Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התחדשתי בבאטמוביל


Morningstar

פוסטים מומלצים

Just now, מיץ פטל כתב:

לא מפתיע. הרבה רצים יספרו לך שהליכה מהירה לא נוחה להם, למרות שהם לא מזיעים בה ובריצה כן.

מי שאוהב נהיגה ספורטיבית, יש לו מוח מקולקל ;-)

אני מאוד אוהב נהיגה ספורטיבית - פשוט יש דרך לעשות - עד שמגיעים לנהיגה הספורטיבית ;-)

מקווה שבמקום החדש המצב ישתפר... נראה שיהיה לי מגרש משחקים משוגע 10 דק' מהבית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 214
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לפני 38 דקות, Morningstar כתב:

אני מאוד אוהב נהיגה ספורטיבית - פשוט יש דרך לעשות - עד שמגיעים לנהיגה הספורטיבית ;-)

 

אני אימצתי שתי תנוחות ישיבה שונות קצת, אחת לנהיגה מנהלתית ואחת לספורטיבית וזה עובד לי מעולה, כל עוד אני זוכר כמה קליקים במושב צריך לשנות בין אחת לשניה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 20 שעות, Morningstar כתב:

אני יודע ש @פבל הגיע למסקנות מאוד דומות מהמבחן שלו, אבל הוא בערך האדם היחיד שאני מכיר שמסכים איתי בנושא הזה.

אמת. ולא רק אני, כשבחנתי את ה-ND2 עם @HyperViper עצרנו לתדלק בבני-ברק אחרי נסיעה רצופה פחות או יותר מאיזור צומת שוקת (רצינו להגיע לערד ונשברנו) ושנינו היינו עם כאב ראש פועם, גב כואב, ובגדול הרגשנו כאילו בדיוק סיימנו לחטוף מכות. מתלים רכים לא אומרים "נוח", והמקום המצומצם בתא הנוסעים יחד עם הבידוד הכמעט לא קיים גורמים למיאטה להיות מכונית מאוד מעייפת לנסיעות ארוכות. אבל בואו, זו רודסטר קטנה וזולה שמתנהגת מעולה, אי אפשר באמת לצפות ממנה גם להיות קרוזרית טובה. מכוניות שעושות את שני הדברים האלה טוב עולות בערך פי 3-4 מהמיאטה.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 36 דקות, פבל כתב:

וזולה

 

כן רק חבל שהחלק הזה נעלם בתרגום לארץ. 

 

ומה זאת אומרת מתלים רכים לא אומר נוח, אז מה המטרה שלהם חוץ מזה שיהיה נוח להתנהל איתה ביום יום? 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זולה יחסית לחלופות. כמה עולות היום כל שאר מכונית ההנעה אחורית עם גג נפתח שאתה מכיר? כי אלה שאני מכיר עולות הרבה יותר ממיאטה. 

מתלים רכים לא תמיד מיתרגמים לרכב נוח. הם מיתרגמים לרכב רך. נוחות זה משהו הרבה יותר רחב מאשר רכות המתלים. יש את נושא המושבים (קשיחות, גודל, צורה, התאמה לגוף של הנהג), תנוחת הישיבה, בידוד הרעשים. וכמובן שגם נוחות המתלים (היכולת של הרכב לשכך מהמורות בלי להכניס אותן לתא הנוסעים) לא נעצר ברכות הקפיצים - יש את כיול הבולמים, וכמה הקשיחות שלהם משתנה בהתאם לחומרת המהמורה, יש את היכולת שלהם להעלים או להדגיש את המרקם של הכביש (מה שקוראים לו הרבה פעמים "מתלים עסוקים) ויש את האיזון בין רכות לבין שליטה ברכינת המרכב. בנוסף, יש גם את המבנה עצמו של המתלים, אם הוא קורת מתח, מקפירסן, עצמות עצה, או אלוהים יודע איזה עוד אפשרויות יש. יש את קשיחות הבולג'ויינטים, את החומר ממנו עשויות הבוקסות של המשולשים, עובי הדפנות של הצמיגים (שלא לדבר על החתך שלהם כמובן) ועוד ועוד ועוד.

