Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רשמית: טסלה בישראל


PriceDevil

פוסטים מומלצים

אה, כאן אין ויכוח ההערה שלי הייתה על ההשוואה בין מחירי אירופה (אירופה זו לא מדינה אחת עם מחיר אחד, אז לא בטוח שנכון להתייחס לזה כך) למחירי ארה"ב.

  • רעיון טוב! 1

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 6.3 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אני יכול לספר מנסיוני כלקוח טסלה בחו"ל שטסלה לא עובדים כמו יבואנים/סוכניות שיגרתיים. אין הצעות מחיר, אין מו"מ על הנחות, יש מחיר באתר וזה בדיוק מה שמשלמים. כל עוד אין אתר של טסלה ישראל יש להתיחס לכל השמועות על מחירים עם יותר מקורטוב של מלח. חוץ מזה, זה לא הוגן להשוות את המודל 3 לגרסאות הבסיסיות של מכוניות מקבילות. הגרסה הכי בסיסית של המודל 3 מאיצה מ-0 למאה תוך 5.6 שניותת גירסאת הביניים מאיצה תוך 4.4 שניות וגרסאת הביצועים תוך 3.3 שניות. גם אם נאמין לשמועות אני לא חושב שיש בשוק בישראל מכוניות שנותנות ביצועים טובים יותר בפחות כסף.

  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מתחת לרדאר: טסלה הרימה את הדגל בישראל

הקמת מרכז השירות והמשרדים של טסלה חושפת עבודה שיטתית, מסודרת וחשאית של יצרנית כלי הרכב החשמליים המתקדמים.
 

לקראת סוף השבוע האחרון, תחת אותו מעטה חשאיות שמאפיין את כל פעילותה בישראל עד היום, הרימה חברת ההי-טק ויצרנית הרכב 'טסלה' "את הדגל" שלה בישראל, והציבה את הסמל הכל כך מוכר שלה על קומפלקס חדש וחדיש ברחוב אפעל 32 באזור התעשייה קרית אריה שבפתח תקוה.

 

%D7%9E%D7%A8%D7%9B%D7%96-%D7%94%D7%9E%D7

 

החל מיום חמישי האחרון, כל מי שנוסע על כביש 4 בין פתח תקוה במזרח לבין פרדס כץ במערב, מעט צפונית ל"צומת גהה", יכול לראות בברור את הסמל האדום של טסלה מתנוסס לא רחוק מן המטה של חברת IBM שהייתה חברת ההי-טק הראשונה שקבעה את מרכזה בקרית אריה שנים רבות לפני שלמדנו לומר "הי-טק".

ביקור במקום, אשר עדיין סגור בפני מבקרים, מוכיח שלמרות אינספור פרסומים שונים ומשונים בחודשים האחרונים – טסלה עובדת באופן שיטתי ומסודר ובונה את מערך המכירות והשירות שלה בישראל בלי להתרגש מאף אחד – לא ממשרד התחבורה ולא מיבואני הרכב.

טסלה בחרה בקומפלקס חדש לגמרי, שנבנה בשנתיים האחרונות על חורבות מפעל תעשייה נטוש, והוא בנוי מאלף ועד תו כדי לשמש כמרכז שירות לרכב. הקומפלקס כולל כבישי גישה פנימיים לאזורי מוסכים ותחזוקה, דלתות כניסה רחבות לכלי רכב, שטח חניה קטן ואולם קבלה גדול שיכול לשמש גם לצרכי תצוגת רכב. המבנה אמנם קטן יחסית למערכים דומים של צ'מפיון מוטורס, דלק מוטורס, סמל"ת ואחרים שבנויים לא הרחק משם, אבל הוא משתרע על פני אלפי מטרים רבועים ואופי המבנה זהה לנ"ל מבחינה תכליתית.

