Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פבל

מבחן דרך - פולקסווגן גולף GTI פרפורמנס

שימו לב! השרשור הזה בן 468 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Recommended Posts

רומן לקח את הפולקסווגן גולף GTI פרפורמנס למבחן אחרי שהיא עברה מקצה שיפורים קטן על הנייר, שהתברר כגדול על האספלט.

 

MAIN-פולקסווגן-גולף-GTI-פרפורמנס-2019.jpg


מתלבטים לגבי הרכב הבא? רוצים לדעת אם הרכב שיש לכם הוא הרכב שהכי מתאים לכם? בואו לשאול את מתי.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

נתקלתם בסקופ? ראיתם משהו חדש לפני כולם? רוצים לסכם תקופה עם המכונית? שלחו לנו למייל ונפרסם את זה במגזין שלנו.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מבחן שתענוג לקרוא אותו , שנכתב בצורה ברורה ועניינית , יפה מאוד שאפו גדול.

מחיר?

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

באמת יופי של מבחן. הכל ברור. אוטו טוב. מדהים מה שדיפרנציאל מכני ומתלים טובים מסוגלים לעשות לרכב.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

יופי של רכב. צבע רכב המבחן ממש לא עושה חסד עמו

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לא הצטרפתי למבחן, אבל כן נהגתי לא מעט ברכב זהה בטיול באירופה לפני כמה חודשים.

לא מסכים עם רומן בנושא הכפתורים על ההגה - לי הם היו נוחים מאוד, בנוסף ברכב שאני נהגתי בו היתה מפה בקוקפיט.

אני לא זוכר אם היה ניווט של ממש כי מעולם לא השתמשנו בניווט (היינו עם Maps כל הטיול) אבל מפה היתה.

המושבים באמת באמת מעולים ואוחזים בצורה מדהימה.

 

דחפנו 2 מזוודות 29" ועוד 2 טרולי לתא המטען ללא שום מאמץ.

 

הייתי בשמחה רבה לוקח את האינטיריור של הגולף הזו ל 308GTI ויוצר את ההוטהאצ' המושלמת.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אחלה מבחן שאפו !!

רק שאלה ,שאתה אומר לא ברמה ספורטיבית של הקופרה , מתכוון למה בדיוק ?

לדעתי הצנועה הקופרה מאוד מהירה ,אבל בצורה קלינית מאוד וחסרת רגש ..

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
אחלה מבחן שאפו !!

רק שאלה ,שאתה אומר לא ברמה ספורטיבית של הקופרה , מתכוון למה בדיוק ?

לדעתי הצנועה הקופרה מאוד מהירה ,אבל בצורה קלינית מאוד וחסרת רגש ..

 

הקופרה יותר מבצעת מהגולף בכל פרמטר. יותר מהירה, יותר אוחזת, מאיצה יותר טוב, וכחבילה ספורטיבית היא שלמה יותר - מצבי נהיגה ניתנים להתאמה אישית, מתלים אדפטיביים וכו'. היא מכונית ספורטיבית טובה יותר. אני לא בטוח מי משתיהן מהנה יותר - זה מאד אישי, ודעתי משתנה תכופות. בכל מקרה לדעתי ה-308 מהנה יותר משתיהן, למשל, וגם הסיוויק (לפחות ה-FK2 שנהגתי עליה), אבל אין ספק שהפרפורמנס מהווה קפיצה של ממש לעומת הרגילה (7.5).


I'll take your brains to another dimension

Pay close attention

 

Subaru BRZ | Suzuki Ignis Sport | PCR Jaguar 2000 100cc

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תודה רבה על המבחן, כתוב היטב. נחמד לראות שהמושבים הקלאסיים הסקוטיים לא הגיעו לפה, די כיערו בדגמים האחרים את תא הנוסעים לדעתי.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אחלה של מבחן, כתוב מצויין.

 

אישית אם נתעלם משיקולי ירידת ערך ומכירה ה 308 בסכ״ה יותר אטרקטיבית ומציעה תמורה רבה יותר לכסף לטעמי.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אחלה סקירה. עניינית, חדה וברורה. כיף לקרוא.

דעה על הרכב אין לי ממש כי מעולם לא נהגתי בו, אבל זאת פעם ראשונה אחרי הרבה מאוד זמן שאני קורא ביקורת חיובית על הGTI.

רוב הביקורות עד כה הסתכמו בכך שמדובר ברכב טוב אבל אנמי מאוד.

גם כמה חברים פה שמחזיקים ברכב משבחים אותו, אז כנראה שהפעם VW עשו את זה כמו שצריך.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אפשר להרחיב קצת על נושא שמירת הערך?


גם אני גר במדינה עם 100% מס על מכוניות, איזה כיף לי :mm_sad:

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מבחן דרך ממצה וכתוב היטב.

 

מה הסיכוי שנראה בקרוב ראש בראש אותה במבחן מול קופרה, 308, type r?

 

Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
אחלה סקירה. עניינית, חדה וברורה. כיף לקרוא.

דעה על הרכב אין לי ממש כי מעולם לא נהגתי בו, אבל זאת פעם ראשונה אחרי הרבה מאוד זמן שאני קורא ביקורת חיובית על הGTI.

רוב הביקורות עד כה הסתכמו בכך שמדובר ברכב טוב אבל אנמי מאוד.

גם כמה חברים פה שמחזיקים ברכב משבחים אותו, אז כנראה שהפעם VW עשו את זה כמו שצריך.

 

תעקוב אחר כתבות מהעולם, שם משבחים את הרכב כמעט באופן גורף עד היום

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

רומן - מבחן משובח כרגיל, תענוג לקרוא.

