Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לנד רובר איווק האם value for money ב-400 אש"ח?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2433 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אין דבר כזה סדרת F, אבל כן יש F-Pace.

ודווקא הI-Pace מיוחדת יותר, וכרגע נמכרת במחיר סביר (אם כי חורג קצת מהתקציב שציין פותח השרשור), לפני העלאת המחירים הצפויה בינואר.

מסכים לגבי הסטלביו, אבל אני דווקא יכול להבין אם אמא של פותח השרשור תעדיף דווקא את הריינג׳ רובר.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

איך שתקרא לו. חבר בא אלי עם הרכב הזה פעם אחת. סדרה או לא סדרה, הוא מעלף.

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

פורסם

חבר בא אלי פעם עם I-Pace (נדמה לי שזה היה פבל...) הוא מעלף...

 

וברצינות, נהגתי בשניהם ואני יודע איזה אני הייתי לוקח. במחיר שלו כרגע הI-Pace סוג של מציאה בהשוואה לF-Pace מה שלא הולך להימשך הרבה זמן.

באירופה הוא עולה כמעט פי 2 ממנה...

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם

היתרון היחיד של האוטו הזה הוא מידותיו החיצוניות הצנועות יחסית. סוג של מיני קופר לעוד יותר מוצלחים. מי שהענין הזה של תדמית ושידורים לסביבה חשוב לו יותר מכל דבר אחר והג'יפים האחרים באותה סביבת מחיר ורושם קצת ארוכים מדי לטעמו, זה האוטו בשבילו.

פורסם

אנשים כמו אמא שלך זה חלק גדול מקהל הלקוחות של הרכב הזה, כאלו שנדלקו על החיצוניות, התדמית והיוקרה שמשדר. לטעמי זה קרב אבוד והיא תקנה את הרכב בכל מקרה, תן לה כבר להנות וזהו.

פורסם

העניין הוא לא פוזה אלא הרגל. אמא שלי רגילה לרכבי הלנד רובר כבר המון שנים.

לא תהיה לה בעיה לעבור למותג טוב אחר כל עוד הרכב יהיה במידות של האיווק שזה מה שהיא מחפשת כרגע.

פורסם
אם כבר איווק ופוזה אז את הקבריו. רכב יחיד ומיוחד. אין תשובה לאאודי, יגואר, אלפא ואחרים לפוזת ה SUV היוקרתי עם הגג הנפתח.

אחד הדברים היותר מוזרים שיצאו להם לדעתי, ואני שמח שזה לא הפך לטרנד אצל כולם...

 

בכל מקרה, אני די בטוח שהקבריולט עדיין מבוסס על הדור הקודם, לא מיבוא באופן סדיר ויחרוג משמעותית מהתקציב.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם

אם כבר היא שורפת לך את הירושה, הייתי הולך על זה:

 

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם
העניין הוא לא פוזה אלא הרגל. אמא שלי רגילה לרכבי הלנד רובר כבר המון שנים.

לא תהיה לה בעיה לעבור למותג טוב אחר כל עוד הרכב יהיה במידות של האיווק שזה מה שהיא מחפשת כרגע.

ואם יורשה לי להזכיר את שכתבתי בפוסט קודם לגבי מידות חיצוניות צנועות יחסית, אז בתחום הזה אין לו מתחרים, גם יוקרה בכמויות וגם לא איזה ג'יפ גמלוני שמפחיד באופן בלתי נמנע נשים צנועות שכל רצונן הוא להוציא לחברות את העיניים. לדעתי היצרן הגה את האיווק בדיוק לקהל היעד הזה ואם שואלים, אז נדמה לי שגם קלע בול. בכל מקרה ובשביל להמנע מטעות, כמובן שאין הכוונה כאן לאמא שלך שבסך הכל מחפשת משהו מוכר ואיכותי.

×
×
  • תוכן חדש...