Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התחדשתי בבאטמוביל


Morningstar
 שיתוף
עוקבים 18

Recommended Posts

לפני בערך חודש וחצי התחדשתי במיאטה ND2 שחורה, גג שחור, או כמו שלי היא נראת - באטמוביל.



כל פעם שהתחלתי לכתוב משהו מסכם וארוך מדי איבדתי את החשק באמצע.

אני מניח שבחלוף שנה או זמן מכובד כלשהו אכתוב סיכום מסודר, בינתיים - אנסה לקצר.

 

בחצי שנה האחרונה התלבטתי מאוד לגבי המחליפה של ה DS3 שקצת איכזבה אותי בלא מעט תחומים.

אחרי בדיקה של כל דבר עם 4 גלגלים, כולל משפחתיות כגון TypeR ו i30N הפיינליסטיות היו מיאטה וברז.

 

DSC_0072.JPGDSC_0089.JPG

 

על המיאטה נהגתי סביב ה 1000 ק"מ בחול, על הברז בערך 500 ק"מ בישראל. מספיק ק"מ בשביל לגבש דעה.

שני הרכבים מעולים ומהנים בטירוף. מהנים הרבה יותר מכלים יקרים בהרבה שיש בשוק.

זה ישמע מוזר - אבל הגג הנפתח שיחק חלק יחסית קטן בהחלטה.

מבחינתי גג פתוח זה כיף, אבל יש לו חסרונות בהיותו גג מבד.

המיאטה הרגישה בוגרת בהרבה.

הכל דרסטית איכותי יותר. שום דבר לא מקרקש, הכל פשוט עובד ומתוכנן כל כך טוב.

בברז הדברים הרגישו כאילו הוסיפו אותם כלאחר יד בלי לחשוב יותר מדי. יותר מדי קרקושים ודברים שלא עבדו כמו שצריך.

 

המינימליסטיות של המיאטה כל כך עושה לי את זה. אין שום דבר redundant.

לדוגמה - אף פעם אין לי כלום ברכב. גם לא בתא כפפות. במיאטה פשוט אין תא כפפות.

אין מקום איחסון מיותר שאני לא צריך כי אני לא מאחסן כלום.

יש בדיוק את המינימום שאני צריך ורוצה. אבל בדיוק. כאילו תפרו את הרכב לדרישות שלי:

קל משקל

הנעה אחורית

קטן

אנדרואיד אוטו (כן, זה נכנס לרשימה)

 

הברז ארוכה יותר ב 30 ס"מ (!!) - זה לבד כמעט פסל אותה (סתם, לא באמת).

אם הייתי יכול לקצר את המיאטה עוד - הייתי עושה את זה.

בנוסף המיאטה כל כך רכה. באמת יותר נוחה מהמאזדה 3 של חברה שלי. זה כל כך טוב כדיילי (שזה 99% מהזמן).

 

היו לי כבר לא מעט רכבים ספורטיביים.

תמיד כבר מהרגע הראשון היתה לי רשימת קניות ארוכה של דברים שאני רוצה לשנות.

במיאטה - פשוט אין.

קחו אותי עכשיו למפעל ביפן ותנו לי לשנות מה שארצה - ואין לי מה לשנות.

אולי להוסיף דיפיוזר חמוד בשביל מראה אגרסיבי יותר מאחורה וחיישני חניה קדמיים. אבל זהו. באמת.

 

אז איך זה לחיות איתה?

האמת שלשמחתי הרבה אני לא מקבל הרבה תשומת לב. זה אחד הדברים שחששתי ממנו.

כל מבחן שקראתי על הרכב כתבו כמה תשומת לב הוא משך.

אין לי מושג אם זה דברים שכתבי רכב כותבים בשביל הקטע או שזה פשוט עניין של מיקום בארץ.

אני גר ועובד בהרצליה ובדיוק פעמיים הרגשתי תשומת לב מיוחדת ("כמה עולה כזה אוטו"; "אחי תראה אני לא מאמין שזו מאזדה!").

 

DSC_7927.JPGDSC_7989.JPG

 

כל נסיעה, ולו הקצרה ביותר לעבודה בבוקר הופכת להיות אטרקציה.

כל פניה כל כיכר - הופכים להיות כיף גדול גם במהירות מגוחכת של 10 קמש.

הבקרה עובדת עם הנהג. לא היסטרית ומאפשרת הרבה כיף לפני שמתערבת.

כל יום אני מקבל מחדש את ההרגשה שהבקרה יודעת בדיוק מתי לתפוס אותי.

כן, אתה צריך שיהיה לך גם מושג קלוש מה אתה עושה, אבל בגדול - הגלגלי עזר שם - וזה כיף ענק.

בנוסף, הבקרה מתערבת יחסית מאוחר מה שמאפשר לא פעם הזדמנויות לתקן לבד ולהתאמן.

אני ובת הזוג נסענו למשפחה בצפון לפני כחודש, שעת בין הערביים, כל הנסיעה עם גג פתוח וזה כל כך משדרג את החוויה.

אפילו סתם ככה בכביש החוף.

 

כבר עם ה DS3 חתולי השכונה התחילו להציק לי. עכשיו יש גג מבד אז זה מציק שבעתיים.

אז קניתי כיסוי (חתיכת הוצאה לכיסוי Custom איכותי) - ובכנות, זה פשוט הכסף הכי טוב שהוצאתי בחיים בערך.

אני פשוט לא מבין איך חייתי עד היום בלי כיסוי.

זה סביבות הדקה לשים ולהוריד אבל מקבלים רכב נקי מאוד. תמיד. בלי אבק. בלי לכלוכים של חתולים. נקי. תמיד.

