Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רשמית: טסלה בישראל


PriceDevil
 שיתוף
עוקבים 151

פוסטים מומלצים

לפני 49 דקות, bobi כתב:

למה שהבנק יסכים להחליף שעבוד של חיסכון ברכב בהלוואה שלא מוגדרת לרכב?

איך החלפת את השיעבוד לטסלה, אם עדיין לא מסרו את הרכבים בארץ?

 

 

אמרתי לבנק שההלוואה היא לרכישת רכב, גם הראתי את ההסכם רכישה, רק במקום לשעבד רכב הם שיעבדו חלק מתיק ני"ע, בגובה ההלוואה. 

 

לבנק זה לא משנה אם הבטוחה היא כסף או רכב.

 

לכשיגיע הרכב, אם ארצה, אוכל לטענתם לשעבד את הרכב במקום התיק ני" ע. 

 

אין באמת דבר כזה הלוואה לרכישץ רכב, זו הלוואה לכל מטרה עם שעבוד רכב כבטוחה ואז אפשר לתת ריבית טובה יותר. אתה יכול גם לשעבד כך דבר אחר במקום רכב. 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 1.7 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

וזה מצדיק עוד כתבה שלילית אחרי כלכך הרבה כתבות שליליות?   זה הגיע למצב שכל יום בשבוע משתחררת כתבה שמוציא את טסלה באור שלילי ואתה חתום על רובן. הנה הפורום שלנו פה עלה על זה בחצי שניה: הם רק ה

קודם כל, כמו שאמרתי, תודה על ההתייחסות - זה לא מובן מאליו ואני מעריך מאוד את הנכונות להתייחס. יחד עם זאת, חסרה לי קצת התייחסות לכתבות האחרות שפורסמו בנושא. אם תבחר להתייחס אליהן זה יהיה מעולה (אב

טוב, חזרה לי סוף סוף הנשימה... בעיני מה שקרה אתמול עם פרסום מחירון שנמוך ב-115,000 ש"ח, 40% (מודל 3 בסיסית), ממה שפורסם בעיתונות רק לפני 10 ימים, הוא לא פחות מרעידת אדמה של פעם בדור. זו גם רעידת

תמונות שפורסמו בשרשור

https://cars.walla.co.il/item/3419962

כתבה נוספת כנגד טסלה, נראה שהכתבים אוהבים מאוד לצאת כנגד טסלה, ככה שאני מרגיש סיפוק ושמחה בשפת הכתבים מטעויות שנעשו ע"י טסלה או שלא נעשו. זה כבר מצחיק... 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תשמע, עם הכתבה הזו אני נאלץ להסכים. אני חבר בקבוצות האלו ואכן יש הרבה מאוד זעם כרגע על טסלה.

  • מעניין 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 5 דקות, D4K כתב:

https://cars.walla.co.il/item/3419962

כתבה נוספת כנגד טסלה, נראה שהכתבים אוהבים מאוד לצאת כנגד טסלה, ככה שאני מרגיש סיפוק ושמחה בשפת הכתבים מטעויות שנעשו ע"י טסלה או שלא נעשו. זה כבר מצחיק... 

בתור אחד שהזמין רכב - טוב מאד שיצאה הכתבה הזאת! בניגוד לשאר הכתבות שהיו מעורבבות עם שקרים, סילופי מידע וכו' פה מדובר במקרה אמיתי של אין שירות, התנהלות ביזיונית וצפצוף על לקוחות . טוב מאד שזה יצא לתקשורת, אולי זה יגרור תשובה וקצת יחס מהוד מעלתה הילדה שקיבלה לנהל חברה שמתנהלת כמו סופר שכונתי

עריכה אחרונה על ידי Y_u_v_a_l
  • רעיון טוב! 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הבעיה שעם כל האמינות שכל הכתבות/כתבים עשו בנוגע לטסלה בין עם המחירים בהתחלה ובין עם כתבות נוספות קשה כבר להבין מה אמיתי ומה עוד כתבה נוספת כנגד טסלה סתם ככה. 

טוב לדעת מאנשים נוספים שאכן יש זעם כנגד טסלה כי לכתבים אני כבר לא מאמין.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תקלות קורות גם ליבואנים ותיקים. השאלה היא מה קורה מחר, האם הם מתאפסים ומרימים טלפונים לאנשים והופכים את הלימון ללימונדה או שלא. 

אני סופר תומך בטסלה, סופר חיובי בנוגע לכניסה שלה לשוק, אבל בין אם בהתרשלות או סתם חוסר מוכנות ותשומת לב - הם צריכים לתת פה מענה. 

הקבוצות האלו הן השגרירים הכי גדולים שלה כרגע.

  • רעיון טוב! 2

יקירתי, לפני שאת מדברת סרה באלפא שלי, בואי נזכור שגם לך יש כמה ימים בחודש שאת דולפת ומושבתת.