אז אני בעלים של קופרה בשנה האחרונה ובחנתי את הגולף המדוברת, שעתיים בערך שנפלו לצערי באחד הימים הגשומים בשנה..

אז היה קשה לי להגיע לתובנות בקשר להתנהגות שלה במגבלות, אבל זה ממה שכן הצלחתי להתרשם :

 

המראה החיצוני לא לטעמי - הפסים האדומים מלפנים, והג'אנטים עם הפס האדום הם בגדר זוועה בעיניי. מעבר לכיעור של זה, זה נותן תחושה מאד לא 'איכותית' ללוק. כאילו מישהו קנה פסים בדולר באליאקספרס והדביק לבד. ביג נו נו.

מה שהיה דיל ברייקר מבחינתי בעבר - המושבים המשובצים, הוחלפו במושבים נאים ונוחים, אין תלונות. הזכרונות למושב החשמלי זה משהו שמאד חסר לי בקופרה, אפילו שאני נהג יחיד (הייתי רוצה מצב רגיל ביום יום, מצב קרבי ומצב רחוק לגמרי, שזה לא לנהיגה, למשל לשטיפה או להחלפת בגדים ברכב וכו').

לגולף יש גם חימום מושבים שקיים בקופרה רק עם מושבי באקט (תוספת 10K). זה נחמד בחורף אבל לא קריטי בעליל.

מבחינת איכות תא נוסעים - לא התרשמתי שיש לה איזה יתרון משמעותי על הקופרה, די דומה סה"כ. הדיפונים בדלתות בקופרה עדיפים (אלקנטרה).

הקוקפיט הדיגיטלי מרגיש מאד לא אפוי, יש שם דברים מאד לא מלוטשים, וניצול ממש גרוע של שטח המסך, מעט מדי אפשרויות קינפוג. להבנתי הקוקפיט בקופרה החדשה עדיף (לי אין).

באופן תמוה - אין חיישני רוורס בגולף, רק מצלמה (מקורית ומאד איכותית אמנם). בקופרה יש חיישנים היקפיים מקוריים וגרפיים, ומצלמה למי שהוסיף מערכת אנדרואיד מקבילה.

לגולף אין פנסי ערפל שיש בקופרה (קריטי להרבה אנשים, לי פחות).

הגיר 7 הילוכים עובד יפה, מהיר וחלק, אין תלונות, אבל הוא זהה גם בקופרה החדשה.

המנוע - מוכר, כמו באוקטביה VRS, סה"כ אחלה מנוע ואין סיבה להתלונן ממש. אלא שבקופרה הוא אפילו עוד יותר חזק, ויש הרבה יותר פוטנציאל שיפור עם תוכנה בלבד (סטייג'1 כ-360 כ"ס). הטורבו בגולף קטן יותר ולכן האפשרות לשיפור מוגבלת.

המחסור בדיפרנציאל שכל כך הפריע בדור 7.5 סוף סוף נפתר. באמת שמדובר בקפיצת מדרגה מבחינת היכולת להוריד את הכוח בכבישים מפותלים, וככל שהאחיזה נמוכה הוא יותר פעיל.

בגולף אין ניתוק מלא של בקרות בניגוד לקופרה. בגולף אין מצבי נהיגה מעבר לD או S, בקופרה יש 3 מצבים מובנים ועוד מצב CUSTOM שמאפשר לערבב כל אחת מהגדרות כרצונך.

מה שהפתיע אותי זה ההבדל בנוחות - הקופרה הרבה יותר קשיחה ומתרסקת על בורות לעומת הגולף, למרות שיש בקופרה בולמים מתכווננים, גם במצב קומפורט היא יותר קשה. לא יודע מה מתוך זה לייחס לבולמים ומה לחתך השונה של הצמיגים (225/40/18 בגולף, 235/35/19 בקופרה). הגולף נוחה משמעותית וסופגת, ועל פניו עדיין מצליחה להתנהג יפה גם בפיתולים (סומך על רומן בעניין הזה).

שתיהן עולות בערך אותו דבר (קופרה קצת פחות אפילו אם משווים מחיר על הכביש בפועל אחרי הנחות שיש בסיאט ואין בפולקסווגן).

לטעמי אין לגולף שום יתרון משמעותי על הקופרה מבחינת חבילה. אולי אם משקללים לתוך זה שמירת ערך, שזה בגדר ניחוש מבוסס עבר כרגע, ובכלל לא בטוח שיחזיק מים בעתיד - אז יש מצב להעדיף אותה. אבל מבחינת מה מקבלים תמורת הכסף - הקופרה עדיין מנצחת (בגירסה החדשה כמובן, קופר, בהנחה שתגיע בלי מובילאיי), והייתי שם את הכסף שלי עליה גם אם הייתי צריך להחליט היום על הרכישה.


Seat Leon Cupra 2018

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לפחות לפי האתר של סיאט הקופרה-קופר מגיעה עם הצפצפה. לפחות מבחינתי זה Dealbreaker במחיר הזה.

 

אגב, אני חושב שמי שקונה את הGTI זה הטיפוס שרוצה קצת פאן בגרסת אוטומט ולא פתיחות ברמזורים ולכן אפשרויות שיפורים הם לא הדבר הראשון שעולה לו לראש בקניה.

אם נוסיף את עניין התדמית {מוצדק או לא זה לא מעניין, אבל זה קיים} אז אני מצליח לראות קהל לא קטן ל GTI.


A3

A4

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
שימו לב! השרשור הזה בן 468 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...