Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     


מוסך רון
שימו לב! השרשור הזה בן 1524 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שינהרו למוסך הבית שלהם מרשת צ'מפיון וידרשו להחליף אותו, ורון כבר הציל כמה מנועים.

 

מדהים אותי שהגישה הזו של "מי אתה שתעז לעשות בדיקה כאשר אתה לא מכון תקנים מוסמך" לא מוגבלת לתחום החלפים.

אפשר לראות את תוכנית המקור עם גיורא איילנד וסרטן הערמונית, או מים בברזים של תושבי מישיגן.

 

בשתי הדוגמאות הללו וכמובן יש עוד רבות, הסמכות המקצועית אישרה תהליך שפגע בבריאות אנשים, רק בגלל שלטענות שלהם התייחסו בטון מזלזל וביקורתי אנשים עם יותר ניסיון וידע בתחומים הללו (שכמובן התגלה שהם נגועים באינטרס עמוק).

 

אם רון שמתעסק במכוניות 30 שנה הגיע למסקנה, מהשטח, שמדובר במסננים באיכות ירודה אני מקבל את הקביעה שלו חד משמעית. גם אם הוא "רק" מוסך רון, ולא מכון התקנים רון.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 195
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

הבדיקה קובעת חד משמעית שיש בשוק מוצר מזוייף שנמכר כמו מקורי, הוא פחות טוב כמו כל זיוף אבל ימכרו לך אותו במחיר של המקורי.

 

 

לפחות בשבילי זה הדבר החחשוב, פחות מעניין אותי מה קורה עם פילטר תחליפי "מוצהר" כיוון שאני מראש לא קונה אותם.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי דבריו של רון, הפילטר של צ'מפיון עלוב והוא קובע חד משמעית שהפילטר הזה עושה נזק למנוע.

אז מי שמכיר פה את רון סומך עליו לעשות בדיקות כאלה, אבל יש כאלה שלא.

כדאי מאוד לשים disclaimer שמדובר בחוות דעת אישית שלו בלבד ולא בדיקה מקצועית.

מכוון שמדובר במדיה פומבית וכל אחד יכול להכנס, אנשים שלא מבינים ורואים את הסרטון הזה

נכנסים לפניקה בגלל הפילטר החליפי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איך אנחנו יודעים שהבדיקה של השסתום נעשתה בצורה מקצועית? עשו את זה לפי הוראות תקינה בינלאומיות?

לדעתי זה ממש לא מדמה את מצב האמיתי שבו הפילטר עובד, לדוגמא זה שהבדיקה נעשתה על פילטר ריק,

המשקל של השמן היה יכול ללחוץ על שסתום הגומי וכתוצאה לחסום את המעבר.

דבר שני זה שהפילטר הזה לא חומם ל100+ מעלות כמו שקורה במנוע,

החום היה יכול לתת יותר גמישות לשסתום והאל חוזר וכתוצאה השסתום היה "מתמקם" בצורה נכונה בהפעלה ראשונית.

כו'.

אבל מה זה משנה עכשיו? האפקט כבר הושג וכל אלה שיש להם פילטר חליפי של צ'מפיון נוהרים למוסך רון להחליפו.

לכן לדעתי יש בעיה רצינית פה, ה"בדיקה" הזאת בהחלט מעלה חשד מסויים, אבל לא קובעת שום דבר באופן חד משמעי.

 

כנראה פספסת שהמסננים האלו עשו צרות לאנשים והם הגיעו לרון רק כדי לתקן את העניין וכשהם הוחלפו זה נפתר.

 

לא מאמין? לא חייב, לך תקנה לך רכב מהקונצרן VW ותתקין בו את אחד מאלה.

עריכה אחרונה על ידי יאני

הזול עולה ביוקר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Alf3 אתה סתם מתפלפל, מסבך ומטריל, כהרגלך.

הבדיקה לשסתום אל חזור טובה מאוד ומספיקה לקבוע שמסננים שכשלו בבדיקה הזאת לא תקינים.

