Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2443 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חברים אני בעל הונדה סיוויק 1.6 2003 לפני יומיים נסעתי על איילון 120 קמש, 3 סלד על הלוח שעונים לאחר כמה דקות התחלתי בבלימה איטית ומתונה בעודי בולם הסתכלתי על הלוח שעונים והמד תאוצה ירד בפתאומיות לאפס למשך כמה שניות, עזבתי את הברקס והמד חזר לל120 וירד במהירות ל100 למוחורת לקחתי את הרכב למוסך לבדיקה ולא נמצאו שום סימנים לתקלות או בעיות, בעל המוסך טוען שיכול להיות שדמיינתי אך בוודאות המד נפל ל0 לכמה שניות, הבעיה לא חזרה על עצמה אך אני מסוקרן לדעת מה יכול לגרום לבעיה שכזאת?

פורסם

האם היו עוד סיפטומים? הרדיו הפסיק? האורות כבו?

ייתכן שיש חופש בכבל + או - במצבר או באחד מהחיבורים לגוף הרכב.

 

הרכב עבר החלפת מנוע או פירוק גיר לאחרונה?

פורסם

לא, הרדיו עבד חלק מזגן תקין ללא ריצוד אורות או משהו בסגנון של חופש כבל במצבר, מנוע וגיר מקוריים לא נפתחו או הוחלפו

×
×
  • תוכן חדש...