Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התחדשתי בבאטמוביל


Morningstar
 שיתוף
עוקבים 20

פוסטים מומלצים

לפני שעתיים, Morningstar כתב:

עשיתי נסיעה על ND עם אוהלינס - ואז על שלי - באותו כביש בדיוק, דקה אחרי דקה - והעדפתי להשאר עם הבולמים המקוריים שלי.

 

אמרת אבל שהבולמים המקוריים די מעפנים, אז אוהלינס יותר גרוע? או שהתכוונת לבלמים בעצם.

 

בכל מקרה בהצלחה במכירה ומחכים לראות את השרשור מעקב של הרכב החדש כשיבוא.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 126
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

** אתמול הייתי במסלול בפעם השנייה עם המיאטה והיום עשיתי את הטיפול הראשון, מרגיש לי כמו זמן נחמד לעדכונים.   כמו שאמרתי לפני, המיאטה היא פאן לא הגיוני, בין אם זה בכיכרות בעיר או גיחות קצרות ל

קורונה, עובד מהבית, אינסוף זמן פנוי.   _____________________________________________________________________________________   לאחרונה התחלתי לקבל את ההרגשה שאני והמיאטה זה יותר כמ

לפני בערך חודש וחצי התחדשתי במיאטה ND2 שחורה, גג שחור, או כמו שלי היא נראת - באטמוביל. כל פעם שהתחלתי לכתוב משהו מסכם וארוך מדי איבדתי את החשק באמצע. אני מניח שבחלוף שנה או זמן מכובד כלשהו אכתוב

תמונות שפורסמו בשרשור

לפני 3 שעות, Morningstar כתב:

אז הנה, לפניך דוגמה חיה:

עשיתי נסיעה על ND עם אוהלינס - ואז על שלי - באותו כביש בדיוק, דקה אחרי דקה - והעדפתי להשאר עם הבולמים המקוריים שלי.

וכמוני יש עוד הרבה.

 

אתה יוצא מנקודת הנחה שכל מי שקונה את המיאטה מחפש רכב ספורט מושחז כשבפועל זה רחוק מהאמת.

הרוב רוצים ראודסטר לא מאיימת לעשות נסיעות בשמש

 

לפני כמה חודשים פרסמתי בקבוצה של ה ND האמריקאית [כמה אלפי חברים] תמונה מאחד המסלולים עם באדירול משוגע, תמונה די טובה ש @GhostBusterתפס

זה מסכם בערך את כל התגובות שם:

image.png.0de451fca23b39328b7b90b71eab4e45.png

image.png.c31df271c7388b7b5f808c858a5489de.png

 

אתה יכול להתפלסף מכאן ועד להודעה חדשה על כמה מאזדה קמצנים ובגלל זה הם לא שיפרו את הבולמים

או שאתה יכול להפנים שהאמת היא שהם פשוט לא צריכים לעשות את זה - פשוט אין סיבה. זה לא קהל היעד שלהם

המיעוט שרוצה את זה - שיתכבד וישדרג

 

מה שהם כן היו צריכים לעשות לדעתי זה להציע גרסא עם שת"פ מקומי עם קוסקו או משהו כזה בעוד נניח 2000$ ומי שרוצה שיקנה

לא הבנת. אני לא יוצא משום נקודת הנחה. אני ממש לא חושב שמי שקונה מיאטה רוצה רכב ספורט מושחז. פשוט כי אז הוא לא היה קונה מיאטה. לא חסרות אופציות (בעולם) של מכוניות יותר ספורטיביות מהמיאטה שעולות כמוה. 

 

מה שאני אומר זה בהמשך ישיר להודעה הראשונה בה תייגת אותי, שהסכמנו על כך שהמיאטה לא בדיוק אוטו נוח. לכן לא מסתדר לי שמצד אחד אנחנו מסכימים שהיא לא נוחה, מצד שני נטען שהמאזדה כיילה את המיאטה לנוחות והלקוחות עפים על אותה נוחות, ומצד שלישי יש שוק אפטרמארקט כל כך מפותח. אם רצו שתהיה נוחה, למה לא עשו אותה נוחה? אבל באמת נוחה, לא סתם רכה? יכול להיות שהמאזדה פשוט לא יודעים לייצר מכוניות נוחות (ע"ע העובדה שאין להם מכונית אחת שאני יכול לתאר ככזאת). 

