Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2507 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חזק ? זריז במקרה הטוב... החדשות עגלות מרעישות, אולי הדגם שלך עם הגיר הרובוטי עוד נוסע סביר

Xpeng P7 LR - For me

Xpeng G6 LR For the wife ;)

 

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
ותר על רגשי נחיתות , ותתקדם הלאה... יקל עליך בחיים.

 

זה המקום להדגיש כדי שבן אדם לא יחשוב שמקבל מפלצת תאוצה ב1.6 ועגלה בלי סוס בדגם ההיברידי .

 

בגלל שאני מסטלבט על איזה מישהו שמתרברב באינטרנט אתה מסיק שקשה לי בחיים?! האמת שאני צוחק על אנשים מבוגרים שמתרברבים כמו ילד ביסודי עם צעצוע חדש. זה פאתטי. לא מכיר אותך ואת יכלות הנהיגה שלך, אבל ל99% מהנהגים במיוחד בארץ, ביצועייה של הקורולה 1.6 הם מעל ומעבר ליכלות הנהיגה, השליטה ברכב ובטח הצרכים שלהם.

פורסם

אז אתה מסתלבט עכשיו?

אני דווקא מכבד אותך בתגובה לעניין, בלי להסתלבט .

 

לאף נהג שנהג ברכב מודרני... נניח 1.2 Tsi , קורולה 1.6 לא תרגיש חזקה .

 

מי התרברב? על מי הסתלבטת?

 

שתף אותנו סתלבטן.

 

ואל תצחק על אף אחד, תשוקה בחיים זה טוב... אם זה לאשה ואם זה לרכב או כל תחביב אחר.

פורסם

אין לי מושג מה אתה מנסה להגיד. שאין לי תשוקה? בגלל שאמרתי שיש נהגים שקורולה 1.6 מספיקה להם? אני הרבה שעות בכבישים, רואה איך נוהגים בארץ. בד''כ זה מרמזור לרמזור. רוב הישראלים לא צריכים רכב חזק, כי להם אין התשוקה הזו שבה שתברכת. התשוקה למהירות. אזי להם, אומר שוב, הקורולה 1.6 היא מעל ומעבר. אפשר עם הלוגיקה שלך להגיע לרמה שגם gtr לא מהירה מספיק. עכשיו לא יודע, או שאתה רוצה להתרברב בזה שהסטנדרטים שלך גבוהים ובפורום של אנשים בוגרים זו הרמה להנחתה וגם זה לא רלווטי לפותח השירשור או שאתה לא מודע לעניין היחסיות- שמה שחזק לאחד לא חזק לאחר וכו'. בכל מקרה. אפסיק את ההתכתבות איתך עכשיו כי לא נראה לי שיש לה תכלית.

פורסם

ברור שאין תכלית , כמו כמעט כל התכתבות אתך .

 

הרי לא קראת בתגובה למה כתבתי את התגובה שלי - כי רק רצית להגיב משהו שיעשה "רעש וצלצולים" כמו כמעט כל תגובה שלך.

 

מקס, קאוואליר 2003 ... ""המפלצת"" .

פורסם
להגיד "מנוע חזק" על קורולה 1.6 בפורום של מומחי רכב...גלשת לגמרי...

יש לקורולה המון יתרונות (באמת), אבל להגיד על המנוע שלה חזק זה לגמרי לא בכיוון

זה נשמע כאילו אתה מתייחס לפורום כמומחים לטילים בליסטים. וכן הוא בהחלט חזק, הפער ממאזדה 3 מנוע 2.0 165 כ''ס בתאוצה צמוד מאד.

ביחס למנוע 1.6 אחרים הוא הטוב ביותר, ויש לזה סיבה למה הוא תמיד נשאר על אותו הבסיס וזוכה לשידרוגים בכל דגם חדש.

 

חזק ? זריז במקרה הטוב... החדשות עגלות מרעישות, אולי הדגם שלך עם הגיר הרובוטי עוד נוסע סביר

 

אגלה לך סוד על איך להאיץ עם גיר רציף כדי להשיג תאוצה טובה ולא כמו תלמיד נהיגה בפול גז על הדוושה. לחץ בהדרגה, אחרת הסירוס משפיע.

זה כמו שלגיר הרובוטי החד מצמדי מתייחסים בארץ כפלנטרי.

