Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התחדשתי בבאטמוביל


Morningstar

פוסטים מומלצים

לפני 2 שעות, Morningstar כתב:

למה? הרכב מגיע עם ראנפלאט לא מאוד אוחזים וקשה לו להוריד את הכח לכביש.

 

אז זו נקודת ביקורת נוספת על הרכב (בעיה להוריד את הכוח).

אגב חלק מחוסר הנוחות כנראה נובע מהצמיגים האלו.

לגבי לא מרגיש 230 כ"ס, בוא נגיד שלא הכל זה 0 ל 60 או 100. השאלה אם מגילגול, היכן שבעיית האחיזה פחות קשה, עדיין מרגיש פחות חזק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 214
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לפני 16 שעות, Morningstar כתב:

בקיצור - קצת מאוד אוטו בהמון המון כסף.

 

כשנפגשנו וראיתי את הJCW, הייתי בשוק כשאמרת לי מה מחיר המחירון שלו. אני לא יודע אם זה בגלל דלק מוטורס או כי ככה אשכרה במוו משווקים אותו, אבל לא משנה כמה עשיר הייתי, וכמה הוא טוב יחסית לרכבים באותו גודל פיזי, משקל וכוח - לא הייתי קונה רכב עם תמורה כל כך נמוכה לכסף שצריך לשלם עליו.

עריכה אחרונה על ידי nadavd4
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 שעות, Morningstar כתב:

יאמר לזכות דלק מוטורס שאנדרואיד אוטו אין אצל היצרן אבל אפל קאר פליי יש...

 

המגאן רכב פצצה. ואם הייתי מחפש הוט האצ' אוטומטית זו כנראה היתה הבחירה שלי.

גם השירות שמקבלים מהיבואן במעמד המכירה מעולה.

יש 2 בעיות קטנות:

- אין להם כמעט רכבים במלאי, ונשארו רק צבעים מבאסים.

 

- אין בקרת שיוט אדפטיבית. הרכב לא ידני. אנחנו ב 2020.

למה אין בקרת שיוט אדפטיבית? היצרן מציע את זה! זה עוד כמה שקלים! איך מוותרים על כזה פיצ'ר?

 

יפה לא ציפיתי שתעוף ככה על המגאן. חשבתי כל הקטע של ההיגוי האחורי וגימיקים אחרים יפגעו בחווית הנהיגה ״הטהורה״ ויגרמו לרכב להרגיש מלאכותי מדי, שמח לשמוע שזה לא המצב. אגב הבנתי שקרסו מאפשרים הזמנה של הדגם הידני אם רוצים.

 

בנוגע לבקרת שיוט אדפטיבית, אכן פספוס, לא ברור העניין ברכב כל כך יקר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא יודע מאיפה הבנת את זה...

הייתי שוקל לפתוח הזמנה אם היו מאפשרים לי הזמנה מיוחדת עם בקרת שיוט אדפטיבית.

קיבלתי על זה "לא" חד משמעי.

 

הרכב טוב, פחות חוליגן ומרגש מ 308GTI - אבל לגמרי מספיק טוב.

ואם אני רוצה הוט האצ', שתהיה דיילי טובה, בקרת שיוט אדפטיבית זה MUST.

 

בכל מקרה, כפי שאמרתי, גם פה וגם לנציג של היבואן - החלטתי להשאיר את המיאטה לכל הפחות עד שאצטרך לנסוע לעבודה כל יום - מה שנראה רחוק מאוד כרגע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני די בהלם שהיית מחליף את המיאטה ב RS אוטומטית עם בקרת שיוט. התבגרת :)

 

אם הרכב פחות מרגש מה 308 אז לא ברור לי למה לא לחסוך כמה עשרות אלפי שקלים ולקנות כבר 308... 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שוב, לא היום, לא בזה הרגע - כשבאמת אהנה מהפיצ'ר.

ויכול להיות שעד אז - כבר אלמד להעריך הנעה אחורית ולא אסכים לוותר על זה.

לא יודע.

 

 

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 22 שעות, Morningstar כתב:

המגאן רכב פצצה. ואם הייתי מחפש הוט האצ' אוטומטית זו כנראה היתה הבחירה שלי.

גם השירות שמקבלים מהיבואן במעמד המכירה מעולה.

יש 2 בעיות קטנות:

- אין להם כמעט רכבים במלאי, ונשארו רק צבעים מבאסים.

 

 

המגאן מאד מסקרנת אותי ושמח לשמוע שהיא מצויינת ושהם מצליחים למכור את המשלוח הראשון שלהם - סימן חיובי שהייבוא יימשך.

לפני 12 שעות, Doron_Z כתב:

אם הרכב פחות מרגש מה 308 אז לא ברור לי למה לא לחסוך כמה עשרות אלפי שקלים ולקנות כבר 308... 

מהסיבה העצובה שלובינסקי הפסיקו את הייבוא כבר די מזמן...

  • מבאס 1

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודש מאוחר יותר...

כל פעם שאני שוקל למכור את המיאטה כי לא-נוח\הרכב-בקושי-זז-בימי-קורונה\גג-מבד\חתולים

אני מוצא את עצמי בסשן לילי בנס ומבין שפשוט אין תחרות לרכב הזה בגזרת המחיר הזו. פשוט אין.

 

Untitled.jpg

 

זה לא הכי מהיר

זה לא הכי אוחז

לא נשמע הכי טוב בעולם

 

אבל מקבלים כמות ריגוש מטורפת בנסיעה במהירות לגיטימית לגמרי!

 

בגזרת השיפורים:

אני ממש רוצה לשים קוילאוברים. ממש.

