Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2507 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

המזדה 2 ליטר לא כזו חזקה, שים את הקורולה מול אוקטביה 1.4 ותראה הבדל בכל מצב.. גם את המזדה אתה מוזמן לשים... ואגב, קורולה זה ממש לא רכב שמעודד אותך ללחוץ או לנסות להנות מנהיגה, המזדה כן למשל.. למרות שהיא לא כזו חזקה.

Xpeng P7 LR - For me

Xpeng G6 LR For the wife ;)

 

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

השוואה נכונה - אטמוספרי מול טורבו.

אה, ולגבי פער נמוך בין הקורולה ל-3 - נו באמת.

פורסם (נערך)

פער הביצועים בין הקורולה 1.6 הקודמת לבין המאזדה 3 מנוע 2 ליטר קטן מאד:

 

 

תראו את הסרטון בקישור בחלק של הביצועים ותבינו.

 

מניסיון שלי של נהיגה במשך כמה שבועות בקורולה הקודמת עם מנוע 1.6, הרכב מאד חזק מלבד האצה מהמקום שאז הגיר הרציף מסרס את ההאצה.

 

ולא רק זה אלא שבחיי היום יום הקורולה מרגישה הרבה יותר מהירה מהמאזדה 2 ליטר, כן ממש כך. הכוח של המאזדה בא לידי ביטוי ברגל מאד כבדה על הגז, אבל מאחר שזה לא רכב ספורט לא נוהגים בה בצורה כזאת ולכן ההרגשה בחיי היום יום היא עצלה.

 

דרך אגב הקורולה החדשה ההיברידית מרגישה שונה לחלוטין מהקורולה 1.6 אטמוספרי הקודמת (על החדשה עם מנוע 1.6 לא נהגתי). בקורולה ההיבירידית אין את החסרונות של התיבה הרציפה של הרגשת מסטיק ומצמד מחליק. הזינוק מהמקום מיידי וחזק ויחידת ההנעה שקטה בהרבה ושקטה בכלל לעומת יחידת הנעה רועשת בקורולה הקודמת.

עריכה אחרונה על ידי green
בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

פורסם

מה שעוזר למנועי טורבו קטני נפח לקבל מומנט נכבד זה הגיר כפול מצמדים, הנה CHR עם מנוע 1.2 טורבו וגיר רציף צולעת 0-100 ב12.26 שניות.

הייתי רוצה לראות גיר כפול מצמדים בקורולה עם מנוע 1.6.

 

 

פורסם

סתם שתדעו, גיר רציף מיועד תמיד לשמור את המנוע בתחום היעיל שלו ככה שהגיר של המזדה צריך לעבוד קצת יותר כדי להביא את המזדה לתחום היעיל, בנתוני מומנט יש הבדל של כמעט 5 קג"מ בין השתיים לטובת המזדה... לא שאני כזה חסיד של מזדות ונסעתי הרבה על קורולה נסיעות מרובות מהצפון למרכז (רכב של הבוס), הרכב לא עגלה, הוא יחסית זריז...שוב... יחסית לשאר הרכבים בקטגוריה.

 

קרוזר - הבאת את הטויטה העגלה הזו לרפרנס ? בחייאת

Xpeng P7 LR - For me

Xpeng G6 LR For the wife ;)

 

פורסם (נערך)
פער הביצועים בין הקורולה 1.6 הקודמת לבין המאזדה 3 מנוע 2 ליטר קטן מאד:

 

 

תראו את הסרטון בקישור בחלק של הביצועים ותבינו.

 

מניסיון שלי של נהיגה במשך כמה שבועות בקורולה הקודמת עם מנוע 1.6, הרכב מאד חזק מלבד האצה מהמקום שאז הגיר הרציף מסרס את ההאצה.

 

ולא רק זה אלא שבחיי היום יום הקורולה מרגישה הרבה יותר מהירה מהמאזדה 2 ליטר, כן ממש כך. הכוח של המאזדה בא לידי ביטוי ברגל מאד כבדה על הגז, אבל מאחר שזה לא רכב ספורט לא נוהגים בה בצורה כזאת ולכן ההרגשה בחיי היום יום היא עצלה.