 

%D7%9E%D7%A8%D7%9B%D7%96-%D7%94%D7%9E%D7

 

בשתי הקומות שמעל לאזור המוסכים יש די והותר מקום למשרדי ההנהלה, השירות והמכירות של כל יבואן רכב בגודל בינוני בישראל, כולל גם לחדרי הדרכה וכיוצא באלה. קומפלקס זה לא הוסב מייעוד קיים ולא הותאם משימוש קודם של יבואן רכב או סוכנות, וניכר שהושקעה בו מלאכת תכנון של חודשים רבים לכל הפחות. תכנון כזה בוודאי עומד בכל הדרישות של משרד התחבורה הישראלי מיבואן רכב לישראל.

כידוע, טסלה מדלגת בכל העולם מעל יבואנים ודילרים ומוכרת את המכוניות שלה בעצמה באופן ישיר לצרכנים, בעיקר באמצעות מכירה אינטרנטית וגם באמצעות הקמת "חנויות פופ-אפ" או חנויות קבועות במרכזי קניות ואזורי בילוי, והיצע של כאלה – למרבה הצער – קיים כרגע בגלל הקורונה בשפע מוגזם.

 

%D7%9E%D7%A8%D7%9B%D7%96-%D7%94%D7%9E%D7

 

אגב, טסלה תמצא הרבה מאד שכנים חשובים וטובים באזור התעשייה קריית אריה, או שמא צריך לקרוא לו בשמו החדש – "פארק-טק", אשר אמור לבשר על כך שהוא הפך סופית ורשמית מאזור תעשייה למתחם של חברות הי-טק.

אזור זה אולי פחות מוכר מאזורי ההי-טק של תל-אביב, הרצליה או אפילו של חיפה, אבל הוא החל לשנות את פניו כבר מסוף שנות ה-90, כאשר אל המפעלים של 'דובק' וחברת 'טבע' הצטרפו חברות כמו 'גילת רשתות לווין', 'קודאק' (הי"ד), אוראקל, סייברארק, דל, ועוד עשרות חברות שפועלות ב'פארק עופר' הסמוך.
אבל השכנה הכי חשובה, שמזמנת הזדמנות נהדרת ל"סולחה" היסטורית עם הרבה פוטנציאל לעסקים משותפים במורד הדרך, היא חברת 'אינטל' שבנתה בקרית אריה את המרכז הישראלי שלה וריכזה בו את מרבית עובדיה בישראל.

 

%D7%9E%D7%A8%D7%9B%D7%96-%D7%94%D7%9E%D7
%D7%9E%D7%A8%D7%9B%D7%96-%D7%94%D7%9E%D7
%D7%9E%D7%A8%D7%9B%D7%96-%D7%94%D7%9E%D7
%D7%9E%D7%A8%D7%9B%D7%96-%D7%94%D7%9E%D7
 
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פתח תקווה. אימפריה 😏

 

  • מצחיק 2

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תגיע, לא תגיע (כן תגיע) אבל המודל S המחודשת הוצגה עם תא נוסעים חדש ודגם Plaid עם 1020 כ"ס משלושה מנועים חשמליים, 0-100 קמ"ש ב-2.1 שניות, או דגם Plaid Plus עם טווח של 840 ק"מ. מה שפחות אהבתי זה את הפיכת תא הנוסעים לסגנון של המודל 3, מעדיף את העיצוב של הדגם הנוכחי, וההגה המוזר, שהוא אולי רק אופציה, זה הגה למסלול המרוצים ולמכוניות עם רדיוס סיבוב של משאית, לא לרכב לכביש הציבורי.

 

EsySWXyXAAYeu3u.jpeg

עריכה אחרונה על ידי ch2856
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ההגה מאד מבאס, אבל חוץ מזה נראה מעולה. העיצוב הפנימי יפה לדעתי (הייתי רוצה ידיות נורמליות על ההגה לאיתות, וישרים וכו), אבל בעיקר מרשים זאת ההאצה של 0-100 בפחות מ2 שניות, וטווח של מעל 800 ק"מ בדגם הכי יקר!!

עם 800 קמ באמת לא צריך לדאוג, בטח שלא בישראל. אז כן בינתיים זה בדגם הכי יקר, אבל גם זה יגיע לאט לאט לשאר הרכבים החשמליים.

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מישהו יכול לעדכן מה קורה בנוגע למס על טסלה?

