Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התחדשתי בבאטמוביל


Morningstar

פוסטים מומלצים

קצת עדכונים בנושא הקוילאוברים...

ניצלתי טיול לילי לנס השבוע לסיבוב קצר ב ND1 של חבר שלה קוילאוברים של אוהלינס ואנטי רולים של פרוגרס.

היה חשוב לי לעשות את אותו פאס בפער של ממש 10-20 שניות בין הרכבים בשביל לזכור מה הרגשתי.

 

לפני שאני מגיע לנושא השיפורים, חייב לציין (בצורה לא אובייקטיבית, מן הסתם) שהנסיעה הזו הזכירה לי איזה מזל שלא התפשרתי על ה ND1.

ההגה הרגיש הרבה פחות טוב. משמעותית קל יותר וגם פחות התחברתי לתחושה של החומר עצמו.

בנוסף החוסר בהגה טלסקופי גרם לי לא להצליח למצוא תנוחת נהיגה נורמלית.

ולסיכום המנוע - אני לא יודע אם הרכב באמת איטי יותר במהירות נמוכה, אבל המנוע הרגיש עצל בצורה משמעותית מה ND2... כאילו הוא לא רוצה לעלות בסלד.

 

בנושא הקוילאוברים והאנטירולים - כן אין ספק שהרכב הגיש שטוח לחלוטין על הכביש, לא היה באדי רול בכלל ולמען האמת - הנוחות לא נפגעה בכלל [אולי אפילו היה נוח יותר מאצלי].

אבל עם זאת - זה פשוט לא הרגיש לי ביג דיל... החוסר בבאדי רול גרם לנסיעה להרגיש הרבה פחות דרמטית והיתה תחושה שצריך לנסוע הרבה יותר מהר בשביל להתרגש.

 

אני לא אוהב לנסוע מהר מדי, במיוחד כש 99% מהפאן שלי עם האוטו זה בכביש ציבורי.

אם היה מדובר ב 3000-4000₪ יכול להיות שהייתי משדרג... אבל במחיר הנוכחי של הקוילאוברים - big no for me.

 

כשניסיתי להסביר את זה לחברים שהתפלצו מהתגובה שלי נתתי דוגמה:

אני בנאדם רזה עם קיבה קטנה, כשיושבים במסעדה או אירוע - אני לא יכול לאכול בכמות שעיניים רוצות כי אין לי מספיק מקום.

אבל אני מגיע לסיפוק מהרבה פחות אוכל - מה שעובד סבבה.

עניין הקוליאוברים הרגיש לי די דומה.

 

אני מניח שאולי בעתיד כשהאוטו יפסיק לרגש אותי - יהיה טעם לשפר, אבל מרגיש לי שהיום עוד רחוק.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 214
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

את האמת לפי התיאור שלך זה נשמע שגם ב 3-4 אלף אין לך שום טעם לשדרג לזה, זה אולי נחמד לחיות מסלול אבל זה לא תואם את הצרכים שלך ואף פוגע לך בכיף של הרכב כמו שאתה משתמש בו עכשיו אז אין בכלל טעם לחשוב על זה אלא אם הצרכים שלך ישתנו בעתיד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אהבתי את דימוי הקיבה חחח

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

  • אהבתי 1

gladen pro25+rs audio 100m -tru technology billet 4100

ad neo800w- mosconi pro 4/30

gladen pro10-mosconi pro 1/10

fiio 11m plus coax mosconi dsp aerospace 6to8

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 11 שעות, Doron_Z כתב:

את האמת לפי התיאור שלך זה נשמע שגם ב 3-4 אלף אין לך שום טעם לשדרג לזה, זה אולי נחמד לחיות מסלול אבל זה לא תואם את הצרכים שלך ואף פוגע לך בכיף של הרכב כמו שאתה משתמש בו עכשיו אז אין בכלל טעם לחשוב על זה אלא אם הצרכים שלך ישתנו בעתיד.

