Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2507 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האם עלו לכביש דגמי הבנזין ? מישהו נסע עליה יכול לתת חוות דעת?

ממה שאני רואה רק ה1.8 הייבריד בכבישים ויש אופציה ל1.6 בנזין

 

Sent from my Redmi 5 Plus using Tapatalk

<Kia Rio LX 1.4 4DR automatic 2014 <SOLD

 

TOYOTA COROLLA SUN 2011 automatic

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

האם הקורולה סדאן 1.6 קיימת בליסינג או רק הייבריד 1.8 ?

 

Sent from my Redmi 5 Plus using Tapatalk

<Kia Rio LX 1.4 4DR automatic 2014 <SOLD

 

TOYOTA COROLLA SUN 2011 automatic

פורסם
קיימת, עכשיו הולכת להיגמר החגיגה של ההייבריד בעקבות עליית המס.
אז כתוצאה מעליית המס נראה יותר קורולה בנזין 1.6 ?

 

Sent from my Redmi 5 Plus using Tapatalk

<Kia Rio LX 1.4 4DR automatic 2014 <SOLD

 

TOYOTA COROLLA SUN 2011 automatic

פורסם
טוב נו, כשאני עולה על קורולה 1.6 אני מרגיש כמו בכרכרה...

 

יואו. איזה מאגניב אתה יאללה. איזה סטנדרטיים גבוהים. תותח.

 

לפשוטי העם, האזרחים מן השורה וכל אלא שלא חורשים את נס הרים והמנחתים בדרום ה-1.6 של קורולה מספיק מעל ומעבר. בטח שהמקום היחיד שיש להאיף אליו בארץ זה הרמזור הבא.

פורסם

ותר על רגשי נחיתות , ותתקדם הלאה... יקל עליך בחיים.

 

זה המקום להדגיש כדי שבן אדם לא יחשוב שמקבל מפלצת תאוצה ב1.6 ועגלה בלי סוס בדגם ההיברידי .

פורסם

לקחתי קורולה היברידית חדשה ליום אחד (החלפתי את שלי - 1.6 מהדור הקודם עם חבר לעבודה), היא לא דומה לאוריס היוצאת אם לשם חותרים.

היא נוסעת הרבה יותר טוב, חלק ודי זורם.

מה שכן, את ההרגשה של "תעזוב אותי, מה אתה לוחץ על הגז עכשיו" לא הורידו, וזה כנראה מה שמושך מספר אנשים חזרה ל-1.6 ששם מקבלים רעש הגון יחד עם התאוצה מה שכנראה נותן הרגשה שקורה משהו.

 

אגב,

יש לי שכנים מבוגרים שקנו את שתיהן בתצורת סדאן, באותו צבע אפילו.

שאלתי אותם מה הם חושבים שיותר טוב, התשובה שלהם: "בקושי מרגישים הבדל" (לא נגעתי).

אז כנראה שכן, אם כבר אז לחסוך בדלק...

Now: Octavia 1.5T 2020 and 308SW 1.2T 2016

Past: Focus 06, Insight 11, Ibiza 09 + 1.2T, Impreza 14, C4 09, Corolla 17

 

פורסם
אוהב 1.6 של טויוטה, מנוע אמין חזק וגם חסכוני.

 

להגיד "מנוע חזק" על קורולה 1.6 בפורום של מומחי רכב...גלשת לגמרי...

יש לקורולה המון יתרונות (באמת), אבל להגיד על המנוע שלה חזק זה לגמרי לא בכיוון

(Sold) Chevrolet Aveo 2006

Citroen C3 2017

C5 Air Cross 2020


×
×
  • תוכן חדש...