 

בקיצור, יש פה איזה דיסוננס שאני יותר חושב שנובע משכנוע עצמי של הלקוחות + התבטאויות שיווקיות של מאזדה. מי שהכיול הזה במקרה קולע לטעם שלו, אני חלילה לא שולל את זה. רק אומר שאם זה היה רוב כל כך מוחץ, לא היה כזה שוק אפטרמארקט וגם האוטו אשכרה היה נוח. 

 

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 6 שעות, פבל כתב:

לא הבנת. אני לא יוצא משום נקודת הנחה. אני ממש לא חושב שמי שקונה מיאטה רוצה רכב ספורט מושחז. פשוט כי אז הוא לא היה קונה מיאטה. לא חסרות אופציות (בעולם) של מכוניות יותר ספורטיביות מהמיאטה שעולות כמוה. 

 

מה שאני אומר זה בהמשך ישיר להודעה הראשונה בה תייגת אותי, שהסכמנו על כך שהמיאטה לא בדיוק אוטו נוח. לכן לא מסתדר לי שמצד אחד אנחנו מסכימים שהיא לא נוחה, מצד שני נטען שהמאזדה כיילה את המיאטה לנוחות והלקוחות עפים על אותה נוחות, ומצד שלישי יש שוק אפטרמארקט כל כך מפותח. אם רצו שתהיה נוחה, למה לא עשו אותה נוחה? אבל באמת נוחה, לא סתם רכה? יכול להיות שהמאזדה פשוט לא יודעים לייצר מכוניות נוחות (ע"ע העובדה שאין להם מכונית אחת שאני יכול לתאר ככזאת). 

 

בקיצור, יש פה איזה דיסוננס שאני יותר חושב שנובע משכנוע עצמי של הלקוחות + התבטאויות שיווקיות של מאזדה. מי שהכיול הזה במקרה קולע לטעם שלו, אני חלילה לא שולל את זה. רק אומר שאם זה היה רוב כל כך מוחץ, לא היה כזה שוק אפטרמארקט וגם האוטו אשכרה היה נוח. 

 

המיאטה נוחה לנסיעות קצרות - עד שעה ברצף - הכל סבבה, אחרי זה מתחילות בעיות.

אין לי ממש דרך להסביר את זה חוץ מאולי זה שמה שנוח לאו דווקא טוב לנו\לגב?

 

האמת היא שכנראה מאזדה פשוט לא יודעים להכין רכבים נוחים.

אף אחד מהרכבים שלהם לא נוחים.

אף אחד.

 

 

לפני 7 שעות, Doron_Z כתב:

 

אמרת אבל שהבולמים המקוריים די מעפנים, אז אוהלינס יותר גרוע? או שהתכוונת לבלמים בעצם.

 

בכל מקרה בהצלחה במכירה ומחכים לראות את השרשור מעקב של הרכב החדש כשיבוא.

איך הבנת שאמרתי שאוהלינס יותר גרוע? להפך, אמרתי שאוהלינס יותר טוב בהכל. כולל נוחות, ד"א.

אבל כשהרכב כל כך FLAT על האספלט בלי אף באדי רול - לי זה איבד חלק מהקסם.

  • אהבתי 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אולי הסקת מסקנות שגויה, אמרת שהבולמים המקוריים גרועים ומצד שני אמרת שהעדפת את המקוריים על אוהלינס אז הבנתי מזה שאוהלינס גרועים עוד יותר. עכשיו אני מבין שזה יותר העדפה אישית שלך למרות ש"אובייקטיבית" אוהלינס עדיפים. 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 1 דקה, Doron_Z כתב:

אולי הסקת מסקנות שגויה, אמרת שהבולמים המקוריים גרועים ומצד שני אמרת שהעדפת את המקוריים על אוהלינס אז הבנתי מזה שאוהלינס גרועים עוד יותר. עכשיו אני מבין שזה יותר העדפה אישית שלך למרות ש"אובייקטיבית" אוהלינס עדיפים. 