לא לכל דבר צריך פקטורה ויש הגיון בריא וניסיון של בעלי מקצוע, שכדאי שתקשיב להם ותחריש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוסיף רק שבעבר, לפני כעשור כשהיו יותר מכונית "אנאלוגיות", דיברנו בפורום די הרבה על זמן כיבוי ארוך של נורת שמן, תמיד ידענו להצביע בתור סיבה ראשונה על זה שמותקן מסנן שמן ללא שסתום אל חזור או עם שסתום על חזור שלא מתפקד.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מכוון שיודעים כבר לזהות את הגומיית השסתום האל חזור, הרכיבו במסננים הנחותים גומיה שרק מדמה שזה קיים ובלי שום פונקציונליות.

האמת לדעתי זה פאן פחות קריטי למסנן, מאשר פתיחה מוקדמת של השסתום מעקף או הפרדות הנייר מההדבקה, מה שמוביל לסינון מופחת מאוד ויותר פוטנציאל נזק למנוע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי דבריו של רון, הפילטר של צ'מפיון עלוב והוא קובע חד משמעית שהפילטר הזה עושה נזק למנוע.

נכנסים לפניקה בגלל הפילטר החליפי.

בין היתר זוהי המטרה של האשכול.

 

אני בטוח ומשוכנע אם רון היה כותב כאן בפורום שהגיעו אליו רכבים על גרר או מקרטעים לאחר שתדלקו בתחנת דלק X וכתוצאה מכך נהרסה משאבת הדלק ועוד חלקים במערכת הדלק מהר מאוד היית רץ לספר לחברה מבלי לשלוח דגימות דלק למעבדה מוסמכת.

 

גם במקרה של המסננים אני בטוח ב-100 אחוז שסיפרת והזהרת את חברייך ואתה סתם ממשיך להטריל ולכתוב דברים לא רלוונטים.

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מרק, מוסך זה עסק בסופו של דבר. אם בסרטון היה אך ורק על פילטר מזוייף, אז לא היתי מגיב על זה בכלל. זה ברור מעליו שפילטר מזוייף הוא סכנה ממשית למנוע. אך בסרטון מדובר בפילטר של רשת מוסכים מתחרה, ומדובר בסרטון שיווק כמו שכבר נאמר, ולכן לדעתי זאת לא בדיקה ודעה אובייקטיבית ללא אינטרס למשוך לקוחות ממוסכי צ'מפיון.

זה שונה לחלוטין מדלק, שנרכש בתחנת דלק שלא מתחרה בשום מוסך.

תאר לעצמך שתי מסעדות באותו רחוב, שבעל אחת המסעדות קונה את האוכל של המסעדה המתחרה ואז עושה "בדיקה" וקובע חד משמעית שהאוכל לא היה טרי ועושה קלקול קיבה ומפרסם את זה בפייסבוק ויוטיוב. ברור שזה לא אובייקטיבי.

אני לא אמשיך להגיב בדיון הזה, כי נראה שרובכם לא מבינים או לא רוצים להבין את זה.

אם מטרת הסרטון היתה "להכנס" בצ'מפיון אז היתי מצפה לראות מסמך תוצאות בדיקה מקצועית, ואם אין אז לפחות להצהיר שמדובר בחוות דעת אישית ולהוריד הילוך בהצהרות החד המשמעיות האלה, אחרת זה לא שונה מהדוגמא עם המסעדות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא חושב שמוסך רון צריך לשווק את עצמו, יש לו את הקהל שלו והשם שלו הולך לפניו.

הסירטון בא במטרה להתריע ומתוך דאגה של בעל מקצוע שאכפת לו, כמו שעשה בעבר במקרה הזה https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?589217-איכות-ירודה-של-חלקי-חילוף-תחליפיים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איפה אפשר למצוא פילטרים מקוריים (שמן, אוויר ומזגן) לפזו 308 ?