לא סתם עד היום, בערך 120 שנה אחרי שהתחילו לעלות לכבישים מכוניות בייצור סדרתי, בכל מתיחת פנים וחידוש שעושים למכונית, בהודעה לעיתונות אף פעם לא שוכחים ש"המתלים כוילו מחדש כדי להציע נוחות גבוהה יותר מחד והתנהגות דינמית יותר מאידך". אני, מה שנקרא Dare אותך למצוא הודעה לעיתונות שלא כוללת ואריאציה כזו או אחרת של המשפט הזה. הסיבה היא לא כי למחלקת R&D היה יותר מדי זמן לבזבז, אלא כי גם אחרי 120 שנה ואיזה מיליארדתלפים מכוניות, עדיין לא הגיעו למתכון המושלם שמאזן בצורה מושלמת בין נוחות להתנהגות, ובמכוניות ספורט כמו מיאטה, זה בא לידי ביטוי ביתר שאת כי מה שחשוב קודם כל זו ההתנהגות, וכשמוספים לכל המתכון המאוד ארוך ומאוד מסובך שכתבתי למעלה גם קפיצים-בולמים רכים כי מאזדה רוצים "שהאוטו יהיה יותר שמיש ביומיום", זה עלול - בסבירות גבוהה - להוציא את כל המערכת מאיזון ולהפוך את האוטו ללא נוח. 

  • מעניין 1

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 13 שעות, פבל כתב:

זולה יחסית לחלופות. כמה עולות היום כל שאר מכונית ההנעה אחורית עם גג נפתח שאתה מכיר? כי אלה שאני מכיר עולות הרבה יותר ממיאטה. 

 

נכון כי בארץ כנראה החליטו שגג נפתח זה אקזוטיקה ששווה לבדה מס מוגדל שמתווסף גם ככה למס המוגדל שרכב ספורט עולה פה (שמתווסף למס המוגדל שכל הרכבים כמובן חוטפים)

 

או במילים אחרות, המיאטה פה overpriced בצורה מוגזמת גם ביחס לרכבים ספורטיביים בארץ שכאמור גם ככה לא זולים.

 

ותודה על ההסבר לגבי הנוחות, מבין למה אתה מתכוון. השאלה היא למה אם ככה מאזדה לא כיילה כבר שהרכב יהיה מקסימום התנהגות אם גם ככה המתלים האלה לא מוסיפים במיוחד לנוחות, מהבחינה הזו זה קצת לצאת קירחים מכל הכיוונים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, Doron_Z כתב:

נכון כי בארץ כנראה החליטו שגג נפתח זה אקזוטיקה ששווה לבדה מס מוגדל שמתווסף גם ככה למס המוגדל שרכב ספורט עולה פה (שמתווסף למס המוגדל שכל הרכבים כמובן חוטפים)

התכוונתי לזה שבכל מקום שאני מכיר מכוניות עם גג נפתח והנעה אחורית עולות יותר מהאצ'בקים הנעה קדמית. עכשיו אחרי בדיקה אני רואה שהמיאטה דווקא עולה במקומות שבדקתי פחות ממכוניות כמו גולף GTI ומגאן RS, אז כנראה שבמקרה הזה אצלנו באמת במיאטה קיבלה תוספת מס שמיים פתוחים. 

 

לפני 3 שעות, Doron_Z כתב:

השאלה היא למה אם ככה מאזדה לא כיילה כבר שהרכב יהיה מקסימום התנהגות אם גם ככה המתלים האלה לא מוסיפים במיוחד לנוחות, מהבחינה הזו זה קצת לצאת קירחים מכל הכיוונים.

הדבר הכי אינטליגנטי שאני יכול לחשוב עליו זה "אנא עארף..."

  • מצחיק 1

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רצו לשים מתלים נורמאליים, אבל אז המנכלי"ם של החברות שמייצרות קוילאוברים לקחו את הטיסה הראשונה להירושימה והתחננו על חייהם.
מסתבר שבערך 67% מהמחזור שלהם הוא מבעלי מיאטה שמשדרגים. החברה במאזדה היו קשובים והחליטו להשהות את שידרוג המתלים לNE.

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מאזדה טוענים בתוקף [ואתם מוזמנים להכנס לקבוצות מיאטה בפייסוש ולראות שזה אשכרה נכון] שעיקר הרוכשים של המיאטה דווקא מאוד אוהב את הבאדירול.

זה גורם לרכב להיות מצחיק, כיפי וגורם לכל הנסיעה להרגיש הרבה יותר מהירה ממה שהיא באמת.

בארה"ב הרכב נמכר עם אופציה לבילשטיין - הרוב המוחלט לא לוקחים את האופציה הזו - ואלו שכן, מעיפים את הבילשטיין כי יש האומרים שהם אפילו יותר גרועים  מהמקוריים [מתארים אותם כ "סתם קשים"]

 

בגדול המחיר המופקע של המיאטה מתורגם למחירון ברזל - זה אומנם אחד הרכבים היותר יקרים לרכישה - אבל אחד הרכבים הזולים לאחזקה.