טל שביט (1955-2011), האיש הטוב והנפלא שרכב היישר אל גן העדן.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 16 דקות, Y_u_v_a_l כתב:

קצת יחס מהוד מעלתה הילדה שקיבלה לנהל חברה

על זה דיסלייק. אולי עדיף קצת פחות סקסיזם...

עם השאלה הזו אתה צריך לפנות לפורום מתאבדים, הבעיה ששם לא תקבל עצות מאנשים עם ניסיון.

זה כל כך תמים שאני על סף לעניין אותך באופציות למסחר בפורקס.
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 3 דקות, David32 כתב:

על זה דיסלייק. אולי עדיף קצת פחות סקסיזם...

מה הקשר סקסיזם? מישהו אמר משהו נגד נשים או היכולות שלהם? אם היה מדובר בבחור צעיר חסר ניסיון הייתי אומר בדיוק אבל בדיוק אותו הדבר אבל במקום "הילדה שקיבלה לנהל חברה" הייתי כותב "הילד שקיבל לנהל חברה".

  • רעיון טוב! 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
תקלות קורות גם ליבואנים ותיקים. השאלה היא מה קורה מחר, האם הם מתאפסים ומרימים טלפונים לאנשים והופכים את הלימון ללימונדה או שלא. 
אני סופר תומך בטסלה, סופר חיובי בנוגע לכניסה שלה לשוק, אבל בין אם בהתרשלות או סתם חוסר מוכנות ותשומת לב - הם צריכים לתת פה מענה. 
הקבוצות האלו הן השגרירים הכי גדולים שלה כרגע.

מסכים לחלוטין, והכתבה שלך במקום.

המייל שיצא ללא התנצלות אפילו, זו סוג של בדיחה.
  • אהבתי 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

פעם עבדתי במוקד שירות וכאשר לקוח המתין המון זמן למענה במקום להגיד "סליחה על ההמתנה" ביקשו שנגיד "תודה על הסבלנות". טסלה כחברה עושה את כל המאמצים על מנת שהמוצר שלה יגיע לכל לקוח שהזמין אותו כמה שיותר מהר. בכל מקום רשום תאריך "משוער" לכן לא רואה סיבה כלשהי על התנצלות הם לא רימו אף אחד ולא עשו משהו כנגד החוק או החוזה. כל אדם בוגר מבין שיש רצוי ויש מצוי במיוחד שהם עדיין לא התחילו יבוא מסודר לארץ לכן בהחלט שיש מקום לעיכובים.

הם גם לא היו חייבים לתת אפשרות של החזר מלאה על המקדמה אגב אך בכל זאת נתנו את האפשרות למי שרוצה לבצע ביטול.

בחו"ל אנשים המתינו בזמנו חודשים רבים ואף שנים על מנת לקבל את הרכב הזה ובארץ חלקנו נקבל אותו כבר אחרי חודש וקצת. כרגיל ישראלים ללא סבלנות אשר דורשים הכל ומייד.

תנשמו עמוק והכל יהיה בסדר

  • מעניין 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
Just now, Johnik כתב:

פעם עבדתי במוקד שירות וכאשר לקוח המתין המון זמן למענה במקום להגיד "סליחה על ההמתנה" ביקשו שנגיד "תודה על הסבלנות". טסלה כחברה עושה את כל המאמצים על מנת שהמוצר שלה יגיע לכל לקוח שהזמין אותו כמה שיותר מהר. בכל מקום רשום תאריך "משוער" לכן לא רואה סיבה כלשהי על התנצלות הם לא רימו אף אחד ולא עשו משהו כנגד החוק או החוזה. כל אדם בוגר מבין שיש רצוי ויש מצוי במיוחד שהם עדיין לא התחילו יבוא מסודר לארץ לכן בהחלט שיש מקום לעיכובים.

הם גם לא היו חייבים לתת אפשרות של החזר מלאה על המקדמה אגב אך בכל זאת נתנו את האפשרות למי שרוצה לבצע ביטול.

בחו"ל אנשים המתינו בזמנו חודשים רבים ואף שנים על מנת לקבל את הרכב הזה ובארץ חלקנו נקבל אותו כבר אחרי חודש וקצת. כרגיל ישראלים ללא סבלנות אשר דורשים הכל ומייד.

תנשמו עמוק והכל יהיה בסדר

עזוב אחי..אנשים מנסים לדבר איתם במשך שבועות ולא מצליחים, מיילים זוכים להתעלמות, אנשים ששילמו לא קיבלו שום פידבק האם משהו התקבל ומה הלאה..בוא, כשצריך לפרגן אני  -מפרגן להם, אבל כשצריך לבקר כמו במקרה השירות שלהם, לא צריך להתבייש...יש הרבה על מה לבקר.