 

דרך אגב הקורולה החדשה ההיברידית מרגישה שונה לחלוטין מהקורולה 1.6 אטמוספרי הקודמת (על החדשה עם מנוע 1.6 לא נהגתי). בקורולה ההיבירידית אין את החסרונות של התיבה הרציפה של הרגשת מסטיק ומצמד מחליק. הזינוק מהמקום מיידי וחזק ויחידת ההנעה שקטה בהרבה ושקטה בכלל לעומת יחידת הנעה רועשת בקורולה הקודמת.

 

או שלא הקשבת לסרטון או שאתה לא ראית אותו בכלל:

בטווח הסל"ד הרגיל ומה שמשתמש רגיל יעשה היא תהיה בסדר גמור ולא תיפול בהרבה ביחס למאזדה

כשגורמים להם לעבוד, שם המנוע של המאזדה באמת מתחיל להיפתח והוא מרגיש יותר בשרני ויותר חזק, בהאצות מהירות המאזדה מתרחקת מהטויוטה

 

אם מתעלמים מכל הדעות האישיות של הבוחנים עדיין נשארים עם הבדלים אמפיריים, ואם הקורולה מרגישה לך יותר מהירה מהמאזדה, אתה לא נוהג נכון באחת מהן, כנראה במאזדה.

 

סתם שתדעו, גיר רציף מיועד תמיד לשמור את המנוע בתחום היעיל שלו ככה שהגיר של המזדה צריך לעבוד קצת יותר כדי להביא את המזדה לתחום היעיל

 

לא בהכרח, גיר רציף מייצר תיאורטית "אינסוף" הילוכים (או מספר ממש גדול שלהם).

מה עושים עם זה? עניין של תוכנה בסה"כ, יצרן אחד יכול לכוון לשמור נניח על 1000 סל"ד ללא תלות במהירות, וכך להאיץ את הרכב ע"י עלייה ליניארית בהילוכים, יצרן אחר יכול לכוון לשמור תמיד בין טווח של 4000 ל-5500 סל"ד.

 

בדרך כלל אצל רוב היצרנים, בטח בדגמים העממיים, כשבוחרים בגיר רציף, זה לא בשביל לשמור את המנוע בתחום היעיל, זה כדי לכוון למקסימום חסכון בדלק, וכפועל יוצא על סל"ד נמוך ומחוץ לטווח היעיל של המנוע.

עריכה אחרונה על ידי m3x7r3m3

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

טויוטה התחילו לפרסם מודעות באינטרנט לגבי קורולה 1.6 בנזין ודלק מתנה לשנה מה דעתכם? מדוע הם התחילו לפרסם את גירסת הבנזין הרגילה לעומת ההיברידית ?93f1e2961d5ef6d13a7b7aadba5649d4.jpg

 

Sent from my Redmi 5 Plus using Tapatalk

<Kia Rio LX 1.4 4DR automatic 2014 <SOLD

 

TOYOTA COROLLA SUN 2011 automatic

פורסם

כנראה בגלל הביקוש הגדול לגרסה ההיברידית לעומת חוסר הביקוש לגרסת הבנזין, אז הם מנסים לווסת לקוחות לבנזין.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

לכל השואלים, דלק בשווי 5500 ש"ח. מקבלים כרטיס תדלוק בערך הזה הניתן לשימוש בתחנות "פז" בלבד.

אגב, תוקף הכרטיס הוא לשנתיים.

 

לדעתי הדגם בנזין יימכר לא מעט במספרים אבסולוטיים, יש עדיין מסה גדולה של אנשים שלא מעוניינים בהיברידי מכל מיני סיבות.

Now: Octavia 1.5T 2020 and 308SW 1.2T 2016

Past: Focus 06, Insight 11, Ibiza 09 + 1.2T, Impreza 14, C4 09, Corolla 17

 

פורסם (נערך)

זה נחמד והכל אבל אם הדגם לא נמכר טוב, למה פשוט לא לגלגל את ההנחה מיד לכיס , דרך הורדת מחירון ב ₪5K ?

למה אני צריך לסוע לתדלק בתחנה עם לוגו של סופרמן ?

הרי ברור שסטארלייט היא הגיבור על האמיתי וסופרמן הוא הנבל.. (HBO, The boys)

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם

מן הסתם היבואן יוניון מוטורס קונה מאסה של כרטיסי תדלוק ומקבל הנחה, במקום לשלם 5,500₪ הוא משלם 4,500 ₪ נניח.

 

כך הלקוח מקבל הטבה בשווי גבוה יותר מהנחה שיוניון מוטורוס היה נותן ישירות.

בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 


×
×
  • תוכן חדש...