Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2395 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

איפה באזור המרכז אפשר לקנות מצבר כמו בתמונה? (וכמה אמור לעלות)

באזור הקוטב השלילי מתחברים בנוסף שני חוטים דקים עם קונקטור פלסטיק (לא רואים בתמונה) - מישהו יודע מה הם?

2019-11-30 09.36.17.jpg

פורסם
לא חושב שיש מצבר מיוחד, כל ההתקנים באים על החיבור לכל מצבר

מצבר בדיוק כמו המותקן ברכבך תוכל לרכוש אך ןרק דרך מוסכי ייבואן הרכב. מדובר על מצבר מסוג EFB המיועד לרכבים עם מערכת START & STOP.

 

החוטים שייכים למערכת בקרת טעינה/פריקה של האלטרנטור/מצבר ואינם צריכים להטריד אותך.

 

חפש מצבר EFB תוצרת וורטא או בוש המתאים לרכבך. שים לב ! המצבר מצוייד בפתחי איוורור כאשר בצד שמאל ליד הקוטב החיובי קיימת צינורית לפליטת גזים הנוצרים במצבר בזמן טעינה לכן מאוד מומלץ לחבר את הצינורית בחזרה.

איזה כייף לי :)

פורסם

חפש מצבר EFB תוצרת וורטא או בוש המתאים לרכבך. שים לב ! המצבר מצוייד בפתחי איוורור כאשר בצד שמאל ליד הקוטב החיובי קיימת צינורית לפליטת גזים הנוצרים במצבר בזמן טעינה לכן מאוד מומלץ לחבר את הצינורית בחזרה.

 

יש מקום מומלץ במרכז לרכישת מצבר מתאים? כמה אמור לעלות?

 

 

החוטים שייכים למערכת בקרת טעינה/פריקה של האלטרנטור/מצבר ואינם צריכים להטריד אותך.

איפה אפשר למצוא הסבר על המערכת? זה נראה כאילו 2 החוטים מחוברים להתקן כלשהו שיושב רק על הקוטב השלילי...

 

תודה

×
×
  • תוכן חדש...