האוהלינס יותר טובים בכל פרמטר אפשרי מלבד אולי חשבון הבנק שלך.

אבל אנחנו לא תמיד מעדיפים את מה שיותר טוב...

  • רעיון טוב! 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 14 שעות, Morningstar כתב:

המיאטה נוחה לנסיעות קצרות - עד שעה ברצף - הכל סבבה, אחרי זה מתחילות בעיות.

חוץ מכמה יחידות סגולה שהן באמת אשפה מוטורית, עד שעה ברצף קשה מאוד לאמוד את הנוחות של אוטו. אני לא פוסל שזו אחת הסיבות שנסיעות המבחן שנותנים הן לזמן קצר מזה. קל מאוד להתלהב/להתבאס ממשהו יוצא דופן, אבל הרבה פעמים אחרי 100-150 ק"מ רצופים חוות הדעת משתנה. נוחות נמדדת בנסיעה ארוכה של שעתיים-שלוש, ושם המיאטה כאמור לא בדיוק זורחת.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ואם רוב רובן של הנסיעות הן קצרות ממה שתארת, מהי החלטה הגיונית?

הרי עדיין מדובר במכונית שבקטע האומנותי היא לא רעה בכלל.

 

האם הגיוני שמישהו הנוהג מעל 100 ק"מ בתדירות גבוהה ישקול רכב קטן בלי גג קשיח. או כמה רוכשים כאלו יש לעומת אלו מהסוג הראשון?

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

נמכרה המיאטה, רכב ראשון שבאמת לא שמחתי למכור, ואני חושב שזה אומר הכל

 

עלות הרכב היתה בערך מה שציפיתי... לא רוצה לנקוב במספרים מדויקים,

אבל הכל כולל הכל עלה פחות מהמיני קופר S וה DS3 שהיו לי, רכבים שעלו חצי-שליש מהרכב הזה.

ראיה נוספת אך מיותרת לזה שאפשר להחזיק רכב ספורט מוצלח בלי לקרוע את הכיס.

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מברוק.  ההוא שעשית סיבוב על הרכב שלו בסוף רכש אותה? 

 

בלי קשר אתה ספציפית הבאת מיאטה בדיל מדהים, לא כל אחד יכול להשיג אחת בתנאים האלה, אבל כן, מחיר הכניסה גבוה אבל בסוף מחזירים באמת הרבה במכירה.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 1 דקה, Doron_Z כתב:

מברוק.  ההוא שעשית סיבוב על הרכב שלו בסוף רכש אותה? 

 

בלי קשר אתה ספציפית הבאת מיאטה בדיל מדהים, לא כל אחד יכול להשיג אחת בתנאים האלה, אבל כן, מחיר הכניסה גבוה אבל בסוף מחזירים באמת הרבה במכירה.

כל אחד יכול - עם סבלנות והתמדה.

גם זה שקנה ממני עשה דיל מדהים.

כל ND2 ב מחירון+- תהיה דיל מדהים.

מי שקונה חדש מהסוכנות לא עושה דיל מדהים.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כן רק שדורשים כולם מעל המחירון בצורה משמעותית ובצדק כי עובדה שאנשים מוכנים לשלם. גם במקרה שלך העפת רכב יקר במחיר מעל המחירון מאוד מהר אז אין סיבה באמת לא לדרוש יותר מהמחירון. 

 

די מדהים השוק של המיאטה, כאילו יש איזו התאגדות בין המוכרים והקונים שכולם קונים את הרכב בהמון כסף אבל גם מקבלים כמעט הכל בחזרה במכירה. זה עושה את הרכב אולי לזול ביותר בקטגוריה מבחינת הוצאות אחזקה בפועל. 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 13 דקות, Doron_Z כתב:

כן רק שדורשים כולם מעל המחירון בצורה משמעותית ובצדק כי עובדה שאנשים מוכנים לשלם. גם במקרה שלך העפת רכב יקר במחיר מעל המחירון מאוד מהר אז אין סיבה באמת לא לדרוש יותר מהמחירון. 