 

יצא לי לנקות את הגג כבר לא מעט פעמים וזה באמת תהליך פשוט ביותר.

גם בשטיפה של כל הרכב אפשר לעבור על הגג עם שמפו וכפפה רגילים - והתוצאה לגמרי מספיק טובה.

 

אה, ועולה חיוך ענק כשמסתכלים אחורה בחניון לפני שעולים לעבודה (בידיעה שאין חתולים!)

 

00100lrPORTRAIT_00100_BURST20191204101414922_COVER_2.jpg

  • אהבתי 2
  • מעניין 2
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 79
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

** אתמול הייתי במסלול בפעם השנייה עם המיאטה והיום עשיתי את הטיפול הראשון, מרגיש לי כמו זמן נחמד לעדכונים.   כמו שאמרתי לפני, המיאטה היא פאן לא הגיוני, בין אם זה בכיכרות בעיר או גיחות קצרות ל

קורונה, עובד מהבית, אינסוף זמן פנוי.   _____________________________________________________________________________________   לאחרונה התחלתי לקבל את ההרגשה שאני והמיאטה זה יותר כמ

לפני בערך חודש וחצי התחדשתי במיאטה ND2 שחורה, גג שחור, או כמו שלי היא נראת - באטמוביל. כל פעם שהתחלתי לכתוב משהו מסכם וארוך מדי איבדתי את החשק באמצע. אני מניח שבחלוף שנה או זמן מכובד כלשהו אכתוב

תמונות שפורסמו בשרשור

חטפתי דז׳ה וו כפול

(אחלה רכב)

עריכה אחרונה על ידי oryo
יבגניפ כתב:
אני בוודאי הייתי שמח אם אנשים טובים (או אפילו בינוניים כמו אור) היו נשארים כאן.

306XR --> Bravo TJet --> Giulietta QV --> MX-5 ND RF --> Tesla Model 3 Stealth

Ninja 300 --> Harley Davidson Iron 883

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני מופתע שאין הרבה תשומת לב, עמדתי לפני כמה חודשים ליד מיאטה אדומה ברמזור ורכב שעמד לצידי צפר לי צפירה קטנה שאסתכל עליו והנהג עשה לי thumbs up בקטע של תראה איזה רכב.

 

אולי זה באמת עניין גיאוגרפי או שהצבע האדום מושך יותר תשומת לב.

 

הרכב יפהיפה והוא סוג של חלום מבחינתי, אולי יום אחד כשיהיה זול מספיק ביד 2 וכשאצטרך רכב שני בבית.

 

אחלה של כתיבה וסיכום תתחדש!

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

רכב טוב. האמת קצת הפחדת אותי שהיא רכה ונוחה יותר ממאזדה 3. לדעתי ברכב כזה גם את הקשיחות צריך. בדורות קודמים הרבה אנשים מחליפים בולמים וקפיצים בשביל זה.

 

תתחדש, המאזדה היחידה שהייתי קונה.

🚗 .Alfa 147 2.0 Manual With B12 Pro- Kit+ Eibach Antiroll kit+ EBC Yellowstuff brakes kit+ 17" GT wheels with Toyo R888R+ Red leather seats|

ועכשיו- כנראה שסיימתי.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הביטוח הפתיע מאוד לטובה, ציפיתי ל 10+, בפועל משלם 5800 מקיף+חובה במנורה.

יש עוד דמי כופר לקוברה בדמות 60 שקלים בחודש דמי איתור שאין לי ברירה אלא לשלם כי מנורה דורשים, כלומר אפשר להגיד שהביטוח עולה סביבות ה 6500 לשנה (בגלל שקניתי בסוף חודש הביטוח אצלי הוא ל 11 חודשים וצ'ופצ'יק).

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הייתי אומר "מה הסיכויים" שהשתמשנו באותו מונח... אבל

שני גיקס עם מסלול חיים יחסית דומה עם שני רכבי ספורט שחורים - כנראה שהסיכויים לא קטנים כל כך.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדש, רכב מגניב!

מוזר לשמוע שאתה לא מקבל תשומת לב מהסובבים, בדרך כלל ברכבים כאלה אתה מרכז העניינים בכל מקום ובכל זמן.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדש ותהנה מהרכב!

בקשר לרכות המתלים: לפי מה שאני רואה, בשביל נהיגה ספורטיבית אנשים מחליפים קפיצים/בולמים ברכב הזה כדי לשפר את ההתנהגות בפניות.

If you can't go fast with 90hp, 900hp won't help you. © Bob Hall

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

זה נכון וזה תמיד משהו שלא הבנתי...

אני אפגע ב 99% מהזמן שלי ברכב בשביל שניה פחות במסלול?

לא מצליח להבין אנשים שעושים את זה על הדיילי שלהם.

זה לא שהרכב לא מהנה בלי זה...

  • אהבתי 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מעניין המעבר שעשית מרכב צרפתי פרימיום לרכב ספורט מינימליסטי (הכיוון הנכון כמובן), מגניב שאין לך בכלל חרטות בגזרת הדיילי. כמו שאמרתי לך גם בנסיעה בברז, נשמע שזה ה-רכב שרצית והוא ממש תפור למידותיך. תתחדש ותהנה.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הנעה בהנאה! תתחדש ותיהנה!האם נשקלה האחות הלא תאומה (124 ספיידר)?באיזה כיסוי מדובר והאם אינך חושש כי הכיסוי ישאיר סימני שחיקה על גבי הצבע (ובמיוחד כשמדובר בשחור)?

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • Create New...