כשאני רכשתי לפני כמה שנים רכב והיה עיכוב של שבועיים חצי מהחודש המשוער שאמרו לי קיבלתי פיצוי של אלפיי ש"ח ועוד תוספות לרכב, וכמובן שקיבלתי את זה בטלפון מנציג מכירות שהתנצל ולפחות נתן תחושה שאכפת לו - ולא במייל קר שבעצם אומר "יש לך בעיה? קח ת' 500 שח שלך חזרה יש מי שייקח את הרכב במקומך"

  • רעיון טוב! 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי אין בעיה עם הכתבה, היא בסדר,

יש קצת בעיית דיוק, 

בקריאת הכותרת  ובקריאה ראשונה של הכתבה אפשר להסיק שכל מי שהזמין מודל 3 יקבל אותה ביוני,

להבנתי חלק ניכר יקבל אותם במרץ, אף על פי שמדובר בתאריך משוער. 

 

זה חבלי לידה של עסק חדש, הם בהרצה.

 

אך בכללי, השירות של טסלה לא קיים כמעט, זה לא יחודי לישראל, 

גם בארה"ב השירות גרוע שם צריך לעשות תרגיל, מתקשרים למוקד מכירות,

מחרטטים בשאלה ואז מבקשים להעביר לאיש שירות. 

 

תמיד אפשר להטריל הבעלים בטוויטר/או את דף היצרן,  

אולי תקבלו תשובה.

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

עם כל הסימפטיה שלי לטסלה ,ואני מברך על הכניסה שלה לשוק,והמהפכה שהיא מחוללת,ממש לא ברור לי איך דבר יכול לקרות דבר כזה,זה גובל ברשלנות ובזלזול בלקוחות.

הרי הם יודעים כמה רכבים יש על הספינה,ומה המפרט של כל אחד מהם. איך אפשר לעשות אובר בוקינג לרכב?

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 26 דקות, Y_u_v_a_l כתב:

עזוב אחי..אנשים מנסים לדבר איתם במשך שבועות ולא מצליחים, מיילים זוכים להתעלמות, אנשים ששילמו לא קיבלו שום פידבק האם משהו התקבל ומה הלאה..בוא, כשצריך לפרגן אני  -מפרגן להם, אבל כשצריך לבקר כמו במקרה השירות שלהם, לא צריך להתבייש...יש הרבה על מה לבקר.

כשאני רכשתי לפני כמה שנים רכב והיה עיכוב של שבועיים חצי מהחודש המשוער שאמרו לי קיבלתי פיצוי של אלפיי ש"ח ועוד תוספות לרכב, וכמובן שקיבלתי את זה בטלפון מנציג מכירות שהתנצל ולפחות נתן תחושה שאכפת לו - ולא במייל קר שבעצם אומר "יש לך בעיה? קח ת' 500 שח שלך חזרה יש מי שייקח את הרכב במקומך"

 

לא הבנתי על מה כבר צריך לדבר איתם? אני מאמין שיש מלא אנשים שסתם שולחים להם מיילים עם שאלות שניתן למצוא את התשובות שלהן בגוגל. טסלה בכוונה לא נותנת הרבה בחירה בשביל להקל על ההחלטה של הקונה. יש כולה 3 בחירות לכל מודל, עם טון של מידע על כל אחד מהם.

 

כרגע שילמת 500. בסדר מבין זה מעצבן. מבטיחים X, יוצא Y. אבל זה לא שהם לקחו כסף מההלוואה או התחילו לקבל תשלומים ואתה עדיין בלי רכב.

 

אני חשבתי שמי שקונה את הרכבים של טסלה, לפחות עכשיו, צריך לדעת שהוא מן סוג של early adopter, וזה מגיע עם יכולת לספוג את כל הדברים האלו באמצע. כולל עיכובים וסיבוכים, חיפוש מידע לבד, וכו.

 

שוב אני מצדיק את הקונים אבל בואו תכנסו פה לפרופורציה...

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

עם כל הכבוד וייש המון כבוד ,  זה לא צורה להודיע ,לא תקבלו את הרכב בזמן בעיה שלכם אנחנו לא צריכים אותכם יש לנו מלא רוכשים וזה פשוט מאוד לא מתאים תבטלו , אתם צריכים להגיד לנו תודה שבכלל הגענו לארץ הקודש ! אני בכלל לא מצליח להבין איך הם בכלל לא עונים לטלפון למיילים , כלום ושום דבר , נכון מדובר ברכב מעולה הם שיחקו אותה בענק עם המחיר אבל זה לא מקנה להם את האישור לחוסר תיפקוד מוחלט של השירות שלהם , אני לא יודע אם זה יעזור אבל צריך להתחיל להציף את בסיס האם שלהם במיילים ולדווח על כל הביזיון הזה שקוראים לו שירות בארץ .

https://www.tesla.com/support/customer-support

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...