האם אילון מאסק מתכוון לממן לוביסטים בכנסת כדי להוריד את המס השערורייתי על רכבים חשמליים בישראל?

עריכה אחרונה על ידי Gorpi
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ההגה זה סתם עוד שגעון של מאסק. כמו הממים שלו בטוויטר. הוא יודע שאין מצב שזה יתקבל. מזכיר לי קצת את זה https://www.wired.com/story/gm-cruise-self-driving-car-launch-2019/

 

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 9 שעות, Gorpi כתב:

מישהו יכול לעדכן מה קורה בנוגע למס על טסלה?

האם אילון מאסק מתכוון לממן לוביסטים בכנסת כדי להוריד את המס השערורייתי על רכבים חשמליים בישראל?

10% מס עד לגובה הטבה של 75,000 שקל? זה טוב יותר ממה שיש בהרבה מדינות אחרות בעולם. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, ch2856 כתב:

10% מס עד לגובה הטבה של 75,000 שקל? זה טוב יותר ממה שיש בהרבה מדינות אחרות בעולם. 

זה בוטנים לעומת המדיניות הנכונה שמיושמת בנורווגיה:

https://en.wikipedia.org/wiki/Plug-in_electric_vehicles_in_Norway

ציטוט

Among the existing incentives, all-electric cars and utility vans are exempt in Norway from all non-recurring vehicle fees, including purchase taxes, which are extremely high for ordinary cars, and 25% VAT on purchase, together making electric car purchase price competitive with conventional cars

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זאת ההנחה במדינה מתוקנת, בניגוד מוחלט לישרהל (לא טעות בכתיב) שבה הנרטיב הוא עשה כמה שיותר על חשבון האחר או במקרה שלנו זה תמיד נופל על האזרח, מתישהוא כל החלטורה הזאת תבוא לסיומה. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא ניתן להשוות את המצב הביטחוני והגאופוליטי של נורווגיה לישראל.

בנורווגיה אין להם מצב מלחמה תמידי עם רוב המדינות השכנות וגם עם חלק מהאוכלוסיה שנמצאת בשליטתם, אין להם אוכלוסיות שלמות שחיות על חשבון משלם המיסים מבלי להשתתף בכוח העבודה (לפחות לא בצורה רשמית שמשלמת מיסים כמו כולם), אין להם בעיות גאופוליטיות של חרמות שמשפיעות על היכולת לעשות עסקים עם חברות מהמדינה ויש להם הכנסות אדירות מייצוא של גז ונפט מקידוחים בים הצפוני.

 

לכן הם יכולים להרשות לעצמם לוותר על הכנסות ממיסים מרכבים מבלי לפשוט את הרגל. משהו שמדינת ישראל לא יכולה לעשות.

עריכה אחרונה על ידי bobi
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מסכים שאנחנו לא יכולים לתת כל כך הרבה הקלות כמו נורווגיה, אבל לא עושים פה מספיק בכלל - ואפילו להפך. המס על הרכבים הירוקים רק עולה.

 

חיסכון בזיהום משמעותו גם חיסכון בהוצאות בריאות, ראייה שאין למקבלי ההחלטות שלנו. הם רואים רק את הכאן ועכשיו, אפס הסתכלות קדימה. גם עידוד של החלפת רכבים ישנים ברכבים חדשים ובטיחותיים יותר היא חשובה, ועידוד רכבים חשמליים קטנים וזולים עם מערכות בטיחות שונות יכולה לעזור. אבל לא עושים את זה.

 

המדינה לגמרי יכולה להקטין את המס על רכבים חשמליים, לאפשר להם לסוע בנתיב פלוס גם עם אדם אחד ברכב (אני נגד לתת להם לסוע בנתצים פרופר), הנחה/חנייה בחינם בכחול לבן ברחבי הארץ, ועוד ועוד. כל אלה לא פגיעה משמעותית בהכנסה ממיסים כמו יבוא ללא מס, מלבד הפגיעה בהכנסות הדלק, אבל תמריצים כאלה עשויים לשכנע עוד אנשים לקנות רכב חשמלי.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...