Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1204 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברור שכן גורם לשחיקה מהירה יותר של הכתף החיצונית בצמיגים בנסיעה ללא עומס. יכול להיות שהיו מפעם לפעם הופכים את הצמיגים על החישוק כדי לנצל גם את הצד השני. אני מדבר על המשאיות הישנות שבתמונות בהודעה הראשונה.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • רעיון טוב! 1

 

 

  • שנתיים מאוחר יותר...
פורסם

מעניין למה אף פעם לא היה ייבוא סדיר של המשאיות האלה לארץ.

ז"א היה את אלה שצה"ל קנה, אבל לשוק האזרחי טטרות אף פעם לא הגיעו.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם (נערך)

דווקא חברת "תשתית"  מבית "תעבורה" יבואנית DAF מביאה משאיות טאטרה מאז 2016. 

 

ראה כאן:

 

http://www.daf.co.il/משאית_חדשה/TATRA

 

http://daf.co.il/אודות/אודות_תשתית_ותעבורה

 

 

בפועל נמכרו כמויות זעומות. ניתן לראות לדוגמא בדו"ח רשמי של מכירת משאיות לשנת 2020 כמה טאטרות נמכרו בישראל. 

https://www.car-importers.org.il/assets/files/34851612959693.pdf

 

עריכה אחרונה על ידי orankohn
תוספת
פורסם
לפני 9 שעות, orankohn כתב:

בפועל נמכרו כמויות זעומות

נמכרו 5 טטרות ב 2020 אבל צריך לקחת בחשבון שזה יצרן נישתי קטן שמייצר כ 1200-1300 משאיות בשנה.

אז נגיד מכר בארץ חצי אחוז מכלל הייצור.

 

חטיבת משאיות של וולוו מייצרת לפי ויקיפדיה 190 אלף יחידות בשנה,  מכרה ב 2020 בארץ 928 משאיות.

שזה גם בערך חצי אחוז מכלל הייצור של היצרן. 

  • אהבתי 1
  • מעניין 2
  • רעיון טוב! 1

 

 

פורסם

גם היום - לא הייתי מתנגד בכלל לכזה אינטריור

 

image.thumb.png.fbc6b1e720e674f3509632f2b68e0416.png

 

אבל קירור אוויר במדינת פקקים - לא יודע איך זה יעבוד אלא אם כן יש איזה פאן קלאץ' ענק שכל הזמן עובד? 

 

תענוג של פוסט בוקי. 

  • אהבתי 1

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
לפני 3 שעות, lanosforce כתב:

אבל קירור אוויר במדינת פקקים - לא יודע איך זה יעבוד אלא אם כן יש איזה פאן קלאץ' ענק שכל הזמן עובד? 

ועוד במנוע אחורי כמו בחיפושיט - השמן במנוע מגיע לטמפרטורה של לבה.

 

יש סיבה שהיום כולם ויתרו על קירור אוויר.

לפני 3 שעות, lanosforce כתב:

גם היום - לא הייתי מתנגד בכלל לכזה אינטריור

 

image.thumb.png.fbc6b1e720e674f3509632f2b68e0416.png

לא מבין מה ההתלהבות - אינטריור ניינטיז טיפוסי רק עטוף בעור בהיר.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
לפני 23 שעות, vadim6385 כתב:

מעניין למה אף פעם לא היה ייבוא סדיר של המשאיות האלה לארץ.

ז"א היה את אלה שצה"ל קנה, אבל לשוק האזרחי טטרות אף פעם לא הגיעו.


כמה לקוחות כבר צריכים את היכולות המיוחדות של הטטרות? כנראה שלרוב מוחלט של השימושים מספיקה שלדה סטנדרטית של מאן/מרצדס/וולוו/סקניה/דאף שכמוה יש כאן באלפים, ויש אנשי מקצוע עם ידע וניסיון לטפל בה.

למי שכן צריך יכולות שטח קצת יותר רציניות, יש כאלה גם ליצרנים הגדולים. ראיתי בארץ איווקו 4X4 בשירות רט"ג, ואיווקו 6X6 בשירות חברת חשמל. כנראה שזה מספיק טוב.

חזיר דיזל

פורסם

גם ברכבים פרטיים בעבר הרחוק נהגו להצליב בין הצמיגים לצורך שחיקה אחידה.

 

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

פורסם
לפני 16 שעות, tinoki כתב:

גם ברכבים פרטיים בעבר הרחוק נהגו להצליב בין הצמיגים לצורך שחיקה אחידה.

בעיקרון צריך לעשות את זה גם היום, פשוט אף אחד לא עושה את זה

  • מעניין 1

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
בתאריך 2.3.2023 בשעה 16:53, tinoki כתב:

גם ברכבים פרטיים בעבר הרחוק נהגו להצליב בין הצמיגים לצורך שחיקה אחידה.

 

כאן זה יותר מהצלבה, צריך להפוך צדדים  פנים\חוץ.

מסי זה לא רק ליאו - אסקורט, טריומף, אלפאסוד, מטרו, אונו, פונטו, I30, קונה.

פורסם
לפני 12 שעות, רוןS כתב:

כאן זה יותר מהצלבה, צריך להפוך צדדים  פנים\חוץ.

זה כבר לא נכון

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
לפני 26 דקות, vadim6385 כתב:

זה כבר לא נכון

הוא מתכוון שבטטרות האלו, בנסיעה ללא עומס הכתף החיצונית של הצמיג נשחקת יותר מאשר הפנימית.

 

פה הצלבה לא תעזור כיוון שאחרי ההצלבה הכתף החיצונית תישאר חיצונית. בשביל להגיע לשחיקת צמיגים אחידה צריך לפרק את הצמיג מהחישוק ולהפוך ב 180 מעלות. אז הכתף הפנימית שלא שחוקה, תהפוך לחיצונית.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

 

 

פורסם
בתאריך 1.3.2023 בשעה 20:47, קורן בן אשר כתב:


כמה לקוחות כבר צריכים את היכולות המיוחדות של הטטרות? כנראה שלרוב מוחלט של השימושים מספיקה שלדה סטנדרטית של מאן/מרצדס/וולוו/סקניה/דאף שכמוה יש כאן באלפים, ויש אנשי מקצוע עם ידע וניסיון לטפל בה.

למי שכן צריך יכולות שטח קצת יותר רציניות, יש כאלה גם ליצרנים הגדולים. ראיתי בארץ איווקו 4X4 בשירות רט"ג, ואיווקו 6X6 בשירות חברת חשמל. כנראה שזה מספיק טוב.

 

יש גם כבאיות מסוג טטרה, שנועדו לנסיעה בשטח כחלק מהלקחים של אסון הכרמל.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

×
×
  • תוכן חדש...