Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נסיעה שיתופית


Guest Mikelt89
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2435 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

במצבי הנוכחי במהלך החודשים האחרונים וגם לעתיד הקרב אני נוסע נסיעות מרובות מאזור המרכז לצפון והפוך, תמיד לבד ברכב הפרטי, מאחר ונסיעה משותפת היא דבר שיכול לחסוך עלות וגם קצת לגוון את הנסיעה תהיתי איפה ניתן או מה הפלטפורמה הכי טובה למצוא בה אנשים שרוצים להצטרך לנסיעה?

פורסם

נראה שווייז הכניסו בשבוע האחרון להילוך קצת יותר גבוה את הקארפוליזציה שלהם ; התחלתי לקבל התראות על אנשים שלפתע חולקים את אותו מסלול הנסיעה שלי זה ראבוטה.

פורסם
מתנות כמו שישה של בירות או ג'אחנון לארוחת צהריים זה עבירה על החוק ?

 

למעט אם זה מגיע ביחד. רצינות אבל, החוק די מפגר כי אסור לקבל תשלום אך הוא מחריג מילוי דלק. ז''א מותר לנוסעים למלא לו דלק אבל אסור להם לתת לו את הכסף. לדעתי כל החוקים האלה הם תוצר של יו''ר איגוד המוניות המאד מאד חזק שיש לנו בארץ.

פורסם
האם אתה מודע לזה שאסור לך ע''פ חוק לקחת כסף לנוסעים?

 

אתה בטוח? יש תנאים ואם יעמוד בהם אז זה חוקי לגמרי.

 

"הממונה על שוק ההון: נסיעות "קאר פול" אינן מחייבות רכישת פוליסות יעודיות"

 

https://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3741936,00.html

 

https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5306914,00.html

פורסם

קרא את התקנה - בגדול צריך לצאת לבסוף שהנוסעים משלמים את עלות הדלק המעורך - יענו משתתפים בהוצאות ולא משלמים על הנסיעה שלהם. בקיצר, עושים הכל כדי שלא יהיה רווח מזה כי אם יהיה רווח אזי הביטוח הפרטי לא תופס והוא צריך ביטוח של רכב הסעות.

פורסם

מבחינתי אף אחד לא אמור לדעת שהנוסע שאיתי ברכב הוא ב"קארפול" וזהו.

אין דרך להוכיח את זה אם עוצרים אותי לביקורת.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

הבעיה היא ממש לא אם עוצרים אותך לביקורת, הבעיה היא מה קורה אם נוסע בקארפול נפגע בתאונה.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם
למעט אם זה מגיע ביחד. רצינות אבל, החוק די מפגר כי אסור לקבל תשלום אך הוא מחריג מילוי דלק. ז''א מותר לנוסעים למלא לו דלק אבל אסור להם לתת לו את הכסף. לדעתי כל החוקים האלה הם תוצר של יו''ר איגוד המוניות המאד מאד חזק שיש לנו בארץ.

 

 

 

צודק ...הוא היה פעיל בכתיבת [h=3]תקנות התעבורה, תשכ"א-1961[/h]

וכמו כן ניסח את ההגדרות בפוליסות הביטוח :lol:

פורסם
קרא את התקנה - בגדול צריך לצאת לבסוף שהנוסעים משלמים את עלות הדלק המעורך - יענו משתתפים בהוצאות ולא משלמים על הנסיעה שלהם. בקיצר, עושים הכל כדי שלא יהיה רווח מזה כי אם יהיה רווח אזי הביטוח הפרטי לא תופס והוא צריך ביטוח של רכב הסעות.

נו... זה בדיוק מה שפותח האשכול רוצה. נסיעה שיתופית שישתתפו איתו בהוצאות הדלק והרכב. זה חוקי לגמרי. למה אתה כותב שלא?

×
×
  • תוכן חדש...