Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2625 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ליונדאי יש את הקונה - קרוסאובר עירוני קטן.

מעכשיו, יש ליונדאי גם את הווניו - קרוסאובר עירוני קטן.

מישהו מצליח להבין את ההיגיון?

 

MAIN-יונדאי-ווניו.jpg

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

פורסם

הקונה קצת פחות סטנדרטי ואני מאמין שהעיצוב מרחיק חלק מהאנשים.

מצד שני, אם זה קו המחשבה שהוביל את אנשי יונדאי אז איך הם עיצבו את הדבר המכוער הזה?

פורסם

זו מכונית שמיועדת לשוק ההודי והושקה שם במקביל לחשיפה האמריקאית.

הגרסה ההודית (שמתחילה להמכר בחודש הבא) מגיעה עם מגוון של מנועים ותמסורות, כולל טורבו צנומים עם DCT כשהגרסה האמריקאית תגיע עם מנוע אטמוספרי 1.6 ותיבה רציפה ותמוקם מתחת לקונה האמריקאית שנמכרת עם מנוע 2 ליטר אטמוספרי ותיבה פלנטרית (בנוסף לגרסת הטורבו החזקה עם התיבה המתחממת וההנעה הכפולה).

כרגע אין להם כוונה למכור אותה באירופה ולכן לא ברור אם היבואן הישראלי מעוניין להביא אותן מהודו או ארה"ב.

פורסם

לא נראה לי שהרכב יגיע לארץ.

מדובר במחליפה ליונדאי creta - קרוסטובר קטן שנמכר בשווקים מתפתחים באסיה (הודו, סין):

 

https://images.app.goo.gl/iok2STBFNz4HbnNAA

זה הדגם המוחלף.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

אם הייתי פוגש כזו ברחוב ללא הסמל מקדימה, הייתי מהמר שזה איזו סאנגיונג חדשה.

אכן עיצוב אהה... קשה לעיכול.

פורסם

מי אמר רכב מיותר? או למה צריך רכב כזה? או מי לא הבין את ההגיון?

 

לדעתי אם היה סמל של מיני (במוו קאנטרימן) מקדימה, אז התגובות היו יותר סלחניות .

לבמוו/מיני מותר ? להוציא משהו מעוצב ומכוער כמו קאנטרימן מיני במוו עם מנועי 1.6

עגלתיים ועוד למכור אותו ב150 אלף שח. רק שזה ימכר גם בהודו סין ועוד כמה מדינות

גם מתפתחות וגם לא מתפתחות (ארה"ב), קיצר בכל העולם, ובעוד שנתיים, היא תמכור

את אותו מס יחידות כמו שמכרו מיני קאנטרימן מ2010,

אחלה רעיון לטעמי...

מי אמר רכב מיותר? או למה צריך רכב כזה? או מי לא הבין את ההגיון?

אף אחד לא צריך רכב מעוצב חיצונית למדינות עולם שלישי (אבל לא מזיק שמנסים).

מכוער מכוער , גם הקאנטרימן מכוער שונה ולא מוסבר, אלה כשבמוו/מיני מוציאים

רכב, אז פתאום כולם "מבינים" את ההגיון של "היצירה" כביכול של איזה המהנדס

מהולל משטוטגארט שמרויח מליונים.

×
×
  • תוכן חדש...