Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2394 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני בטיפול פה במוסך

הם אומרים לי שצריך להחליף רפידות קדמיות

לפיקנטו 2014 75k

הם רוצים 600 על ההחלפה חלף לא מקורי

מה אומרים?

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם (נערך)

רפידות קדמיות של Bosch כ ₪200 והשאר זה עבודה ומע"מ וזה כמובן עבור רפידות יקרות וטובות.

אפשר לקנות ב ₪100

http://www.otopoint.co.il/items/1851887-%D7%A8%D7%A4%D7%99%D7%93%D7%95%D7%AA-%D7%91%D7%9C%D7%9D-%D7%A7%D7%93%D7%9E%D7%99-%D7%A7%D7%99%D7%94-%D7%A4%D7%99%D7%A7%D7%A0%D7%98%D7%95-SMART

 

העבודה זה בערך חצי שעה . כלומר ₪180 ככה שתחליפי כולל עבודה ומעמ יצא לך ₪350 וגם אז הם לא מפסידים.

 

 

דרך אגב: מתי היתה ההחלפה הקודמת?

כמה בשר נשאר על הרפידות ?

איזה יצרן רפידות הם הולכים לשים לך ?

עצה שלי : קנה רפידות טובות מחנות בארץ ותביא להם עם הקבלה להרכבה. אל תקנה סתם סיניות .

בקיצור:תשאל.

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם

משלוח חינם.JPG

 

רק לגבי האתר שהובא פה... otopoint .

אני נכוותי, התראתי לבעל האתר שהם מטעים .. והוא ממשיך בשלו.

נכנסים.. ואז יש הכרזה.. משלוח חינם , אחריות , קניה בטוחה..

 

אבל בפועל .. המשלוח לא חינם והם לא מורידים את הלוגו..

לטענתם רק חלק מהמוצרים הם עם משלוח חינם.

 

אני מקווה שלגבי אחריות וקניה בטוחה זה גם לא רק על חלק מהמוצרים

פורסם
[ATTACH=CONFIG]525340[/ATTACH]

 

רק לגבי האתר שהובא פה... otopoint .

אני נכוותי, התראתי לבעל האתר שהם מטעים .. והוא ממשיך בשלו.

נכנסים.. ואז יש הכרזה.. משלוח חינם , אחריות , קניה בטוחה..

 

אבל בפועל .. המשלוח לא חינם והם לא מורידים את הלוגו..

לטענתם רק חלק מהמוצרים הם עם משלוח חינם.

 

אני מקווה שלגבי אחריות וקניה בטוחה זה גם לא רק על חלק מהמוצרים

גם אחריות על חלק מהמוצרים.

הזמנתי שמן, קיבלתי שמן אחר.

התקשרתי, אמרו כן נחליף לך.

התקשרתי אחרי חודש, אותו דבר...

בסוף וויתרתי והשתמשתי בשמן על רכב אחר שהייתי צריך

Miata ND2

 

פורסם
אני בטיפול פה במוסך

הם אומרים לי שצריך להחליף רפידות קדמיות

לפיקנטו 2014 75k

הם רוצים 600 על ההחלפה חלף לא מקורי

מה אומרים?

איזו גניבה...ועוד על רפידות שקרכלשהו?

אם אתה מאיזור חיפה מוזמן אליי באיזה ערב עם שישיית בירה, תראה איך בחצי שעה אנחנו מחליפים לך רפידות מקדימה בתנאים ביתיים. מדובר בעבודה פשוטה מאד.

רפידות תקנה מראש באחת מחנויות החלפים המומלצות, לך על HI-Q\TRW\BOSCH.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

גם לשתות שישיית בירה וגם להחליף בלמים......

מעדיף לשלם 600 שקל. החיים חשובים יותר מ 600 שקל.

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

פורסם
גם לשתות שישיית בירה וגם להחליף בלמים......

מעדיף לשלם 600 שקל. החיים חשובים יותר מ 600 שקל.

