Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רשמית: טסלה בישראל


PriceDevil

פוסטים מומלצים

אז ככה: בעמדת הטעינה במאה שערים מי שתופס את העמדה בכניסת השבת יכול לטעון כל השבת לשנה קדימה....

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 6.2 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

https://m.calcalist.co.il/Article.aspx?guid=3894941

 

אם הם לא חוששים, אז מדוע התחתונים שלו רטובים?

 

לא מבין איך הוא מסוגל לדבר על איכות. זה לא שליפנים ולגרמנים אין תקלות בכלל. ההפך. 

 

 

חבל, רציתי להגיב לכתבה אבל אי אפשר. כנראה עוד שיט ממומן. 

עריכה אחרונה על ידי eitanuch
  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

@eitanuch 

האיש הזה קשקשן, זה נראה יותר כארגון לצורך שתדלנות.

רכב חשמלי אולי קל לייצר, אבל מה שחשוב בתחום הזה הוא שרשרת האספקה.

מרצדס בשנה שעבר נתקלה בבעיית אספקה משמעותית של סוללות. 

 

האיום הכי גדול על תעשיית הרכב המסרותית זו סין,  היא עשתה אצ זה בתחום

הסמארטפונים.  

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי shimta
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 21.2.2021 בשעה 14:27, bobi כתב:

בקבוצה הזאת טוענים שהצליחו לאתר את הספינה של טסלה שבדרך לישראל.

 

https://m.facebook.com/groups/1308058296217341/permalink/1318497135173457/?fs=2&focus_composer=0&ref=m_notif&notif_t=group_activity

 

 

ב 27.2 היא תגיע לאשדוד וב 28.2 לחיפה.

 

 

IMG_20210221_145656.jpg

 

בגלובס מאשרים שזאת הספינה ושהיא תעגון ביום שני בשבוע הבא באשדוד.

כמות הרכבים לדבריהם צפויה להיות מאוד קטנה ומאכזבת, רק 90 רכבים במשלוח הזה ועוד כמות יותר קטנה של 50 רכבים שיגיעו לארץ במרץ.

 

https://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001361547

עריכה אחרונה על ידי bobi
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 
בגלובס מאשרים שזאת הספינה ושהיא תעגון ביום שני בשבוע הבא באשדוד.
כמות הרכבים לדבריהם צפויה להיות מאוד קטנה ומאכזבת, רק 90 רכבים במשלוח הזה ועוד כמות יותר קטנה של 50 רכבים שיגיעו לארץ במרץ.

70 במשלוח הזה, לא 90.

אף אחד לא באמת יודע במה רכבים הוזמנו ביום הראשון למכירות, שלמעשה זה היום היחיד שבוא הובטחו רכבים למרץ. יש גם כאלה שהזמינו ליוני ונראה שהקדימו להם למשלוח הנוכחי.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איזה כיף. 

אני ממש כמעט התפתתי לרכוש. כבר כ 13 שנים מאז שיצאה הרודסטר שאני עוקב אחרי כל מה שנכתב עליהם ועל רכב חשמלי בכללי וחולם שתהיה לי אחת, אבל זה עדיין פאקינג 200 אלף ₪ על אוטו.

בסופו של דבר ההיגיון אמר שעדיף להוציא את הכסף הזה על דירה יותר טובה.

😭

עריכה אחרונה על ידי bobi
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, bobi כתב:

איזה כיף. 

אני ממש כמעט התפתתי לרכוש. כבר כ 13 שנים מאז שיצאה הרודסטר שאני עוקב אחרי כל מה שנכתב עליהם ועל רכב חשמלי בכללי וחולם שתהיה לי אחת, אבל זה עדיין פאקינג 200 אלף ₪ על אוטו.

בסופו של דבר ההיגיון אמר שעדיף להוציא את הכסף הזה על דירה יותר טובה.

😭

כמו שכבר נכתב פה זאת עסקה מצוינת למי שמחפש לקנות עכשיו מהיבואן משפחתית ב140K ונוסע 15K+ ק"מ בשנה. אחרי מספר שנים המחיר כמעט משתווה למשפחתית רגילה/היברידית בגלל החסכון בדלק וטיפולים.

מה שכן, מי שיש באפשרותו להתקין עמדת טעינה בחניה, גר יחסית קרוב לעבודה ומחפש רק רכב משפחתי מA לB יכול להיות שהעסקה הכי טובה בשבילו כיום תיהיה נירו פלאג-אין מ0 ק"מ.

היא נמכרת ב134K ותאורטית ביום יום יכולה לנסוע רק על חשמל, אבל זאת תיהיה נסיעה מאוד איטית ומשעממת.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מודה שאני קצת לא מבין את ניתוח המחיר של אנשים על מכוניות.

העלות הראשונית של הרכב, אמנם מעניינת, אך לא משקפת את העלות האמיתית.

אני לא מדבר על שקלול עלויות טיפולים, ביטוח, דלק וכו׳ אלא על העובדה שרכב זה לא מוצר שזורקים לאחר השימוש. 

רוב האנשים שאני מכיר מוכרים אותו לאחר כמה שנות שימוש. העלות האמיתית של הרכב היא ירידת הערך שלו.

 

כך למרות עלות רכישה גבוהה יותר בהתחלה, העלות האמיתית של קורולה ורנו קליאו היא כמעט זהה.

אז נכון שיש פה סיכון כי מאוד קשה להמר על ירידת הערך של טסלה בישראל, אבל עקב היצע נמוך של רכבים חדשים ותאריכי אספקה רחוקים, לא יהיה מופרך להניח שירידת הערך תהיה נמוכה יחסית. 

גם אם לא, בכל מקרה רכב שעולה 200,000 ש״ח לא עולה 60,000 ש״ח יותר מרכב שעולה 140,000 ש״ח. העלות היא ירידת הערך הצפויה, והפערים קטנים בהרבה. 

 

  • אהבתי 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האמת, לדעתי טסלה לא פונה לסופרי אפונים (מחילה, אני סופר אפונים בעצמי, אבל בתחומים אחרים...).

אישית יכול לומר שאני אוהב את הסיפור של טסלה, את הביצועים והייחוד. והחשק הוביל לרכישה, לא חישובי כדאיות.

מה גם, שלפחות בארץ, קשה לי להביא את עצמי לרכוש מרצדס/ב.מ.וו, משהו במיתוג של הרכבים פוגם בחוויה. (שוב מחילה, אחלה רכבים... זה רק אני).

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה אפשרויות המימון שהצלחתם לקבל מהבנקים?

הבנקים עושים בעיות עם מתן הלוואות עם שיעבוד של הרכב וטוענים שטסלה זה לא רכב שהם עובדים איתו והמימון של מימון ישיר שמוצע באתר של טסלה הוא שוד לאור היום בתנאים של פריים פלוס 4.99, זה אומר שבהלוואה ל 4 שנים על המודל 3 הכי זולה שעולה 179,000 משלמים עוד כ 20,000₪ לחברת המימון.

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...