 

 

פורסם
להגיד "מנוע חזק" על קורולה 1.6 בפורום של מומחי רכב...גלשת לגמרי...

יש לקורולה המון יתרונות (באמת), אבל להגיד על המנוע שלה חזק זה לגמרי לא בכיוון

 

 

אני נסעתי על קורולה 99, נסעתי על קורולה 2002, ועל 2009.

הקורולה 2002 משאירה אבק לכל העגלות בדמות יונדאי, קאיה, מאזדה, מיצובישי, פוקוס וכו'...

נסעתי על אחת כזאת עם תקלת צ'ק אנג'ין עם 250 אלף ק"מ, הרכב מושך חזק (מרגישים את הדחיפה בגב)

ורק בגלל שזה היה רכב של לקוח לא "התעללתי" בה עוד יותר.

הרכב אחד הזריזים שיש.

 

הקורולה 99' שהייתה לי הייתה הכי חזקה בזמנה ביחס לכל ה1.6 (זכור לי המון חוויות איתה כשהייתה חדשה, תאוצה מהירה מהמקום וגם לפני שמכרתי אותה, הייתה לה עדיין פתיחה מכובדת למדי )

הקורולה 2009 1.6 ומעלה עם 124 סוסים גם חזקה.

 

אז להגיד שהיא טיל בליסטי ממש לא, להגיד שהיא חזקה ביחס לעגלות מסביבה בדמות 1.6 בטח שכן.

 

כמה טוב שפרשתי מהפורום הזה...

פורסם
[ATTACH=CONFIG]520915[/ATTACH]

 

 

 

לא הייתי פה קרוב לכמה חודשים,

כן קורא פה ושם אבל כבר לא מגיב

שים לב לגזענות שיש נגד רכבים יפנים פה,

לכל מה שהוא לא גרמני עם טורבו...

חוץ מזה שכמו שאמרתי לך יש לי נסיון עם רכבי 1.6 וקורולה ללא ספק מהחזקות שבהן.

פורסם

המנוע בבסיס לא חזק בכלל, הגזמתם לגמרי.. בהשוואה לרכבים עם טורבו אין בכלל השוואה, נתונים יבשים של קורולה מדברים על 11 ומעלה? חזק ? זריז? יופי, לנהג הישראלי זה מענין תביצה, אובייקטיבית, רכב חלש, גם לי הייתה יפנית, 2 ליטר, 150 כח זריזה וכיפית, אבל מה, גיר מיושן , מנוע מיושן, אין מה להשוות לכל של טורבו לא יעזור בית דין, במיוחד שמדובר על נפח צנום של 1.6.. ואחוק, אני לוחץ לא מענין אותי אופן הלחיצה עם הגיר הרציף, שהוא רועש ונותן חווית תאוצה מהנוראיות שחוויתי..

Xpeng P7 LR - For me

Xpeng G6 LR For the wife ;)

 

פורסם

אומנם לא מפיק מומנט של מנוע טורבו אבל חזק בקבוצת האטמוספריות, יש מה להשוות כי אמינות זה מה שמעניין לישראלים את הביצה, תוריד מפה תיקח משם יצא קורולה וכולם מרוצים.

 

 

פורסם
[ATTACH=CONFIG]520915[/ATTACH]

 

באמת חשבת שהוא יתעלם מדיון על קורולה?

יש גבול עד כמה אפשר לפרוש.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
וכן הוא בהחלט חזק, הפער ממאזדה 3 מנוע 2.0 165 כ''ס בתאוצה צמוד מאד.

ביחס למנוע 1.6 אחרים הוא הטוב ביותר, ויש לזה סיבה למה הוא תמיד נשאר על אותו הבסיס וזוכה לשידרוגים בכל דגם חדש.

 

הן לא באותה סטרטוספרה בכלל, לא על הנייר ולא בפועל (הפרש של 1.3 שניות במיאוץ קלאסי).

לא חסר דברים לא טובים במאזדה, המנוע והגיר לא ברשימה הזאת, בטח לא יחסית למנוע 1.6 אטמוספרי.

ו-10.2 מ-0 ל-100 על הנייר זה לא רע, אבל מצאת לך רכב גרוע להשוואה שלך.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭


×
×
  • תוכן חדש...