Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2607 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רומן לקח את הפולקסווגן גולף GTI פרפורמנס למבחן אחרי שהיא עברה מקצה שיפורים קטן על הנייר, שהתברר כגדול על האספלט.

 

MAIN-פולקסווגן-גולף-GTI-פרפורמנס-2019.jpg

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לא הצטרפתי למבחן, אבל כן נהגתי לא מעט ברכב זהה בטיול באירופה לפני כמה חודשים.

לא מסכים עם רומן בנושא הכפתורים על ההגה - לי הם היו נוחים מאוד, בנוסף ברכב שאני נהגתי בו היתה מפה בקוקפיט.

אני לא זוכר אם היה ניווט של ממש כי מעולם לא השתמשנו בניווט (היינו עם Maps כל הטיול) אבל מפה היתה.

המושבים באמת באמת מעולים ואוחזים בצורה מדהימה.

 

דחפנו 2 מזוודות 29" ועוד 2 טרולי לתא המטען ללא שום מאמץ.

 

הייתי בשמחה רבה לוקח את האינטיריור של הגולף הזו ל 308GTI ויוצר את ההוטהאצ' המושלמת.

פורסם

אחלה מבחן שאפו !!

רק שאלה ,שאתה אומר לא ברמה ספורטיבית של הקופרה , מתכוון למה בדיוק ?

לדעתי הצנועה הקופרה מאוד מהירה ,אבל בצורה קלינית מאוד וחסרת רגש ..

פורסם
אחלה מבחן שאפו !!

רק שאלה ,שאתה אומר לא ברמה ספורטיבית של הקופרה , מתכוון למה בדיוק ?

לדעתי הצנועה הקופרה מאוד מהירה ,אבל בצורה קלינית מאוד וחסרת רגש ..

 

הקופרה יותר מבצעת מהגולף בכל פרמטר. יותר מהירה, יותר אוחזת, מאיצה יותר טוב, וכחבילה ספורטיבית היא שלמה יותר - מצבי נהיגה ניתנים להתאמה אישית, מתלים אדפטיביים וכו'. היא מכונית ספורטיבית טובה יותר. אני לא בטוח מי משתיהן מהנה יותר - זה מאד אישי, ודעתי משתנה תכופות. בכל מקרה לדעתי ה-308 מהנה יותר משתיהן, למשל, וגם הסיוויק (לפחות ה-FK2 שנהגתי עליה), אבל אין ספק שהפרפורמנס מהווה קפיצה של ממש לעומת הרגילה (7.5).

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

תודה רבה על המבחן, כתוב היטב. נחמד לראות שהמושבים הקלאסיים הסקוטיים לא הגיעו לפה, די כיערו בדגמים האחרים את תא הנוסעים לדעתי.

פורסם

אחלה של מבחן, כתוב מצויין.

 

אישית אם נתעלם משיקולי ירידת ערך ומכירה ה 308 בסכ״ה יותר אטרקטיבית ומציעה תמורה רבה יותר לכסף לטעמי.

פורסם

אחלה סקירה. עניינית, חדה וברורה. כיף לקרוא.

דעה על הרכב אין לי ממש כי מעולם לא נהגתי בו, אבל זאת פעם ראשונה אחרי הרבה מאוד זמן שאני קורא ביקורת חיובית על הGTI.

רוב הביקורות עד כה הסתכמו בכך שמדובר ברכב טוב אבל אנמי מאוד.

גם כמה חברים פה שמחזיקים ברכב משבחים אותו, אז כנראה שהפעם VW עשו את זה כמו שצריך.

פורסם

מבחן דרך ממצה וכתוב היטב.

 

מה הסיכוי שנראה בקרוב ראש בראש אותה במבחן מול קופרה, 308, type r?

 

Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk

פורסם
אחלה סקירה. עניינית, חדה וברורה. כיף לקרוא.

דעה על הרכב אין לי ממש כי מעולם לא נהגתי בו, אבל זאת פעם ראשונה אחרי הרבה מאוד זמן שאני קורא ביקורת חיובית על הGTI.

רוב הביקורות עד כה הסתכמו בכך שמדובר ברכב טוב אבל אנמי מאוד.

גם כמה חברים פה שמחזיקים ברכב משבחים אותו, אז כנראה שהפעם VW עשו את זה כמו שצריך.

 

תעקוב אחר כתבות מהעולם, שם משבחים את הרכב כמעט באופן גורף עד היום

פורסם

רומן - מבחן משובח כרגיל, תענוג לקרוא.

אז אני בעלים של קופרה בשנה האחרונה ובחנתי את הגולף המדוברת, שעתיים בערך שנפלו לצערי באחד הימים הגשומים בשנה..

אז היה קשה לי להגיע לתובנות בקשר להתנהגות שלה במגבלות, אבל זה ממה שכן הצלחתי להתרשם :

 

המראה החיצוני לא לטעמי - הפסים האדומים מלפנים, והג'אנטים עם הפס האדום הם בגדר זוועה בעיניי. מעבר לכיעור של זה, זה נותן תחושה מאד לא 'איכותית' ללוק. כאילו מישהו קנה פסים בדולר באליאקספרס והדביק לבד. ביג נו נו.