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

אתה בור או דמגוג?

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם (נערך)

אם אתה מאיזור חיפה מוזמן אליי באיזה ערב עם שישיית בירה, תראה איך בחצי שעה אנחנו מחליפים לך רפידות מקדימה בתנאים ביתיים.

 

אתה רשמת, לא אני.

אתה עשית מהחלפת בלמים בדיחה.

אני רואה את עולם הרכב כמקצוע ולא כבדיחה.

 

 

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי asix
פורסם

אני שמח שאתה רואה את עולם הרכב כמקצוע, רק מה, המקצוע שלך לא כזה קשה ולא כזה מפחיד, עובדה - לך תראה את רמת ההשכלה של רוב העוסקים בו.

אם בעיניך friday afternoon עם בירה תוך כדי עבודה על הרכב זה בדיחה, אז החיים שלך עצובים. בלמים זו מערכת פשוטה ורובוסטית, החלפת רפידות הינה פעולה פשוטה ביותר, בחלק מהרכבים לא צריך לפתוח בורג אחד (פרט לפירוק גלגל).

לסיכום, ענית לשאלה שלי, אתה דמגוג.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

מה רלוונטי רמת ההשכלה לעולם הרכב?

 

גם נהג אוטובוס לא צריך להיות.פרופסור, ועדיין האחריות שלו רבה.

 

קצת צניעות זה תכונה טובה .

פורסם (נערך)
אני שמח שאתה רואה את עולם הרכב כמקצוע, רק מה, המקצוע שלך לא כזה קשה ולא כזה מפחיד, עובדה - לך תראה את רמת ההשכלה של רוב העוסקים בו.

אם בעיניך friday afternoon עם בירה תוך כדי עבודה על הרכב זה בדיחה, אז החיים שלך עצובים. בלמים זו מערכת פשוטה ורובוסטית, החלפת רפידות הינה פעולה פשוטה ביותר, בחלק מהרכבים לא צריך לפתוח בורג אחד (פרט לפירוק גלגל).

לסיכום, ענית לשאלה שלי, אתה דמגוג.

 

1) זה שאין הרבה בעלי מקצוע איכותיים ושלא יודעים לקרוא ספרות טכנית לא אומר שהמקצוע לא קשה ולא מתוחכם. אני יכול לאתגר אותך עם מערכות מתוחכמות שאפילו לא תדע היכן ממתחילים בעבודה עליהן.

2) כן. לעבוד על מערכת בטיחותית לאחר/תוך כדי שתיית אלכוהול זה לא בדיחה. זה חוסר אחריות. לא הבנתי מה הקשר לבירה וחיים עצובים? אם אני לא שותה בירה אז החיים שלי עצובים? מערכת הבלמים אינה מערכת פשוטה. זה אתה שרואה את זה כך. בטוח שלא עבדת לפי הוראות טכניות.

3) לסיכום, אני די בטוח שאתה מאוד ילדותי לפי התשובות שרשמת.

עריכה אחרונה על ידי asix
פורסם

אתה באמת מתחכם,אגב גם בשרשור שאני פתחתי,אתה רק מנסה לצאת צודק בכל מיני דרכים.

הוא דיבר על בלמים,ברכב פשוט זו באמת עבודה פשוטה(רכב רגיל, לא רולס רוייס) ואין בהחלפת רפידות שום תחכום.

אפשר לשתות את הבירה גם אחרי,וגם 300 מ"ל תוך כדי לא יגרמו לך לעשות טעויות פאטאליות אם עשית את הפעולה לפחות פעם אחת בחייך.

 

תחזוקת רכב זה גם מקצוע גם תחביב וגם אנשים לומדים את הנושא כדי לא לשלם הון במוסכים.

ובכנות,אני לא חושב שיש קבוצה מבין ה3 שעושה את זה טוב יותר מהאחרות.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25


×
×
  • תוכן חדש...