היתרון של אוהלינס זה שוק יד שנייה מדהים.

לא יצא לי לראות מישהו מוכר ולא מקבל בערך 75% מהעלות הראשונית בחזרה.

זה כנראה לא יהיה ככה עם כל מותג אחר...

לכן במידה וזה היה עולה סדר גודל של 6K, ואני יודע שזה שיפור שהוא אובייקטיבית אבסולוטי

ואני יודע ש "זה לא באמת עלה לי 6K אלא יותר כמו 2-3K" - הייתי מחליק את זה

  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 5 שבועות מאוחר יותר ...

כמעט שנה עם הרכב, והגיע הזמן לחדש ביטוח

מסתבר שכשיש אלטרנטיבות חברות הביטוח לא ממהרות לתת ללקוחות לעזוב, רכב ספורטיבי או לא

לאחר מיקוח מחיר הביטוח ירד בכ 2000₪ [הנחה של בערך 1300₪ ו "וויתור" על איתור פעיל שעלה 720₪ בשנה]

הביטוח החדש עולה כ 6000₪ מקיף וחובה לשני נהגים נקובים

בלי החרגות, צד ג' עד 4 מיליון שקלים

 

  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעולה אבל איזה אלטרנטיבות יש? כשעשיתי ביטוח לרכב רוב החברות בכלל לא עשו לרכבי ספורט או שהציעו מחיר מופרך, רק AIG ואיילון נתנו הצעות נורמליות, למזלי זה הספיק ויצאתי באחלה מחיר.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 דקות, Doron_Z כתב:
מעולה אבל איזה אלטרנטיבות יש? כשעשיתי ביטוח לרכב רוב החברות בכלל לא עשו לרכבי ספורט או שהציעו מחיר מופרך, רק AIG ואיילון נתנו הצעות נורמליות, למזלי זה הספיק ויצאתי באחלה מחיר.

במקרה שלי - WeSure, הראל, פניקס... לא חסר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הראל והפניקס לדעתי לא הסכימו בכלל (עברתי הרבה אז לא זוכר)

 

בדקתי גם בווישור, הביאו לי הצעה סבבה אבל עם החרגות והשתתפות עצמית בגובה הרכב בערך אז כן...

 

אולי דברים השתפרו מאז.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודש מאוחר יותר...

אז אחרי קצת יותר משנה המיאטה הועמדה למכירה בעקבות רילוקיישן

אומנם יש עוד כמה חודשים אבל אני מעדיף למכור בלי לחץ, במיוחד כשיש רכב שני + עובדים מהבית

 

לדעתי מדובר ברכב ספורט הכי טוב שיש בישראל גם אם מעלים את התקציב משמעותית

כמות הפאן, הגג הפתוח... החוויה הכוללת - קשה להתחרות בזה

 

המנוע ב ND2 - באמת, יצירת אומנות [בהתחשב בגודל שלו, כמובן]

הגיר - שלמות

הצורה שבה המיאטה לא לוקחת את עצמה ברצינות מדי ופשוט כיף להשתעשע איתה - זה אדיר

ונהגים רציניים, עם טיפה שינויים - נותנים בראש גם במסלול [גוגל ניר מיפז]

 

אבל כמובן - זה רכב עם הרבה פשרות בשם הפאן:

גג מבד זה המון כאב ראש

אין מקום לכלום, ברמה שבדיוק בתחילת הקורונה השדרגתי במסך 27" - הוא היה צריך להיות לידי כשהגג פתוח כי לא נכנס בבגאז'

הבולמים המקוריים די אשפה והמושבים מעייפים לנסיעות ארוכות [שזה די מוזר, כי הם כן נוחים מאוד - אבל אחרי כמה זמן מתחילה אי נוחות בלתי מוסברת]

 