 

די מדהים השוק של המיאטה, כאילו יש איזו התאגדות בין המוכרים והקונים שכולם קונים את הרכב בהמון כסף אבל גם מקבלים כמעט הכל בחזרה במכירה. זה עושה את הרכב אולי לזול ביותר בקטגוריה מבחינת הוצאות אחזקה בפועל. 

אין שום התאגדות - זה פשוט הגיון בריא.

בא בנאדם רוצה ND2, כמו הבחור שקנה ממני.

מה האופציות שלו? בזה הרגע - רק שלי או חדש מדלק מוטורס.

חדש מדלק מוטורס יעלה 256K ויספוג ירידת ערך של 21% בשנה הראשונה.

כלומר רק בשנה הראשונה הרכב יעלה לבנאדם יותר מ 50,000₪ בירידת ערך.

אז אותו אחד נכנס ליד2 ורואה את הרכב שלי... כן, אני מבקש איזה 5 מעל מחירון משוקלל - אבל הרכב שלי פרקטיקלי חדש.

אז הוא אומנם משלם על שלי מעל מחירון - אבל זה עדיין יוצא לו הרבה יותר זול מחדש - על בדיוק אותו מוצר.

  • מעניין 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 21 שעות, מיץ פטל כתב:

ואם רוב רובן של הנסיעות הן קצרות ממה שתארת, מהי החלטה הגיונית?

הרי עדיין מדובר במכונית שבקטע האומנותי היא לא רעה בכלל.

 

האם הגיוני שמישהו הנוהג מעל 100 ק"מ בתדירות גבוהה ישקול רכב קטן בלי גג קשיח. או כמה רוכשים כאלו יש לעומת אלו מהסוג הראשון?

אין פה עניין של "החלטה הגיונית", כל אחד מחליט לעצמו מה הוא מקריב ומה הוא מקבל. 

שוב, מעולם לא פסלתי קנייה של מיאטה, רק ציינתי (הסכמתי עם פות"ש) שהיא לא ממש נוחה, וציינתי שהטענות של מאזדה על כך שהכיול הזה הוא כוונת מכוון הן אולי קצת אופטימיות וה"מלא אנשים" בקבוצות פייסבוק כנראה לא לגמרי עפים על הנוחות שלה, אחרת לא היה לה שוק אפטרמרקט כל כך ענף. 

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

 

כן אבל אנשים מבקשים משמעותית יותר מ 5 מעל המחירון. לא יודע אם בפועל הם מקבלים את זה, גם אתה בצדק ביקשת יותר מ 5 מעל (בסכ"ה אתה מתיישר עם השוק) אבל אולי בפועל סגרת בפחות. 

 

אני מסכים עם ההיגיון שאתה מציג פה, ללא ספק עסקה הרבה יותר טובה מלקנות חדשה, בטח כשקונים אותה ממישהו כמוך ששומר עליה ברמות מטורפות אבל משום מה ההיגיון הזה שנכון לגמרי לא עובד ברכבים אחרים עם שוק פחות מבוקש. 

 

זאת אומרת אני אמכור את הברז שלי עוד שנתיים ואני אשמח לקבל עליו מחירון, אף אחד לא יתן לי עשירייה או 15 מעל כמו שקורה אצל המיאטה.

 

יותר מזה, בטח יהיה פה דור חדש של הברז אז בכלל אני אשמח שירצו לתת לי מחירון יבש, בניגוד למיאטה שגם כשיש דור חדש שמשמעותית טוב יותר מהקודמים (בניגוד לברז החדשה שנראית אבולוציה נחמדה, לא איזה קפיצה מטורפת לעומת דור 1) עדיין אנשים נותנים על מיאטות ישנות מחירים הזויים.

 

אפילו בחור אחד שאנחנו מכירים מכר את המיאטה הדי ישנה שלו במחיר שגרם ללסת שלי להשמט. 

עריכה אחרונה על ידי Doron_Z
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...