Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התחדשתי בבאטמוביל


Morningstar

פוסטים מומלצים

  • תגובות 214
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תראה רק עכשיו במבחן של מאט ווטסון על המטסטנג החשמלית הוא מבקר את הרכב עד כמה לא מהנה ולא פונה בצורה טובה ואז הוא אומר שהטסלה פונה טוב יותר אבל גם לא במיוחד וששתיהן לא מתנהגות כמו מוסטנג V8, אז תחשוב שאותה מוסטנג V8 גם לא מתנהגת כמו התלתן ותבין איזה מרחק יש בין התלתן לטסלה באספקט הזה שהוא הכי מהותי בכל הנוגע לרכב ספורט (לטעמי). 

 

להשוות ביצועים זה לא מקביל ללהשוות התנהגות, תחושות ופידבק מהרכב. הטסלה לא מרגישה ספורטיבית גם אם בזכות תאוצות על וטכנולוגיה תסיים מסלול בחצי מהזמן. אתה יכול לראות גם את הסרטון האחרון של לאון בפייסבוק כרפרנס נוסף. 

 

אגב לא מתווכח איתך שבארץ טסלה שברה את השוק טוטאלית מבחינת הכוח שאתה מקבל עבור השקל שלך, זה חסר תקדים, אם הייתי מחפש דיילי חזקה טכנולוגית ויעילה ויש לי מקום לעמדת טעינה אני לא חושב שיש תחרות במיוחד בארץ לטסלה, לעומת זאת אם אני מחפש רכב ספורט אז גם בארץ פשוט לא הייתי קונה את הטסלה, נכון שפה האפשרויות הרבה יותר מוגבלות ואני לא יכול להביא תלתן בסכום דומה, אז במקרה הזה הייתי מתפשר הרבה בכוח ויורד נגיד למיאטה/ברז או הונדה סיוויק TYPE R אם צריך שתהיה משפחתית ועדיין, הטסלה לא נותנת מענה לאנשים שמחפשים קודם כל שהרכב יהיה ספורטיבי עם חווית נהיגה. 

עריכה אחרונה על ידי Doron_Z
  • אהבתי 4
  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 שעות, דניאל1983 כתב:

בארץ היא כן עולה רבע מחיר בהשוואה ל m3, c63 שעולות בסביבות 700אלף.
ולפי מבחנים לא פחות טובה מהן.

https://www.auto.co.il/article/roadcartest/134381-tesla-model-3

Sent from my SM-G985F using Tapatalk
 

בארץ יש לך קצת מאוד מיסוי על רכב חשמלי והרבה מאוד מיסוי על רכב בנזין מלא.

בארה"ב הטסלה נמכרת לפעמים מעל MSRP בזמן שאת הג'וליה קניתי בהנחה של בערך 25%.

שורה תחתונה, מודל3 פרפורמנס עם טייס אוט', היתה עולה לי כמה גרושים פחות מהג'וליה, אם בכלל.

 

בנוסף, הכח לא מעניין אותי. אמרתי לדילר והוא צחק - אם הייתי יכול להוריד 150 כ"ס ולקבל עוד 15K הנחה - הייתי שמח מאוד לעשות את זה.

מעבר לעובדה שהג'וליה היתה רכב החלומות שלי מהרגע שהושקה, היא פרקטית נותנת את כל מה שאני מבקש הרבה יותר טוב מכל רכב אחר.

 

הטסלה מפספסת את הנקודה העיקרית - ריגוש מנהיגה. אין את זה שם בכלל.

התאוצה נחמדה אבל לא יצא לך להשתמש בזה פה - אף פעם.

אם אתה לוחץ 20% גז ברמזור ויוצא ראשון כולם מסתכלים עליך כאילו אתה עבריין. הכל פה צ'יל בקטע שקשה לתאר.

וזאת בזמן שלכולם סביבך יש רכבים שעושים 5 שניות למאה.

  • אהבתי 2
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בארץ יש לך קצת מאוד מיסוי על רכב חשמלי והרבה מאוד מיסוי על רכב בנזין מלא.
בארה"ב הטסלה נמכרת לפעמים מעל MSRP בזמן שאת הג'וליה קניתי בהנחה של בערך 25%.
שורה תחתונה, מודל3 פרפורמנס עם טייס אוט', היתה עולה לי כמה גרושים פחות מהג'וליה, אם בכלל.
 
בנוסף, הכח לא מעניין אותי. אמרתי לדילר והוא צחק - אם הייתי יכול להוריד 150 כ"ס ולקבל עוד 15K הנחה - הייתי שמח מאוד לעשות את זה.
מעבר לעובדה שהג'וליה היתה רכב החלומות שלי מהרגע שהושקה, היא פרקטית נותנת את כל מה שאני מבקש הרבה יותר טוב מכל רכב אחר.
 
הטסלה מפספסת את הנקודה העיקרית - ריגוש מנהיגה. אין את זה שם בכלל.
התאוצה נחמדה אבל לא יצא לך להשתמש בזה פה - אף פעם.
אם אתה לוחץ 20% גז ברמזור ויוצא ראשון כולם מסתכלים עליך כאילו אתה עבריין. הכל פה צ'יל בקטע שקשה לתאר.
וזאת בזמן שלכולם סביבך יש רכבים שעושים 5 שניות למאה.
במחיר זהה אני גם הייתי מעדיף את האלפא או m3...
הבנתי שהרכב שלך בתרגום לשקלים עלה 240אלף, אם היו מוכרים בארה"ב טסלה פרפומנס ב60 אלף, מה הייתה לוקח?

