Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פרטנר פייבר - מישהו פה מחובר?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2458 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מוקה, עם זה שזה פתרון קווי זה פתרון לא יציב.

העלות של המתאמים גבוהה רק מחוסר ביקוש.

עדיין אלו מוצרים לא איכותיים, לגלישה באינטרנט אולי לא תהיה בעיה אבל סטרימיניג או משהו שדורש תעבורה גבוהה/קבועה לאורך זמן פשוט יתקע את המתאם.

 

מתאמים באיכות גבוהה ממותגים ידועים כמו קרמר/אטלונה יעלו 2-3 אף שח (כן כן, אלפי שח!)

 

הפתרוו הטוב ביותר ולרוב גם יוצא הזול זה להשחיל כבל רשת.

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

 

להשחיל כבל רשת דרך הקירות הכוונה לארון תקשורת? אני בספק שפרטנר יסכימו לעשות את זה ולא חושב שאני יודע לבד לעשות את זה.

 

יש תשתית רשת בבית? אם כן, אז 100 מגה או 1 גיגה?

 

לא הבנתי.. יש פה תשתית של 1 גיגה של פרטנר

  • תגובות 51
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
מוקה, עם זה שזה פתרון קווי זה פתרון לא יציב.

העלות של המתאמים גבוהה רק מחוסר ביקוש.

עדיין אלו מוצרים לא איכותיים, לגלישה באינטרנט אולי לא תהיה בעיה אבל סטרימיניג או משהו שדורש תעבורה גבוהה/קבועה לאורך זמן פשוט יתקע את המתאם.

 

מתאמים באיכות גבוהה ממותגים ידועים כמו קרמר/אטלונה יעלו 2-3 אף שח (כן כן, אלפי שח!)

 

הפתרוו הטוב ביותר ולרוב גם יוצא הזול זה להשחיל כבל רשת.

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

אצלי הממ"ד מחובר דרך מוקה. הבן שלי רואה שם נטפליקס בלי בעיה.

היום אני עם סיב של סלקום ולפני זה הייתי עם סיב של פרטנר.

שתי החברות התקינו לי מתאמי מוקה שלהם, ללא תוספת תשלום.

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם

אז מה לעשות? פשוט לבקש באופן ישיר שיעשה עם חיבור עם מוקה? או לנסות להוציא את זה בדרך עקיפה? הממד בוודאות חייב להיות מחובר בכבל רשת למחשב. אז או שאני שם את האוטר בממד ומקווה לטוב שתהיה קליטה בסלון של לפחות 40 מגה או שאני מבקש ממנו לשים בסלון ואז לא יודע איך זה צריך להגיע לממד עם חיבור קווי

פורסם

אפרופו מוקה MOCA, מחייב רשת אפלה DECA .

כלומר אין אפשרות להעביר שידור טלוויזיה במקביל ל ETHERNET .

אם יש חיבור של יס צריך מתאם HPNA.

למשל זוג מתאמי מוקה שיעבדו במקביל לשידור של הוט. https://www.amazon.com/Actiontec-Bonded-Ethernet-Adapter-ECB6200K02/dp/B013J7O3X0

חשוב לוודא שיש פילטר על הקו הראשי אחרת המידע מהמוקה יזלוג החוצה.

אם הרשת אפלה אפשר לקנות את זוג הנבלות האלו על מנת להעביר רשת ע"ג הקואקס

https://www.amazon.com/DIRECTV-Broadband-DECA-Ethernet-Adapter/dp/B00ZDUQVFU

פורסם
אז מה לעשות? פשוט לבקש באופן ישיר שיעשה עם חיבור עם מוקה? או לנסות להוציא את זה בדרך עקיפה? הממד בוודאות חייב להיות מחובר בכבל רשת למחשב. אז או שאני שם את האוטר בממד ומקווה לטוב שתהיה קליטה בסלון של לפחות 40 מגה או שאני מבקש ממנו לשים בסלון ואז לא יודע איך זה צריך להגיע לממד עם חיבור קווי

 

כן תגיד להם שאתה צריך חיבור חוטי עם מוקה בממ"ד.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
אפרופו מוקה MOCA, מחייב רשת אפלה DECA .

