשיחות עם המבוגרים מאשר עם הצעירים).

גם אני מאוד הייתי מעוניין לפגוש ולהכיר את לירון (שמתגורר בשכונתי אגב), אך כנראה הוא מעדיף לבקר במפגש מועדון החמש.

 

לא עדיף לעשות מפגשים כאלה בשבת ? כדי שמי שיום שישי הולך לרמת גן יוכל גם הוא להשתתף .

ניתן לנסות, אך חושבני שכדאי לוותר על רמת גן לטובת מפגש פורום כזה או עדיף ללכת לרמת גן לאחר ביקור קצר במפגש הפורום.

ניתן להגיע למפגש הפורום בסביבות 16:00, עד ל-17:00, ולאחר מכן ללכת לרמת גן (בכל מקרה זו השעה בה מתחילה שם ההתקהלות, לא?).

יש בדבריך הגיון גם משום שחברי הפורום שחברים במועדון החמש יוכלו להגיע גם, כך יוכל אלי (וגם אני) מרכבי אספנות, בתקווה שיגיעו.

 

בברכה,

שחף בן צבי.

בברכה,

שחף בן צבי.

פורסם

לצערי מעבר ליום שבת יגרור את חוסר הגעתי.

וואני חושב שהיה נחמד מאוד לדבר הם אנשים בכול קבוצת הגלאים ...

המשך יום נעים!

פורסם

אולי אנחנו יוצרים כאן היסטוריה? :-D יום יבוא ובכול סוף שבוע חברי הפורום הנחמדים שיצא לי להכיר (וגם אלה שלא יצא לי להכיר יותר לעומק) יפגשו שם בסופרלנד וישוחחו על הא ודה....

נשמע נחמד לא? :)

 

לי בכל אופן אין בעיה להגיע גם בשבת, אם תהיה אותה הענות, או אפילו יותר אז למה לא?

 

גדעון.

!AWDSOME

פורסם

האמת ?

עדיף להשאיר את המפגש בשישי, כי אז יגיעו פחות אנשים כמו זה עם הפיג'ו המקולקלת צהוב...

שמתם לב, הוא עמד 2 דקות עם המוזיקה, צעק "יאאלה לר"ג", ונסע מהמקום...

ביום שבת, יבואו לדעתי קצת יותר כמוהו, שאינם רצויים במקום...

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

לדעתי יום שבת בצהריים הוא יום קלאסי למפגש .

2 מפגשים באותו יום זה כבר מוגזם ויגרום לאי-הגעה של רבים .

 

..בכל מקרה מתי המפגש הבא ?

:-)

JDM :twisted:

פורסם
לדעתי יום שבת בצהריים הוא יום קלאסי למפגש .

2 מפגשים באותו יום זה כבר מוגזם ויגרום לאי-הגעה של רבים .

 

..בכל מקרה מתי המפגש הבא ?

:-)

תגיד, זה אתה שעשית רונדלים מהאגם לסופרלנד עם ההונדה הלבנה ?

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם
לדעתי יום שבת בצהריים הוא יום קלאסי למפגש .

2 מפגשים באותו יום זה כבר מוגזם ויגרום לאי-הגעה של רבים .

 

..בכל מקרה מתי המפגש הבא ?

:-)

אני חושב יום שישי שעה 4 לא?

 

השמח לראות שאני לא לבד בנושא הזה... P=

המשך יום נעים!

פורסם
חברים, רציתי להגיד לכם שנהניתי בצורה בלתי רגילה!

היה ממש כיף!

היה מעניין להתרשם גם מהGTI של אסף, אך חבל שלא יצא לי להכירו.

שחף בן צבי.

RESPECTA!

ישתבך שמך. לפחות מישהו זכר להזכיר אותי.

כלבים.

סליחה. גם צחי הזכיר אותי.

תותח! (גם צחי)

תנו לי חודש... עשיתי סידור בEBAY. אני מצפה לדברים יפים לאוטו בקרוב...

כמובן שאבוא ביום שישי הקרוב גם כן.

פורסם
RESPECTA!

ישתבך שמך. לפחות מישהו זכר להזכיר אותי.

כלבים.

סליחה. גם צחי הזכיר אותי.

תותח! (גם צחי)

תנו לי חודש... עשיתי סידור בEBAY. אני מצפה לדברים יפים לאוטו בקרוב...

כמובן שאבוא ביום שישי הקרוב גם כן.

תבוא ותישאר :-)

אל תברח פתאום

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
RESPECTA!

ישתבך שמך. לפחות מישהו זכר להזכיר אותי.

לא שכחתי.

אך גם לא שכחתי שבליטוף הכי קטן גערת עלינו "רק להסתכל, לא לגעת".

 

אסכים לשכוח את זה אם תעשה לי סיבוב התרשמות קטן..........:twisted:

 

לילה טוב,

שחף בן צבי.

בברכה,

שחף בן צבי.

פורסם
תגיד, זה אתה שעשית רונדלים מהאגם לסופרלנד עם ההונדה הלבנה ?
אומנם יש לי סיוויק קופה לבנה (ולא אחת כמו ה100000 שמתגלגלות פה בארץ) ולא זה לא הייתי אני .

אם תרצה לראות את הסיוויק שלי ,אז אולי יום שישי הזה אני יגיע . אחרי הכל אני גר 2 דקות משם :-)

 

..דרך אגב , באות משופרות ?

יוצאים משם לרייסים ?

יש עניין במפגש ?

JDM :twisted:


×
×
  • תוכן חדש...