Sent from my SM-G985F using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 26 דקות, Amired כתב:

אני לא אשכח כשקלארקסון נהג בג'וליה הוא צחק על זה שהדלת נהג קדימה מדי וקשה להיכנס ולצאת

אתה מרגיש את זה? דקה 01:10

 

se


קוואטרו פורמג'ו 😂
איזה מלך קלארקסון. תמיד מאתר את המוזרויות הנסתרות האלה ויודע לתת להם תיאור כל כך טוב ומצחיק.
"They Put The Door In The Wrong Place" 😂

  • מצחיק 1

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני זוכר שפעם קלארקסון עשה מבחן לרכב בריטי קלאסי והשווה אותו לכלב חולה.
קלארקסון אמר שמי שקונה מכוניות קלאסיות וטוען שכיף לשפץ ולתקן אותן, הוא בדיוק כמו וטרינר שמאמץ דווקא כלב חולה, וטוען שזה כיף לטפל ולרפא את הכלב...

Sent from my SM-G985F using Tapatalk



  • אהבתי 1
  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 9 שעות, Amired כתב:

אני לא אשכח כשקלארקסון נהג בג'וליה הוא צחק על זה שהדלת נהג קדימה מדי וקשה להיכנס ולצאת

אתה מרגיש את זה? דקה 01:10

בכלל לא, ואני עוד משתמש בפיצ'ר שהמושבים זזים אחורה כשאני רוצה לצאת, ז"א שכשאני יוצא הם בנקודה הכי רחוקה שלהם.

 

לפני 9 שעות, דניאל1983 כתב:

במחיר זהה אני גם הייתי מעדיף את האלפא או m3...
הבנתי שהרכב שלך בתרגום לשקלים עלה 240אלף, אם היו מוכרים בארה"ב טסלה פרפומנס ב60 אלף, מה הייתה לוקח?

Sent from my SM-G985F using Tapatalk
 

מודל3 פרפורמנס ב 60K שקל או דולר?

אם שקל אז זה no brainer, זה ברור.

הייתי קונה את המודל3 ליום יום ואלפא 4C בת 4 לנהיגה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Just now, Morningstar כתב:

בכלל לא, ואני עוד משתמש בפיצ'ר שהמושבים זזים אחורה כשאני רוצה לצאת, ז"א שכשאני יוצא הם בנקודה הכי רחוקה שלהם.

 

אז אולי הוא צריך לעשות קצת דיאטה... :)

הפיצ'ר הזה נשמע נוח מאוד

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש משהו אחד שמעצבן אותי, ולצערי זה by design שלא היה ברכב המבחן ושונה רק במודל 2020:

בשביל להפעיל את Siri  ב Apple CarPlay צריך לחיצה ארוכה על כפתור מסוים על ההגה,

בעוד שלחיצה קצרה ובודדת מפעילה את העוזרת הוירטואלית של הרכב, שבקושי יודעת לעשות משהו.

 

באופן מפתיע זו לא אשמת אלפא - וככה אפל אומרת שזה צריך להיות:

[מהאתר של אפל]

image.thumb.png.9568bb3959ebf761b2e656d7724c5b91.png

 

זה נשמע כמו ניטפיקינג, אבל זה ממש מעצבן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 12 דקות, Morningstar כתב:

יש משהו אחד שמעצבן אותי, ולצערי זה by design שלא היה ברכב המבחן ושונה רק במודל 2020:

בשביל להפעיל את Siri  ב Apple CarPlay צריך לחיצה ארוכה על כפתור מסוים על ההגה,

בעוד שלחיצה קצרה ובודדת מפעילה את העוזרת הוירטואלית של הרכב, שבקושי יודעת לעשות משהו.

 

באופן מפתיע זו לא אשמת אלפא - וככה אפל אומרת שזה צריך להיות:

[מהאתר של אפל]

image.thumb.png.9568bb3959ebf761b2e656d7724c5b91.png

 

זה נשמע כמו ניטפיקינג, אבל זה ממש מעצבן.

 

אין אפשרות לבטל לגמרי את העוזרת של הרכב?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 16 דקות, Morningstar כתב:

יש משהו אחד שמעצבן אותי, ולצערי זה by design שלא היה ברכב המבחן ושונה רק במודל 2020:

בשביל להפעיל את Siri  ב Apple CarPlay צריך לחיצה ארוכה על כפתור מסוים על ההגה,

בעוד שלחיצה קצרה ובודדת מפעילה את העוזרת הוירטואלית של הרכב, שבקושי יודעת לעשות משהו.

 

באופן מפתיע זו לא אשמת אלפא - וככה אפל אומרת שזה צריך להיות:

[מהאתר של אפל]

image.thumb.png.9568bb3959ebf761b2e656d7724c5b91.png

 

זה נשמע כמו ניטפיקינג, אבל זה ממש מעצבן.

 

מה זה נשמע, זו ההגדרה במילון לניטפיקינג חחח

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 דקות, Amired כתב:

 

אין אפשרות לבטל לגמרי את העוזרת של הרכב?

זה מה שרציתי לעשות, אי אפשר.

ולצערי זה חלק מהדרישות של אפל או משהו כזה, זה למה הם הוסיפו את זה ל 2020.

לפני 2 דקות, Doron_Z כתב:

 

מה זה נשמע, זו ההגדרה במילון לניטפיקינג חחח

 

אני תסביכן, יש דברים קטנים שמציקים לי. מקווה שלא אמצא עוד דברים בהמשך 🤣

  • מצחיק 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 2 דקות, Morningstar כתב:

זה מה שרציתי לעשות, אי אפשר.

ולצערי זה חלק מהדרישות של אפל או משהו כזה, זה למה הם הוסיפו את זה ל 2020.

 

 

בקטנה, לא נשמע לי כמו דיל ברייקר על הרכב... :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...