Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1204 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מעניין למה המבנה הזה של שלדת צינור נשאר ייחודי לטטרה, ולא משמש יצרנים אחרים.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

באמת מסקרן אם יש לזה תכלית היום או שזה עניין מסורתי. הגיוני הרי, כי כאשר רכב נניח פרטי רגיל עמוס, הגלגלים מקבלים קאמבר שלילי, אזי תנועה הפוכה תגדיל את אפשרות העמסה לכאורה. אבל אני מאמין שעם הטכנולוגיה היום, ניתן לייצר את אותו טווח העמסה מבלי לעשות שינוי פיזי בקאמבר של הגלגל. מעניין. 

פורסם

תודה בוקי.

מישהו פעם נהג על משאית כזאת או משהו דומה?

 מעניין לשמוע כמה כוח פיזי צריך בידיים כדי לתפעל את זה. 

זה לא לנראה user friendly  במיוחד לנהג. 

S60 Rdesign

פורסם

אגב, שימו לב שיש הינע סופי נפרד לכל גלגל והציריות לא ממוקמות בדיוק זו מול זו אלא צד אחד קדימה יותר לעומת הצד השני. אז לא רק הגלגלים עקומים, הם גם לא באותו קו icon_smile.gif.b1eda5b7cba44759db7bd8e18120d216.gif

 

333.png.c90f7c71f8c111649393e28e0f02e446.png

 

 

 

 

  • מעניין 2

 

 

פורסם
לפני 31 דקות, banji man כתב:

תודה בוקי.

מישהו פעם נהג על משאית כזאת או משהו דומה?

 מעניין לשמוע כמה כוח פיזי צריך בידיים כדי לתפעל את זה. 

זה לא לנראה user friendly  במיוחד לנהג. 

ממה שקראתי עליהן, לא שונה מכל משאית אחרת מאותה תקופה.

 

כשהייתי בסדיר באמצע שנות ה2000, הגדוד שלי בדיוק קיבל משאית טטרה, והיא הייתה עדיפה בכל פרמטר אפשרי על ריוסים ישנים ומתפרקים. לפחות מהסיבה שיש לה קבינה סגורה וממוזגת, ונראה לי אפילו תיבת הילוכים אוטומטית.

 

ממה שקראתי על דגמים ישנים יותר, בהשוואה למשאיות סובייטיות מאותה תקופה (רוב הטטרות יוצאו לברית המועצות), לנהוג על טטרה היה כמו לנהוג על פרייבט.

 

איך היא בהשוואה למשאיות מהמערב, כנראה פחות טובה, אם החברה כמעט קרסה אחרי נפילת מסך הברזל.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

היה הגה כוח וקלאץ' הידראוולי, לא חושב שהיה צורך בכוח פיזי מטורף בשביל לנהוג.

 

 

פורסם (נערך)

צילום מטיול בסלובקיה ב- 2006  - באזור מורדות הרי הטטרה  - משאית טטרה עמוסת עצים. (כמובן, גלגלים קדמיים עקומים...)

וגם קצת צילומי התרשמות מה זה הרי הטטרה....

DSC00271.JPG

DSC00308.JPG

DSC00293.JPG

DSC00274.JPG

עריכה אחרונה על ידי beamvelavan
  • אהבתי 2
פורסם

אגב...אפשר לראת דימיון במבנה המנוע בין המנוע הזה בטטרה 148

 

2135498797_148engine1.jpg.10b689f2f7d33829e3fc8fa1971525b7.jpg

 

לבין מנוע טטרה הרבה יותר ישן שמישהו השתיל בטנק T34 בקיבוץ גונן, עליו דיברנו בשירשור הזה.

 

22.jpg.e701a9b84fb39c011c989e79ad29e4b4.jpg

 

6.jpg.5246dc7fae344c3ef63c7beecb31cf5f.jpg

 

 

 

 

  • מעניין 1

 

 

פורסם
לפני 13 שעות, Taipan כתב:

כי כאשר רכב נניח פרטי רגיל עמוס, הגלגלים מקבלים קאמבר שלילי

 

 

באיזה רכב פרטי הגלגלים מקבלים קאמבר שלילי בעומס? 

 

 

×
×
  • תוכן חדש...