Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2388 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

היי חברים,

 

ברשותי ב-6 שנים האחרונות פולו 2012 ידנית מנוע 1.4, מטופלת כמו שצריך טיפ טופ.

 

על פניו אומרים שזה דגם מאוד אמין עם הגיר הזה, אך לאחרונה אני שומע רעשים (עולים ויורדים) מכיוון המנוע / גיר, רוב הרעש נשמע בהילוך ראשון ושני ובזמן עמידה בניוטרל.

אפשר ללחוץ על הקלאץ' בעמידה ואז הרעשים נפסקים ויש שקט.

 

מישהו יכול לאשר כי מדובר בגיר ?

במידה וכן, מה עדיף לעשות? להחליף לאחד אחר או שיפוץ?

 

הרכב נמצא לקראת הטיפול השנתי שלו, האם אולי מדובר בשמן גיר שחסר ?

עד כמה מסוכן לנסוע עם הרכב נסיעות ארוכות של 50 דק' לירושלים ?

עריכה אחרונה על ידי gozal

Polo 2012

פורסם

זה מהמיסב לחץ. מתי החליפו קלאץ' ברכב?

כשמחליפים קלאץ' אז מחליפים מיסב לחץ.

אם הרעשים מאוד חזקים לא הייתי דוחה את ההחלפה.

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

פורסם

איך אתה יודע שזה המיסב לחץ ? מה העלות של כזה דבר ?

לא החליפו לרכב קלאץ' מעולם.

 

הייתי אצל מכונאי (מוכר ואמין) שבדק את הרכב בזמן נסיעה והחליט שעל פי לחיצה של הקלאץ' (שעושה שקט מהרעש) זה הגיר.

Polo 2012

פורסם

מהסיבה שציינת שכאשר אתה לוחץ על דוושת המצמד אז הרעש מפסיק.

זאת האבחנה לרעש ממיסב לחץ.

 

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

פורסם

יש משהו שונה בקלאץ' של פולו?

 

כי בדרך כלל זה דווקא הפוך, מייסב לחץ פועל כשהמזלג לוחץ עליו (הדוושה לחוצה) ורק אז הוא מרעיש.

 

 

פורסם

אז גיר או מיסב לחץ?

בדקתי עם המכונאי שוב, הוא אמר שאם הוא החליט שזה גיר אז זה גיר ולא מיסב לחץ.

 

משהו שאני צריך לדעת לפני שאני מחליף גיר לגיר מפירוק ?

הוא מבטיח לי שנה אחריות ושהגיר לא עבר הרבה ק"מ.

 

האם אלה סימנים לקראת גסיסה של הרכב ? עשה רק 87 אלף ק"מ.

Polo 2012

פורסם

תעשה לעצמך טובה וסע לרון, הוא יגיד לך בדיוק מה הבעיה.

הגיר הזה לא אמור לעשות בעיות, יש לו קצת נטיה לבלאי בסנכרונים אבל זה לא אמור לגרום לתופעה שאתה מתאר.

×
×
  • תוכן חדש...