מה שהיה דיל ברייקר מבחינתי בעבר - המושבים המשובצים, הוחלפו במושבים נאים ונוחים, אין תלונות. הזכרונות למושב החשמלי זה משהו שמאד חסר לי בקופרה, אפילו שאני נהג יחיד (הייתי רוצה מצב רגיל ביום יום, מצב קרבי ומצב רחוק לגמרי, שזה לא לנהיגה, למשל לשטיפה או להחלפת בגדים ברכב וכו').

לגולף יש גם חימום מושבים שקיים בקופרה רק עם מושבי באקט (תוספת 10K). זה נחמד בחורף אבל לא קריטי בעליל.

מבחינת איכות תא נוסעים - לא התרשמתי שיש לה איזה יתרון משמעותי על הקופרה, די דומה סה"כ. הדיפונים בדלתות בקופרה עדיפים (אלקנטרה).

הקוקפיט הדיגיטלי מרגיש מאד לא אפוי, יש שם דברים מאד לא מלוטשים, וניצול ממש גרוע של שטח המסך, מעט מדי אפשרויות קינפוג. להבנתי הקוקפיט בקופרה החדשה עדיף (לי אין).

באופן תמוה - אין חיישני רוורס בגולף, רק מצלמה (מקורית ומאד איכותית אמנם). בקופרה יש חיישנים היקפיים מקוריים וגרפיים, ומצלמה למי שהוסיף מערכת אנדרואיד מקבילה.

לגולף אין פנסי ערפל שיש בקופרה (קריטי להרבה אנשים, לי פחות).

הגיר 7 הילוכים עובד יפה, מהיר וחלק, אין תלונות, אבל הוא זהה גם בקופרה החדשה.

המנוע - מוכר, כמו באוקטביה VRS, סה"כ אחלה מנוע ואין סיבה להתלונן ממש. אלא שבקופרה הוא אפילו עוד יותר חזק, ויש הרבה יותר פוטנציאל שיפור עם תוכנה בלבד (סטייג'1 כ-360 כ"ס). הטורבו בגולף קטן יותר ולכן האפשרות לשיפור מוגבלת.

המחסור בדיפרנציאל שכל כך הפריע בדור 7.5 סוף סוף נפתר. באמת שמדובר בקפיצת מדרגה מבחינת היכולת להוריד את הכוח בכבישים מפותלים, וככל שהאחיזה נמוכה הוא יותר פעיל.

בגולף אין ניתוק מלא של בקרות בניגוד לקופרה. בגולף אין מצבי נהיגה מעבר לD או S, בקופרה יש 3 מצבים מובנים ועוד מצב CUSTOM שמאפשר לערבב כל אחת מהגדרות כרצונך.

מה שהפתיע אותי זה ההבדל בנוחות - הקופרה הרבה יותר קשיחה ומתרסקת על בורות לעומת הגולף, למרות שיש בקופרה בולמים מתכווננים, גם במצב קומפורט היא יותר קשה. לא יודע מה מתוך זה לייחס לבולמים ומה לחתך השונה של הצמיגים (225/40/18 בגולף, 235/35/19 בקופרה). הגולף נוחה משמעותית וסופגת, ועל פניו עדיין מצליחה להתנהג יפה גם בפיתולים (סומך על רומן בעניין הזה).

שתיהן עולות בערך אותו דבר (קופרה קצת פחות אפילו אם משווים מחיר על הכביש בפועל אחרי הנחות שיש בסיאט ואין בפולקסווגן).

לטעמי אין לגולף שום יתרון משמעותי על הקופרה מבחינת חבילה. אולי אם משקללים לתוך זה שמירת ערך, שזה בגדר ניחוש מבוסס עבר כרגע, ובכלל לא בטוח שיחזיק מים בעתיד - אז יש מצב להעדיף אותה. אבל מבחינת מה מקבלים תמורת הכסף - הקופרה עדיין מנצחת (בגירסה החדשה כמובן, קופר, בהנחה שתגיע בלי מובילאיי), והייתי שם את הכסף שלי עליה גם אם הייתי צריך להחליט היום על הרכישה.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

לפחות לפי האתר של סיאט הקופרה-קופר מגיעה עם הצפצפה. לפחות מבחינתי זה Dealbreaker במחיר הזה.

 

אגב, אני חושב שמי שקונה את הGTI זה הטיפוס שרוצה קצת פאן בגרסת אוטומט ולא פתיחות ברמזורים ולכן אפשרויות שיפורים הם לא הדבר הראשון שעולה לו לראש בקניה.

אם נוסיף את עניין התדמית {מוצדק או לא זה לא מעניין, אבל זה קיים} אז אני מצליח לראות קהל לא קטן ל GTI.

A3

A4


×
×
  • תוכן חדש...