אבל אוהלינס יקר מאוד.

מחפש אלטרנטיבות \ הזדמנויות להוזיל עלויות קצת.

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי Morningstar
  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מיותר אוהלינס, לא רק שזה יקר לקנייה, יש תחזוקה שדורשת "טיפול" באוהלינס כל 30,000 ק"מ ממה ששמעתי, הטיפול עולה משהו כמו 5,000, 6,000₪. 

יש לך חלופות מצויינות בשוק. נכון שאוהלינס זה המרצדס של הבולמים אבל מי אמר שחייבים את זה. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא יודע מאיפה הבאת את זה...

כל בולם וכל קוילאובר מאבד מהיכולות אחרי כמה זמן

עד כמה שידוע לי אוהלינס פשוט קפדנים ואומרים שבמידה ואתה רוצה לשמור על היכולות לאורך זמן - תעשה טיפול כל 30-60K

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נכון מאוד, ראשית מדובר במוצר סופר איכותי ומתקדם שמשלב איכות נסיעה וביצוע שזה לא מובן מאליו, בתור 2 בעלי מיאטות בבית שאחת נועלת BC והשנייה אוהלינס אין מה לומר, המיאטה של בת הזוג שלי נוחה בפער וגם נעימה, המוצר שלהם עובד מדהים!

אני הסתפקתי בBC RACING משיקולי תקציב והמלצות, הוא קשיח יותר ומעביר לא מעט מתחלואי הכביש אך שילמתי בהתאם ואני נהנה ממנו לא פחות.

ישנם קויילאוברים סגורים וזולים שאינם דורשים שיסתום אך זה אומר שבסוף חייהם פשוט קונים חדש ומחליפים לדוגמא TEIN FLEX Z.

אגב אנקדוטה אם קונים את האוהלינס דרך ירון תייר - G FORCE שהוא היבואן בישראל, נהנים ממחירי התקנה, שיסתום ותחזוקה מוזלים.

אני במקומך כבר מזמן הייתי מתקין סט כזה או אחר, אתה תבטל את הרכינה ותהנה יותר משמעותית!

 

בהצלחה עם האהובה שלך!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תגובתו של יבואן אוהלינס בארץ:


 

ציטוט

 

לגבי הנושא בכללי.
זה בטח כבר נאמר אבל אני רוצה לחדד.
השמן בתוך הבולם עובד בתנאים קשים של חום וחיכוך. עם הזמן השמן מאבד את תכונותיו והבולם כבר לא מתפקד כמו בולם עם שמן טרי.
וכמו שאנחנו מקפידים להחליף נוזל בלם, שמן גיר ושמן מנוע, אז רצוי לטפל בבולם באותה מידה.
בתחום הדוד גלגלי הנושא מאוד בתודעה ורוכבים עושים את זה באופן קבוע ויזום.
בתחום שלנו המודעות לנושא מאוד רופפת ואני בעצמי התוודעתי לזה רק לפני שש שנים בביקור בסדנא בבלגיה כשהתחלתי להתמקצע בתחום המתלים.
מהדעה הרווחת על סמך בדיקות וניסיון, הכלל אומר שבולם, כל בולם, של כל יצרן, מקורי או חליפי, מתחיל לאבד את תכונותיו כעבור 4 שנים או 60,000 קילומטר.
יש כאלו שינזלו או יתפרקו לפני, יש כאלו שיהיו במצב סביר ויחזיקו עוד כמה שנים טובות.
יצרנית הרכב מרוויחה ממוצרים משלימים שהיא מוכרת (חלפים) ולא מרוויחה משירות שאתם מקבלים במוסך, לכן יש לתעשיית הרכב אינטרס שתקנו בולמים חדשים בכל תקופה.

אז לא משנה איזה קויילאובר או בולם קנית, כעבור 4 שנים הוא יאבד מכוחו וכנראה שאני היחידי פה שיגיד לך את זה.
השאלה היא מה תבחר לעשות בעוד 4 שנים‽ 
לזרוק את הבולמים ולקנות חדש?
אז כמו כל דבר כמעט בחיים הכל מתחיל ונגמר בכסף.
כל אחד בוחר בסופו של דבר על מה הוא מוכן להתפשר.
ואני אתן כמה דוגמאות:
אני מחפש משהו זול כי הבולמים שלי גמורים, רוצה הנמכה ומוכר את האוטו בעוד שנה- קונה טיין, כי זאת תמורה מצויינת למחיר, די נוח ולא משנה לי שהבולם חד פעמי.
אני מחפש משהו ספורטיבי עם מסגרת תקציב ואולי אשדרג בעתיד- קונה BC כי הבולם לא יקר, נותן ביצועים טובים וניתן לשדרוג בהמשך, טיפול ושסתום.
אני מחפש את המוצר הכי טוב לרכב שלי- קונה אוהלינס, יקר יחסית, אבל מקבל מוצר עם איכות חומרים והנדסה הכי טובה, הזמנים הכי טובים במסלול, נוחות מדהימה הודות לפטנט, אפשרות לטפל בעתיד ולשדרג.

 

 

  • אהבתי 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז אם אני עם בולמי בילשטיין b12 ברכב שלי והם כבר 4 שנים עליו, הם עשו את שלהם? הם נחשבים בולמים עמידים מאד עד כמה שאני יודע. ק"מ, הם עברו בערך 41,000. האם זה נכון גם לגבי הקפיצים בסט שכזה (לא קוילאוברים) או שבעיקר נכון לבולמים?

עריכה אחרונה על ידי BRAVO30
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...