כלומר אין אפשרות להעביר שידור טלוויזיה במקביל ל ETHERNET .

אם יש חיבור של יס צריך מתאם HPNA.

למשל זוג מתאמי מוקה שיעבדו במקביל לשידור של הוט. https://www.amazon.com/Actiontec-Bonded-Ethernet-Adapter-ECB6200K02/dp/B013J7O3X0

חשוב לוודא שיש פילטר על הקו הראשי אחרת המידע מהמוקה יזלוג החוצה.

אם הרשת אפלה אפשר לקנות את זוג הנבלות האלו על מנת להעביר רשת ע"ג הקואקס

https://www.amazon.com/DIRECTV-Broadband-DECA-Ethernet-Adapter/dp/B00ZDUQVFU

במחיר הזה מביאים בעל מקצוע שישחיל

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

ראיתי שיש דבר כזה שנקרא DECO MESH שעולה סביבות 800 - 900 שח ל יחידות ויכול לתת לי כיסוי לכל הבית. מישהו מכיר ויודע איך זה עובד ואם זה באמת יעיל? אחד מתחבר לראוטר בממד והשני מתחבר לנקודת חשמל בסלון וזהו?

פורסם

זה עובד כמו תשתית סלולרית.

 

יש לפחות יחידה אחת שמחוברת חוטית, היחידות האחרות יכולות להיות מחוברות חוטית או אלחוטית ליחידה אחרת, חייב שיהיה רצף חיבור בין היחידה ה"אחרונה" בשרשרת ליחידה שמחוברת חוטית.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
זה עובד כמו תשתית סלולרית.

 

יש לפחות יחידה אחת שמחוברת חוטית, היחידות האחרות יכולות להיות מחוברות חוטית או אלחוטית ליחידה אחרת, חייב שיהיה רצף חיבור בין היחידה ה"אחרונה" בשרשרת ליחידה שמחוברת חוטית.

 

לא הבנתי את הכוונה. כלומר יחידה אחת מחוברת חוטית לראוטר בממד ויחידה אחרת תהיה בסלון מחוברת לחשמל ותתקשר בצורה אלחוטית עם היחידה בממד. הבנתי נכון? צריך יותר מזה?

פורסם

בדיוק, ונניח וזה לא מספיק (כי התקשורת בין הממ"ד לסלון לא מספיק טובה) אז שמים עוד יחידה באמצע.

 

כל יחידה כזו היא גם ממסר מצד אחד, וגם "ראוטר" WiFi בפני עצמו כך שהוא משדר וקולט WiFi לסביבה שלו.

כל יחידה שמחוברת חוטית גם מתפקדת בתור "שורש" לעץ הזה עם תקשורת החוצה.

 

כלומר מידע שאתה מעביר מהפלאפון נניח דרך ה-WiFi יגיע ליחידה הקרובה אליו, משם ליחידה הבאה, ומשם ליחידה שמחוברת חוטית, משם לראוטר של פרטנר והחוצה לאינטרנט.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם (נערך)

קראתי קצת שהמכשיר מגיע מסורס לארץ מבחינת מהירויות. סבבית 300-500 במקום עד כמעט 900. האם זה עדיין ככה? מתלבט אם כדאי להזמין מאמאזון או לקנות בארץ (215 שח הפרש)

עריכה אחרונה על ידי mazinya
פורסם

למיטב ידיעתי ה-Deco Mesh של TP-Link זו סדרה, ואני לא זוכר שיש הבדלים בין המוצר הישראלי לזה מחו"ל

 

אולי פעם היו סוגרים (אישור משרד תקשורת או משהו? לא יודע) את התדר של ה-5GHz שנותן את רוב הרוחב פס

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

אני רואה עכשיו שכתוב שה DECO נועד לרשת חשמל חד פאזי. אם התשתית שלי בבית היא תלת פאזי, יש מצב שזה לא יעבוד?


×
×
  • תוכן חדש...