  • אהבתי 3
  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני עוד זוכר את ההתלהבות שלך מהרכב אחרי הקנייה, ואני חושב שזה הרכב ששרד אצלך הכי טוב את תקופת ה honeymoon למרות הפשרות שהוא גורר - על כל תלונה שסיפרת עליה בטיולים, היו לפחות כמה מעלות אחרות שציינת.
בהצלחה במעבר, ומקווה שהמחליפה בצד השני של הגלובוס תעמוד במשימה.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 29 דקות, nadavd4 כתב:

אני עוד זוכר את ההתלהבות שלך מהרכב אחרי הקנייה, ואני חושב שזה הרכב ששרד אצלך הכי טוב את תקופת ה honeymoon למרות הפשרות שהוא גורר - על כל תלונה שסיפרת עליה בטיולים, היו לפחות כמה מעלות אחרות שציינת.
בהצלחה במעבר, ומקווה שהמחליפה בצד השני של הגלובוס תעמוד במשימה.
 

בגדול...

כל הפשרות - הצלחתי להסתדר מעולה עם כולן.

 

שני דברים שהייתי משנה:

- הייתי משקיע בנוחות בנסיעות ארוכות

- הייתי שמח מאוד אם היה לי גראז' נורמלי ולא הייתי צריך לפחד מחתולים כל הזמן

 

אני לא יודע בדיוק מה גורם לזה - אבל אחרי בערך שעה - שעתיים מתחילה עייפות בגב.

אני באמת לא חושב שהבעיה בי - עד תחילת הקורונה הייתי באופן קבוע עושה 3-4 טיולים בשנה באלפים שבהם נהגתי בממוצע 6 שעות ביום - והכל היה בסדר גמור.

והחלק הכי מוזר - המושב כן נוח ברגע הראשון. גם אחרי שעתיים הוא כן נוח. אבל זה מגיע במקביל לתחושת עייפות וצורך כזה לזוז כל הזמן.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעניין מאוד. נהגתי כשעתיים במיאטה ואחת ההפתעות הכי גדולות הייתה הנוחות. 

תודה על השיתוף. קשה להגיע לתובנה כזו מנהיגת מבחן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 12 דקות, מיץ פטל כתב:

מעניין מאוד. נהגתי כשעתיים במיאטה ואחת ההפתעות הכי גדולות הייתה הנוחות. 

תודה על השיתוף. קשה להגיע לתובנה כזו מנהיגת מבחן.

נהגתי במיאטה 4 ימים ברחבי דרום טירול כחודש לפני הקנייה [סוג של נסיעת מבחן משודרגת] וגם אז לא הבחנתי בזה.

אני חושב שבטיול, כשכל חצי שעה עוצרים לצלם, לאכול, לשתות קפה - וכל פעם כזו מתמתחים - לא מרגישים את זה.

 

למרות כל הנאמר - אני חושב שחובה לציין שאני בדעט מיעוט בנושא הספציפי הזה - בקבוצה של ה ND בוואטסאפ אף אחד לא שותף להרגשה הזו.

אני יודע ש @פבל הגיע למסקנות מאוד דומות מהמבחן שלו, אבל הוא בערך האדם היחיד שאני מכיר שמסכים איתי בנושא הזה.

 

אז אולי אנחנו שבורים...

 

 

 

עוד משהו, ולפני שנהגתי על הרבה רכבים לא הייתי יודע להגיד את זה -

יש פער גדול בין מה נוח למה טוב.

 

לדוגמה, לפני שנה עשיתי טיול עם M850 של במוו, לא היה לי הכי נוח...

לא הצלחתי להסגר על תנוחת נהיגה מושלמת כמו שיש לי במיאטה, הרכב היה גדול לי מדי ועוד

אממה - גם אחרי 3 שעות נהיגה רצופות - אתה יוצא מהרכב ואתה כמו חדש

עריכה אחרונה על ידי Morningstar
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מפתיע. הרבה רצים יספרו לך שהליכה מהירה לא נוחה להם, למרות שהם לא מזיעים בה ובריצה כן.

מי שאוהב נהיגה ספורטיבית, יש לו מוח מקולקל ;-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...