Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7743 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהה אוקיי, אני פשוט מחפש את המוקיון עם הסיויק הלבנה...

כן, יוצאים לרייסים, אונדע סיווק דיאקס כחול קיא, יוצאת עם כל מה שרוצה, ומפסידה תמיד.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

  • תגובות 120
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אומנם יש לי סיוויק קופה לבנה (ולא אחת כמו ה100000 שמתגלגלות פה בארץ) ולא זה לא הייתי אני .

אם תרצה לראות את הסיוויק שלי ,אז אולי יום שישי הזה אני יגיע . אחרי הכל אני גר 2 דקות משם :-)

 

..דרך אגב , באות משופרות ?

יוצאים משם לרייסים ?

יש עניין במפגש ?

1) משופרות... תלוי איך מסתכלים על זה...

2) לא.

3) זהו מפגש רגוע של דיבורים וכו.. לא של "לחיצות" כי אז יש לאת ר"ג לזה... O.o

 

 

אהה אוקיי, אני פשוט מחפש את המוקיון עם הסיויק הלבנה...

כן גם אני מת לדעתי מה ה"חכם" שעשה 6 סיבובים שם...

המשך יום נעים!

פורסם

אהה כן, למפגש הבא שיפור לא מהעולם הזה:

ג'אסטי עם פגושים בצבע הרכב, וגלגלי מגנזיום ;)

 

ויהיה אפילו כיסוי לראש מנוע צבעוני ;) (לא יהיה)

(השטות הזו יצאה מפיו של בעל הסיביק הכחולה הכביכול לוחץ, הוא לא שמע על הדבר הזה "מכסה שסתומים")

 

אני מחפש את אותו בעל הסיביק כי מרוב סיבובים שהוא עשה שם, הגעתי למסקנה שיש לו עודף בדלק, חשבתי לבקש טיפה :lol:

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם
לא שכחתי.

אך גם לא שכחתי שבליטוף הכי קטן גערת עלינו "רק להסתכל, לא לגעת".

 

אסכים לשכוח את זה אם תעשה לי סיבוב התרשמות קטן..........:twisted:

 

לילה טוב,

שחף בן צבי.

תסכים איתי שזה מעצבן שמישהו ישען לך על האוטו, וכשתחזור הביתה אתה תראה שריטות מהכפתורי ברזל שיש לו בגינס.

אני לא מעוניין :)

אני לא גוער

פשוט אומר

המפגש הוא לא שם בשביל שהאוטו שלי ישמש כספסל.

זה אוטו

יושבים במושבים שלו, לא עליו.....

פורסם
האמת ?

עדיף להשאיר את המפגש בשישי, כי אז יגיעו פחות אנשים כמו זה עם הפיג'ו המקולקלת צהוב...

שמתם לב, הוא עמד 2 דקות עם המוזיקה, צעק "יאאלה לר"ג", ונסע מהמקום...

ביום שבת, יבואו לדעתי קצת יותר כמוהו, שאינם רצויים במקום...

אור גם אתה רצית ללכת לרמת גן אחרי זה ! (אבל לא צעקת):)...

Suzuki Jimny

פורסם

אני מחפש את אותו בעל הסיביק כי מרוב סיבובים שהוא עשה שם, הגעתי למסקנה שיש לו עודף בדלק, חשבתי לבקש טיפה :lol:

לא רק ממנו ביקשת טיפה דלק !:evil: , נדלקת(גם) על הדלקן שלי אה???

Suzuki Jimny

פורסם

עידו , המפגש יערך ביום שישי?

 

אם כן , אז גם עידן יבוא.

 

 

עריכה:

גם B-ton יגיע עם הקליאו שלו :-D

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
עידו , המפגש יערך ביום שישי?

 

אם כן , אז גם עידן יבוא.

 

עריכה:

גם B-ton יגיע עם הקליאו שלו :-D

כנראה ביום שישי באותו מקום ושעה, עדיין לא סגור על כלום

 

בברכה

D.j~AvisAR

818580_39_full.jpg

Suzuki Jimny

פורסם

ב"ה גם אני אבוא!

 

ד"א, הייתה פג'ו בגוון של צהוב בר"ג שהבעלים פתח לה את תא המטען ושם שירים במזרחית... הבנתי שזה אותו אחד.

I should win a fucking AWARD for being me


×
×
  • תוכן חדש...