אני מזמין מהפולני פילטרים לא מקוריים (מזוייפים?) . מקפיד על תוצרת של purflux

 

http://www.purflux.com/en/products/oil-filters.html

אין לי קשר לחברה אבל לא נדלקו נורות שמן בשנים האחרונות. ואני משתמש בהם למזגן, לסולר ולשמן

 

ניתן גם להזמין מקורי.

 

מעניין אם גם בחו"ל השתמשו בפילטרים המזוייפים של ואג

לגבי הסרטון : Chris fix it גם עשה סרטונים ביוטיוב על פילטרים בתנאי שדה. לא מעבדת חומרים ועדיין התוצאות תקפות לציבור הנוסעים. לא רואה סיבה למה לשלול מה שמוסך רון צילם.

עריכה אחרונה על ידי save
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני שמח שצפיתי בסרטון הזה

1. גם אני נדהמתי מהאיכות הנמוכה של החלק התחליפי של צ'מפיון, נראה כמו תרמית

2. בהקשר לתגובות, אני חושב שהסרטון ממחיש היטב את ההבדלים בין הפילטרים ולמרות שלא הודגמה ההשפעה של איכות הייצור על תפקוד המסנן, עם קצת אינטואיציה אפשר להעריך לאן הרוח נושבת..

3. בתור אחד שלא מפחד משימוש בחלפים לא מקוריים בטיפולים שוטפים, הסרטון הזה פתח לי את העיניים. אני אהיה הרבה יותר סלקטיבי בהמשך הדרך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איך אנחנו יודעים שהבדיקה של השסתום נעשתה בצורה מקצועית? עשו את זה לפי הוראות תקינה בינלאומיות?

לדעתי זה ממש לא מדמה את מצב האמיתי שבו הפילטר עובד, לדוגמא זה שהבדיקה נעשתה על פילטר ריק,

המשקל של השמן היה יכול ללחוץ על שסתום הגומי וכתוצאה לחסום את המעבר.

דבר שני זה שהפילטר הזה לא חומם ל100+ מעלות כמו שקורה במנוע,

החום היה יכול לתת יותר גמישות לשסתום והאל חוזר וכתוצאה השסתום היה "מתמקם" בצורה נכונה בהפעלה ראשונית.

כו'.

אבל מה זה משנה עכשיו? האפקט כבר הושג וכל אלה שיש להם פילטר חליפי של צ'מפיון נוהרים למוסך רון להחליפו.

לכן לדעתי יש בעיה רצינית פה, ה"בדיקה" הזאת בהחלט מעלה חשד מסויים, אבל לא קובעת שום דבר באופן חד משמעי.

 

מדובר בבדיקה השוואתית ואיך אפשר להתווכח עם תוצאות כשהשוואה זה המסנן המקורי?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לכאורה יבואני הרכב צריכים לשמש כמצפן מקצועי לענף המוסכים כולו ולא לרדת לרמות כאלו של חיסכון בשניים או שלושה

יורו ליחידה ולשווק מוצר כפי שהובא כאן ועוד יובא בהמשך כי אני חושב גם לטפל במסנני האוויר והמזגן החליפיים שנפוצים בשטח .

 

רון שוב תודה רבה, זה ראוי להערכה שאתה משתף אותנו בתגליות שלך, מקווה שיתר בעלי המקצוע שמגיבים כאן יהיו לטובת הצרכנים כמוך.

ממתין לחוות דעת שלך/ מבחן השוואה למסנני האוויר שהבורות במסנני האוויר צועקת לשמיים!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רון מעולה, אחלה סרטון , לדעתי מסנן השמן במנועי TSI פחות חשוב ממסנן אוויר הגורם לפיח מנוע וגורם לתצרוכת שמן, מעניין שתשווה מסנן אוויר.

אין שום הגיון טכני בדברייך.

 

נסה לבקש מהנהלת הפורום למחוק את ההודעה שלך.

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1524 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...