 

הראתי את הרכב אתמול למישהו שרוצה לקנות לבן שלו, עושה רושם להיות רציני, וממש ממש במקרה - הוא הגיע עם הרכב שאני מתכנן עליו בארה"ב 😁

לא הצלחתי להסתיר את התלהבותי וביקשתי סיבוב קצר [אחרי שסיימתי להראות לו ולבנו את המיאטה] 

זה היה יותר טוב מכל מה שיכולתי לדמיין...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, Morningstar כתב:

וממש ממש במקרה - הוא הגיע עם הרכב שאני מתכנן עליו בארה"ב 😁

 

אתה לא הולך למתוח אותנו יותר מדי, נכון?!

  • רעיון טוב! 1

Today is a great day!

Just like every day...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 9 שעות, Morningstar כתב:

מאזדה טוענים בתוקף [ואתם מוזמנים להכנס לקבוצות מיאטה בפייסוש ולראות שזה אשכרה נכון] שעיקר הרוכשים של המיאטה דווקא מאוד אוהב את הבאדירול.

אם הייתי מקבל שקל על כל משפט ממבו ג'מבו שיווקי של יצרנים שבא לכסות על חוסר רצון/יכולת להשקיע יותר כסף בפיתוח/רכיבים, ו/או בכל פעם ששמעתי רוכש של משהו מציג את החסרונות של המוצר שהוא קנה כיתרונות כדי לא לצאת "טועה" שהוא קנה את המוצר, לא היינו צריכים לקחת מכם כסף על מנויים כדי להחזיק את האתר בחיים. והייתה לי גם מיאטה, בין היתר.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, פבל כתב:

אם הייתי מקבל שקל על כל משפט ממבו ג'מבו שיווקי של יצרנים שבא לכסות על חוסר רצון/יכולת להשקיע יותר כסף בפיתוח/רכיבים, ו/או בכל פעם ששמעתי רוכש של משהו מציג את החסרונות של המוצר שהוא קנה כיתרונות כדי לא לצאת "טועה" שהוא קנה את המוצר, לא היינו צריכים לקחת מכם כסף על מנויים כדי להחזיק את האתר בחיים. והייתה לי גם מיאטה, בין היתר.

אז הנה, לפניך דוגמה חיה:

עשיתי נסיעה על ND עם אוהלינס - ואז על שלי - באותו כביש בדיוק, דקה אחרי דקה - והעדפתי להשאר עם הבולמים המקוריים שלי.

וכמוני יש עוד הרבה.

 

אתה יוצא מנקודת הנחה שכל מי שקונה את המיאטה מחפש רכב ספורט מושחז כשבפועל זה רחוק מהאמת.

הרוב רוצים ראודסטר לא מאיימת לעשות נסיעות בשמש

 

לפני כמה חודשים פרסמתי בקבוצה של ה ND האמריקאית [כמה אלפי חברים] תמונה מאחד המסלולים עם באדירול משוגע, תמונה די טובה ש @GhostBusterתפס

זה מסכם בערך את כל התגובות שם:

image.png.0de451fca23b39328b7b90b71eab4e45.png

image.png.c31df271c7388b7b5f808c858a5489de.png

 

אתה יכול להתפלסף מכאן ועד להודעה חדשה על כמה מאזדה קמצנים ובגלל זה הם לא שיפרו את הבולמים

או שאתה יכול להפנים שהאמת היא שהם פשוט לא צריכים לעשות את זה - פשוט אין סיבה. זה לא קהל היעד שלהם

המיעוט שרוצה את זה - שיתכבד וישדרג

 

מה שהם כן היו צריכים לעשות לדעתי זה להציע גרסא עם שת"פ מקומי עם קוסקו או משהו כזה בעוד נניח 2000$ ומי שרוצה שיקנה

  • אהבתי 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, Morningstar כתב:

 

אתה יוצא מנקודת הנחה שכל מי שקונה את המיאטה מחפש רכב ספורט מושחז כשבפועל זה רחוק מהאמת.

הרוב רוצים ראודסטר לא מאיימת לעשות נסיעות בשמש

 

אתה יכול להתפלסף מכאן ועד להודעה חדשה על כמה מאזדה קמצנים ובגלל זה הם לא שיפרו את הבולמים

או שאתה יכול להפנים שהאמת היא שהם פשוט לא צריכים לעשות את זה - פשוט אין סיבה. זה לא קהל היעד שלהם

המיעוט שרוצה את זה - שיתכבד וישדרג

 

מסכים עם כל מילה!

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...